Fixxxer Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 załóżmy że pojawia sie taki pomysł na zakup jakiejś używki. w budżecie +- 15 kpln co pozwala myśleć o rocznikach 04-06 ale istotne jest co z silnikiem? Obecnie mam diesla i teraz mysle o NoPb, no chyba ze jest jakis motor na gnojówke wybitnie godny zakupu to pomyśle. Zatem jaki motor polecacie i na czy w ogóle jest to samochód wart zainteresowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zielin Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > załóżmy że pojawia sie taki pomysł na zakup jakiejś używki. w budżecie +- 15 kpln co pozwala > myśleć o rocznikach 04-06 ale istotne jest co z silnikiem? Obecnie mam diesla i teraz mysle o > NoPb, no chyba ze jest jakis motor na gnojówke wybitnie godny zakupu to pomyśle. Zatem jaki > motor polecacie i na czy w ogóle jest to samochód wart zainteresowania? Ja Ci polecę 1,8 benzynę do tego LPG i nie wiesz co to znaczy problem z kasą na jazdę. Ja mam właśnie taki motorek z LPG oczywiście starszy rocznik ale szczerze nie wiem co to znaczy problem z samochodem i koszty utrzymania nie są aż tak wysokie. JA wydaję średnio miesięcznie około 600 zł z tym że ja używam służbowo swojego autka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Ja Ci polecę 1,8 benzynę do tego LPG i nie wiesz co to znaczy problem z kasą na jazdę. Ja mam > właśnie taki motorek z LPG oczywiście starszy rocznik ale szczerze nie wiem co to znaczy > problem z samochodem i koszty utrzymania nie są aż tak wysokie. JA wydaję średnio miesięcznie > około 600 zł z tym że ja używam służbowo swojego autka. a jak pali ten motor? gazu raczej nie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Jak najbardziej polecam mam 2.0 HDI i nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 dolaczam sie do tego polecenia Z kolei nie polecam 1.8 16v, motor lubiacy wypic oliwke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > dolaczam sie do tego polecenia > Z kolei nie polecam 1.8 16v, motor lubiacy wypic oliwke a 1.6 hdi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Genenralnie dosc fajny motor, jak sie zna jego wady to nawet mozna go polubic. Wady to padajace uszczelnienia wtryskow, zapychajacy sie przewod powrotny z turbo. Generalnie kupujesz auto, robisz te rzeczy za grosze i cieszysz sie ciekawym autem Pogadaj z klik, jest posiadaczem takiego autka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > motor polecacie i na czy w ogóle jest to samochód wart zainteresowania? Byla tutaj bardzo gleboka dyskusja o XP kilka lat temu i porownaniu diesli i benzyn z tego co pamietam wyszlo, ze najliepiej wychodzil 1.6 HDI pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > a jak pali ten motor? W przypadku mojego XP, spalanie w cyklu miejskim zawiera się w przedziale 8,5-12,5l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > W przypadku mojego XP, spalanie w cyklu miejskim zawiera się w przedziale 8,5-12,5l. w mim srednie to 7.1 a przynajmniej tak pokazuje komp co sie mniej wiecej zgadza z obserwacja za ile tankuje i co ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ureczek Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 1.6HDI lepszy nowszy mniej pali ale jest w nim więcej rzeczy droższych co mogą się sypnąć niż w 2.0HDI samochody nowsze są ciekawsze ale i bardziej kosztowne w naprawach ja też powoli myślę o zmianie ale nie wiem czym się zainteresować, na pewno diesel tylko że ja jestem z tych co nie jadą do serwisu i zostawiają kilka tysi za naprawę w XP jak na razie włożyłem ok 1500 na 3 lata i uważam że dużo tak sobie myślę że w jakąś nowszą bude włożył bym jakiegoś turbodiesla i jeździł bez obaw o koszty napraw co niektórym wyda się skąpstwem ale mi nie wydawanie kasy na auto sprawia przyjemność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > w mim srednie to 7.1 a przynajmniej tak pokazuje komp co sie mniej wiecej zgadza z obserwacja za > ile tankuje i co ile W siarczyste mrozy, kiedy jadę kończyłem wraz z osiągnięciem przez silnik właściwej temperatury pracy, średnie spalanie oscylowało w okolicach 17l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Podobno najbardziej udany jest 1.6HDI 90 KM i takiego też szukałem. Niestety w czasie, który mnie interesował nie znalazłem. Dlatego też kupiłem 2.0 HDI 90 KM i złego słowa powiedziec nie mogę. Ciebie będę namawiał jednak na 1.6HDI 90 KM według wielu osób bezporoblemowy silnik pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zielin Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Jeżeli chodzi o moją jazdę to wciąga 10 litrów gazu i to powiem Ci obojętnie czy jesień zima czy lato!!! Co do oleju to troszkę jeden wielki mit jak chciałem kupić to mój znajomy mi mówił że to bierze tyle samo oleju co benzyny a mój na 15 kkm bierze w granicy 1 litra oleju więc to nie jest aż tak dużo miałem wcześniej Toyotę Avensisa i brała około 2 litrów oleju. Więc musisz sam podjąć decyzję przeliczyć ile jeździsz i co Ci się opłaci ale ja powiem Ci że jeżdżę dużo i mi się bardziej opłaca LPG - a przy tych nowych instalacjach nie czuć żadnej różnicy ( nie szarpie ). Ja gorąco polecam 1,8 16V a jeżeli chodzi o diesla to niestety trzeba uważać co się kupuję bo później naprawy kosztują a w benzynie te koszty są o połowę niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Podobno najbardziej udany jest 1.6HDI 90 KM i takiego też szukałem. Niestety w czasie, który mnie > interesował nie znalazłem. Możesz uzasadnić? Dlatego też kupiłem 2.0 HDI 90 KM i złego słowa powiedziec nie > mogę. Ja również. > Ciebie będę namawiał jednak na 1.6HDI 90 KM według wielu osób bezporoblemowy silnik > pozdrawiam Możesz wyjaśnić dlaczego 1.6 jest bardziej bezproblemowy od np 2.0 90KM?Bo ja bym był daleki od takich stwierdzeń. Kolejna sprawa to fakt, że 1.6 HDI 90KM klepali od września 2005 co biorąc pod uwagę kwotę założyciela watku na wydanie, czyli 15 tyś pozwala domniemywać, że nabędzie "igiełkę", 15 tysi to budżet na ładne 2003-2004 w HDI, a nie na 05 czy 06...benzyna trochę tańsza w zakupie, ale silniki średnie na jeża, chyba 2.0 tylko by w miarę sprawnie go napędzał, przy umiarkowanym zużyciu paliwka, a tych praktycznie brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Możesz wyjaśnić dlaczego 1.6 jest bardziej bezproblemowy od np 2.0 90KM?Bo ja bym był daleki od > takich stwierdzeń. Zasłyszane w internecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Zasłyszane w internecie nie w necie , odwiedzałem salony firmowe citroena przed zakupem. Chciałem nabyć polski egzemplarz zostawiony w rozliczeniu. Praktycznie w każdym polecali ten wlasnie silnik 1.6 90KM. Według opini aso najmniej awaryjny i trwały, mniej pali niż 2.0 90KM, ma lepsze osiągi. Technicznie się nie wypowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Możesz uzasadnić? polegałem na słowie pracowników aso > Dlatego też kupiłem 2.0 HDI 90 KM i złego słowa powiedziec nie > Ja również. > Możesz wyjaśnić dlaczego 1.6 jest bardziej bezproblemowy od np 2.0 90KM?Bo ja bym był daleki od > takich stwierdzeń. zanim nabyłem obecny egzemplarz starałem się rozejrzeć i popytać. zdecydowanie ten wszyscy polecali, a przestrzegali przed 1.6 110 KM. Technicznie nie uzasadnie wyższości jednego silnika nad drugim. jezeli możesz coś w tm temacie skrobnąć to chętnie poczytam jakie ja "byc może" popełniłem błędy kupując 2.0 hdi a nie 1.6hdi. > Kolejna sprawa to fakt, że 1.6 HDI 90KM klepali od września 2005 co biorąc pod uwagę kwotę > założyciela watku na wydanie, czyli 15 tyś pozwala domniemywać, że nabędzie "igiełkę", 15 tysi > to budżet na ładne 2003-2004 w HDI, a nie na 05 czy 06...benzyna trochę tańsza w zakupie, ale > silniki średnie na jeża, chyba 2.0 tylko by w miarę sprawnie go napędzał, przy umiarkowanym > zużyciu paliwka, a tych praktycznie brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > polegałem na słowie pracowników aso > zanim nabyłem obecny egzemplarz starałem się rozejrzeć i popytać. zdecydowanie ten wszyscy > polecali, a przestrzegali przed 1.6 110 KM. Większość gratów 90KM i 109KM ma tych samych, przestrzegali może ze względu na dwumas. > Technicznie nie uzasadnie wyższości jednego silnika nad drugim. jezeli możesz coś w tm temacie > skrobnąć to chętnie poczytam jakie ja "byc może" popełniłem błędy kupując 2.0 hdi a nie > 1.6hdi. > > zużyciu paliwka, a tych praktycznie brak. Myślę, że nie popełniłeś żadnego błędu, wręcz przeciwnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > nie w necie , odwiedzałem salony firmowe citroena przed zakupem. Chciałem nabyć polski egzemplarz > zostawiony w rozliczeniu. Praktycznie w każdym polecali ten wlasnie silnik 1.6 90KM. Według > opini aso najmniej awaryjny i trwały, mniej pali niż 2.0 90KM, ma lepsze osiągi. Technicznie > się nie wypowiem. mieli polecić jednostkę niezniszczalna jaką jest 2.0 HDI to by przecież nie mieli pracy. A tak klient zadowolony i serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > mieli polecić jednostkę niezniszczalna jaką jest 2.0 HDI to by przecież nie mieli pracy. A tak > klient zadowolony i serwis zadowolony jestem od pierwszego dnia zakupu. Jedno co mie wciąż irytuje, to przebieg - czy faktycznie miał 133 kkm , czy może 333 kkm :-) Imporcik made in France Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > zadowolony jestem od pierwszego dnia zakupu. Jedno co mie wciąż irytuje, to przebieg - czy > faktycznie miał 133 kkm , czy może 333 kkm :-) Imporcik made in France dla tego motoru bez różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > dla tego motoru bez różnicy dlatego też wrzuciłem na luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Imporcik made in France Jak zakup od polish specjalist to lekka cofka i parę elementów w drugim lakierze ze względu na obcierki lub lekkie stłuczki. To taki "standard" z Francji, z Belgii większe dzwony (bo tam tanio), z dojczów spore cofki to samo z NL-to tak z własnych kilkuletnich obserwacji rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Jak zakup od polish specjalist to lekka cofka i parę elementów w drugim lakierze ze względu na > obcierki lub lekkie stłuczki. To taki "standard" z Francji, z Belgii większe dzwony (bo tam > tanio), z dojczów spore cofki to samo z NL-to tak z własnych kilkuletnich obserwacji rynku. od osoby prywatnej, która twierdzi, że kupiła dla siebie ale za duzy (mała kobietka). reszta się zgadza, obcierki, malowanka jednak żadnego większego klepanka nie było (bardzo wytarta guma pedału sprzęgła, inne oponki z przodu - duże, inne z tyłu standardowy rozmiar,i klika pierdół, które dały do myślenia np. przełącznik zespolony, przerwana antena w dachu ) jednak pomimo lub mimo tych "drobnych" mankamentów jestem zadowolony z zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > od osoby prywatnej, która twierdzi, że kupiła dla siebie ale za duzy (mała kobietka). reszta się > zgadza, obcierki, malowanka jednak żadnego większego klepanka nie było > (bardzo wytarta guma pedału sprzęgła, inne oponki z przodu - duże, inne z tyłu standardowy > rozmiar,i klika pierdół, które dały do myślenia np. przełącznik zespolony, przerwana antena w > dachu ) > jednak pomimo lub mimo tych "drobnych" mankamentów jestem zadowolony z zakupu a i rozrząd wymieniany przy 125 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ureczek Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 francja tak ma podrapane poobdzierane brudne usyfione od czasu do czasu jakiś skuter się przewróci i porysuje auto na ulicy tam się jeździ a nie picuje aby się chwalić przed sąsiadem jaki się ma idealnie utrzymany samochód tam nikogo to nie interesuje a jaka jest tam masa jeżdzących starych samochodów tam nikt nie dowartościowywuje się posiadaniem lepszego auta Kiedyś w Paryżu widziałem jak gość na wysokim stanowisku w dużej firmie jeździł C2 bo takim łatwiej zaparkować a nie jak u nas odrazu 4x4 czy SUV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Kiedyś w Paryżu widziałem jak gość na wysokim stanowisku w dużej firmie jeździł C2 bo takim łatwiej > zaparkować a nie jak u nas odrazu 4x4 czy SUV a jego prezes jeździ metrem albo skuterem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > a i rozrząd wymieniany przy 125 kkm w instrukcji jest co 140 lub co 5 lat przy ciezszej eksploatacji czesciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > rozmiar,i klika pierdół, które dały do myślenia np. przełącznik zespolony, to akurat zaczyna szwankowac dosc wczesnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > załóżmy że pojawia sie taki pomysł na zakup jakiejś używki. Akurat srzedaję mojego Pikusia, z którego eksploatacji byłem bardzo zadowolony. Tyle, że jest to 1,8i 16V z LPG, z 2002 roku. Pikuś na sprzedaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zielin Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Akurat srzedaję mojego Pikusia, z którego eksploatacji byłem bardzo zadowolony. Tyle, że jest to > 1,8i 16V z LPG, z 2002 roku. > Pikuś na sprzedaż ładny ten Twój pikuś no i chyba z najlepszym silnikiem jaki można mieć w XP ( mam taki sam i też z LPG i nie zamieniłbym na żaden inny) nic tylko brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > załóżmy że pojawia sie taki pomysł na zakup jakiejś używki. w budżecie +- 15 kpln co pozwala > myśleć o rocznikach 04-06 ale istotne jest co z silnikiem? Obecnie mam diesla i teraz mysle o > NoPb, no chyba ze jest jakis motor na gnojówke wybitnie godny zakupu to pomyśle. Zatem jaki > motor polecacie i na czy w ogóle jest to samochód wart zainteresowania? no dobra oglądam oglądam i nic narazie budżet zwiększyłem do 20+ celuje w roczniki 06-08 w gnojówce i jakoś nic specjalnie mnie nie ekscytuje. większość ściągnięta, bezwypadkowa z przebiegami dającymi do myślenia. Panie premierze jak kupić auto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > premierze jak kupić auto ? Skutecznie Zwracając uwagę na słabe punkty tego modelu auta. Z tych roczników powinno być sporo krajowych Pikusiów. I szukać tych z najlepszym wyposażeniem. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczmar Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > no dobra oglądam oglądam i nic narazie > budżet zwiększyłem do 20+ celuje w roczniki 06-08 w gnojówce i jakoś nic specjalnie mnie nie > ekscytuje. większość ściągnięta, bezwypadkowa z przebiegami dającymi do myślenia. Panie > premierze jak kupić auto ? Sam kilka lat ujeżdżałem benzyniaka 1.6 110KM zakupionego w 2007 roku. Zrobiłem nim ok. 100tys. km bez najmniejszych problemów i zastanawia mnie w czym 1.8 czy inne proponowane powyżej tak przewyższają wersję 1.6, że jak dotąd nie padła żadna wzmianka o nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Skutecznie > Zwracając uwagę na słabe punkty tego modelu auta. czyli ? >Z tych roczników powinno być sporo krajowych > Pikusiów. wiesz dla mnie auto z niemiec nie jest gorsze niż krajowe choćby z uwagi na jakość dróg po których jeździło co przekłada sie na delikatne francuskie zawieszenie ale sciągane to 99% handlarze którzy chcą Cie w jakimś sensie orżnać. > I szukać tych z najlepszym wyposażeniem. > pozdr. > M. szukam esp tempomatu i automatycznej klimy reszta mi lata koło ptaka btw nie wiesz jak szklane dachy sie sprawują ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > czyli ? -belka o ile poprzedni właściciel nie zadbał -przełącznik zespolony -przycisk otwierający tylną klapę -linki łączące skrzynię biegów z lewarkiem (jak ciężko pracuje lewarek to są do wymiany a nie jest to tania impreza) - przy przebiegu koło 250 dojdą wahacze - pompa CR przy przebiegu jak wyżej może nosić oznaki sporego zużycia i wymagać regeneracji (mówimy o dieslu) - może się trafić padający mechanizm wycieraczek szyby przedniej. - plus drobne upierdliwości w postaci fabrycznego radia, które potrafi odpaść od swojego panelu i sporadycznych awarii wyświetlacza mono. Auto nie malowane i nie bite nie powinno rdzewieć Nie powinien też przerażać wymiętolony i dziurawy mieszek od lewarka TTTM. > wiesz dla mnie auto z niemiec nie jest gorsze niż krajowe choćby z uwagi na jakość dróg po których > jeździło co przekłada sie na delikatne francuskie zawieszenie ale sciągane to 99% handlarze > którzy chcą Cie w jakimś sensie orżnać. > szukam esp tempomatu i automatycznej klimy reszta mi lata koło ptaka Praktycznie wszystkie krajowe miały automatyczna klime i nie traktowałbym tego jako jakiś wyróżnik. Te z manualna to są jakieś wybitne rodzynki i golasy. Przydają się wszystkie przesuwane tylne fotele a nie tylko jeden. Roleta przeciwsłoneczna na tylna szybę zwłaszcza jak będziesz jeździł z dzieciorami. Zawieszenie w XP wcale nie jest delikatne to z tego co wiem bliźniak z Partnerem/Berlingo. Konserwowana belka czyli wymieniane na czas gumy uszczelniające łożyska igiełkowe zapewniają jej bezawaryjną długą eksploatację. > btw nie wiesz jak szklane dachy sie sprawują ? Nie mam i nie miałem styczności. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > -przełącznik zespolony co to jest? http://otomoto.pl/citroen-xsara-picasso-1-6-hdi-salon-pl-faktura-vat-C27017760.html warte zachodu takie coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > co to jest? -przełacznik kierunków długich jego awaria powoduje miganie swiatel i wyłączanie kierunków, długich i przeciwmgielnych. O widzisz zapomniałem dodać, że może się również trafić awaria elektronicznego pedału gazu wraz z wiązką też niezbyt tania impreza.... > http://otomoto.pl/citroen-xsara-picasso-1-6-hdi-salon-pl-faktura-vat-C27017760.html > warte zachodu takie coś ? Po VIN mozna sprawdzic z czym wyjechal z fabryki... Welur był chyba we wszsystkich nie jest to jakas super wypasiona wersja to samo dotyczy skórzanej kierownicy. -urwany podłokietnik kierowcy -korby z tyłu - brak koszyka na zakupy -brak sterowania radiem przy kierownicy( a wróć sterowanie jest ) -brak tempomatu (przynajmniej nie widze sterowania do niego) - za to ma czujnik zmierzchowy - rozmnożyły ,mu się poduszki na pierwszy rzut oka ma tylko 4 - co jeszcze dziwniejsze brak mocowania po prawej stronie w bagażniku pod wyżej wspomniany koszyk - wymieniony tłumik ostatni przy przebiegu 108 kkm w dieslu ? (mam fabryczny a przebieg prawie razy 3...) moze jakas przygoda tyłem ? -czujnik deszczu ? jak pisałem wcześniej do sprawdzenia po VIN... - fotele nie wygladaja na suwane wszystkie 3 tez do sprawdzenia i w srodkowym brakuje mi wytloczen na kubek chyba ze nowsza wersja ma inne srodkowe siedzenie... pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > co to jest? > http://otomoto.pl/citroen-xsara-picasso-1-6-hdi-salon-pl-faktura-vat-C27017760.html > warte zachodu takie coś ? Mam takiego, tylko kolor inny (ten sam rocznik, wyposażenie itp) Jeśli opis i przebieg prawdziwy - to cena ok. Ja za swojego dałem 24 tyś ponad rok temu, a miał 170 tys przebiegu. Co ciekawe u mnie kierownica i lewarek biegów są zupełnie bez przetarć - a tutaj są dość doświadczone. Pomierz brykę czujnikiem elektronicznym gr lakieru - zweryfikujesz prawdomówność na wstępie. Sprawdź, czy nie ma wycieków, czy wokoło wtryskiwaczy i turbiny jest sucho. W moim przez rok i dwa miesiące używania zaczęła ciec delikatnie kopułka maglownicy - ale co ciekawe wymiana części płynu wspomagania zlikwidowała wyciek. Poza tym - zero usterek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Welur był chyba we wszsystkich nie jest to jakas super wypasiona wersja to samo dotyczy skórzanej > kierownicy. Wersja SX Pack - taka bogata wersja standardowa wyposażenia. Inne bajery na zamówienie były. > -urwany podłokietnik kierowcy Zdjęty. Ja swój wożę w schowku > -korby z tyłu > - brak koszyka na zakupy Niebieska torba z Ikei świetnie pasuje > -brak sterowania radiem przy kierownicy( a wróć sterowanie jest ) Jest. > -brak tempomatu (przynajmniej nie widze sterowania do niego) łatwo dorobić - trzeba zakupić manetkę na allegro, zamontować, wpiąc kostkę i aktywować w Lexii. > - za to ma czujnik zmierzchowy i deszczu. > - rozmnożyły ,mu się poduszki na pierwszy rzut oka ma tylko 4 4 > - co jeszcze dziwniejsze brak mocowania po prawej stronie w bagażniku pod wyżej wspomniany koszyk Jest. > - wymieniony tłumik ostatni przy przebiegu 108 kkm w dieslu ? (mam fabryczny a przebieg prawie > razy 3...) moze jakas przygoda tyłem ? Raczej nie - po prostu jest umyty. Mój przy 180 tyś też tak wygląda. > -czujnik deszczu ? jak pisałem wcześniej do sprawdzenia po VIN... > - fotele nie wygladaja na suwane wszystkie 3 tez do sprawdzenia i w srodkowym brakuje mi wytloczen > na kubek chyba ze nowsza wersja ma inne srodkowe siedzenie... Są chyba półką zasłonięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 > Co ciekawe u mnie kierownica i lewarek biegów są zupełnie bez przetarć - a tutaj są dość > doświadczone. Wiele zależy od skóry i pocenia się rąk kierowcy. Moja szefowa ma C5, służbówka od nowości u niej. Obecnie auto ma trzy lata i niecałe 40 kkm przebiegu. Kierownica wytarta jakby auto miało z pół miliona przebiegu. Co ciekawe druga dyrektora w tym samym dniu dostała C5, przebieg ponad dwa razy większy a kiera jak nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 > Wersja SX Pack - taka bogata wersja standardowa wyposażenia. Inne bajery na zamówienie były. > Zdjęty. Ja swój wożę w schowku > Niebieska torba z Ikei świetnie pasuje > Jest. > łatwo dorobić - trzeba zakupić manetkę na allegro, zamontować, wpiąc kostkę i aktywować w Lexii. > i deszczu. > 4 > Jest. > Raczej nie - po prostu jest umyty. Mój przy 180 tyś też tak wygląda. > Są chyba półką zasłonięte. a te fotele z tyłu jeżdzą przód tył niezależnie ? i jak najlepiej zdiagnozowac stan luzów w tylnej belce? Tylko aso/warsztat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 poszukaj coś bezpośrednio od osoby prywatnej. w komisach kręcą, oszukują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 > Wersja SX Pack - taka bogata wersja standardowa wyposażenia. Inne bajery na zamówienie były. > Zdjęty. Ja swój wożę w schowku > Niebieska torba z Ikei świetnie pasuje > Jest. nie ma dolnego plastikowego jest tylko gorne mocowanie na rzepa... > łatwo dorobić - trzeba zakupić manetkę na allegro, zamontować, wpiąc kostkę i aktywować w Lexii. > i deszczu. > 4 > Jest. > Raczej nie - po prostu jest umyty. Mój przy 180 tyś też tak wygląda. Diesle mialy proste zakonczenie tlumika a nie zakrzywione w dol wiec stawiam. ze wymieniany... > Są chyba półką zasłonięte. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 > a te fotele z tyłu jeżdzą przód tył niezależnie ? Są różne wersje najpopularniejsza z jednym ruchomym fotelem Wersja exclusive ma wszystkie 3 ruchome niezaleznie > i jak najlepiej zdiagnozowac stan luzów w tylnej belce? Tylko aso/warsztat ? Wstepnie mozna ocenic po pochyleniu kół /---\ /---| |----\ Świadczy o nadwyrezeniu konstrukcji belki... Poza tym nalezy otworzyc klape bagaznika i pohustac autem gora dół i jakiekolwiek niepokojace dzwieki typu tracie piski zgrzypienie mogą swiadczyć o uszkodzeniu belki. Na sciezce wyjdzie w jakim stanie jest belka nie trzeba do tego ASO. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 > nie ma dolnego plastikowego jest tylko gorne mocowanie na rzepa... U mnie też nie ma dolnego. Ale samo górne jest rewelacyjne - wkładasz torbę, uszy przypinasz tym mocowaniem i nic nie lata po bagażniku. > Diesle mialy proste zakonczenie tlumika a nie zakrzywione w dol wiec stawiam. ze wymieniany... Proste zakończenie tłumika ma 90 KM i benzyna. 110 KM ma tłumik w dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 > a te fotele z tyłu jeżdzą przód tył niezależnie ? U mnie tylko środkowy jeździ. > i jak najlepiej zdiagnozowac stan luzów w tylnej belce? Tylko aso/warsztat ? Trzeba zobaczyć, czy bryka stoi prosto, czy nie ma hałasów, i czy koła są prosto. Po podniesieniu bryki nie powinno tez być luzów poprzecznych. Generalnie ta belka jest bardzo mocna i trwała, tylko jak się popsuje, to NIE WOLNO naprawiać jej chaupniczo, tylko wysłać do specjalistycznego warsztatu, gdzie za max 1000 zł zregenerują ją do stanu "jak nowa". Wszelkie inne naprawy, wstawianie kalamitek, spawanie, frezowanie czopów powodują, że belka nie będzie się nawet do regeneracji nadawała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 > U mnie tylko środkowy jeździ. U mnie wszystkie 3. > Trzeba zobaczyć, czy bryka stoi prosto, czy nie ma hałasów, i czy koła są prosto. > Po podniesieniu bryki nie powinno tez być luzów poprzecznych. > Generalnie ta belka jest bardzo mocna i trwała, tylko jak się popsuje, to NIE WOLNO naprawiać jej > chaupniczo, tylko wysłać do specjalistycznego warsztatu, gdzie za max 1000 zł zregenerują ją > do stanu "jak nowa". > Wszelkie inne naprawy, wstawianie kalamitek, spawanie, frezowanie czopów powodują, że belka nie > będzie się nawet do regeneracji nadawała. A najlepiej jest nie popsuć. Wymienić uszczelnienia łożysk igiełkowych na czas ( tzw zestaw naprawczy) kosztuje 1/3 regeneracji i powoduje, że dłużej można cieszyć się sprawną belką. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > U mnie wszystkie 3. > A najlepiej jest nie popsuć. Wymienić uszczelnienia łożysk igiełkowych na czas ( tzw zestaw > naprawczy) kosztuje 1/3 regeneracji i powoduje, że dłużej można cieszyć się sprawną belką. > pozdr. > M. Gdzie taki zestaw można zakupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.