Skocz do zawartości

Mitsufiksu Lancer. Co mnie czeka?


kravitz

Rekomendowane odpowiedzi

> bak w lancerze ile ma 50l ?

Chyba coś około 60l.

> dolicz +100kg na pełno

> to juz robi roznice w spalaniu i przyspieszeniu

O kurde. Muszę to powiedzieć dwójce małych dzieciaków które wożę ze sobą, że będzie mniej w fotel wciskać wink.gif

Ja jeżdżę jak emeryt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Raz wyszło 6.1 na trasie Kraków-Warszawa Ale to męczarnia była

Ostatnio jechałem Punto z Zakopanego do Łodzi. Też jakieś małe spalanie wyszło. Tam jest z górki zlosnik.gif

A co do spalania w Mitsubishi. Widać z której strony w Polsce wieją wiatry i gdzie się jedzie pod górkę, a gdzie z górki zlosnik.gif

Ja mam spalanie o litr na setkę większe jak jadę z Warszawy do Łodzi, niż jak jadę w odwrotnym kierunku zlosnik.gif

Trasa ta sama: autostrada przejechana na tempomacie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam spalanie o litr na setkę większe jak jadę z Warszawy do Łodzi, niż jak jadę w odwrotnym

> kierunku

> Trasa ta sama: autostrada przejechana na tempomacie

U mnie jest identycznieok.gif

Jak dobrze wieje z zachodu to roznica dochodzi do 2 litrow grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ogrzewam kotleta.

Jak tam wasze miski? Zastanawiam się nad lancerem 5d 1.8-2.0 cvt lpg dla rodziców.

Na subaru xv raczej nie starczy więc wypad pomysł zakupu miśka.

Jak skrzynie znoszą przebiegi +100kkm, co z luzem zawodowym

. Jaka butla lpg miesci się w miejscu koła?

wnętrze nie wycięra się szybko, lakier?

Korozja, zawias? Ogólnie auto jest bezawaryjne? Na co zawracać uwagę przy zakupie?

Wiecie może jaki jest prześwit i czy asr daje radę zimą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ogrzewam kotleta.

> Jak tam wasze miski? Zastanawiam się nad lancerem 5d 1.8-2.0 cvt lpg dla rodziców.

Ostatnio oglądałem test jakiegoś 2.4 CVT. 170KM, 8s do 100km/h zlosnik.gif

To tak jakbyś był zainteresowany takim. Tylko że to chyba rynek USA.

> Jak skrzynie znoszą przebiegi +100kkm, co z luzem zawodowym

Ja mam obecnie 76tyś km i jadę niedługo na przegląd i regulację luzu. Nietypowo wypadł mi przegląd, bo zaraz po kupnie Miśka pojechałem do ASO na przegląd bo samochód był jeszcze na gwarancji i chciałem żeby sprawdzili.

Skrzynia dalej działa jak nowa. Przy tym przebiegu to w sumie normalne, chociaż w dzisiejszych czasach już nic nie jest normalne zlosnik.gif

Luz zaworowy na bank będzie do regulacji. Nie było takiego przypadku na mitsumaniakach żeby nie trzeba było tego robić.

> . Jaka butla lpg miesci się w miejscu koła?

O ile pamiętam to ja mam 42l i to jest maks. I tak dużo wystaje. Ale ja mam sedana. Do htb podobno wchodzi dużo większa butla.

> wnętrze nie wycięra się szybko, lakier?

Wnętrze się szybko nie wyciera. Wygląda jak nowe. Niestety wnętrze tego pojazdu to nie jest akurat największa zaleta. Wszystko jest twarde jak skała, a posługiwanie się regulacją temperatury/dmuchawy to na bank równa się trzaski wink.gif

Dodatkowo wyciszenie jest słabe. Silnik jest bardzo cichy, a w połączeniu z tą skrzynią jedziesz jak elektrykiem.

Niestety w korku słyszysz auta stojące obok, zwłaszcza diesle. Ostatnio słyszałem bujające się rowery które wiozłem na dachu wink.gif A woziłem je sporo na Punto i żadnych odgłosów nie było.

> Korozja, zawias? Ogólnie auto jest bezawaryjne? Na co zawracać uwagę przy zakupie?

Blacha miękka. Mam wgnioty od kasztanów wink.gif Poprzednie auta stały w tych samych miejscach i wgniotów nie było.

Łatwo się rysuje. Może dlatego że mam czarny lakier. Pod klamkami mam piękne rysy od paznokci.

Rdzy nie mam w żadnym miejscu, a od roku jeżdżę z lekko przerysowanym tylnym błotnikiem (ktoś sobie zarysował przy parkowaniu).

Jeżdżę nim 2 lata. Auto jest z 2010 roku. Wymieniłem jedną żarówkę z tyłu smile.gif To sam zdecyduj czy awaryjne zlosnik.gif

> Wiecie może jaki jest prześwit i czy asr daje radę zimą?

Nie wiem jaki prześwit, ale chyba większy niż w normalnych autach. Wjeżdżam na dość wysoki krawężnik pod blokiem, nawet jak auto jest w pełni załadowane to nie przycieram. W każdym innym aucie jakie używałem delikatnie tarłem.

Porównuję do Alfy 159, Punto II i Seicento. Chyba ojca Aveo też tarło.

Co do ASR to nie przypominam sobie sytuacji żeby było coś nie tak. Zresztą przy tej CVT raczej nie poszalejesz. Ona tak pracuje że nie chcesz być specjalnie wyrywny. Uspokaja zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio oglądałem test jakiegoś 2.4 CVT. 170KM, 8s do 100km/h

> To tak jakbyś był zainteresowany takim. Tylko że to chyba rynek USA.

Nie boje skórę us. Jak się trafi to będzie super.

2.0 na jakie rynki dawali?

> Ja mam obecnie 76tyś km i jadę niedługo na przegląd i regulację luzu. Nietypowo wypadł mi przegląd,

> bo zaraz po kupnie Miśka pojechałem do ASO na przegląd bo samochód był jeszcze na gwarancji i

> chciałem żeby sprawdzili.

> Skrzynia dalej działa jak nowa. Przy tym przebiegu to w sumie normalne, chociaż w dzisiejszych

> czasach już nic nie jest normalne

> Luz zaworowy na bank będzie do regulacji. Nie było takiego przypadku na mitsumaniakach żeby nie

> trzeba było tego robić.

Daj znać ile trwa przyjemność kosztuje

> O ile pamiętam to ja mam 42l i to jest maks. I tak dużo wystaje. Ale ja mam sedana. Do htb podobno

> wchodzi dużo większa butla.

Interesuje mnie tylko 5d

> Wnętrze się szybko nie wyciera. Wygląda jak nowe. Niestety wnętrze tego pojazdu to nie jest akurat

> największa zaleta. Wszystko jest twarde jak skała, a posługiwanie się regulacją

> temperatury/dmuchawy to na bank równa się trzaski

Jak to japonczyk... Bardziej chodzi mi o wychowanie się plastików czy tapicerki

> Dodatkowo wyciszenie jest słabe. Silnik jest bardzo cichy, a w połączeniu z tą skrzynią jedziesz

> jak elektrykiem.

> Niestety w korku słyszysz auta stojące obok, zwłaszcza diesle. Ostatnio słyszałem bujające się

> rowery które wiozłem na dachu A woziłem je sporo na Punto i żadnych odgłosów nie było.

> Blacha miękka. Mam wgnioty od kasztanów Poprzednie auta stały w tych samych miejscach i wgniotów

> nie było.

> Łatwo się rysuje. Może dlatego że mam czarny lakier. Pod klamkami mam piękne rysy od paznokci.

> Rdzy nie mam w żadnym miejscu, a od roku jeżdżę z lekko przerysowanym tylnym błotnikiem (ktoś sobie

> zarysował przy parkowaniu).

> Jeżdżę nim 2 lata. Auto jest z 2010 roku. Wymieniłem jedną żarówkę z tyłu To sam zdecyduj czy

> awaryjne

To mi się podoba

> Nie wiem jaki prześwit, ale chyba większy niż w normalnych autach.

Gdzieś wysiadłem że ma 15cm więc tyle ile passat alltack smile.gif

> Wjeżdżam na dość wysoki

> krawężnik pod blokiem, nawet jak auto jest w pełni załadowane to nie przycieram. W każdym

> innym aucie jakie używałem delikatnie tarłem.

> Porównuję do Alfy 159, Punto II i Seicento. Chyba ojca Aveo też tarło.

> Co do ASR to nie przypominam sobie sytuacji żeby było coś nie tak. Zresztą przy tej CVT raczej nie

> poszalejesz. Ona tak pracuje że nie chcesz być specjalnie wyrywny. Uspokaja

Chodzi o to czy asr tylko dławi silnik czy przyhamowuje szybciej krecace się koło coś jak elektroniczna szpera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W EU bylo 2.0? Nie wiedzialem. Myslalem, ze tylko US i Azja. Na jakich rynkach w EU byla ta

> jednostka?

w/g wiki na niemiecki rynek w latacvj 2008-2010 bylo 2.0 156KM

pytnie do posiadaczy ile to naparwde pali (wolnossaca benzyna 1.5, 1.8, 2.0) bo wszedzie strasznie narzekaja ze duuuuuuuuuuzo i ze dopiero model z silnikaiem 1.6 przwoicie lyka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w/g wiki na niemiecki rynek w latacvj 2008-2010 bylo 2.0 156KM

> pytnie do posiadaczy ile to naparwde pali (wolnossaca benzyna 1.5, 1.8, 2.0) bo wszedzie strasznie

> narzekaja ze duuuuuuuuuuzo i ze dopiero model z silnikaiem 1.6 przwoicie lyka...

Musi byc straszny bialy kruk smile.gif na mobile nie ma ani sztuki wink.gif

Jest wprawdzie jeden sedan ale ma licznik wyskalowany w milach wiec pachnie mi stanami.

A co do spalania, fakt, 1.8 oszczedne nie jest, w trasie nie pomaga skrzynia 5ka. Moj ojciec jezdzi takim i trzeba zalozyc 10+ na miasto, trasa ok 8 (szybka trasa - ekspresowki + autostrady + gierkowka).

Uzytkowalem tez taki z gazem i wtedy jest lepiej, bo koszty eksploatacji wychodza nizsze niz mojego diesla.

W sportbacku bagaznik tez nie rozpieszcza. jest bardzo plytki. Niby podloga jest ruchoma, ale suma summarum przepastny nie jest. W srodku sporo miejsca, chociaz jest dosc ponuro. Z wyposazeniem tez slabawo - ksenony tylko w najwyzszej wersji.

Ja sie przymierzalem do 1.8 D-ID 150KM. Bardzo oszczedny i jezdzi niezle, ale wlasnie braki w wyposazniu tego konkretnego egzemplarza mnie powstrzymaly i jednak jest Honda, ktora trafilem wypasiona po dach grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musi byc straszny bialy kruk na mobile nie ma ani sztuki

> Jest wprawdzie jeden sedan ale ma licznik wyskalowany w milach wiec pachnie mi stanami.

> A co do spalania, fakt, 1.8 oszczedne nie jest, w trasie nie pomaga skrzynia 5ka. Moj ojciec jezdzi

> takim i trzeba zalozyc 10+ na miasto, trasa ok 8 (szybka trasa - ekspresowki + autostrady +

> gierkowka).

> Uzytkowalem tez taki z gazem i wtedy jest lepiej, bo koszty eksploatacji wychodza nizsze niz mojego

> diesla.

Na 100% będzie automat i lpg

> W sportbacku bagaznik tez nie rozpieszcza. jest bardzo plytki. Niby podloga jest ruchoma, ale suma

> summarum przepastny nie jest. W srodku sporo miejsca, chociaz jest dosc ponuro. Z wyposazeniem

> tez slabawo - ksenony tylko w najwyzszej wersji.

> Ja sie przymierzalem do 1.8 D-ID 150KM. Bardzo oszczedny i jezdzi niezle, ale wlasnie braki w

> wyposazniu tego konkretnego egzemplarza mnie powstrzymaly i jednak jest Honda, ktora trafilem

> wypasiona po dach

Civic ufo odpada że względu na mały prześwit i kontrowersyjna stylistykę

acordeon też niski

Ogólnie powinien być subaru xv ale kasy nie starczy dlatego szukam alternatywy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na 100% będzie automat i lpg

> Civic ufo odpada że względu na mały prześwit i kontrowersyjna stylistykę

> acordeon też niski

> Ogólnie powinien być subaru xv ale kasy nie starczy dlatego szukam alternatywy...

No to chyba tylko CVT, nie pamietam czy byl klasyczny automat.

I fakt, Lancerzyna jest dosc terenowy w serii a w nizszych wersjach ma jeszcze baloniaste kola 16.

A Hodziny fakt, sa niskie, chyba ze CRV grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to chyba tylko CVT, nie pamietam czy byl klasyczny automat.

cvt nie przeszkadza mi

> I fakt, Lancerzyna jest dosc terenowy w serii a w nizszych wersjach ma jeszcze baloniaste kola 16.

na 16 bylby idealny. ponad desing stawiam praktycznosc

> A Hodziny fakt, sa niskie, chyba ze CRV

crv w tych rocznikach tez za drogie niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w/g wiki na niemiecki rynek w latacvj 2008-2010 bylo 2.0 156KM

> pytnie do posiadaczy ile to naparwde pali (wolnossaca benzyna 1.5, 1.8, 2.0) bo wszedzie strasznie

> narzekaja ze duuuuuuuuuuzo i ze dopiero model z silnikaiem 1.6 przwoicie lyka...

z forum wiem że 1.5 też pali mało. Ludzie piszą że 1.6 nie muli jak 1.5 a pali jak 1.5 wink.gif

Ja mam akurat 1.8. Dosyć mułowaty ze startu, tak do 50km/h, ale później już jedzie normalnie jak auto 140KM (może nadal mułowato jak ktoś ma kilkaset KM codziennie zlosnik.gif)

W mieście mniej niż 10 nie licz. W trasie spokojnie jeżdżąc (ja serio jeżdżę spokojnie zlosnik.gif) widuję 6 z przodu, ale to zależy już od wiatru. Najmniej widziałem na kompie z trasy niskie 6, chyba 6.2, ale raczej to będzie wysokie 6 (6,8 np)

Przy jeździe 130km/h to już będzie 8 i więcej.

Komp pokazuje dosyć realne spalanie benzyny. Na LPG to już zależy jak instalacja ustawiona.

W CVT masz przy 100km/h 2tyś obr/min. Jest cicho i spalanie małe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wnętrze nie wycięra się szybko, lakier?

Po pięciu latach jakieś tam ślady zużycia wnętrza są, ale niewielkie. Lakier jest słaby, blacha miękka.

> Korozja, zawias? Ogólnie auto jest bezawaryjne? Na co zawracać uwagę przy zakupie?

Podwozie jest bardzo słabo zabezpieczone, u mnie weszła ruda. Co do awaryjności to jak na razie brak. Zawias odporny na nasze drogi.

> Wiecie może jaki jest prześwit i czy asr daje radę zimą?

Prześwit spory jak na osobówkę, co najwyżej dołem przedniego zderzaka można zahaczyć o wysoki krawężnik. W zimie daje rade bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Niech będzie dla zainteresowanych wink.gif

Auto po przeglądzie 80tyś km.

Wymieniono jedną żarówkę podświetlenia tablicy rejestracyjnej.

Proponowano wymienić jedną wycieraczkę, bo zostawiała lekkie smugi.

Dałem zlecenie żeby sprawdzili prawe tylne drzwi, bo czasem po dłuższej jeździe nie można ich otworzyć z wewnątrz, jakby jakas linka opadała gdzieś czy coś. Nie wiem czy to zrobili bo na fakturze nie ma info, ale dzisiaj drzwi się otwierały normalnie.

Dodatkowo auto zostało wezwane na jakaś akcję serwisową paska napędowego. Chyba chodzi o pasek klinowy, ale nie wiem. Nie mieli na miejscu, więc zamówili i mają dzwonić żebym przyjechał.

Auto wymyte i wyczyszczone w środku smile.gif Jak miło

Przed przyjęciem na serwis przy mnie zrobiono przegląd wstępny auta. Luzy w zawieszeniu i oświetlenie.

I tyle zlosnik.gifhehe.gif

Pomiędzy tym, a ostatnim przeglądem musiałem wymienić jedną żarówkę świateł mijania.

Koniec usterek i awarii zlosnik.gifcool.gif

Uwielbiam japońskie samochody zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dałem zlecenie żeby sprawdzili prawe tylne drzwi, bo czasem po dłuższej jeździe nie można ich

> otworzyć z wewnątrz, jakby jakas linka opadała gdzieś czy coś. Nie wiem czy to zrobili bo na

> fakturze nie ma info, ale dzisiaj drzwi się otwierały normalnie.

Poprawka hehe.gif

To nie awaria, tylko blokada dziecięca hehe.gif

Dzisiaj syn mi się pochwalił że taki dzyndzelek czasem przestawia przy wsiadaniu.

A ja to na serwis zgłaszałem sciana.gifrotfl.gif

Nie dziwię się że nie ma tego na fakturze. Z litości nie skasowali za to hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poprawka

> To nie awaria, tylko blokada dziecięca

> Dzisiaj syn mi się pochwalił że taki dzyndzelek czasem przestawia przy wsiadaniu.

> A ja to na serwis zgłaszałem

> Nie dziwię się że nie ma tego na fakturze. Z litości nie skasowali za to

hahaha.gif

mi sie czasem zdarza dzyndzelek przesunac jak wrzucam torbe na tył hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • 1 rok później...

Błąd systemu ;)

 

Fotki z pierwszego posta się wzięły i skasowały z serwera. Było na początku coś około 45tyś.

 

Obecnie licznik się jakby zepsuł, bo wyświetla same jedynki  ;]

 

Auto jeździ stosunkowo mało. Przez 4 lata niecałe 70tyś

Zawsze jest jednak jeszcze drugie auto i ono też coś nakręca na koła.

 

Obiecałem sobie że następne auto to będzie Ford Mustang, jednak przy takim spokoju z Mitsubishi, bardzo mocno mnie kusi żeby jednak było coś Made in Japan.

 

 

post-129574-0-76498800-1469432927_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.