62545tomasz Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 jak Rapid czy Octavia to skoda chyba miałaby pozamiatane... a tak jest sedanem... i ludzie chyba kupią Rapida... kilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Będzie tylko sedan bo Polska jest marginalnym rynkiem w tym wypadku i sprzedaż jest niejako "przy okazji". Dla tego auta liczy się Azja w której kompaktowe sedany są najpopularniejsze. BTW bardzo ładny jest jak na małego sedana. Dla mnie drugie miejsce po nowej Honda City. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalibooWLKP Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Widzę, że księgowy projektował zawiasy tylnej klapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Widzę, że księgowy projektował zawiasy tylnej klapy. Kij z zawiasami - niestety to teraz standard. Nie wiem kto (i pod wpływem czego) projektował umieszczenie przycisków do otwierania szyb, szczególnie dla pasażerów z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 a mnie denerwuje na siłę serwowanie stwierdzenia "cena naszego samochodu zaczyna się od 3" jak wyposażenie jest takie, że kot napłakał, a za luksus robią dywaniki czy regulowane siedzenie kierowcy ... i nawet do klimy trzeba zamawiać wersję, która nijak ma się do "3" z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Te wszystkie nowe rapidy, toledo, peugeoty i citroeny są całkiem ładne, ale te silniki od kosiarki W żadnym chyba nie będzie tak co najmniej 140KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Te wszystkie nowe rapidy, toledo, peugeoty i citroeny są całkiem ładne, ale te silniki od kosiarki > W żadnym chyba nie będzie tak co najmniej 140KM? Ale po co taki silnik dla przeciętnego kierowcy? dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezot500 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Ale po co taki silnik dla przeciętnego kierowcy? > dranio raczej kto by za to zapłacił z 70 kzł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Przede wszystkim dla bezpieczeństwa, lepszej płynności ruchu na coraz bardziej zatłoczonych drogach i dla przyjemności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Przede wszystkim dla bezpieczeństwa, lepszej płynności ruchu na coraz bardziej zatłoczonych drogach > i dla przyjemności Myślisz, że ok. 100 KM w takim samochodzie nie pozwoli na bezpieczne i płynne poruszanie się? dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Kij z zawiasami - niestety to teraz standard. > Nie wiem kto (i pod wpływem czego) projektował umieszczenie przycisków do otwierania szyb, > szczególnie dla pasażerów z tyłu. A jak czesto uzywasz tych przyciskow z tylu? Bo ja w poprzednim aucie ani razu przez ponad 2 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Te wszystkie nowe rapidy, toledo, peugeoty i citroeny są całkiem ładne, ale te silniki od kosiarki > W żadnym chyba nie będzie tak co najmniej 140KM? a po? to mają być tanie dupowozy, do których raz na jakiś czas trzeba się zapakować i ma na to być miejsce, rozumiem potęgę mocy ale w tej chwili użytkując 2 samochody o średniej 110km wystarcza to w kompakcie do przemieszczania się i nie bycia zawalidrogą, a mocy brakuje w ekstremalnych sytuacjach, jasne mogłoby byc więcej ale za 45 tys w nowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Kij z zawiasami - niestety to teraz standard. > Nie wiem kto (i pod wpływem czego) projektował umieszczenie przycisków do otwierania szyb, > szczególnie dla pasażerów z tyłu. Nie wiem czy wiesz, ale to bardzo wygodne rozmieszczenie przycisków. Odległość od pasażera taka sama a pasażer może sobie otworzyć okno troszkę dalej od siebie żeby mu w pysk nie wiało. I robi to bez łamania sobie kręgosłupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Widzę, że księgowy projektował zawiasy tylnej klapy. No mam we Fluence też takie. Potrafią wkurzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Nie wiem czy wiesz, ale to bardzo wygodne rozmieszczenie przycisków. Odległość od pasażera taka > sama a pasażer może sobie otworzyć okno troszkę dalej od siebie żeby mu w pysk nie wiało. I > robi to bez łamania sobie kręgosłupa. I dzieci z fotelików nie sięgają (nie trzeba blokować). Tylko 'zużyli' miejsce na kratkę nawiewu na tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Myślisz, że ok. 100 KM w takim samochodzie nie pozwoli na bezpieczne i płynne poruszanie się? > dranio Koronny argument na MK, że przy wyprzedzaniu każda moc jest za mała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Koronny argument na MK, że przy wyprzedzaniu każda moc jest za mała No tak, tylko, że w ten sposób dojdziemy do absurdu. Na codzień poruszam się 60-konną Astrą i 110 konną Corollą i mimo, że Astra wyraźnie cierpi na brak mocy, to można się nią sprawnie poruszać w ruchu miejskim, czy też utrzymywać 130 km/h na autostradzie. Wyprzedzanie na trasie metodą konika szachowego, korzystając z każdej najmniejszej "szczeliny" mnie jakoś nie kręci, bo jest niebezpieczne - nawet w samochodach mających 150 KM. Pytanie, czy nowy Citroen i nowa Skoda pozostaną tylko odpowiednio sedanem i liftbackiem, czy też może producenci szykują wersje kombi? dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Na codzień poruszam się 60-konną Astrą i 110 konną Corollą i mimo, że Astra wyraźnie cierpi na brak > mocy, to można się nią sprawnie poruszać w ruchu miejskim, czy też utrzymywać 130 km/h na > autostradzie. Pierwsza czesc zdania, o poruszaniu sie po miescie . Druga o autostradzie . Mialem okazje jakos w sierpniu karnac sie zonowa 100KM Megane II w trase 2x210km. I tak, dalo sie jechac, ale dla mnie to byla meczarnia - przede wszystkim glosno przy 110-120km/h. Przyspieszac jakos toto przyspieszalo, z racji tego, ze obroty juz byly wysokie . Brakowalo mi tez tempomatu, ale to akurat kwestia wyposazenia. Zeby bylo wzglednie cicho musialem sie turlac maks. 110km/h (licznikowe). A najciekawsze, ze Vectra na podobnym dystansie z predkoscia wyzsza (okolo 120-130km/h) spalila bardzooooo podobnie do Meganki - Viki 42mpg a Megane 43mpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Pierwsza czesc zdania, o poruszaniu sie po miescie . > Druga o autostradzie . > Mialem okazje jakos w sierpniu karnac sie zonowa 100KM Megane II w trase 2x210km. I tak, dalo sie > jechac, ale dla mnie to byla meczarnia - przede wszystkim glosno przy 110-120km/h. Zgoda - nie mówię o komforcie akustycznym, bo to zupełnie inna sprawa. Tak samo nie chcę nikogo przekonywać, że słaby silnik przy takich prędkościach będzie ekonomiczny, bo nie będzie. Uważam tylko, że nie będzie się zawalidrogą, jadąc te 130 km/h. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > A jak czesto uzywasz tych przyciskow z tylu? Ja - nigdy. Nie siadam dzieciom na kolanach. Ale moje często. Patrząc na miejsce, gdzie są te przyciski, robiłyby to nogą i raczej szybko by przyciski szlag trafił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Ja - nigdy. Nie siadam dzieciom na kolanach. > Ale moje często. Patrząc na miejsce, gdzie są te przyciski, robiłyby to nogą i raczej szybko by > przyciski szlag trafił. Tu się zgodzę. W tej chwili dewastują mi kratki nawiewu. Ale... ...z założenia to autko nie jest chyba 'rodzinne'. A w PL segment C jednak najczęściej pełni rolę rodzinnego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Tu się zgodzę. W tej chwili dewastują mi kratki nawiewu. Ale... > ...z założenia to autko nie jest chyba 'rodzinne'. A w PL segment C jednak najczęściej pełni rolę > rodzinnego auta. C już jest autem rodzinnym, "small family car". Z myślą o rodzinie 2+1, ew. 2+2 i pod warunkiem, że rodzina ma europejskie wymiary, kompakt jest typowym autem rodzinnym w Europie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > C już jest autem rodzinnym, "small family car". Z myślą o rodzinie 2+1, ew. 2+2 i pod warunkiem, że > rodzina ma europejskie wymiary, kompakt jest typowym autem rodzinnym w Europie. No wlasnie small. 2+2 max. U nas rodzinne to 2+2+tesciowa, 2 rowery na dachu, pol swiniaka i sloiki w bagazniku. Ja mam 2+3 i ze wzgledu na to ze trojka dzieci musi jezdzic w fotelikach jest problem na tylnej kanapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Tu się zgodzę. W tej chwili dewastują mi kratki nawiewu. Mi zdewastowały tylną popielniczkę. Nie zdążyłem w porę zakleić. > ...z założenia to autko nie jest chyba 'rodzinne'. To na kij by był to sedan ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Mi zdewastowały tylną popielniczkę. Nie zdążyłem w porę zakleić. > To na kij by był to sedan ? No chyba kombi to bardziej rodzinne. Mi do Stilo (kombi, segment C) wchodził głęboki wózek bez składania. Do Fluence (sedan, segment C) głęboki wózek muszę rozkładać prawie na części. Do tego przez te zawiasy (jak w tej cytrynie) trzeba trochę się naukładać w bagażniku żeby się zamknął. Sedan to bardziej żeby walizki włożyć i na lotnisko albo do Lidla. Do IKEI już nie bo nie każdy towar wejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Do tego przez te zawiasy (jak w tej cytrynie) trzeba trochę się naukładać w bagażniku żeby się zamknął. Marudzisz. Miałem 2 sedany i przy małych dzieciach dawały radę. Owszem, przy każdym z nich mówiłem "nigdy więcej sedana". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Marudzisz. Miałem 2 sedany i przy małych dzieciach dawały radę. Owszem, przy każdym z nich mówiłem > "nigdy więcej sedana". Ten też daje radę i świadomie go kupiłem wiedząc co będzie. Dzieci nie są zawsze małe. Głęboki wózek jest na pół roku. Można się przemęczyć. Jednak są sedany i sedany. W Megane 2 sedan te zawiasy w ogóle nie przeszkadzają. Są zamontowane jakoś z boku klapy (miałem tak w Pasku B5 i chyba nawet w B3). We Fluence który jest kontynuacją Megane w sedanie zrobili jak w Thalii (i w tej cytrynie). Trochę bez sensu. Ogólnie jako rodzinne wolałbym coś z osobnymi fotelami z tyłu (a'la Scenic). Jednak nie zawsze się ma co by się chciało mieć. Ba, nawet była opcja że jako rodzinne przez rok czy dwa będzie musiało wystarczyć Grande Punto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Dla mnie drugie miejsce po nowej Honda City. Swoją drogą, jaka będzie nowa Honda City? Nie znalazłem info o nowym modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.