dan54 Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 Z tego co kiedyś czytałem, to GT-R jest pomysłem bardzo złym, a Gtx średnim. Ogólnie jak posypiesz skrzynie, to znalezienie nowej proste nie jest. A piszą, że są delikatne. Mało tego zostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 > Z tego co kiedyś czytałem, to GT-R jest pomysłem bardzo złym, a Gtx średnim. > Ogólnie jak posypiesz skrzynie, to znalezienie nowej proste nie jest. A piszą, że są delikatne. > Mało tego zostało Zgadza sie. fura do upalania musi być wytrzymała i toporna. trzeba szukać samochodu do którego jest duzo częsci. ja bym nie szukał żadnej mazdy,nissana,sierry... bo tego jest juz dość mało.Podejrzewam,że znalezienie np. napędów do tych samochodów nie jest juz łatwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 > Dlaczego M42, a nie M44? Z tego co pamietam: Lepsze materialy, wiecej przeciwwag na wale, natrysk oleju na dol tloka, podobno kute tloki/korby. Jak chcesz dokladnie moge przeslac linka jak bede w domu. Na + Compacta jest to, ze wiele gratow jest zamiennych z innymi modelami BMW, i jest bardzo popularny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2012 Podpaliłem się ostatnio na Legacy do 1994r. chyba najkorzystniej 2.2 136KM O ile bym znalazł jakąś sensowną sztukę, to gdzie może być potem największy płacz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 > Z tego co pamietam: > Lepsze materialy, wiecej przeciwwag na wale, natrysk oleju na dol tloka, podobno kute tloki/korby. > Jak chcesz dokladnie moge przeslac linka jak bede w domu. > Na + Compacta jest to, ze wiele gratow jest zamiennych z innymi modelami BMW, i jest bardzo > popularny. Natrysk oleju na dno tłoka to akurat ma M44 w przeciwieństwie do M42, ale faktem jest, ze M42 uchodzi za bardziej odporny na pałowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 > E36 Compact 318Ti (z silnikiem M42, nie M44). > Mechanika = E30 > Rozstaw osi = E36 > Rozstaw kół = E30< > + krótki dyfer z automata. Rozstaw kol jest z E36. Kilka osob chwalilo moje M44, ze przyjemniej sie zbiera od M42. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 > Rozstaw kol jest z E36. Właśnie nie byłem pewny, czy jest taki sam jak w innych E36, dlatego napisałem że jest większy od E30 Apropos różnic M42/M44 coś takiego znalazłęm: "The M44 engine was introduced at the beginning of 1996. Based on the M42 engine, the M44's larger displacement is the result of boring and stroking the cylinder dimensions of the M42. Although peak power remains unchanged from the M42, the M44 boasts an improvement of 5 Nm of peak torque at an engine speed 200 rpm lower than its predecessor. Changes from M42 to M44 are as follows: 1. The crankshaft is now a spheroidal-cast type with four counterweights instead of a forged steel type with eight counterweights; 2. Connecting rods and pistons were redesigned for improved NVH; 3. Conical valve springs were used in place of cylindrical valve springs; 4. The upper valve plate has been reduced in size; 5. Balance weights in the camshafts were now cast with the camshafts themselves; 6. The timing chain tensioner was redesigned to reduce wear; 7. The DME engine management system changed from M1.7 to M5.2; 8. Induction roar has been reduced by adoption of a sound-insulating cross-flow hose in the intake system as well as an intake silencer; 9. Rocker arms now have roller bearings; 10. A hot film mass air flow sensor is used in place of a vane type sensor; and, 11. The variable length intake system switches over 600 rpm earlier. The new engine is said to be quieter and more fuel efficient as well as offering significantly enhanced torque. BMW claim a 70% reduction in friction over the M42." Różnice są więc znaczne i szkoda , że zrezygnowano z niektórych rozwiązań , np. kutego wału . " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2012 Audi 80 Competition 2.0 16V 140KM quattro Zachowana w oryginale, prawdopodobnie przebieg oryginalny 300.000km, stan średni trochę do porobienia, ale ogólnie ok. (łożysko, ręczny i kilka innych pierdół, kilka wgniotek) 2 komplety kół zima/lato Za 5000zł można się skusić ? PILNE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Audi 80 Competition 2.0 16V 140KM quattro > Zachowana w oryginale, prawdopodobnie przebieg oryginalny 300.000km, > stan średni trochę do porobienia, ale ogólnie ok. > (łożysko, ręczny i kilka innych pierdół, kilka wgniotek) > 2 komplety kół zima/lato > Za 5000zł można się skusić ? > PILNE Ja uwazam, ze jesli mechaniczny wtrysk nie ma LPG to bedzie dzialal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Audi 80 Competition 2.0 16V 140KM quattro > Zachowana w oryginale, prawdopodobnie przebieg oryginalny 300.000km, > stan średni trochę do porobienia, ale ogólnie ok. > (łożysko, ręczny i kilka innych pierdół, kilka wgniotek) > 2 komplety kół zima/lato > Za 5000zł można się skusić ? > PILNE Ja bym brał, a przy kupnie próbowałbym się jeszcze trochę potargować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Rozstaw kol jest z E36. > Kilka osob chwalilo moje M44, ze przyjemniej sie zbiera od M42. dużo wczesniej wypili?:) a tak powaznie to kwestia długości dyfra i skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > dużo wczesniej wypili?:) > a tak powaznie to kwestia długości dyfra i skrzyni Nie ma co dyskutowac z faktami, ze moment jest wiekszy i ze jest nizej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Nie ma co dyskutowac z faktami, ze moment jest wiekszy i ze jest nizej. to raczej kwestia braku klapy w dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > to raczej kwestia braku klapy w dolocie Nie wnikam. Po prostu w niektorych warunkach bedzie lepszy niz M42, w innych nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Nie wnikam. Po prostu w niektorych warunkach bedzie lepszy niz M42, w innych nie. true, ale wystarczy wywalić klapę i zestroić M42 na Ecumasterze z mapsensorem i powinno być lepiej od razu. Klapa w dolocie to zło. Przykładowo samo wywalenie przepływki klapowej z M30B30 na hamowni pokazało 7KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 moze cuś takiego http://tablica.pl/oferta/jedyna-niepowtarzalna-cupetka-b2-CID5-ID1BmwZ.html#ef68dfbd;r:18;s: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > moze cuś takiego > http://tablica.pl/oferta/jedyna-niepowtarzalna-cupetka-b2-CID5-ID1BmwZ.html#ef68dfbd;r:18;s: Ładna i cena dobra, mało mocy i brak quattro i dlatego kosztuje 4000zł, a nie 14000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Ładna i cena dobra, mało mocy i brak quattro i dlatego kosztuje 4000zł, a nie 14000 to koniecznie musi byc "czysta" koni w tym budżecie ? mozna by sie pokusic o wymiane silnika na 1.8 125km 20v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > to koniecznie musi byc "czysta" koni w tym budżecie ? > mozna by sie pokusic o wymiane silnika na 1.8 125km 20v. Nie musi, ale musi jechać pod górkę i mielić kołami. A 90KM tego nie zrobi niestety. Minimum to 130-140KM i już jakoś to jedzie wtedy. Chyba, że buda bardzo lekka to odpowiednio mniej. Audi B3/B4 quattro, minimum 2.3 133KM (piękny dźwięk ) i w górę Audi A4 quattro tu do wyboru 1.8T 150KM/180KM lub 2.8 V6 174KM/193KM ale i budżet minimum do 10kzł trzeba by rozszerzyć, choć są jakieś wynalazki za 6-8kzł Do tego jakieś wynalazki Legacy, Audi B2, Justy i inne, ale tak mało tego, że aż strach o nich myśleć Jeszcze 1.5-2 miesiące do zimy zostały i trzeba będzie coś wybrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Audi 80 Competition 2.0 16V 140KM quattro > Zachowana w oryginale, prawdopodobnie przebieg oryginalny 300.000km, > stan średni trochę do porobienia, ale ogólnie ok. > (łożysko, ręczny i kilka innych pierdół, kilka wgniotek) > 2 komplety kół zima/lato > Za 5000zł można się skusić ? > PILNE Fajne auto, ja z jednej strony bym brał, ale z drugiej do upalania byłoby szkoda jeśli to oryginał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Nie ma co dyskutowac z faktami, ze moment jest wiekszy i ze jest nizej. Zgadza, sie moment lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > true, ale wystarczy wywalić klapę i zestroić M42 na Ecumasterze z mapsensorem i powinno być lepiej > od razu. Klapa w dolocie to zło. Przykładowo samo wywalenie przepływki klapowej z M30B30 na > hamowni pokazało 7KM chyba bede musiał o tym pomysleć bo dłubanie mechaniczne tego motoru to$$$$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Jeszcze 1.5-2 miesiące do zimy zostały i trzeba będzie coś wybrać a calibra 16v? http://allegro.pl/calibra-157km-warszawa-super-stan-i2715184120.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > a calibra 16v? > http://allegro.pl/calibra-157km-warszawa-super-stan-i2715184120.html 4WD, AWD, 4x4, quattra, haldexy i inne, byle 4 łapy były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > 4WD, AWD, 4x4, quattra, haldexy i inne, byle 4 łapy były z tym haldexem to bym nie szalał. po mojemu to kupa z muchami jeśli ma być do upalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > z tym haldexem to bym nie szalał. po mojemu to kupa z muchami jeśli ma być do upalania. Desperacja Ale oglądając filmiki na YT z Golfem IV V6 to tak całkiem nieźle to wygląda tylko nie wiem czy po 2h latania z gazem w podłodze coś tam się nie usmaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > 4WD, AWD, 4x4, quattra, haldexy i inne, byle 4 łapy były a nie łatwiej tak: http://otomoto.pl/audi-80-2-8-v6-174ps-quattro-C24537906.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Desperacja > Ale oglądając filmiki na YT z Golfem IV V6 to tak całkiem nieźle to wygląda > tylko nie wiem czy po 2h latania z gazem w podłodze coś tam się nie usmaży Haldex 4 w insigni 2.0T usmazylem osobiscie po 1/2h jazdy na plycie poslizgowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Jeszcze 1.5-2 miesiące do zimy zostały i trzeba będzie coś wybrać wez pod uwage, ze nawet w przetrzepanym przed zakupem aucie moze cos wyjsc po zakupie powinienes usiasc, spiasc sobie max 5 najpopularniejszych aut z tego watku, przetrzepac net i zaczac ogladac auta w promieniu 50km od siebie i zaczac od szukania czegos za +/- 4,5kzl, zeby cos w razie W zostalo bo mozesz obudzic sie z reka w nocniku i cos najbardziej optymalnego w dobrym stanie znalezc w marcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Desperacja > Ale oglądając filmiki na YT z Golfem IV V6 to tak całkiem nieźle to wygląda > tylko nie wiem czy po 2h latania z gazem w podłodze coś tam się nie usmaży nic sie nie usmaży,po 20 minutach wysiądziesz,walniesz drzwiami i na tym sie zakończy. jezdzisz na zmiane fwd i 4x4 i to nie Ty decydujesz jaki ma być aktualnie napęd.To paskudztwo dołacza sie kiedy chce i jak chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > a nie łatwiej tak: > http://otomoto.pl/audi-80-2-8-v6-174ps-quattro-C24537906.html W weekend jadę ją obejrzeć Choć już bardzo długo jest wystawiana i trochę była upalana na kajtkach u nas, ale właśnie coś takiego mnie interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > W weekend jadę ją obejrzeć > Choć już bardzo długo jest wystawiana i trochę była upalana na kajtkach u nas, > ale właśnie coś takiego mnie interesuje szukaj popularnej fury z tanimi częściami. plusem takiego audi, jest łatwy dostęp do tuningowych/sportowych gratów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > wez pod uwage, ze nawet w przetrzepanym przed zakupem aucie moze cos wyjsc po zakupie > powinienes usiasc, spiasc sobie max 5 najpopularniejszych aut z tego watku, przetrzepac net i > zaczac ogladac auta w promieniu 50km od siebie > i zaczac od szukania czegos za +/- 4,5kzl, zeby cos w razie W zostalo > bo mozesz obudzic sie z reka w nocniku i cos najbardziej optymalnego w dobrym stanie znalezc w > marcu Panie ja już od ponad miesiąca szukam, modele i dopasowane silniki do nich już mam: Audi 80 B2/B3/B4: B4 najwięcej i najłatwiej jest Audi A4: tu jest dość śliski temat + jakieś okazyjne wynalazki: Audi 100 w starej budzie, Legacy do 1994r itp. Budżet rozszerzyłem w sumie do 10kzł, ale właśnie jako zakup + serwis + nadprogramowy serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 rozumiem,ze rwd odpada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > szukaj popularnej fury z tanimi częściami. > plusem takiego audi, jest łatwy dostęp do tuningowych/sportowych gratów. Dokładnie tak jak piszesz, dlatego biorąc wszystkie za i przeciw i ogólne koszta, to Audi robi się bezkonkurencyjne. Najlepiej żeby z gazem coś kupić, bo czasem na jeden wieczór schodzi 200km, a przy spalaniu 20l/100km to już słabiej się robi przy dystrybutorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > rozumiem,ze rwd odpada? No odpada, bo to głównie na zimę. Fajnie chłopaki u nas latają w E30 i E36, ale tu już kombinacje z kolcami i inne cuda muszą być, a tego chcę uniknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > No odpada, bo to głównie na zimę. > Fajnie chłopaki u nas latają w E30 i E36, > ale tu już kombinacje z kolcami i inne cuda muszą być, > a tego chcę uniknąć. bez przesady:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > bez przesady:) Wiem co mówię Na lato na tor/kajtki inne to lepszej opcji jak E30, E36 nie widzę w niskim budżecie ale na zimę w ten teren co ja potrzebuję, to 4 łapy lepiej sobie radzą (i same z zasp wyjeżdżają ) ale nie ukrywam, że RWD również dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Wiem co mówię > Na lato na tor/kajtki inne to lepszej opcji jak E30, E36 nie widzę w niskim budżecie > ale na zimę w ten teren co ja potrzebuję, to 4 łapy lepiej sobie radzą (i same z zasp wyjeżdżają ) > ale nie ukrywam, że RWD również dobrze zgadza sie. Ja sie własnie obudziłem że juz nie ma miejsc na bmw challenge w Poznaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > chyba bede musiał o tym pomysleć bo dłubanie mechaniczne tego motoru to$$$$ skompresoruj go, tak jak ja to robie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > skompresoruj go, tak jak ja to robie i będę sie ganiał w klasie z subarakami i evo nie,dziekuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > i będę sie ganiał w klasie z subarakami i evo > nie,dziekuję. nie byłoby tak źle, tych co przyjeżdżają tam przypadkiem - byś lał a na suchym i twardym mógłbyś powalczyć nawet z innymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > to koniecznie musi byc "czysta" koni w tym budżecie ? > mozna by sie pokusic o wymiane silnika na 1.8 125km 20v. Ale po co komu do upalania auto ladne, ale juz rzadkie i wcale nie jezdzace rewelacyjnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > zgadza sie. > Ja sie własnie obudziłem że juz nie ma miejsc na bmw challenge w Poznaniu Nie ty jeden. Dobra frekwencja. Ale mowia, ze z zapisanych dojezdza 70% i ze 190 zalog pojedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Nie ty jeden. Dobra frekwencja. > Ale mowia, ze z zapisanych dojezdza 70% i ze 190 zalog pojedzie. troche drogie ryzyko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Lepiej Audi 80 za 5000 i drugie 5000 na serwis czy A4 za 8-10 i modlić się żeby jak najmniej się psuło ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Lepiej Audi 80 za 5000 i drugie 5000 na serwis czy A4 za 8-10 i modlić się żeby jak najmniej się > psuło ?? pytasz poważnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Lepiej Audi 80 za 5000 i drugie 5000 na serwis czy A4 za 8-10 i modlić się żeby jak najmniej się > psuło ?? Audi 80 Bo w A4 za 8k to dziwne będzie jak coś nie padnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > pytasz poważnie? I tak i nie Bo okazuje się, że chyba muszę się skupić na Audi 80/90 i tyle Teraz silniki: 2.3 133KM 2.0 16V 140KM 2.6 V6: 150KM 2.8 V6: 174KM 2.3 20V chyba już nie do dostania w normalnym budżecie 2.8 V6 będzie najkorzystniej ? ////// Edit.: Ta z Polanicy już sprzedana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > 2.8 V6: 174KM To jest vr6 ? Pytam z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.