centomaniak93 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 Jako by wypadało wymienić tarcze i klocki w moim cc szukam jakiegos tanszego zestawu do normalnego użytkownia . Natknołem sie na ten zestaw warto to kupić ? http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki-hamulcowe-punto-seicento-cinquecento-i2813296223.html I jeszcze jedno czy przy zmianie tarcz i klockow trzeba odpowietrzać uklad hamulcowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 zestaw ok, nie trzeba odpowietrzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 zestaw ujdzie odpowietrzać nie trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centomaniak93 Napisano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 Jeszcze jedno pytanie czy trzeba jakis specjalistycznych narzedzi do wymiany co jest potrzebne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > Jeszcze jedno pytanie czy trzeba jakis specjalistycznych narzedzi do wymiany co jest potrzebne ? klucz 12 albo 10 nie pamiętam już.Kombinerki, młotek aha jeszcze do jarzma klucz 17 ale nie wiem czy trzeba sciągać do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centomaniak93 Napisano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > Jako by wypadało wymienić tarcze i klocki w moim cc szukam jakiegos tanszego zestawu do normalnego > użytkownia . Natknołem sie na ten zestaw warto to kupić ? > http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki-hamulcowe-punto-seicento-cinquecento-i2813296223.html > I jeszcze jedno czy przy zmianie tarcz i klockow trzeba odpowietrzać uklad hamulcowy ? No Wlasnie z tym sciagaczem problem czy trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 i jakieś dwie breszki żeby wcisnąć tłoczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 ja robiłem ostatnio u siebie i obyło się bez ściągacza, generalnie robota całkiem prosta i przyjemna. Miałem problem z wciśnięciem tłoczka, dla niewprawionego "młodego mechanika" idealnym rozwiązaniem byłoby posiadanie "wciskacza" do tego przeznaczonego, ja pomogłem sobie jakimś kluczem płaskim są też tacy z tytanowymi paluchami, którzy potrafią to zrobić przy pomocy kciuka jedynie, ja niestety do takich nie należę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > są też tacy z tytanowymi paluchami, którzy potrafią to zrobić przy pomocy kciuka jedynie, ja > niestety do takich nie należę Wystarczy popuścić odpowietrznik i nie trzeba tytanowych palców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 mały ścisk stolarski za 10zł i po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > klucz 12 albo 10 nie pamiętam już.Kombinerki, młotek > aha jeszcze do jarzma klucz 17 ale nie wiem czy trzeba sciągać do wymiany Do wymiany klocków nie trzeba ale do wymiany tarczy to lepiej odkrecic jarzmo łatwiej prosciej i szybciej niz sie meczyc ja zawsze tak robie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centomaniak93 Napisano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Wymieniłem już tarcze i klocki ale patrząc na stare tarcze i klocki troche sie przeraziłem . Starte sa tylko w srodku jak to wygląda na zdjęciach . Czy przy nowym zestawie tez tak może się stac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 U mnie w Seju van było to samo jak go kupiłem Wymieniłem tarcze i obniżyłem zawias 3 cm i dalej było tak samo. Okazało się że korektory siły hamowania z tył były zje... po wymianie jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Jeśli masz pod ręką jakieś tarcze w miare jeszcze do jeżdżenia albo te zeszlifuj i sprawdź czy dalej klocki będą się tak ścierać-oczywiście klocki również zetrzyj na równo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Według mnie takie tarcze nie robią dużych przebiegów,i nie mają kiedy zetrzeć powierzchownej korozji, która skutkuje czymś takim, nie obrażając nikogo w autach emerytów częsty przypadek. Więcej jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > Według mnie takie tarcze nie robią dużych przebiegów,i nie mają kiedy zetrzeć powierzchownej > korozji, która skutkuje czymś takim, nie obrażając nikogo w autach emerytów częsty przypadek. > Więcej jeździć Ja kupiłem swojego który ciągle jeździł i miał takie tarcze. Słabo hamowały ale hamowały i ktoś cały czas smigał autem- Sej kupiony po przedstawicielu handlowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gandw Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 Też miałem tak wyglądające tarcze oryginalne, z tym że auto było mało jeżdżone - przez pierwsze 9 lat - 25 tys. km Zestaw Magneti Marelli jest ok, fajnie hamuje ale zdarzy mu się lekko pisnąć od czasu do czasu - ogólnie nie mam zastrzeżeń. O dziwo tarcze prawie w ogóle nie rdzewieją na obrzeżach i na styku z felgą, podczas gdy tarcze np. Boscha zachodzą bardzo szybko rdzawym nalotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Devilbiss Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > ja robiłem ostatnio u siebie i obyło się bez ściągacza, generalnie robota całkiem prosta i > przyjemna. > Miałem problem z wciśnięciem tłoczka, dla niewprawionego "młodego mechanika" idealnym rozwiązaniem > byłoby posiadanie "wciskacza" do tego przeznaczonego, ja pomogłem sobie jakimś kluczem płaskim > są też tacy z tytanowymi paluchami, którzy potrafią to zrobić przy pomocy kciuka jedynie, ja > niestety do takich nie należę Wystarczyło tak jak kolega napisał odkrecic odpowietrznik i spuscic płyn co jest w tloczku. Powinno sie stak robić za kazdym razem przy wciskaniu tłoczka, czy mamy klamory do tego czy sciskamy rekami. Płyn hamulcowy w tłoczku ma w sobie najwiecej wilgoci, bywaja przypadki ze po wcisnieciu toczka bez spuszczenia tego płynu w autach z abs szlak go trafia... > Wymieniłem już tarcze i klocki ale patrząc na stare tarcze i klocki troche sie przeraziłem . Starte > sa tylko w srodku jak to wygląda na zdjęciach . Czy przy nowym zestawie tez tak może się stac > ? Wazne jest zeby na nowym komplecie tarcz i klocków nie swirować, co to znaczy, zeby przez jakis czas zanim sie dotrą gwałtownie nie hamowac, bo i nowe tarcze moga sie zepsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.