pawli82 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > w Matizie wręcz przeciwnie... przekładnie bez wspomagania potrafią padać, te ze wspomaganiem są > wolne od tej przypadłości. przekładnia to wydatek niecałych 200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 ale przecież auto ma tylko 69kkm, daleko mu jeszcze do takich awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > ale przecież auto ma tylko 69kkm, daleko mu jeszcze do takich awarii Oby Do wymiany jest wahacz, ale jak wcześniej w tym wątku pisano jest to groszowy koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > przekładnia to wydatek niecałych 200zł zgadza się... Ale w przypadku przekładni ze wspomaganiem właściwie pady się nie zdarzają - dokładnie odwrotnie niż w przypadku tej bez wspomagania. Czyli upada argument, że nie posiadanie wspomagania w Matizie to plus, bo się nie popsuje - jest dokładnie odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > ale przecież auto ma tylko 69kkm, daleko mu jeszcze do takich awarii Błąd- w swoim matizie wymieniłem przekładnię ( bez wspomagania ) w styczniu tego roku, czyli po 11 latach i jakichś 60 tys.km- podobno guma była uszkodzona i to uszkodziło przekladnię. Koszt faktycznie niewielki razem ze zbieżnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 generalnie powstaje luz na tulejce teflonowej która prowadzi listwę zębata przekładni, u mnie zaczeła stukac po 90kkm jazdy po naszych drogach, kupiłem uzywane kompletne wspomaganie za 300zł, zamontowałem i wszystko gra ok od ok 20kkm. Orginalna przekładnia kosztuje jak dobrze pamietam ok 500zl, w te za 200zl niema sie co ponoc ładowac, sa to regenerowane przekładnie. Jeśli chodzi o wahacze sam wymieniałe komplet dopiero po 110kkm, polecam Febi 100zl/sztuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Znaczy co z nim nie tak? > 1.2 8V, 4 poduchy, abs, klima, el.szyby, radio 6głośników ze sterowaniem przy kierownicy, 4 drzwi, > światła soczewkowe, roczne opony, powymieniane potrzebne rzeczy. > Ale w 5 tysiach budżetu się nie mieści. Patrząc na ceny z allegro trzeba by zacząć od jakiś 7500 to sprzedaj za tyle za 7500 sprzedawałem moje Clio 1.5DCI z 2003 z podobnym wyposażeniem. Dość mocno doinwestowane.. i nie było za wielu chętnych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > przekładnia to wydatek niecałych 200zł + wymiana + zbieżność i kwota się co najmniej podwaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > przekładnia to wydatek niecałych 200zł Oryginał > 400. A rzemiosło - trzeba mieć szczęście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.