Adaźko Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 Szykuje się zmiana autka. Jednym z potencjalnych kandydatów jest właśnie Primera P12 - 1.9 DCI - 2004-2005. Na necie doczytałem, że lepszy jest silnik 2.2 - diesel. Ten 1.9 to podobno ten sam silnik, który mają Laguny II, ale z innym osprzętem. Miał ktoś? Jakie wrażenia, usterki, dolegliwości, a może i plusy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Szykuje się zmiana autka. > Jednym z potencjalnych kandydatów jest właśnie Primera P12 - 1.9 DCI - 2004-2005. > Na necie doczytałem, że lepszy jest silnik 2.2 - diesel. > Ten 1.9 to podobno ten sam silnik, który mają Laguny II, ale z innym osprzętem. > Miał ktoś? > Jakie wrażenia, usterki, dolegliwości, a może i plusy? Nie wiem jaki jest 1.9dci bo przejechałem nim tylko ze 100 kkm i nic się nie działo poza egrem. Natomiast 2.2dci to NAJGORSZY diesel o jakim słyszałem, miałem taki w espace i po 180 kkm poprzekręcały się panewki na wale. Samochód serwisowany w aso i olej wymieniany co 15 kkm a nie jak w instrukcji co 30 kkm. Największemu wrogowi nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Nie wiem jaki jest 1.9dci bo przejechałem nim tylko ze 100 kkm i nic się nie działo poza egrem. > Natomiast 2.2dci to NAJGORSZY diesel o jakim słyszałem, miałem taki w espace i po 180 kkm > poprzekręcały się panewki na wale. Samochód serwisowany w aso i olej wymieniany co 15 kkm a > nie jak w instrukcji co 30 kkm. Największemu wrogowi nie polecam. Tylko, ze 2,2 z Nissana to kompletnie inny silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Tylko, ze 2,2 z Nissana to kompletnie inny silnik... bodajże na łańcuchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozzobike Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Szykuje się zmiana autka. > Jednym z potencjalnych kandydatów jest właśnie Primera P12 - 1.9 DCI - 2004-2005. > Na necie doczytałem, że lepszy jest silnik 2.2 - diesel. > Ten 1.9 to podobno ten sam silnik, który mają Laguny II, ale z innym osprzętem. > Miał ktoś? > Jakie wrażenia, usterki, dolegliwości, a może i plusy? uciekać ...i to jak najdalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 27 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > uciekać ...i to jak najdalej Konkrety proszę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozzobike Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Konkrety proszę... 1 zawieszenie przód - wahacze, poduszki olejowa 2 zawieszenie silnika poduszka górna 3 elektronika - tylna kamera, dioda w problemach z odpalaniem, immo 4 pompy wspomagania , koło pasowe 5 TURBOSPRĘŻARKA 6 pompy CR i wtryskiwacze 7 przewody dolotowe do TC 8 EGR szkoda się w to pchać..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 27 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > 1 zawieszenie przód - wahacze, poduszki olejowa > 2 zawieszenie silnika poduszka górna > 3 elektronika - tylna kamera, dioda w problemach z odpalaniem, immo > 4 pompy wspomagania , koło pasowe > 5 TURBOSPRĘŻARKA > 6 pompy CR i wtryskiwacze > 7 przewody dolotowe do TC > 8 EGR > szkoda się w to pchać..... A takie fajne autko (z wyglądu)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozzobike Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > A takie fajne autko (z wyglądu)... pooglądaj w środku - tez zostawia wiele do życzenia , jakość wykonania słaba , trwałość materiałów także [ sprawdź słupki srodkowe na zewn] itp... wiem że to pierdoły...ale w samochodzie tej klasy innych marek nie ma takich wpadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinkow Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > 1 zawieszenie przód - wahacze, poduszki olejowa > 2 zawieszenie silnika poduszka górna > 3 elektronika - tylna kamera, dioda w problemach z odpalaniem, immo > 4 pompy wspomagania , koło pasowe > 5 TURBOSPRĘŻARKA > 6 pompy CR i wtryskiwacze > 7 przewody dolotowe do TC > 8 EGR > szkoda się w to pchać..... gdzie sie podzialy tamte nissany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozzobike Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > gdzie sie podzialy tamte nissany... skończyły się jak Renault dołożył swoje know how Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > Nie wiem jaki jest 1.9dci bo przejechałem nim tylko ze 100 kkm i nic się nie działo poza egrem. > Natomiast 2.2dci to NAJGORSZY diesel o jakim słyszałem, miałem taki w espace i po 180 kkm > poprzekręcały się panewki na wale. Samochód serwisowany w aso i olej wymieniany co 15 kkm a > nie jak w instrukcji co 30 kkm. Największemu wrogowi nie polecam. fascynujace jest to co piszesz -szkoda tylko ze nie na temat silnika 2,2dCi w P12 mam 2,2|dCi -przebieg 230kkm i ZADNYCH problemow z silnikiem ani osprzetem.rozrzad na lancuchu jedyny minus to spore spalanie. co do P12 1,9dCi-moj wujek ma i majac przebieg ok.100kkm na razie wymienial jedynie swiece zarowe.natomiast na forum roi sie od problemow z tym silnikiem-a raczej osprzetem bardziej. potwierdzam na wlasnym przykladzie problemy z immo[u mnie wystarczylo przeczyscic styki antenki],ze sterowaniem z kierownicy,z radiem[u mnie niedawno padlo] i ogolnie ze zbyt duza ingerencja elektroniki w tym aucie.przykladowo zepsulo mi sie radio wiec logiczne ze nie moge korzystac z nawigacji ani ze sterowania komputerem pokladowym z kierownicy oczywiscie aby wymienic radio nie wystarczy kupic takie same-trzeba jeszcze zaprogramowac do ECU nie kazdemu przypadnie do gustu deska rozdzielcza jak tez sposob sterowania klimatyzacja . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narat Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 Sąsiad ma kombiaka takiego, ale benzynę. Nie będę się więc wypowiadał na temat silnika, ale jeśli chodzi o to awaryjne zawieszenie to faktycznie się "sypie" - przez 80kkm wymieniał jakiś wahacz (lub jego element) za 110zł. Auto dość komfortowe, jak dla mnie fajne w środku, bagażnik raczej mały jak na spore kombi (jest dość wysoko podłoga). Ogólnie nie brałbym uwagi przy kupnie wcześniej, ale po czasie się bardzo przekonałem do tego autka. Aha - z praktyki użytkownika: 1. kamerka mimo wszystko nie wystarczała mu (zaliczył jakąś wpadkę), dołożył czujniki ultradźwiękowe na tył i teraz się czuje dopiero bezpiecznie. 2. z nawigacji nie korzysta - brak polskich aktualnych map, coś kombinował ale okazało się to nieopłacalne i jeździ z jakimś larkiem i automapą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > Aha - z praktyki użytkownika: > 1. kamerka mimo wszystko nie wystarczała mu (zaliczył jakąś wpadkę), dołożył czujniki > ultradźwiękowe na tył i teraz się czuje dopiero bezpiecznie. ja tez musze przyznac ze nie potrafie jej zaufac natomiast zona sobie chwali ten wynalazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > skończyły się jak Renault dołożył swoje know how Gdyby nie Reno, Nissan byłby bankrutem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > 1 zawieszenie przód - wahacze, poduszki olejowa > 2 zawieszenie silnika poduszka górna > 3 elektronika - tylna kamera, dioda w problemach z odpalaniem, immo > 4 pompy wspomagania , koło pasowe > 5 TURBOSPRĘŻARKA > 6 pompy CR i wtryskiwacze > 7 przewody dolotowe do TC > 8 EGR > szkoda się w to pchać..... Hmmm, wiekszosc z tych rzeczy dotyczy praktycznie kazdego diesla... U mnie czesc z tych problemow pojawila sie przy przebiego 260kkm. Czy to zle, czy dobrze, ocen sobie sam Aha, to auto raczej na trasy niz do tluczenia po miescie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozzobike Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > Gdyby nie Reno, Nissan byłby bankrutem. nie byłoby to złe rozwiązanie , restrukturyzacja czasem na dobre wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozzobike Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > Hmmm, wiekszosc z tych rzeczy dotyczy praktycznie kazdego diesla... > U mnie czesc z tych problemow pojawila sie przy przebiego 260kkm. > Czy to zle, czy dobrze, ocen sobie sam > Aha, to auto raczej na trasy niz do tluczenia po miescie... aha , i jeszcze obrócona panewka na deser przy 200 000 - 250 000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > Tylko, ze 2,2 z Nissana to kompletnie inny silnik... czy poza 2,2 jest jeszcze jakis silnik nie renault? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > czy poza 2,2 jest jeszcze jakis silnik nie renault? tylko 1,9dci to reno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > tylko 1,9dci to reno. Wszystkie silniki na gnojówke montowane w nissanach pochodzą od Renault. nawet 3.0 w patrolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jolo Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 co prawda mam beznynę od 2.5 roku to powiem Wam że nie zamieniłbym na żaden inny samochód > 1 zawieszenie przód - wahacze, poduszki olejowa a co ma się dziać z nimi, po 2 latach jazdy zmieniłem w wahaczach sworznie i łączniki stabilizatora > 2 zawieszenie silnika poduszka górna > 3 elektronika - tylna kamera, dioda w problemach z odpalaniem, immo nic niepokojącego nie zauważyłem > 4 pompy wspomagania , koło pasowe nic niepokojącego nie zauważyłem > 5 TURBOSPRĘŻARKA > 6 pompy CR i wtryskiwacze > 7 przewody dolotowe do TC > 8 EGR > szkoda się w to pchać..... nie wiem jak w DIESLA - ale BENZYNĘ POLECAM Super DESIGN w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > Wszystkie silniki na gnojówke montowane w nissanach pochodzą od Renault. nawet 3.0 w patrolu a teraz jeszcze raz przeczytaj co napisales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iontorsp Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 A silniki benz. nadają się do lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.