Skocz do zawartości

a sie pochwale :) Mody zawieszenia :)


Muzyk

Rekomendowane odpowiedzi

> Dzisiaj przyszly, mam nadzieje ze jutro bedzie juz montaz

> A tak wygladaja:

,o patrz! Właśnie zamontowałem tą poduszkę pod silnik do Picasso . Jest zdecydowanie za twarda do diesla i trochę hałas w środku większy.

Ale mam pytanie.

Widzę żółte silentbloki na wahacz tylne- te zawijasy. Mają to na stanie w Deuterze, czy zawoziłeś im swoje do zalania?

Też myślę dokładnie nad takim rozwiązaniem do XP, ale zdecydowanie w kolorze czerwonym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale Ty masz w Hdi wahacze z niewymiennymi sworzniami, przynajmniej tak naogol bylo, kup dobry wahacz i nie bedzie problemu z tylnymi tulejami, to byl moj pierwszy pomysl na ten mod smile.gif

Tylnych tulei raczej nie maja, no chyba ze cudem uda Ci sie wyrwac to co im wyslalem extra smile.gif ale narazie Made in Poland z Sr.pl sie o to juz u nich pytal wink.gif

Generalnie polecam wyslac swoje i niech zrobia, koszt regeneracji to 70zl sztuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie w Xsarze Picasso z HDI na pokładzie są masywne odlewki z niewymiennym sworzniem.

Od roku mam założone nowe wahacze takie z allegro po 100 zł. Jak na razie spisują się rewelacyjnie.

Ale co do silentbloków tylnych mam inny pomysł, myślę nad tym ciągle.

duzy.jpg

Jak widać na tej przykładowej fotce, w element aluminiowy jest wmontowana okrągła tuleja pływająca. Mam takie dwie stare z poprzedniego wahacza. Wystarczy wydłubać wszystko z aluminiowej oprawy i wstawić jedynie samo PU. Nawet bez tulei bo wahacz ma swój sworzeń.

Ale jak na razie mam inne zmartwienie z układem napędowym i muszę najpierw skrzynię biegów zrzucić.

Sama tuleja PU na skrzynię moim zdaniem jest świetnie wykonana. Wczoraj zamontowałem i trzyma wszystko baaardzo pewnie. Montaż w porównaniu do oryginalnej- banał. Wszystko wchodzi przy użyciu jedynie ręki. Niestety diesel ma inną kulturę pracy i jednak hałas w środku jest. No nic. Muszę u[porać się ze zdemontowaniem skrzyni i po zabiegu znowu oryginał guma-metal, albo mocno zmodyfikuję tą PU z Dutera.

Daj znać jak u Ciebie w benzynowym będzie spisywała się ta poducha i jak trakcja/komfort po zamontowaniu żółtych PU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj przyszly, mam nadzieje ze jutro bedzie juz montaz

> A tak wygladaja:

a teraz powiedzcie to jak prostemu człowiekowi zlosnik.gif

Jako że coś zaczyna pukać z przodu i będę robił więc chciałbym zrobić to porządnie w takich kolorach zlosnik.gif

Z tyłu latem też chcę zrobić zawieszenie i jak co mam zamówić gdzie?

Megane II 1.6 hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a teraz powiedzcie to jak prostemu człowiekowi

> Jako że coś zaczyna pukać z przodu i będę robił więc chciałbym zrobić to porządnie w takich

> kolorach

> Z tyłu latem też chcę zrobić zawieszenie i jak co mam zamówić gdzie?

> Megane II 1.6

do MII z poliuretanów znalazłem tylko tuleje stabilizatora frown.gif

tu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w moim przypadku akurat ta dolna nie powinna miec wplywu na wibracje, moze inaczej, wiem ze w identyko xsarze nie ma zadnego wplywu na wieksze wibracje, wiem natomiast ze zdecydowanie sztywniej motor siedzi i latwiej o trakcje wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oooo to też jest opcja właśnie o takie podpowiedzi mi chodzi

ty też masz wiecznie ujeb**na szybę?

mam wycieraczki bosch eco,

terazna drodze jest tyle soli, ze wieliczka wymieka

ale na 100km zuzywam 1l plynu,

w innych autach tak nie mialem, wycieraczki, szyba, plyn ?

WTF ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a teraz powiedzcie to jak prostemu człowiekowi

> Jako że coś zaczyna pukać z przodu i będę robił więc chciałbym zrobić to porządnie w takich

> kolorach

> Z tyłu latem też chcę zrobić zawieszenie i jak co mam zamówić gdzie?

> Megane II 1.6

Ale założenie wszędzie poli zamiast gumy, powoduje, że więcej się będzie na budę przenosić. To się robi w aucie do sportu, a nie w dupowozie, w którym pożąda się komfortu.

Ja u siebie, chętnie bym wymienił jedynie tuleje stabilizatora na poliuretany. Ciekawe - czy robią takie o śr.22mm do 307?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ty też masz wiecznie ujeb**na szybę?

> mam wycieraczki bosch eco,

> terazna drodze jest tyle soli, ze wieliczka wymieka

> ale na 100km zuzywam 1l plynu,

> w innych autach tak nie mialem, wycieraczki, szyba, plyn ?

> WTF ?

nie ma dramatu powiem Ci ok.gif chyba tak jak winnych specjalnej różnicy nie mam hmm.gif

Wycieraczki jakieś chińskie ale mogą być zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie tez cos sie z przodu odezwalo

jak wam coś zaczyna stukać z przodu to koniecznie sprawdźcie stan osłon gumowych na drążkach kierowniczych. Ja się niestety tak naciąłem, że lekko stukało przez pół roku i jak przyszło do diagnozy to okazało się, że oprócz wybitego drążka jest do wymiany cała maglownica sciana.gif pękła guma, woda dostała się do środka i nawet nie było co ratować - próchno! regenerowany magiel do MII to koszty ok 620 PLN angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... nie jest tak do konca, bo generalnie sprawa prosta i chodzi o tulejke plastikowa w maglu, wystarczy dorobic nowa i magiel lata, ale malo komu sie chce i malo kto wie ze to taki banal....

Dowiedzialem sie o tym ostatnio, zeby nie bylo 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm... nie jest tak do konca, bo generalnie sprawa prosta i chodzi o tulejke plastikowa w maglu,

> wystarczy dorobic nowa i magiel lata, ale malo komu sie chce i malo kto wie ze to taki

> banal....

> Dowiedzialem sie o tym ostatnio, zeby nie bylo

jak jest do czego tą tulejkę dorabić zlosnik.gif

sorry za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, zalozone, do wymiany najprawdopodobniej grucha poducha bo strasznie cos wpada w drgania.

Co do odczuc to, motor w koncu stoi sztywno, skrzyni ladnie pracuje, nie buja sie itd. idealnie to widac podczas gwaltownego dodania gazu gdzie lewarek stoi w miejscu, a auto nie czeka az caly naped sie pouklada.

Tuleje, przednie raczej do wyrzucenia, nie ta twardosc, przekombinowalem, mechanik mial racje zeby zostawic serie. Tylne mysle ze beda ok, narazie konkluzja jest jedna, czuc wszystko, malutkie dolki, laczenia asfaltu itd.

Jutro po zrobieniu tego cholernego drgania na wolnych powiem cos wiecej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w zeszłym tygodniu wsadziłem poliuretany z Olkusza do zawieszenia w swoim Saxo - komplet przód i tył. Porównanie z wcześniej założonymi 12-letnimi fabrycznymi tulejami jest takie, że auto zrobiło się sztywniejsze, mniej się buja i lepiej słucha się kierowcy, jakiegoś spadku komfortu nie zauważyłem, aczkolwiek komfort nie jest dla mnie zbyt ważny, a i w przypadku takiego małego popiepszacza trudno o nim mówić. Mam w tej chwili na kołach zimówki 185/60R14, zobaczymy jak będzie jak wrócą letnie Toyo 195/45R15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.