kravitz Napisano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > To sporawo... > Chyba, ze wiekszosc przebiegu robisz po miescie To z miasta. Po trasie to tak 7-8 wychodzi, ale tego nie liczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > bak w lancerze ile ma 50l ? Chyba coś około 60l. > dolicz +100kg na pełno > to juz robi roznice w spalaniu i przyspieszeniu O kurde. Muszę to powiedzieć dwójce małych dzieciaków które wożę ze sobą, że będzie mniej w fotel wciskać Ja jeżdżę jak emeryt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > To z miasta. > Po trasie to tak 7-8 wychodzi, ale tego nie liczę Raz wyszło 6.1 na trasie Kraków-Warszawa Ale to męczarnia była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Raz wyszło 6.1 na trasie Kraków-Warszawa Ale to męczarnia była Ostatnio jechałem Punto z Zakopanego do Łodzi. Też jakieś małe spalanie wyszło. Tam jest z górki A co do spalania w Mitsubishi. Widać z której strony w Polsce wieją wiatry i gdzie się jedzie pod górkę, a gdzie z górki Ja mam spalanie o litr na setkę większe jak jadę z Warszawy do Łodzi, niż jak jadę w odwrotnym kierunku Trasa ta sama: autostrada przejechana na tempomacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Ja mam spalanie o litr na setkę większe jak jadę z Warszawy do Łodzi, niż jak jadę w odwrotnym > kierunku > Trasa ta sama: autostrada przejechana na tempomacie Tez mam takie obserwacje, ze w jedna strone jest "taniej" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Ja mam spalanie o litr na setkę większe jak jadę z Warszawy do Łodzi, niż jak jadę w odwrotnym > kierunku > Trasa ta sama: autostrada przejechana na tempomacie U mnie jest identycznie Jak dobrze wieje z zachodu to roznica dochodzi do 2 litrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > U mnie jest identycznie > Jak dobrze wieje z zachodu to roznica dochodzi do 2 litrow Trasa krakow zakopane 8.3 lpg trasa zakopane krakow 6.6 lpg Czyli potwierdzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 Ogrzewam kotleta. Jak tam wasze miski? Zastanawiam się nad lancerem 5d 1.8-2.0 cvt lpg dla rodziców. Na subaru xv raczej nie starczy więc wypad pomysł zakupu miśka. Jak skrzynie znoszą przebiegi +100kkm, co z luzem zawodowym . Jaka butla lpg miesci się w miejscu koła? wnętrze nie wycięra się szybko, lakier? Korozja, zawias? Ogólnie auto jest bezawaryjne? Na co zawracać uwagę przy zakupie? Wiecie może jaki jest prześwit i czy asr daje radę zimą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > Ogrzewam kotleta. > Jak tam wasze miski? Zastanawiam się nad lancerem 5d 1.8-2.0 cvt lpg dla rodziców. Ostatnio oglądałem test jakiegoś 2.4 CVT. 170KM, 8s do 100km/h To tak jakbyś był zainteresowany takim. Tylko że to chyba rynek USA. > Jak skrzynie znoszą przebiegi +100kkm, co z luzem zawodowym Ja mam obecnie 76tyś km i jadę niedługo na przegląd i regulację luzu. Nietypowo wypadł mi przegląd, bo zaraz po kupnie Miśka pojechałem do ASO na przegląd bo samochód był jeszcze na gwarancji i chciałem żeby sprawdzili. Skrzynia dalej działa jak nowa. Przy tym przebiegu to w sumie normalne, chociaż w dzisiejszych czasach już nic nie jest normalne Luz zaworowy na bank będzie do regulacji. Nie było takiego przypadku na mitsumaniakach żeby nie trzeba było tego robić. > . Jaka butla lpg miesci się w miejscu koła? O ile pamiętam to ja mam 42l i to jest maks. I tak dużo wystaje. Ale ja mam sedana. Do htb podobno wchodzi dużo większa butla. > wnętrze nie wycięra się szybko, lakier? Wnętrze się szybko nie wyciera. Wygląda jak nowe. Niestety wnętrze tego pojazdu to nie jest akurat największa zaleta. Wszystko jest twarde jak skała, a posługiwanie się regulacją temperatury/dmuchawy to na bank równa się trzaski Dodatkowo wyciszenie jest słabe. Silnik jest bardzo cichy, a w połączeniu z tą skrzynią jedziesz jak elektrykiem. Niestety w korku słyszysz auta stojące obok, zwłaszcza diesle. Ostatnio słyszałem bujające się rowery które wiozłem na dachu A woziłem je sporo na Punto i żadnych odgłosów nie było. > Korozja, zawias? Ogólnie auto jest bezawaryjne? Na co zawracać uwagę przy zakupie? Blacha miękka. Mam wgnioty od kasztanów Poprzednie auta stały w tych samych miejscach i wgniotów nie było. Łatwo się rysuje. Może dlatego że mam czarny lakier. Pod klamkami mam piękne rysy od paznokci. Rdzy nie mam w żadnym miejscu, a od roku jeżdżę z lekko przerysowanym tylnym błotnikiem (ktoś sobie zarysował przy parkowaniu). Jeżdżę nim 2 lata. Auto jest z 2010 roku. Wymieniłem jedną żarówkę z tyłu To sam zdecyduj czy awaryjne > Wiecie może jaki jest prześwit i czy asr daje radę zimą? Nie wiem jaki prześwit, ale chyba większy niż w normalnych autach. Wjeżdżam na dość wysoki krawężnik pod blokiem, nawet jak auto jest w pełni załadowane to nie przycieram. W każdym innym aucie jakie używałem delikatnie tarłem. Porównuję do Alfy 159, Punto II i Seicento. Chyba ojca Aveo też tarło. Co do ASR to nie przypominam sobie sytuacji żeby było coś nie tak. Zresztą przy tej CVT raczej nie poszalejesz. Ona tak pracuje że nie chcesz być specjalnie wyrywny. Uspokaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > Ostatnio oglądałem test jakiegoś 2.4 CVT. 170KM, 8s do 100km/h > To tak jakbyś był zainteresowany takim. Tylko że to chyba rynek USA. Nie boje skórę us. Jak się trafi to będzie super. 2.0 na jakie rynki dawali? > Ja mam obecnie 76tyś km i jadę niedługo na przegląd i regulację luzu. Nietypowo wypadł mi przegląd, > bo zaraz po kupnie Miśka pojechałem do ASO na przegląd bo samochód był jeszcze na gwarancji i > chciałem żeby sprawdzili. > Skrzynia dalej działa jak nowa. Przy tym przebiegu to w sumie normalne, chociaż w dzisiejszych > czasach już nic nie jest normalne > Luz zaworowy na bank będzie do regulacji. Nie było takiego przypadku na mitsumaniakach żeby nie > trzeba było tego robić. Daj znać ile trwa przyjemność kosztuje > O ile pamiętam to ja mam 42l i to jest maks. I tak dużo wystaje. Ale ja mam sedana. Do htb podobno > wchodzi dużo większa butla. Interesuje mnie tylko 5d > Wnętrze się szybko nie wyciera. Wygląda jak nowe. Niestety wnętrze tego pojazdu to nie jest akurat > największa zaleta. Wszystko jest twarde jak skała, a posługiwanie się regulacją > temperatury/dmuchawy to na bank równa się trzaski Jak to japonczyk... Bardziej chodzi mi o wychowanie się plastików czy tapicerki > Dodatkowo wyciszenie jest słabe. Silnik jest bardzo cichy, a w połączeniu z tą skrzynią jedziesz > jak elektrykiem. > Niestety w korku słyszysz auta stojące obok, zwłaszcza diesle. Ostatnio słyszałem bujające się > rowery które wiozłem na dachu A woziłem je sporo na Punto i żadnych odgłosów nie było. > Blacha miękka. Mam wgnioty od kasztanów Poprzednie auta stały w tych samych miejscach i wgniotów > nie było. > Łatwo się rysuje. Może dlatego że mam czarny lakier. Pod klamkami mam piękne rysy od paznokci. > Rdzy nie mam w żadnym miejscu, a od roku jeżdżę z lekko przerysowanym tylnym błotnikiem (ktoś sobie > zarysował przy parkowaniu). > Jeżdżę nim 2 lata. Auto jest z 2010 roku. Wymieniłem jedną żarówkę z tyłu To sam zdecyduj czy > awaryjne To mi się podoba > Nie wiem jaki prześwit, ale chyba większy niż w normalnych autach. Gdzieś wysiadłem że ma 15cm więc tyle ile passat alltack > Wjeżdżam na dość wysoki > krawężnik pod blokiem, nawet jak auto jest w pełni załadowane to nie przycieram. W każdym > innym aucie jakie używałem delikatnie tarłem. > Porównuję do Alfy 159, Punto II i Seicento. Chyba ojca Aveo też tarło. > Co do ASR to nie przypominam sobie sytuacji żeby było coś nie tak. Zresztą przy tej CVT raczej nie > poszalejesz. Ona tak pracuje że nie chcesz być specjalnie wyrywny. Uspokaja Chodzi o to czy asr tylko dławi silnik czy przyhamowuje szybciej krecace się koło coś jak elektroniczna szpera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > Nie boje skórę us. Jak się trafi to będzie super. > 2.0 na jakie rynki dawali? 2.0 to chyba tylko Ralliart. W normalnych wersjach bylo 1.8 i 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > 2.0 to chyba tylko Ralliart. > W normalnych wersjach bylo 1.8 i 1.6 bylo 2.0 156KM ale pewnie jak 2.4 tylko na US Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > bylo 2.0 156KM > ale pewnie jak 2.4 tylko na US W EU bylo 2.0? Nie wiedzialem. Myslalem, ze tylko US i Azja. Na jakich rynkach w EU byla ta jednostka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 > W EU bylo 2.0? Nie wiedzialem. Myslalem, ze tylko US i Azja. Na jakich rynkach w EU byla ta > jednostka? w/g wiki na niemiecki rynek w latacvj 2008-2010 bylo 2.0 156KM pytnie do posiadaczy ile to naparwde pali (wolnossaca benzyna 1.5, 1.8, 2.0) bo wszedzie strasznie narzekaja ze duuuuuuuuuuzo i ze dopiero model z silnikaiem 1.6 przwoicie lyka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 > w/g wiki na niemiecki rynek w latacvj 2008-2010 bylo 2.0 156KM > pytnie do posiadaczy ile to naparwde pali (wolnossaca benzyna 1.5, 1.8, 2.0) bo wszedzie strasznie > narzekaja ze duuuuuuuuuuzo i ze dopiero model z silnikaiem 1.6 przwoicie lyka... Musi byc straszny bialy kruk na mobile nie ma ani sztuki Jest wprawdzie jeden sedan ale ma licznik wyskalowany w milach wiec pachnie mi stanami. A co do spalania, fakt, 1.8 oszczedne nie jest, w trasie nie pomaga skrzynia 5ka. Moj ojciec jezdzi takim i trzeba zalozyc 10+ na miasto, trasa ok 8 (szybka trasa - ekspresowki + autostrady + gierkowka). Uzytkowalem tez taki z gazem i wtedy jest lepiej, bo koszty eksploatacji wychodza nizsze niz mojego diesla. W sportbacku bagaznik tez nie rozpieszcza. jest bardzo plytki. Niby podloga jest ruchoma, ale suma summarum przepastny nie jest. W srodku sporo miejsca, chociaz jest dosc ponuro. Z wyposazeniem tez slabawo - ksenony tylko w najwyzszej wersji. Ja sie przymierzalem do 1.8 D-ID 150KM. Bardzo oszczedny i jezdzi niezle, ale wlasnie braki w wyposazniu tego konkretnego egzemplarza mnie powstrzymaly i jednak jest Honda, ktora trafilem wypasiona po dach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 > Musi byc straszny bialy kruk na mobile nie ma ani sztuki > Jest wprawdzie jeden sedan ale ma licznik wyskalowany w milach wiec pachnie mi stanami. > A co do spalania, fakt, 1.8 oszczedne nie jest, w trasie nie pomaga skrzynia 5ka. Moj ojciec jezdzi > takim i trzeba zalozyc 10+ na miasto, trasa ok 8 (szybka trasa - ekspresowki + autostrady + > gierkowka). > Uzytkowalem tez taki z gazem i wtedy jest lepiej, bo koszty eksploatacji wychodza nizsze niz mojego > diesla. Na 100% będzie automat i lpg > W sportbacku bagaznik tez nie rozpieszcza. jest bardzo plytki. Niby podloga jest ruchoma, ale suma > summarum przepastny nie jest. W srodku sporo miejsca, chociaz jest dosc ponuro. Z wyposazeniem > tez slabawo - ksenony tylko w najwyzszej wersji. > Ja sie przymierzalem do 1.8 D-ID 150KM. Bardzo oszczedny i jezdzi niezle, ale wlasnie braki w > wyposazniu tego konkretnego egzemplarza mnie powstrzymaly i jednak jest Honda, ktora trafilem > wypasiona po dach Civic ufo odpada że względu na mały prześwit i kontrowersyjna stylistykę acordeon też niski Ogólnie powinien być subaru xv ale kasy nie starczy dlatego szukam alternatywy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 > Na 100% będzie automat i lpg > Civic ufo odpada że względu na mały prześwit i kontrowersyjna stylistykę > acordeon też niski > Ogólnie powinien być subaru xv ale kasy nie starczy dlatego szukam alternatywy... No to chyba tylko CVT, nie pamietam czy byl klasyczny automat. I fakt, Lancerzyna jest dosc terenowy w serii a w nizszych wersjach ma jeszcze baloniaste kola 16. A Hodziny fakt, sa niskie, chyba ze CRV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 > No to chyba tylko CVT, nie pamietam czy byl klasyczny automat. cvt nie przeszkadza mi > I fakt, Lancerzyna jest dosc terenowy w serii a w nizszych wersjach ma jeszcze baloniaste kola 16. na 16 bylby idealny. ponad desing stawiam praktycznosc > A Hodziny fakt, sa niskie, chyba ze CRV crv w tych rocznikach tez za drogie niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 > w/g wiki na niemiecki rynek w latacvj 2008-2010 bylo 2.0 156KM > pytnie do posiadaczy ile to naparwde pali (wolnossaca benzyna 1.5, 1.8, 2.0) bo wszedzie strasznie > narzekaja ze duuuuuuuuuuzo i ze dopiero model z silnikaiem 1.6 przwoicie lyka... z forum wiem że 1.5 też pali mało. Ludzie piszą że 1.6 nie muli jak 1.5 a pali jak 1.5 Ja mam akurat 1.8. Dosyć mułowaty ze startu, tak do 50km/h, ale później już jedzie normalnie jak auto 140KM (może nadal mułowato jak ktoś ma kilkaset KM codziennie ) W mieście mniej niż 10 nie licz. W trasie spokojnie jeżdżąc (ja serio jeżdżę spokojnie ) widuję 6 z przodu, ale to zależy już od wiatru. Najmniej widziałem na kompie z trasy niskie 6, chyba 6.2, ale raczej to będzie wysokie 6 (6,8 np) Przy jeździe 130km/h to już będzie 8 i więcej. Komp pokazuje dosyć realne spalanie benzyny. Na LPG to już zależy jak instalacja ustawiona. W CVT masz przy 100km/h 2tyś obr/min. Jest cicho i spalanie małe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fargo Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 > w/g wiki na niemiecki rynek w latacvj 2008-2010 bylo 2.0 156KM 2.0 było na USA, Rosja i Japonia od 2007 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > wnętrze nie wycięra się szybko, lakier? Po pięciu latach jakieś tam ślady zużycia wnętrza są, ale niewielkie. Lakier jest słaby, blacha miękka. > Korozja, zawias? Ogólnie auto jest bezawaryjne? Na co zawracać uwagę przy zakupie? Podwozie jest bardzo słabo zabezpieczone, u mnie weszła ruda. Co do awaryjności to jak na razie brak. Zawias odporny na nasze drogi. > Wiecie może jaki jest prześwit i czy asr daje radę zimą? Prześwit spory jak na osobówkę, co najwyżej dołem przedniego zderzaka można zahaczyć o wysoki krawężnik. W zimie daje rade bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2014 Niech będzie dla zainteresowanych Auto po przeglądzie 80tyś km. Wymieniono jedną żarówkę podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Proponowano wymienić jedną wycieraczkę, bo zostawiała lekkie smugi. Dałem zlecenie żeby sprawdzili prawe tylne drzwi, bo czasem po dłuższej jeździe nie można ich otworzyć z wewnątrz, jakby jakas linka opadała gdzieś czy coś. Nie wiem czy to zrobili bo na fakturze nie ma info, ale dzisiaj drzwi się otwierały normalnie. Dodatkowo auto zostało wezwane na jakaś akcję serwisową paska napędowego. Chyba chodzi o pasek klinowy, ale nie wiem. Nie mieli na miejscu, więc zamówili i mają dzwonić żebym przyjechał. Auto wymyte i wyczyszczone w środku Jak miło Przed przyjęciem na serwis przy mnie zrobiono przegląd wstępny auta. Luzy w zawieszeniu i oświetlenie. I tyle Pomiędzy tym, a ostatnim przeglądem musiałem wymienić jedną żarówkę świateł mijania. Koniec usterek i awarii Uwielbiam japońskie samochody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Października 2014 Udostępnij Napisano 7 Października 2014 Za to samo lubię inne skośnookie - koreańskie A koreańskie z amerykańskim charakterem uwielbiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > Dałem zlecenie żeby sprawdzili prawe tylne drzwi, bo czasem po dłuższej jeździe nie można ich > otworzyć z wewnątrz, jakby jakas linka opadała gdzieś czy coś. Nie wiem czy to zrobili bo na > fakturze nie ma info, ale dzisiaj drzwi się otwierały normalnie. Poprawka To nie awaria, tylko blokada dziecięca Dzisiaj syn mi się pochwalił że taki dzyndzelek czasem przestawia przy wsiadaniu. A ja to na serwis zgłaszałem Nie dziwię się że nie ma tego na fakturze. Z litości nie skasowali za to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > Poprawka > To nie awaria, tylko blokada dziecięca > Dzisiaj syn mi się pochwalił że taki dzyndzelek czasem przestawia przy wsiadaniu. > A ja to na serwis zgłaszałem > Nie dziwię się że nie ma tego na fakturze. Z litości nie skasowali za to mi sie czasem zdarza dzyndzelek przesunac jak wrzucam torbe na tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sim86 Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Ouuu yeah > Auto odebrane z zatrucia podtlenkiem smrotanu Witam w gronie gaaaazzoooowwwaanych Lampucerów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Witam w gronie gaaaazzoooowwwaanych Lampucerów Zoba datę mojej wiadomosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sim86 Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Zoba datę mojej wiadomosci dawno mnie ni było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > Luz zaworowy na bank będzie do regulacji. Nie było takiego przypadku na mitsumaniakach żeby nie było Po 100 kkm miałem luzy w normie. Ale nie mam LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Błąd systemu Fotki z pierwszego posta się wzięły i skasowały z serwera. Było na początku coś około 45tyś. Obecnie licznik się jakby zepsuł, bo wyświetla same jedynki Auto jeździ stosunkowo mało. Przez 4 lata niecałe 70tyś Zawsze jest jednak jeszcze drugie auto i ono też coś nakręca na koła. Obiecałem sobie że następne auto to będzie Ford Mustang, jednak przy takim spokoju z Mitsubishi, bardzo mocno mnie kusi żeby jednak było coś Made in Japan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.