poziomek Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 Vw wzrost sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 Szczegolnie duży wzrost sprzedaży w Polsce - to zasługa tego że te auta ardzo staniały odkąd powstał VW Polska i Kulczyk sobie poszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Szczegolnie duży wzrost sprzedaży w Polsce - to zasługa tego że te auta ardzo staniały odkąd > powstał VW Polska i Kulczyk sobie poszedł. Golf VII powinien te statystyki jeszcze bardziej poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Golf VII powinien te statystyki jeszcze bardziej poprawić Najtańsza bieda kosztuje 60 tysięcy! Można gdzieś kupić za te pieniądze gorszy samochód innej marki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Szczegolnie duży wzrost sprzedaży w Polsce - to zasługa tego że te auta ardzo staniały odkąd > powstał VW Polska i Kulczyk sobie poszedł. Moment... Polska jest jak ziarnko maku które próbuje się dostrzec z 10go piętra. Teraz ssanie jest z krajów spoza EU i tutaj najwięcej sukcesów ma VW. Pytanie czy i na jak długo.... Ozi już widzi narzekanie u niego na JAKOŚĆ VW. Pytanie: czy za 3 lata VWjowi nie siądzie sprzedaż poza UE? Wtedy i Polska dostanie rykoszetem z perspektywy gospodarki , eksportu i zmaówień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Najtańsza bieda kosztuje 60 tysięcy! Można gdzieś kupić za te pieniądze gorszy samochód innej > marki? bravo od 45 tys zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Najtańsza bieda kosztuje 60 tysięcy! Można gdzieś kupić za te pieniądze gorszy samochód innej > marki? Highline, 1.4 TSI 140KM + DSG. Średnie katalogowe 5l/100km. 87.000 zł Jaką alternatywę proponujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Highline, 1.4 TSI 140KM + DSG. > Średnie katalogowe 5l/100km. > 87.000 zł > Jaką alternatywę proponujesz? Laguna III 2.0 Pb 140 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Laguna III 2.0 Pb 140 KM Spalanie? Cena? Automat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Spalanie? średnio 8,5 l/100 : > Cena? Expression (klima manual) - UWAGA 65 600 zł. TechRun (klima auto, navi, alufelgi) - 72 600 zł > Automat? Nie ma ale auto bez porównania wygodniejsze, większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Najtańsza bieda kosztuje 60 tysięcy! Można gdzieś kupić za te pieniądze gorszy samochód innej > marki? Gorszych jest pełno. Oglądałem tego nowego Golfa. Do fanatyków VW nie należę, a wręcz mnie odrzuca ich panująca linia stylistyczna, ale muszę przyznać, że nowy golf jest bardzo udany. Rozważąjąc zakup jakiegoś kompaktu na pewno brałbym go pod uwagę . Jak się wsiądzie do środka, to widać, że jest dużo lepiej wykonany niż focus III, auris, poprzedni golf, czy też uwielbiany w Polsce ceed. (Astry IV nie widziałem, toteż z nią nie porównuję). A cena - no coż... i tak się sprzeda. Tanio jest kij i hultaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Highline, 1.4 TSI 140KM + DSG. > Średnie katalogowe 5l/100km. > 87.000 zł > Jaką alternatywę proponujesz? Taaa... to katalogowe spalanie gdzie masz zamiar osiągnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Laguna III 2.0 Pb 140 KM Zdecydowanie jestem za, zawsze się zastanawiałem jak za syfka z klasy C można dać pod 90k pln, skoro można mieć za to samochód o klase wyżej, lepiej wyposazony no i bez tego wiejskiego znaczka VW... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Taaa... to katalogowe spalanie gdzie masz zamiar osiągnąć? Osiągnąłem Wenecja-Kraków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Osiągnąłem Wenecja-Kraków. Golfem? jadąć pewnie do 100km/h. Śmieszą mnie te super niskie spalania turbo benzynek, które w realnym ruchu są nieosiągalne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > średnio 8,5 l/100 : > Expression (klima manual) - UWAGA 65 600 zł. > TechRun (klima auto, navi, alufelgi) - 72 600 zł > Nie ma ale auto bez porównania wygodniejsze, większe. Czyli nie spełnia warunków. Przy okazji katalogowe średnie spalanie 7,6 l to jest 2,5l różnicy na 100 km czyli jakieś 13-14zł różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Czyli nie spełnia warunków. > Przy okazji katalogowe średnie spalanie 7,6 l to jest 2,5l różnicy na 100 km czyli jakieś 13-14zł > różnicy. Pierwsza awaria TSI i cała oszczędność idzie w czorty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Golfem? jadąć pewnie do 100km/h. Śmieszą mnie te super niskie spalania turbo benzynek, które w > realnym ruchu są nieosiągalne... Jadac na autostradzie 140 km/h Czas przejazdu 9,30 godz załadowany pod sufit + klima. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Taaa... to katalogowe spalanie gdzie masz zamiar osiągnąć? Katalogowe spalanie jest po to, by je porównać do konkurencji. A, że życie, życiem to inna kwestia Poza tym nie ma problemu zrobić "katalogowego" ale to też inna kwestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Pierwsza awaria TSI i cała oszczędność idzie w czorty... Gwarancja jest od tego, a przedłużona w VW chyba do 5 lat w formie ubezpieczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Pierwsza awaria TSI i cała oszczędność idzie w czorty... Tak, a Laguna jest wręcz legendarnie bezawaryjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Czyli nie spełnia warunków. > Przy okazji katalogowe średnie spalanie 7,6 l to jest 2,5l różnicy na 100 km czyli jakieś 13-14zł > różnicy. Dla Ciebie wazne jest mniejsze spalanie, dla kolegi byc moze wiekszy bagaznik. Kazdy wybiera co woli. Ja przychylilbym sie ku Lagunie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Katalogowe spalanie jest po to, by je porównać do konkurencji. > A, że życie, życiem to inna kwestia > Poza tym nie ma problemu zrobić "katalogowego" ale to też inna kwestia. Ja dlatego nigdy nie patrze na katalogowe spalania, ale na użytkowników, przykładowo autocentrum. Katalogowe spalania są w przypadku takich samochód wyżyłowane maksymalnie oby tylko pokazać, że się da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Golfem? jadąć pewnie do 100km/h. Śmieszą mnie te super niskie spalania turbo benzynek, które w > realnym ruchu są nieosiągalne... Ale jeździłeś i nie potrafiłeś czy o co chodzi ? Bo ja robię bez problemu regularnie jeśli tylko chcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Gwarancja jest od tego, a przedłużona w VW chyba do 5 lat w formie ubezpieczenia. Szczególnie jak ci sie spierniczy 1000 km od Polski. Fajny urlop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Szczególnie jak ci sie spierniczy 1000 km od Polski. Fajny urlop. Rozumiem że Laguna nie ma prawa się zepsuć, szczególnie w trakcie urlopu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Dla Ciebie wazne jest mniejsze spalanie, dla kolegi byc moze wiekszy bagaznik. > Kazdy wybiera co woli. > Ja przychylilbym sie ku Lagunie. Ale jak ktoś szuka kompakta to nie chce Laguny, nie każdy chce jeździć autobusem i nie każdy wozi co dzień świniaka w bagażniku. Dla mnie ważny jest ogół. Jak na razie propozycji alternatywy brak, czekamy na te naście aut lepszych i tańszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Tak, a Laguna jest wręcz legendarnie bezawaryjna. LII z dieslem a nie LIII w benzynie. Taka różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Szczególnie jak ci sie spierniczy 1000 km od Polski. Fajny urlop. A jak 2000 km to jeszcze fajniejszy ? Laguna rozumiem nigdy się nie psuje? Laguna nie jest alternatywą dla ww. Golfa. BRAK automatu, nie ta klasa, a spalanie pominiemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Rozumiem że Laguna nie ma prawa się zepsuć, szczególnie w trakcie urlopu? O nie chopie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Rozumiem że Laguna nie ma prawa się zepsuć, szczególnie w trakcie urlopu? Tyle że o awariach TSI się słyszy a o Nissanowskim PB 2,0 jakoś cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Ale jak ktoś szuka kompakta to nie chce Laguny, nie każdy chce jeździć autobusem i nie każdy wozi > co dzień świniaka w bagażniku. > Dla mnie ważny jest ogół. > Jak na razie propozycji alternatywy brak, czekamy na te naście aut lepszych i tańszych. Zaczynasz wydziwiac (bo za duze, bo spalanie inne, bo takie, bo owakie), padl przyklad 1 z aut i tyle. Nie znam ani cen ani specyfikacji nowych aut, zapewne cos porownywalnego jednak sie znajdzie, ale wydaje mi sie, ze i tak jestes nastawiony na ich krytyke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Tyle że o awariach TSI się słyszy a o Nissanowskim PB 2,0 jakoś cisza. Te 2.0 w Lagunie nie ma przypadkiem bezpośredniego wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Laguna nie jest alternatywą dla ww. Golfa, nie ta klasa.... Znaczy się -gorsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Te 2.0 w Lagunie nie ma przypadkiem bezpośredniego wtrysku? Nie ma. Silnik IDE nie jest montowany w LIII. To silnik Nissana na łańcuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Tyle że o awariach TSI się słyszy a o Nissanowskim PB 2,0 jakoś cisza. Powiem Ci tak, pierwsze wypusty Golfa VI z 1.4 TSI 160 KM miały faktycznie poważny problem. Poprawili i jest z grubsza cisza w temacie. Nie widać na forach lamentu, a auta mają już po 100kkm i więcej, a wcześniejsze (Touran, Golf 5) po 200-300kkm i jeżdżą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Nie ma. Silnik IDE nie jest montowany w LIII. To silnik Nissana na łańcuchu. Silnik może i niezły ale paliwożerny. Kolejna sprawa że w samochodzie może się zepsuć coś więcej niż silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Znaczy się -gorsza? Daj spokój Powtórzę się: Jak ktoś CHCE kupić KOMPAKTA to nie interesuje go klasa D, ani B ani me. To są różne auta do różnych celów. Przykładowo na co dzień do moich potrzeb wystarcza mi klasa B, a C to już skrajność. Mam nadzieję, że już rozumiesz przesłanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Daj spokój > Powtórzę się: Jak ktoś CHCE kupić KOMPAKTA to nie interesuje go klasa D, ani B ani me. > To są różne auta do różnych celów. > Przykładowo na co dzień do moich potrzeb wystarcza mi klasa B, a C to już skrajność. > Mam nadzieję, że już rozumiesz przesłanie Rozumiem.Każdy ma swoje priorytety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Daj spokój > Powtórzę się: Jak ktoś CHCE kupić KOMPAKTA to nie interesuje go klasa D, ani B ani me. > To są różne auta do różnych celów. > Przykładowo na co dzień do moich potrzeb wystarcza mi klasa B, a C to już skrajność. > Mam nadzieję, że już rozumiesz przesłanie Tylko kiedy zaczales pisac o tym kompakcie? Jak kolega znalazl ta Lagune, wczesniej mialo byc tylko auto , dopiero potem zaczalesc isc wylacznie w kompakty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Tylko kiedy zaczales pisac o tym kompakcie? > Jak kolega znalazl ta Lagune, wczesniej mialo byc tylko auto , dopiero potem zaczalesc isc w > kompakty. Rozgryzłeś mnie Przeczytaj cały wątek i się dowiesz dlaczego Laguna nie jest alternatywą dla Golfa z AUTOMATEM!!! Drugorzędną sprawą jest właśnie fakt, że jak ktoś CHCE kupić sobie KOMPAKTA, to nie potrzebuje auta klasy Laguny. Czekam w takim razie na Twoją propozycję alternatywy dla ww. Golfa ? Oczywiście miażdżąco lepszej i tańszej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 Wow AUTOMATEM, no faktycznie AUTOMATEM - jak czytam Twoje wypowiedzi to właśnie widzę takiego typowego właściciela VW Golfa... Myślę, że alternatywą będzie Hyundai i30 z prawdziwym hydrauliczym automatem, nie wydmuszka z dwoma sprzegłami i elektroniką. Pomijam fakt, że jakoś wykończenia VW zrobiła się mizerna, zwłaszcza w środku. Poza tym ta prostota, brak stylu i polotu odrzucają mnie - tak miałem jeszcze niedawno VW Touarega, przesiadłem się na tandetnego peugeota i jestem zaskoczony wykonaniem, wyglądem, trwałością i bezawaryjnością samochodu. Przyjemność z jazdy też większa, a cena to 1/4 wspaniałego VW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Ale jeździłeś i nie potrafiłeś czy o co chodzi ? > Bo ja robię bez problemu regularnie jeśli tylko chcę Tak jeździłem, zgodnie z moim oczekiwaniami aby ten samochód jechał musiałem go kręcić, bo poniżej turbo nic się nie dzieje, czyli spalanie miałem prawie takie jak w normalnym aucie o tej mocy z wolnossącym silnikiem - bez rewelacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Tak jeździłem, zgodnie z moim oczekiwaniami aby ten samochód jechał musiałem go kręcić, bo poniżej > turbo nic się nie dzieje, czyli spalanie miałem prawie takie jak w normalnym aucie o tej mocy > z wolnossącym silnikiem - bez rewelacji. Ja tam może się nie znam, ale u mnie poniżej turbo to dmucha kompresor. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Ja tam może się nie znam, ale u mnie poniżej turbo to dmucha kompresor. > mar00ha Jeździłem Jettą 1.4 TSI służbową, byłe niemile zaskoczony i czułem niedostatek mocy poniżej turbo. Aha teraz patrzę i widzę, że Jetta ma chyba 122km, nie wiem czym różnią się te silniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Tak, a Laguna jest wręcz legendarnie bezawaryjna. Ale tu mowa o L3 a nie o L2. Dwa swiaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > Tak, a Laguna jest wręcz legendarnie bezawaryjna. Legendarnie bezawaryjny jest właśnie VW... szkoda, że teraz to już tylko legenda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 > Highline, 1.4 TSI 140KM + DSG. > Średnie katalogowe 5l/100km. > 87.000 zł > Jaką alternatywę proponujesz? Mazda 3 2,0 150 koni spalanie 7,6 cena 80 tys Nie chce mi sie porownywac wyposazenie i analizowac ktory jest lepszy Ja wybralbym golfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 > Taaa... to katalogowe spalanie gdzie masz zamiar osiągnąć? Bez problemu, jeżdżąc jak świadomy kierowca, a nie udając że to sportowa rakieta do upalania na drodze. Mam Tsi, słabsze , ale też wiele urban legends się naczytałem ile to nie potrafi spalić itp, bez problemu jadąc normalnie czyli nie będąc zawalidrogą osiągam deklarowane przez producenta spalanie więc się da, tylko trzeba umieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 > Golfem? jadąć pewnie do 100km/h. Śmieszą mnie te super niskie spalania turbo benzynek, które w > realnym ruchu są nieosiągalne... Widać pojęcia nie masz o tym ile faktycznie palą, mnie dla odmiany śmieszą takie teksty jak Twój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.