mrBEAN Napisano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > 1. Audi A4 125KM MAO > 2. Audi A4 To widziałem i tak się właśnie zastanawiam, cały czas liczę na coś w budżecie o połowę mniejszym, ale to jest dobra opcja też > 3. Passat Jeśli 4motion to już A3, na które zresztą też spoglądam Wybieram numer 2 Czy te 1.8 T nie mają laga lub dużej turbo dziury ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 No i stało się Czuję się w obowiązku poinformować, bo męczyłem konia strasznie Założenia w sumie spełnione, także jest dobrze, ale mocy więcej by się przydało Audi A4 quattro, 1995 r., 2.6 V6 150KM + gaz sekwencyjny (prawie nowy). Wyposażenie co prawda mnie nie interesowało ale: 4x szyby, el. lusterka, climatronic, grzane fotele i inne pierdoły. Auto ogólnie w zadziwiająco dobrym stanie, nic nie stuka nic nie puka Elektryka cała działa, gaz też, V6 ładnie mruczy. Przebieg: 292500 km, chyba prawdziwy. W 2001r miał 110.000 km i wpisy w książce się kończą. Wady: kończące się sprzęgło, trochę wyciorany fotel kierowcy i kilka małych pierdół. To moje drugie stare auto kupione za mały worek złota i naprawdę stan ponad oczekiwania. Powrót do domu i trochę kręcenia na miejscu. P Prędkości 70-140km/h: 190km, spalanie 12l LPG Jak na quattro i 2.6 uważam bardzo przyzwoite, 10l paliła mi Astra I. Ale to się niedługo zmieni Czekamy na śnieg teraz Aha, cena: 5900 zł Sprawdzenie czy napęd działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 8 zł czyni cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Środek, czy takie kierownice były już w 1995 r. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > No i stało się > Czuję się w obowiązku poinformować, bo męczyłem konia strasznie > Założenia w sumie spełnione, także jest dobrze, ale mocy więcej by się przydało > Audi A4 quattro, 1995 r., 2.6 V6 150KM + gaz sekwencyjny (prawie nowy). > Wyposażenie co prawda mnie nie interesowało ale: > 4x szyby, el. lusterka, climatronic, grzane fotele i inne pierdoły. > Auto ogólnie w zadziwiająco dobrym stanie, nic nie stuka nic nie puka > Elektryka cała działa, gaz też, V6 ładnie mruczy. > Przebieg: 292500 km, chyba prawdziwy. > W 2001r miał 110.000 km i wpisy w książce się kończą. > Wady: kończące się sprzęgło, trochę wyciorany fotel kierowcy i kilka małych pierdół. > To moje drugie stare auto kupione na mały worek złota i naprawdę stan ponad oczekiwania. > Powrót do domu i trochę kręcenia na miejscu. P > Prędkości 70-140km/h: 190km, spalanie 12l LPG > Jak na quattro i 2.6 uważam bardzo przyzwoite, 10l paliła mi Astra I. > Czekamy na śnieg teraz > Aha, cena: 5900 zł > Sprawdzenie czy napęd działa Zrobisz rozdzad i sprzeglo i wartosc auya podskoczy o 50% ;-) A powaznie to gratuluje choc ja wolalbym cos lzejszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Gratki. w tej cenie wybor jak najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Zrobisz rozdzad i sprzeglo i wartosc auya podskoczy o 50% ;-) > A powaznie to gratuluje choc ja wolalbym cos lzejszego Ja też i najlepiej z klatką, ale od czegoś trzeba zacząć. Rozrząd na 100% był zmieniany 20.000 km temu. Sprzęgło się nie ślizga ale wysoko bierze, na razie nie będę ruszał, jak pojawią się pierwsze objawy to trzeba będzie rozebrać. Teraz 4 ładne bieżnikowane zimówki i zobaczymy jak to będzie się zachowywać To moje pierwsze AWD także sam jestem ciekaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Ja też i najlepiej z klatką, ale od czegoś trzeba zacząć. Bedziesz musial sie pobawic geometria i cisnieniem zeby z gazu chciala jezdzic bokim niestety v6 przed przednia osia robi swoje > Rozrząd na 100% był zmieniany 20.000 km temu. > Sprzęgło się nie ślizga ale wysoko bierze, > na razie nie będę ruszał, jak pojawią się pierwsze objawy to trzeba będzie rozebrać. > Teraz 4 ładne bieżnikowane zimówki i zobaczymy jak to będzie się zachowywać > To moje pierwsze AWD także sam jestem przede wszyskim uwazaj na hamowanie bo awd usypia czujnosc i ppdswiadomie podnosi poczuje przyczepnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Bedziesz musial sie pobawic geometria i cisnieniem zeby z gazu chciala jezdzic bokim > niestety v6 przed przednia osia robi swoje Miałem pisać właśnie, że jak na razie jestem miło zaskoczony. Pojechałem sprawdzić co i jak na taką bardzo mokrą trawę i o dziwo koła skręcone w podłogę i po chwili tył ładnie ucieka. Zobaczymy co będzie dalej, czekam na śnieg i zdam raport > przede wszyskim uwazaj na hamowanie bo awd usypia czujnosc i ppdswiadomie podnosi poczuje > przyczepnosci Przyspiesza 3x lepiej, a hamuje tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 czyli jednak a4 gratki, bedzie smigalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Fura gwizda tylko kierowca p Ciężki temat to AWD ale mam nadzieję, że się z nim w zimie dogadam Pierwsze szlify: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Fura gwizda tylko kierowca p > Ciężki temat to AWD ale mam nadzieję, że się z nim w zimie dogadam Ciężko to ja miałem dziś w poldoroverze na Dębicy Passio na mokrym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Fura gwizda tylko kierowca p > Ciężki temat to AWD ale mam nadzieję, że się z nim w zimie dogadam > Pierwsze szlify: ciezka krowa słabo jedzie troche pozno ale masz http://allegro.pl/audi-coupe-b2-2-2-turbo-i2749659828.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > troche pozno ale masz > http://allegro.pl/audi-coupe-b2-2-2-turbo-i2749659828.html I co miałbym z tym zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Fura gwizda tylko kierowca p > Ciężki temat to AWD ale mam nadzieję, że się z nim w zimie dogadam > Pierwsze szlify: na 1. biegu ? znam ta patelnie - forek 2.0 125KM (2. bieg + reduktor) pieknie tam sie skadał wiec cos nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrus Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 na snieg starczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > na 1. biegu ? Długie przełożenia są, 2-ka kończy się na +/- 95km/h, a jedynka chyba ok. 60km/h. > znam ta patelnie - forek 2.0 125KM (2. bieg + reduktor) pieknie tam sie skadał wiec cos nie tak... Zima pokaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Pierwsze szlify: Chyba dobrze, że Justy odpuściłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Chyba dobrze, że Justy odpuściłeś. Dlaczego? A myślałem właśnie dzisiaj o Justy jakby to było Czekam na śnieg bo głównie to mnie interesuje, a że nie ma śniegu, a na d00pie nie można usiedzieć, to mokra kostka musi wystarczyć. Brakuje trochę mocy, zresztą ten silnik 2.6 ma opinię zmulonego i taki trochę jest, ale mam nadzieję, że na śniegu będzie wystarczająco. Jak nie to na wiosnę do żyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 moze jaki tylny dyfer z v8/a8/s8 mozna zapodac z torsenem i bedzie lepiej a silnik ciekawe czy mozna cos pomodzis z walkami z 2.8 albo kolektorem ssacym z 2.8, cos kiedys czytalem ale to lata temu bylo i nie pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > moze jaki tylny dyfer z v8/a8/s8 mozna zapodac z torsenem i bedzie lepiej > a silnik ciekawe czy mozna cos pomodzis z walkami z 2.8 albo kolektorem ssacym z 2.8, cos kiedys > czytalem ale to lata temu bylo i nie pamietam Tak naprawdę czekam na zimę i wtedy coś napiszę, bo do tego auto jest kupione. Ideałem wydaje mi się: Audi 80 2.3 170KM, że nie wspomnę o S2. Ta zima pokaże co i jak Oby była jak najdłuższa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > na 1. biegu ? > znam ta patelnie - forek 2.0 125KM (2. bieg + reduktor) pieknie tam sie skadał wiec cos nie tak... Tak mi trochę to spokoju nie dawało co napisałeś Podpytałem chłopaków co mają w Imprezach 200-280KM i tam raczej też na 1 biegu latają po wilgotnej kostce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Tak mi trochę to spokoju nie dawało co napisałeś > Podpytałem chłopaków co mają w Imprezach 200-280KM i tam raczej też na 1 biegu latają po wilgotnej > kostce ale tu masz 2 bieg + reduktor wiec prawie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > ale tu masz 2 bieg + reduktor wiec prawie 1 To co mnie tu głowę reduktorem zawraca, porównanie z czapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > To co mnie tu głowę reduktorem zawraca, > porównanie z czapy ja tam sie na patelniach nie znam reduktora uzywam do wyjazdu z podworka jak mi sie odsniezyc nie chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 > Tak mi trochę to spokoju nie dawało co napisałeś > Podpytałem chłopaków co mają w Imprezach 200-280KM i tam raczej też na 1 biegu latają po wilgotnej > kostce Ta patelni na jeden jest za wolna a na dwa auto zycha o turbo nie wspólne bo zanim wstanie to już jesteśmy przednimi kołami na miękkim 2 + redaktor i opona uniwersalna to idealne połączenie na takie nawroty na mokrej kostkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 i jak tam sie ayto sprawuje? bo mam takie na oku tylko oske jak spalanie? zepsulo sie juz cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 Pierwsze konkretniejsze jazdy za mną. Powiem tak, to quattro na śniegu to naprawdę jest moc i przepaść względem ośki Minus jest taki, że moc niejako ginie gdzieś między kołami i przy 4 łapach mocy nigdy dość, a tu jest tylko 150 KM ale i tak zabawa jest przednia. Auto bez najmniejszego problemu składa się bokiem, nie wyjeżdża przodem i ładnie zamiata ogonem na zawołanie, z rowów też samo wyjeżdża Opony bieżnikowane szarpią śnieg jak Reksio szynkę także też mogę polecić Jeszcze o spalaniu coś może. Dynamiczna jazda wokół komina to ok. 15 l/100 km LPG Wczorajsze typowe upalanie 1-2-3 w podłoge, góra dół: 26 l /100 km Jak to na onboardach nocą nic nie widać, ale jakaś próbka jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 ale za niewykropkowane &^%$# na MK będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 > Pierwsze konkretniejsze jazdy za mną. daje radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 przydalyby sie gorsze opony albo krótsza skrzynia albo więcej mocy albo mniej kg ale mi wszystko widać ze zabawa jest p.s. czy już na tyle pojeździłeś 4łapem żeby przy decyzji zakupu w przyszłości nowego auta na osie nie spojrzeć mi wystarczyła jedna taka pojezdzawka nocą wrx ją właśnie siedzę cały weekend na przełęczy okraj i w dzień zamierzam pojedzie na nartach w czechach a zimą idę na nocną jazdę forkiem po patelniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 1. mocy brak 2. piękne tam macie drogi 3. dobrze to żre ten śnieg 4. chyba jeszcze trochę bieżnika trzeba zużyć żeby się przyzwyczaić do czterołapa? Bo miejscami bardzo fajnie ale jakoś tak mało płynnie 5. na prostych kołach spróbuj driftować, za głęboką kontrę zakładasz i cię gwałtownie prostuje miejscami Niestety przyzwyczajenia z FWD wychodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > 1. mocy brak No trochę brak, ale na początek daje radę > 2. piękne tam macie drogi > 3. dobrze to żre ten śnieg Bardzo dobrze, jestem w szoku. > 4. chyba jeszcze trochę bieżnika trzeba zużyć żeby się przyzwyczaić do czterołapa? Bo miejscami > bardzo fajnie ale jakoś tak mało płynnie Za dużo przyczepności, a na razie za mało umiejętności > 5. na prostych kołach spróbuj driftować, za głęboką kontrę zakładasz i cię gwałtownie prostuje > miejscami Niestety przyzwyczajenia z FWD wychodzą. Oj tak, zauważyłem jeszcze, że za wcześnie wrzucam bokiem auto w zakręt, tu trzeba trochę później. Dzisiaj był dzień ćwiczeń Jeden na zachętę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 No i klawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Jeden na zachętę Podobuje mi się. Widać, że jak dokręcone to nawet jedzie. Trzeba iść grubo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Podobuje mi się. > Widać, że jak dokręcone to nawet jedzie. Trzeba iść grubo Oczyść skrzynkę, bo nie przyjmuje już PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 a Justy nie da rady do takich szaleństw? Jak z napędem? Takie w miarę prawdziwe 4x4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > a Justy nie da rady do takich szaleństw? > Jak z napędem? Takie w miarę prawdziwe 4x4? Radę da, tylko silnik ma słaby. Ten 1.3 85/86KM już jakoś powinien jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Jeden na zachętę No muszę przyznać, że z gestem było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > a Justy nie da rady do takich szaleństw? tak i nie (niestety) bo przy ciasnych nawrotach mocy brakuje, ale jak juz zlapie troche predkosci to potrafi zaskoczyc > Jak z napędem? Takie w miarę prawdziwe 4x4? sprzeglo wiskotyczne, czyli dziala prawie stale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 W ostatnią niedzielę do Ułęza przyjechł gostek A-quatro/130KM Na polskich zimowych nalewkach, "wyciął" czasowo wszystkie czteronapędowe Evo. Koszt zakupu ok. 5 tyś + opony + drobne usterki. Do zabawy w śniegu, myślę że więcej nie potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Na polskich zimowych nalewkach, Jak to?!?! I nie wybuchły? Dobra fura. Tania, bezawaryjna, dobry napęd i mnóstwo gratów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 napewno to nie były nalewki,one WYBUCHAJĄ!!!!! Tak naprawde na sniegu najważniejsze są opony i kierowca reszta jest mało istotna. Ogólnie to bardzo lubię jak fura za 5 tys wkłada takiej za 150 tys:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > W ostatnią niedzielę do Ułęza przyjechł gostek A-quatro/130KM > Na polskich zimowych nalewkach, "wyciął" czasowo wszystkie czteronapędowe Evo. Ciekaw jestem min właścicieli tych drogich fur na widok wyników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Ciekaw jestem min właścicieli tych drogich fur na widok wyników. Oni sąd o tego przyzwyczajeni:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Oni sąd o tego przyzwyczajeni:) To nie szkoda im kasy, skoro wiedzą, że dostaną baty od takiego budżetowego upalacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > To nie szkoda im kasy, skoro wiedzą, że dostaną baty od takiego budżetowego upalacza? Z ich umiejętnościami w budżetowej frze dostaną baty od wszystkich:) A tak poważnie,to większość posiadaczy "4turbo" nie potrafi tym kompletnie jezdzić. większośći są to soby,które swoją przygodę zaczęły od mocnej 4napedowej fury i nie znają podstaw szybkiej, sportowej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Nie do końca, jak mówisz. Większa część przyjeżdżających kierowców (w Evo) ładnie ogarnia i latem mają b.dobre czasy - na tym samym torze. Jazda zimą wymaga specyfiki prowadzenia a nadmiar mocy w Evo, nieco przeszkadza. W sobotę bedzie powtórka , zobaczymy czego się nauczyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > To nie szkoda im kasy, skoro wiedzą, że dostaną baty od takiego budżetowego upalacza? Zawsze się znajdzie ktoś lepszy. A tu bardziej chodzi o zabawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Kto organizuje te treningi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.