Marcinxxx Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Witam Jak to jest z Modusem i silnikami diesla maja one koło dwumasowe lub zmienna geometrie turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 klik koło dwumasowe na 90% też jest ale mogę się mylić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Witam > Jak to jest z Modusem i silnikami diesla maja one koło dwumasowe lub zmienna geometrie turbiny? mnie wyleczyło Clio z DCI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Ja słyszałem że renault w dieslu się nie kupuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Ja słyszałem że renault w dieslu się nie kupuje Dlaczego? Generalnie wszyscy chwalą ten silnik. Że niby kulturalny i bezproblemowy na tle innych współczesnych TD. Jakieś tam problemy z wtryskiwaczami się zdarzały w pierwszych egz. spowodowane kiepskim paliwem... To jaka jest prawda? Brat ma Cytrynę C4 z 1.6 (2004) i tamto to IMO straszny traktor w porównaniu do reno 1.5 dci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 klik Quote: Podsumowanie - Przed zakupem auta z silnikiem 1.5 dCi zalecamy czujność! Owszem znamy auta, które nie sprawiają większych kłopotów, ale spotkaliśmy też egzemplarze chorujące na poważne problemy systemu wtryskowego czy układu tłokowo-korbowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Kupuje się,tylko trzeba lać do paliwa olej 2T i żadnych usterek nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Ja słyszałem że renault w dieslu się nie kupuje w ogóle renault się nie kupuje a przecież jak się nie sprzedaje, to cena gwałtownie spada, mozna wtedy zanabyć za fajną kasę super auto, np. z silnikiem dizla 1,5 dCi i mieć frajdę, bo silnik mocny, mało pali, elastyczny, bezproblemowy (niestety jak się dba) i tańszy w opłatach > Jak to jest z Modusem i silnikami diesla maja one koło dwumasowe lub zmienna geometrie turbiny? w silnikach o mocy 106KM była dwumasówka + VTG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > w ogóle renault się nie kupuje > a przecież jak się nie sprzedaje, to cena gwałtownie spada, mozna wtedy zanabyć za fajną kasę super > auto, np. z silnikiem dizla 1,5 dCi i mieć frajdę, bo silnik mocny, mało pali, elastyczny, > bezproblemowy (niestety jak się dba) i tańszy w opłatach > w silnikach o mocy 106KM była dwumasówka + VTG przepraszam ja dbałem i na niczym nie oszczędzałem i jak widać nic mi to nie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Dlaczego? Generalnie wszyscy chwalą ten silnik. > Że niby kulturalny i bezproblemowy na tle innych współczesnych TD. Jakieś tam problemy z > wtryskiwaczami się zdarzały w pierwszych egz. spowodowane kiepskim paliwem... > To jaka jest prawda? Brat ma Cytrynę C4 z 1.6 (2004) i tamto to IMO straszny traktor w porównaniu > do reno 1.5 dci. kultura pracy dynamika pomimo najsłabszego silnika była fajna tyle że byle jaka usterka i koszta są spore oraz prawdopodobieństwo tego że padnie turbina wtryski itp są duże i oszczędności na paliwie już nie będzie bo każda z tych napraw jest droższa niż w benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > przepraszam ja dbałem i na niczym nie oszczędzałem > i jak widać nic mi to nie dało nastepnym razem kup 2.0 dci to nie bedziesz marudzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 wiem wiem, razem z "woju" i "dworzec" plasujecie się w znanych mi pechowcach no ale to jakieś 0,01 % znanych mi użyszkodników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > wiem wiem, razem z "woju" i "dworzec" plasujecie się w znanych mi pechowcach > no ale to jakieś 0,01 % znanych mi użyszkodników ja znam jeszcze 3 takich jak ja więc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > nastepnym razem kup 2.0 dci to nie bedziesz marudzil następnym razem kupię ponownie benzynę ja dziękuję za diesla to co zostawię na wymianie turbiny to zwróci mi się oszczędność paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > kultura pracy dynamika pomimo najsłabszego silnika była fajna prawda > tyle że byle jaka usterka i koszta są spore nieprawda zależy co "padnie", ale chyba naprawiałeś swoje auto w ASO, że marudzisz na koszty > oraz prawdopodobieństwo tego że padnie turbina wtryski itp są duże totalna nieprawda mam sławetne 1,5 101KM na osprzęcie DELPHI i od ponad 60 kkm cisza, przy czym to JA zrobiłem 60 kkm, a cholera wie ile kto wcześniej na tym śmignął, bo w raportach z ASO nie ma nic o wymianach elementów paliwowych. auto ma przejechane ok. 300 kkm. i takich bezproblemowych jak ja, z silnikiem 1,5 dCi, dzięki informacjom z różnorakich for SCII na jakich "siedzę" (w tym czeskie i francowate) jest duuuużo > i oszczędności na paliwie już nie będzie bo każda z tych napraw jest droższa niż w benzynie nieprawda j/w zapis o naprawach w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrG_m1111 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 mało popularne auto, drogie nowe na rynku polskim, nie przyjęło się w naszym kraju, problemy z częściami blacharki, wymiana żarówek 300 pln w aso, auto niczym się nie wyróżnia nie ma tez nic co zabraniałoby zakupu podoba sie i cena dobra brac, budzi wątpliwość coś śmierdzi w danym egzemplarzu omijać z daleka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > nieprawda zależy co "padnie", ale chyba naprawiałeś swoje auto w ASO, że marudzisz na koszty Nieprawda naprawiałem u normalnego mechanika który nie kasował mnie dużo ,a części miałem zazwyczaj po dużych rabatach Dobra porównując koszt turbiny bez robocizny to jakieś 1550zł do tego robocizna oleje i zamykamy się w kwocie 2tys Co w benzynowym silniku będzie tyle kosztować ? Jeżeli jest dość spory przebieg i trzeba wymienić końcówki wtrysków to każdy kosztuje 150zł co daje nam 600zł do tego wymiana zaworka we wtrysku to koszt 450zł co już daje znowu fajną sumkę. Jakie części będą miały takie koszta w silniku benzynowym ? oczywiście biorąc pod uwagę średnio pesymistyczną wersję ? bo nie możemy zkładać że nas takiego problemu nie dotkną > totalna nieprawda mam sławetne 1,5 101KM na osprzęcie DELPHI i od ponad 60 kkm cisza, przy czym dobra dobra sam wiesz że zdarzają się wyjątki które działają wspaniale a inni narzekają.Np porównując mój aparat Canon AF działa a wszyscy narzekają a ja nie > to JA zrobiłem 60 kkm, a cholera wie ile kto wcześniej na tym śmignął, bo w raportach z ASO > nie ma nic o wymianach elementów paliwowych. auto ma przejechane ok. 300 kkm. i takich > bezproblemowych jak ja, z silnikiem 1,5 dCi, dzięki informacjom z różnorakich for SCII na > jakich "siedzę" (w tym czeskie i francowate) jest duuuużo > nieprawda j/w zapis o naprawach w ASO Nieprawda to że akurat tobie działa nie jest podstawą że inni nie będą mieli problemów raczej trzeba pisać otwarcie co może a nie musi ich spotkać i jakie mogą być to koszta. Mój przyjaciel miał Espace ze słynnym silnikiem 2.2dci zrobił nim ponad 240tys czy to oznacza że wszystkie silniki będą takie żywotne? Wiem że zazwyczaj mówi i czyta się te negatywne opinie ale trzeba mówić jasno userom że nie koniecznie może być kolorowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Dobra porównując koszt turbiny bez robocizny to jakieś 1550zł do tego robocizna oleje i zamykamy > się w kwocie 2tys > Co w benzynowym silniku będzie tyle kosztować ? nie wiem - wczoraj mój sąsiad garażowy przyznał, że robił remont silnika SCII 1,6 (uszkodzony pasek napędów wkręcił się w rozrząd) i schudł o 4,5 kPLN. przy czym nie narzekał na stuki, póki, hałas - nic a nic. z dnia na dzień w trasie auto padło. silnik (chyba) jak u Ciebie > dobra dobra sam wiesz że zdarzają się wyjątki które działają wspaniale a inni narzekają.Np powiedziałbym, że jest odwrotnie - są wyjątki, które nie działają > Nieprawda to że akurat tobie działa > nie jest podstawą że inni nie będą mieli problemów raczej trzeba pisać otwarcie co może a nie musi > ich spotkać i jakie mogą być to koszta. prawda przy czym od dawna istnieje tendencja np. na forach internetowych, że pisze się o problemach. a jak się ich nie ma to się nie pisze nic i się nawet na fora nie loguje. więc przy założeniu 100% postów (np. 20 postów) z usterkami silnika X mamy sądzić, że tenże silnik jest felerny? czyli na podstawie 20 użyszkodników można domniemywać, że silnik X jest "be"? > Wiem że zazwyczaj mówi i czyta się te negatywne opinie ale trzeba mówić jasno userom że nie koniecznie może być kolorowo jak to w życiu ze wszystkim - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > przepraszam ja dbałem i na niczym nie oszczędzałem > i jak widać nic mi to nie dało ale nie wiadomo jak poprzedni wlasciciel Od nowosci 1.5dCI 68KM na Lotosowym ONie zawsze a nie jakichs zupach zrobilo juz 230tkm i nie chce sie zepsuc ... co gorsza nie ma zadnych objawow ku temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > następnym razem kupię ponownie benzynę ja dziękuję za diesla to co zostawię na wymianie turbiny to > zwróci mi się oszczędność paliwa w 2.0 turbo jest w obiegu plynu chlodzacego. Zeby to zabic trzeba sie nameczyc. u mnie roznica w paliwie w 4 lata to cos kolo 15 tys. mozna za to pare silnikow wymienic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > ale nie wiadomo jak poprzedni wlasciciel > Od nowosci 1.5dCI 68KM na Lotosowym ONie zawsze a nie jakichs zupach zrobilo juz 230tkm i nie chce > sie zepsuc ... co gorsza nie ma zadnych objawow ku temu wierz mi poprzedni właściciel też dbał bo znałem to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > w 2.0 turbo jest w obiegu plynu chlodzacego. Zeby to zabic trzeba sie nameczyc. > u mnie roznica w paliwie w 4 lata to cos kolo 15 tys. mozna za to pare silnikow wymienic... mówimy o benzynie nie uturbionej i podobnej klasy jakie są w modusie chyba nie chcesz powiedzieć że do modusa dawali 2.0t Np 1.5dci z 1.4 benzyny bo to powiedzmy podobnej klasy silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > nie wiem - wczoraj mój sąsiad garażowy przyznał, że robił remont silnika SCII 1,6 (uszkodzony pasek > napędów wkręcił się w rozrząd) i schudł o 4,5 kPLN. przy czym nie narzekał na stuki, póki, póki ? mojemu bratu zerwał się w Clio 1,2 16v bo czekał do 112ty s z wymianą paska > hałas - nic a nic. z dnia na dzień w trasie auto padło. silnik (chyba) jak u Ciebie > powiedziałbym, że jest odwrotnie - są wyjątki, które nie działają > prawda przy czym od dawna istnieje tendencja np. na forach internetowych, że pisze się o > problemach. a jak się ich nie ma to się nie pisze nic i się nawet na fora nie loguje. > więc przy założeniu 100% postów (np. 20 postów) z usterkami silnika X mamy sądzić, że tenże silnik > jest felerny? czyli na podstawie 20 użyszkodników można domniemywać, że silnik X jest "be"? > jak to w życiu ze wszystkim - ale to nie tylko moje opinie ale także paru mechaników ba nawet większość ludzi mi mówiła że turbiny w 1.5 dci nie są żywotne co u mnie się potwierdziło zresztą więc nie biorę informacji tylko z 20 użytkowników zalogowanych na forach Ba nawet jestem wyjątkiem bo zanim mi się psuł to długo byłem zadowolony i pisałem że jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > mówimy o benzynie nie uturbionej i podobnej klasy jakie są w modusie > chyba nie chcesz powiedzieć że do modusa dawali 2.0t > Np 1.5dci z 1.4 benzyny bo to powiedzmy podobnej klasy silniki pisales ze nie kupisz nigdy diesla. Polecilem 2.0. Czy go wkladali do tego wynalazku tego nie wiem ale jest montowany w duzej ilosci aut reno. Prawda jest taka, ze diesel pali zdecydowanie mniej paliwa niz benzyna. Konkurencja sa tylko male turbobenzyny ale one tez pala wiecej a wcale nie sa bardziej odporne na uszkodzenia. Wolnossace benzyny duzo wyja i malo jada przy okazji spalajac duze ilosci paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > pisales ze nie kupisz nigdy diesla. Polecilem 2.0. Czy go wkladali do tego wynalazku tego nie wiem > ale jest montowany w duzej ilosci aut reno. > Prawda jest taka, ze diesel pali zdecydowanie mniej paliwa niz benzyna. Konkurencja sa tylko male > turbobenzyny ale one tez pala wiecej a wcale nie sa bardziej odporne na uszkodzenia. > Wolnossace benzyny duzo wyja i malo jada przy okazji spalajac duze ilosci paliwa. dobra my tu pitu pitu ale w temacie jest małe auto i rozmawiamy o Modusie więc porównując 1.5dci do 1.4 benzyny będzie taka duża oszczędność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > dobra my tu pitu pitu ale w temacie jest małe auto i rozmawiamy o Modusie więc porównując 1.5dci do > 1.4 benzyny będzie taka duża oszczędność ? ciezko mi powiedziec ile to pali i ile km robisz rocznie i w jakich warunkach. U mnie roznice w kasie sa bardzo mocno odczuwalne. Na mondeo w ciagu 3 lat cos kolo 10 tys. Obecne dci mam juz ponad rok i tez jakos sie nie chce popsuc. Dynamiczna jazda generuje w 1,5 tonowym aucie spalanie ponizej 9l. W zyciu bym do takiej wartosci nie zszedl autem z benzyna. Średnio rocznie wychodzi mi cos kolo 5 tys w kieszeni. Takie male popierdółki z małymi silnikami palą proporcjonalnie mniej. Wiec kasa tez bedzie mniejsza. Im wieksze auto i im wiecej jazdy mieszanej tym bardziej sie oplaca klekot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > ciezko mi powiedziec ile to pali i ile km robisz rocznie i w jakich warunkach. U mnie roznice w > kasie sa bardzo mocno odczuwalne. Na mondeo w ciagu 3 lat cos kolo 10 tys. Obecne dci mam juz > ponad rok i tez jakos sie nie chce popsuc. Dynamiczna jazda generuje w 1,5 tonowym aucie > spalanie ponizej 9l. W zyciu bym do takiej wartosci nie zszedl autem z benzyna. Średnio > rocznie wychodzi mi cos kolo 5 tys w kieszeni. > Takie male popierdółki z małymi silnikami palą proporcjonalnie mniej. Wiec kasa tez bedzie > mniejsza. Im wieksze auto i im wiecej jazdy mieszanej tym bardziej sie oplaca klekot. a to ja wiem dlatego cały czas odnoszę się do małego auta ale zgodzę się że w dużym aucie jest inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > póki ? mojemu bratu zerwał się w Clio 1,2 16v bo czekał do 112ty s z wymianą paska no sęk w tym, że ten pasek miał rzekomo lekko powyżej 60 kkm (o ile komukolwiek wierzyć) inie miał prawa takiego bajzlu narobić. ale sąsiad zadowolony, bo ma 16 nowych zaworów pod maską > ale to nie tylko moje opinie ale także paru mechaników > ba nawet większość ludzi mi mówiła że turbiny w 1.5 dci nie są żywotne co u mnie się potwierdziło VTG są też w 1,9 dCi, a same silniki i w innych pojazdach ale fakt - mechanik jak ma coś coś zrobić więcej niż napompować koła nieśmiertelnym azotem to psioczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > w 2.0 turbo jest w obiegu plynu chlodzacego. Zeby to zabic trzeba sie nameczyc. w 1,9 dCi 130 KM także Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > Nieprawda naprawiałem u normalnego mechanika który nie kasował mnie dużo ,a części miałem zazwyczaj > po dużych rabatach > Dobra porównując koszt turbiny bez robocizny to jakieś 1550zł do tego robocizna oleje i zamykamy > się w kwocie 2tys > Co w benzynowym silniku będzie tyle kosztować ? KZFR* wyjdzie pewnie podobnie *słynne Koło Zmiennych Faz Rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > KZFR* wyjdzie pewnie podobnie > *słynne Koło Zmiennych Faz Rozrządu 500pln plus robocizna dalej nie montowane w Modusie więc słucham dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 kolo kosztuje w przedziale 500-600zl, do tego rozrzad itd. i robi sie koszt podobny do kosztow turbiny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > 500pln plus robocizna dalej nie montowane w Modusie > więc słucham dalej No to słuchaj Samo koło, nowe, z pewnego źródła to bardziej 600zł. Wymieniając koło "wypada" zrobić rozrząd Może się zamknie w 1200-1400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > No to słuchaj > Samo koło, nowe, z pewnego źródła to bardziej 600zł. > Wymieniając koło "wypada" zrobić rozrząd > Może się zamknie w 1200-1400 no ok już przecież ci napisałem że to robiłem jakieś 3 miesiące temu za koło zapłaciłem 500pln fabryczne renault za rozrząd który i tak się będzie zmieniać tak samo jak w dieslu zapłaciłem po rabatach z olejem 430zł plus robocizna a tu już nie pamiętam ile dałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > No to słuchaj > Samo koło, nowe, z pewnego źródła to bardziej 600zł. > Wymieniając koło "wypada" zrobić rozrząd > Może się zamknie w 1200-1400 W dieslu sie rozrzadu nie wymienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinxxx Napisano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > W dieslu sie rozrzadu nie wymienia? Nie bo nie dojeżdza takich przebiegów Taki żarcik Napisałem ten temat bo chciałem pozkazac wujkowi co napisza uzytkownicy o tym aucie. Auto kupione (odradzałem ale nie wyszło) miesiać temu i właśnie auto stoi u mechanika i są robione panewki na wale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > Nie bo nie dojeżdza takich przebiegów > Taki żarcik > Napisałem ten temat bo chciałem pozkazac wujkowi co napisza uzytkownicy o tym aucie. Auto kupione > (odradzałem ale nie wyszło) miesiać temu i właśnie auto stoi u mechanika i są robione panewki > na wale. 1.5dci? Ciekawe jaki mial faktyczny przebieg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinxxx Napisano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2012 ta 1,5 dci prawie 105kkm udokumentowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > wymiana żarówek 300 pln w aso Lub z instrukcją "krok po kroku" i browarem pod garażem ok 2 godz roboty Z prawej strony, jak ktoś ma chudą rękę, to spokojnie bez demontażu zderzaka się obejdzie z lewej już trzeba odkręcić bo druty z klimy przeszkadzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > mechanika i są robione panewki > na wale. no ale to przecież nie wina kupującego tylko poprzednika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > Nie bo nie dojeżdza takich przebiegów > Taki żarcik > Napisałem ten temat bo chciałem pozkazac wujkowi co napisza uzytkownicy o tym aucie. Auto kupione > (odradzałem ale nie wyszło) miesiać temu i właśnie auto stoi u mechanika i są robione panewki > na wale. a to ponoć też często się zdarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > ta 1,5 dci prawie 105kkm udokumentowane zaraz to ci napiszą że niemożliwe że kręcony itd wiem bo mi do tej pory wszyscy tak gadają a później że nie dbany itp tak się zastanawiam czy w moim jak by od razu diagnozę zrobili czy by były mniejsza koszta bo poszła turbina i jakoś dziwnie gumki na zaworach a później po kolei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 > mało popularne auto, drogie nowe na rynku polskim, nie przyjęło się w naszym kraju, problemy z > częściami blacharki, wymiana żarówek 300 pln w aso, auto niczym się nie wyróżnia > nie ma tez nic co zabraniałoby zakupu > podoba sie i cena dobra brac, budzi wątpliwość coś śmierdzi w danym egzemplarzu omijać z daleka chyba wolał bym już nissana note Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 > w 1,9 dCi 130 KM także Nigdzie w sieci nie mogę znaleźć potwierdzenia tej informacji. Masz coś może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 W 1.9 nie ma wodnego chłodzenia turbosprężarki,w 2.0 dci jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 W 1.5 panewki często padają. Jak w moim panewkę obróciło w 1.9, przy przebiegu,to podjechałem do mechanika i akurat stał tam scenic 1.5 z tym samym problemem.Facet powiedział,że nie opłaca się tego naprawiać,tylko szukać innego silnika.Tam są łamane korbowody i potem jest "trochę" rzeźbienia żeby to naprawić.Jak padł dół to oczywiście trzeba głowicę ściągnąć a to są następne koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 > w 1,9 dCi 130 KM także imho nie. Ale nie chce mi sie szukac serwisowki 2.0 dci to w sumie fajny silnik. rozrzad na lancuchu turbinka w obiegu plynu cichy jak na diesla po 1.9 to zmiana o klase wyzej po 2.2 to z 10 klas wyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 > W 1.9 nie ma wodnego chłodzenia turbosprężarki,w 2.0 dci jest. czyli kumpel, który ma 1,9 dCi ma podmieniane turbo? raczej nie. > Nigdzie w sieci nie mogę znaleźć potwierdzenia tej informacji. Masz coś może? mam kolegę z tym silnikiem i z tym turbo - nick "pc111" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 > W 1.5 panewki często padają. niestety w 1,9 dCi kilka razy częściej trochę zgłębiam ten temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Nie licytujmy się w którym częściej,bo padają w obydwóch. U mnie padła przy przebiegu ponad 300 kkm,co wg mnie jest bardzo dobrym wynikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.