Skocz do zawartości

126p - zagwostka


Rekomendowane odpowiedzi

> Czy 126p to dobry pomysł na drugie auto na lokalne dojazdy parę razy w tygodniu? Jeśli tak to czy

> szukać jak najmłodszego czy wziąć pod uwagę inne kryteria?

> PZDR

Nie - lepszy będzie CC900 lub Tico.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy 126p to dobry pomysł na drugie auto na lokalne dojazdy parę razy w tygodniu?

Jak lubisz dłubać.... to dobry. Swojego sprzedałem parę lat temu, trochę żałuję, że pozbyłem się "zabawki"

Pierwszy rok powymieniałem/ponaprawiałem sporo rzeczy, następne lata była mało awaryjny

> Jeśli tak to czy

> szukać jak najmłodszego czy wziąć pod uwagę inne kryteria?

Mechanicznie poleciłbym jak najmłodszy. W swoim el-u lubiłem to, że silnik był niekapryszący, nieusterkowy. Choćby zapłon na czujniku Halla, bezrozdzielaczowy i bezstykowy - dobra rzecz.

Ale blacharsko el i elx to była jedna wielka tragedyja.

Jak mi przyjdzie kaprys mieć Malucha to kupię FL-a z jak najlepszą budą i drugi, jak najmłodszy "elegant" - żeby wziąć z niego silnik itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak ostatnio jechałem kaszlem to miałem o połowę mniej lat...

To weź pod uwagę ,że skręcając w lewo na skrzyżowaniu potrzebujesz dużo więcej czasu na przejechanie niż w obecnych autach.

Według mnie bezpieczeństwo i komfort podróżowania są bardzo marne w "maluchu" sick.gif

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To weź pod uwagę ,że skręcając w lewo na skrzyżowaniu potrzebujesz dużo więcej czasu na

> przejechanie niż w obecnych autach.

> Według mnie bezpieczeństwo i komfort podróżowania są bardzo marne w "maluchu"

> HanYs

Co ty mozesz wiedziec o jezdzie maluchem cfaniaczek.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie lepszą opcją na dojazdy będzie CC900 na wtrysku. Mój był praktycznie bezawaryjny. Brak problemów z odpalaniem w zimie bo wtrysk to wtrysk. Ogrzewanie wnętrza jak należy.

Maluch poza lataniem bokiem nie nadaje się do normalnej jazdy w zimie. Szyby zamarzają, parują. IMO, nie da się tym normalnie jeździć na codzień. Chcesz coś sensownego kup CC900 na wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdecydowanie lepszą opcją na dojazdy będzie CC900 na wtrysku. Mój był praktycznie bezawaryjny. Brak

> problemów z odpalaniem w zimie bo wtrysk to wtrysk. Ogrzewanie wnętrza jak należy.

> Maluch poza lataniem bokiem nie nadaje się do normalnej jazdy w zimie. Szyby zamarzają, parują.

> IMO, nie da się tym normalnie jeździć na codzień. Chcesz coś sensownego kup CC900 na wtrysku.

x 2 ok.gif

arek - a pozostałe mankamenty prócz ogrzewania też Ci się uda tak latwo wyeliminować? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to wiem. Taki tjun miałem poczyniony w moim Białym. Faktycznie dawało to radę, ale czy ja wiem czy lepiej?

Do 126p trzeba odpowiedniego podejścia. Sam osobiście uważam, że 126p nie nadaje się na dojazdy do pracy jeśli nie jest się fanatykiem tego auta. Lepiej kupić CC900 na wtrysku i cieszyć się "normalną" jazdą.

Zależy też czego i kto oczekuje. Sam posiadam 2 126p, przez 5 lat jeździłem CC. Ani na jedno ani na drugie złego słowa nie mogę powiedzieć, jednakże w CC komfort jazdy niebagatelnie większy.

Tak jak pisałem wszystko zależy czego kto oczekuje od auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.