Skocz do zawartości

Honda S2000 - warto czy nie


lepo78

Rekomendowane odpowiedzi

z ciekawości spojrzałem na części w IC katalogu:

filtr powietrza wycofany

świeczki NGK tylko do 1 silnika, reszta diabli wiedza

amortyzatorów, sprzęgła w ogóle nie ma w bazie

dostępne tarcze hamulcowe tylko chińskie, 1szt na przód ATE 550zł na zamówienie ind.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna wścieklizna smile.gif

a co do części... jakby każdy patrzył tylko na dostępnośc części to ulice byłby szare...

do mojej 911 tez niei ma części w inter cars a jednak cieszę sie tym autem.

jak fajne to bierz bo fun jest ogromny. tylko nie bierz tej szarej z bstoku bo..... niewarto wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ujeżdżał ktoś takie cudo?

> Jak z awaryjnością? Są do tego graty czy igła w stogu siana?

> Fajna jest

Nie wiem jak z awaryjnością, ale auto genialne. Kręci się bardzo wysoko i ma moc w dość dużej rozpiętości obrotów. Wrażenia z jazdy potęguje brak dachu smile.gif moim zdaniem jedno z najgenialniejszych aut do frajdy z jazdy - jednak tył napęd i charakterystyka auta powodują, że trzeba mieć jako takie pojęcie o prowadzeniu tylnonapędowca i jako pierwsze auto o wysokich osiągach raczej osobiście bym nie zalecał. Nie warto też z tego samego powodu oszczędzać na oponach. Samo w sobie auto w każdym razie super - i to mówię ja, fan makaronów smile.gif .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z ciekawości spojrzałem na części w IC katalogu:

> filtr powietrza wycofany

> świeczki NGK tylko do 1 silnika, reszta diabli wiedza

> amortyzatorów, sprzęgła w ogóle nie ma w bazie

> dostępne tarcze hamulcowe tylko chińskie, 1szt na przód ATE 550zł na zamówienie ind.

No i? do Civica '09 też w IC jest mało części, ale to nie znak, że serwis jest problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i? do Civica '09 też w IC jest mało części, ale to nie znak, że serwis jest problemem.

Kolega pytał o dostępność części, jest to jakiś wyznacznik że największy dystrybutor w PL ma mało gratów pierwszej potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega pytał o dostępność części, jest to jakiś wyznacznik że największy dystrybutor w PL ma mało

> gratów pierwszej potrzeby

S2000 jest prawdziwa honda. Tam sie nic nie psuje.

Hamulce i sprzeglo zwykle i tak wlatuja jakies upgrejdowane, ktorych prozno szukac w IC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ujeżdżał ktoś takie cudo?

> Jak z awaryjnością?

Nie wiem za mało jeżdziłem

Są do tego graty czy igła w stogu siana?

Są !

> Fajna jest

Jest ! Jest też wymagającą zabawką ja może nie jestem super ultra ekstra driver ale dla mnie jazda tym wymaga ogromnego skupienia ( czytaj na torze ) bo chyba to jest idealne miejsce dla tego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ujeżdżał ktoś takie cudo?

> Jak z awaryjnością? Są do tego graty czy igła w stogu siana?

> Fajna jest

jak jesteś chłop słusznych rozmiarów to możesz mieć ciasno w tym aucie

a z AK to miał ją kolega Badi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega pytał o dostępność części, jest to jakiś wyznacznik że największy dystrybutor w PL ma mało

> gratów pierwszej potrzeby

Moim zdaniem nie jest to kompletnie żaden wyznacznik. Tym barzdziej gdy ów największy dystrybutor sprzerdaje głównie całą masę tanich zamienników do najpopularniejszych modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja trochę nią pojeździłem - rocznik chyba 2005-2006, 2.2 nie modyfikowana.

Przyspieszenie całkiem ok, ale efekt spotęgowany był brakiem dachu. Kolega miał ją 1,5 roku (było to w 2010) i przez ten czas poza laniem oleju raczej nie stresował się innymi częściami - ponieważ nic się nie psuło. To jest inny typ samochodu - tu dostępność części w IC nie jest kompletnie żadnym wyznacznikiem, zresztą na moim przykładzie, do takich samochodów kupujesz części albo modyfikowane albo w ASO.

Wrażenia z jazdy zakłócił kolega strasząc mnie jak to miota samochodem przy wychodzeniu z zakretów i jak to można się zdziwić jak nagle rzuci tyłem przy jeździe po łuku. Więc w czasie jazdy byłem zestresowany i nie mogłem się przełamać, żeby docisnąć smile.gif Bardzo ciasno w środku, jakiejkolwiek podróży nie wyobrażam sobie w tym samochodzie, siedzi się również bardzo nisko co niesamowicie pomaga w zakrętach, ale powoduje, że w ruchu ulicznym często prostowałem sylwetkę, żeby widzieć lepiej z przodu (mam 186 cm). Samochód też prowokuje do szybkiej jazdy i (tak jak ktoś wspomniał) nie wolno pod żadnym pozorem oszczędzać na oponach, bo nie ruszysz kompletnie chociażby na mokrym asfalcie.

Samochód jako drugi, do zabawy, krótkich tras i dojazdów do pracy jak najbardziej. Awaryjność silnika praktycznie zerowa, zawieszenia już zależy od stylu jazdy i naszych dróg - ale tak jak napisałem przez 1,5 roku użytkowania tego samochodu przez kolegę (codzienne dojazdy do pracy ok 20km) nic nie pospusło się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem nie jest to kompletnie żaden wyznacznik.

Moim jest

>Tym barzdziej gdy ów największy dystrybutor

> sprzerdaje głównie całą masę tanich zamienników do najpopularniejszych modeli.

hahaha.gif zapoznaj się może z ofertą IC i ich polityką sprzedaży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm... to trochę tak jakby zastanawiać się nad sensem życia, na podstawie dostępności produktów

> spożywczych w supermarketach. ;-)

> Pozdrawiam.

Koledzy, czytajcie ze zrozumieniem. Pytanie w poście było czy dostępność części jest dobra. Pokazuje że nie jest. Kropka. Sam bym kupił S2000 nie patrząc czy są graty zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W zadbanym egzemplarzu to slowo nie wystepuje.

a jak taki znalezc? czego sie wystrzegac?

tez troche mysle o tym aucie ale jesli juz to musi byc wyposazone w TCS czyli niestety wersja US z 2.2 litra zdaje sie

> Niektore sa, niektore tylko ASO. W przypadku tych z ASO ceny troche bola, to nie Civic.

ceny w ASO Hondy w PL sa ogolnie z kosmosu (zwykle 3 x drozej niz w US)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zapoznałem się - do każdej mojej Lancii spora część części była niedostępna a fachowość

> sprzedających była jaka była.

Nie widzę związku z Twoim stwierdzeniem "sprzedaje tanie zamienniki do popularnych aut"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak taki znalezc? czego sie wystrzegac?

Patrzec na cene niestety. I to na cene w DE. Jesli samochod, ktory Cie interesuje jest w PL ogloszeniu 30% tanszy niz taki sam w DE to niestety...zadbany raczej nie bedzie. Dobre egzemplarze naprawde trzymaja cene. Wystrzegac sie wszystkich kombinowanych egzemplarzy - czyli poczytac co w ktorym roczniku powinno byc jakie - jaka kierownica, fotele, felgi, swiatla, kierunkowskazy, liczniki, galka biegow, konsola srodkowa itp. W ten sposob od razu bedziesz wiedzial, w ktorym cos kombinowano. A w wiekszosci naprawianych "po polsku" tak wlasnie jest.

> tez troche mysle o tym aucie ale jesli juz to musi byc wyposazone w TCS czyli niestety wersja US z

> 2.2 litra zdaje sie

Nie. Zadne do MY2006 (czyli wprowadzenie elektronicznej przepustnicy) nie mialy kontroli trakcji ani ESP. Oba systemy sa od tego czasu zarowno w US, jak i w EU. Moim zdaniem nie sa wcale takie niezbedne - przez cale zycie modelu wprowadzano zmiany majace na celu ulagodzenie prowadzenia. I naprawde bardzo je czuc - MY2005 prowadzi sie duzo mniej narowiscie niz MY2000. A MY2009 to juz w ogole baranek wink.gif

> ceny w ASO Hondy w PL sa ogolnie z kosmosu (zwykle 3 x drozej niz w US)

Tak jak w kazdym ASO. Po prostu ceny czesci w US sa duzo nizsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie widzę związku z Twoim stwierdzeniem "sprzedaje tanie zamienniki do popularnych aut"

To zadzwoń do nich i zapytaj jakie tarcze hamulcowe radzą do Twojego samochodu. To np jest bogaty wybór wysokiej jakości elementów zawieszenia do mojego samochodu .

Wszystko byłoby cacy gdyby nie fakt, że np przednie amortyzatory fizycznie NIE PASUJĄ do tego modelu samochodu. Podobnie panewki Glyco - gdybym je kupił według katalogu i porady firmy intercars to niestety mój wał korbowy nie żył by zbyt długo.

Owszem - gdybym zadzwonil i zapytał o części do Astry to pełen serwis. Do tego najczęściej są sugerowane te zamienniki, które są najtańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zadne do MY2006 (czyli wprowadzenie elektronicznej przepustnicy) nie mialy kontroli trakcji

> ani ESP. Oba systemy sa od tego czasu zarowno w US, jak i w EU. Moim zdaniem nie sa wcale

> takie niezbedne - przez cale zycie modelu wprowadzano zmiany majace na celu ulagodzenie

> prowadzenia. I naprawde bardzo je czuc - MY2005 prowadzi sie duzo mniej narowiscie niz MY2000.

> A MY2009 to juz w ogole baranek

ozesz pomieszaly mi sie trzyliterowki, myslalem o ESP. Czyli od 2006r jest obecny?

ja tam jednak wole miec ESP, ostatnio RWD jezdzilem Polonezem w 2000 roku czy jakos tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się przymierzałem chyba z trzy razy do kupna tego samochodu; raz było bardzo blisko, ale nieopatrznie dałem żonie do tego wsiąść. I było po zakupach. Samochód jest rewelacyjny jako zabawka do szalenia w weekendy, ale poza tym to życie z nim jest dość trudne - w środku jest raczej dobrze dopasowany do kierowcy i na jakieś bardziej zdecydowane regulacje pozycji nie ma co liczyć, bagażnik właściwie nie występuje, wsiadanie pasażera jest utrudnione bo pod nogami znajduje się jakaś dziwna bulwa. Otwieranie dachu jest ręczne i wygląda dość komiczne z zewnątrz. Zawieszenie w wersjach którymi jeździłem było przeraźliwie twarde, każdy kamyk się czuło na kręgosłupie. Ale przyjemność z jazdy i kręcenia silnika do jakichś motocyklowych obrotów była taka, że można wszystko inne temu samochodowi wybaczyć. Edycja - coś mi się poplątało - dach się składa i rozkłada automatycznie, ale o ile pamiętam trzeba coś ręcznie najpierw zrobić (odpiąć?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdzie masz lepszą? W Inter-Teamie, AD, Motoprofilu, Gordonie, Autolandzie... ???

Myślę, że Haparts ogarnąłby części do S2000 bez większego problemu. I nie, żebym ich reklamował, ale specjalizują się w hondach i można liczyć na ich fachową poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdzie masz lepszą? W Inter-Teamie, AD, Motoprofilu, Gordonie, Autolandzie... ???

a co ty tak przy tym IC obstajesz? hurtownia jak każda inna .. ani lepsza ani gorsza. ale prawdą jest że większość części mają do modeli popularnych na rynku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co ty tak przy tym IC obstajesz? hurtownia jak każda inna .. ani lepsza ani gorsza. ale prawdą

> jest że większość części mają do modeli popularnych na rynku

pytanie było o dostępność części. Pokazuje ze słaba bo największa hurtownia nie ma dość podstawowych rzeczy w ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdzie masz lepszą? W Inter-Teamie, AD, Motoprofilu, Gordonie, Autolandzie... ???

Internet się nazywa.

Nawet do mojego YRV GTti, które jest w Polsce zarejestrowane chyba tylko jedno, jest dobra. Tzn. jest wszystko ale niekoniecznie na następny dzień.

Brak części do mniej popularnych aut w IC nie świadczy o dostępności części na rynku, tylko o samym IC.

Supermarket jest dla ludu. Co nie oznacza, że odszczepieńcy głodem przymierają. ;-)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.