marekpast Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 Kończą te kwalifikacje cze nie? Musiałem wyjść więc nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Kończą te kwalifikacje cze nie? > Musiałem wyjść więc nie wiem. Przełożone na 1 w nocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kevlar1 Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 Ale "ichniej" nocy czy naszej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Ale "ichniej" nocy. 11 rano ichniejszego czasu. 1 w nocy naszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Kończą te kwalifikacje cze nie? > Musiałem wyjść więc nie wiem. No właśnie, nie uważacie że możnaby wrócić do starej formy kwalifikacji (45 lub 60 minut non stop) Widzieliśmy jak się tor osuszył pod koniec Q1 i jak było coraz lepiej, to samochody zjechały, aby tor się znów zalał. A tak Q1 w piątek 60 minut, Q2 w sobote 60 minut i kierowcy jeżdżą kiedy chcą, nie ma musu. A przy takich warunkach i tak by jeździli prawie non stop, bo zawsze warunki mogą się pogorszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > No właśnie, nie uważacie że możnaby wrócić do starej formy kwalifikacji (45 lub 60 minut non stop) > Widzieliśmy jak się tor osuszył pod koniec Q1 i jak było coraz lepiej, to samochody zjechały, aby > tor się znów zalał. > A tak Q1 w piątek 60 minut, Q2 w sobote 60 minut i kierowcy jeżdżą kiedy chcą, nie ma musu. > A przy takich warunkach i tak by jeździli prawie non stop, bo zawsze warunki mogą się pogorszyć Obecny system jest ok, problemem są sędziowie bo dochodzi ostatnio do sytuacji, że lekko zaczyna padać i się zaczyna... W Q1 zaczęli zakładać już intermediaty. Po Q1 się cackali z częściami po bolidach, znowu się rozpadało a nie wyglądało to jakoś strasznie dramatycznie. Robi się to już trochę mało śmieszne. Pirelli powinno się zastanowić nad sensem projektowania opon na mokrą nawierzchnię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 A ja z innej beczki, może mi ktoś wyjaśnić jaki sens ma ujednolicanie przepisów silników, opon, etc.etc. czytałem o zmianach w F1 w 2014 i...jak tak dalej będzie to będzie tak jak teraz, a nawet jeszcze gorzej. Jeden team wygrywa 80% wyścigów, przejazdy to nuda, mało kto się wyprzedza, jak zawodnik wystartuje pierwszy to z reguły pierwszy dojeżdża, no chyba że jakiś pech sprawi, że jednak nie. Czym tak naprawdę mogą się teamy teraz wykazać, żeby wygrać. Poza oczywiście umiejętnościami kierowcy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > 11 rano ichniejszego czasu. 1 w nocy naszego gdzies transmisja bedzie? Btw, brakowalo mi glosu Borowy Kim jest drugi komentujacy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Jeden team wygrywa 80% wyścigów, przejazdy to nuda, mało kto się > wyprzedza, jak zawodnik wystartuje pierwszy to z reguły pierwszy dojeżdża, no chyba > że jakiś pech sprawi, że jednak nie. > Czym tak naprawdę mogą się teamy teraz wykazać, żeby wygrać. Poza oczywiście umiejętnościami > kierowcy?? Przyznaj się, nie oglądałeś sezonu 2013? Bo gadasz niezłe głupoty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Przyznaj się, nie oglądałeś sezonu 2013? Bo gadasz niezłe głupoty... yyy....dopiero się rozpoczął... i to deszczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 >Jeden team wygrywa 80% wyścigów, przejazdy to nuda, mało kto się wyprzedza, jak zawodnik wystartuje pierwszy to z reguły pierwszy dojeżdża Chyba kolega rzeczywiście opuścił ostatnie dwa sezony. A przepisy mi się też nie podobają. Skoro ma być eko, to może ustalmy, że maksymalne zużycie paliwa to 100l na wyścig i co roku 5 litrów mniej, minimalna waga bolidu np. 600kg, a zespoły nich wymyślą co chcą silnik mały, duży, diesel, elektryk, ers i inne wynalazki, opony jakie chcą, no może warto homologować kabinę kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 nie przespałem, ale jakoś nie porywała mnie "akcja", dobra może do końca nie było tak niemrawo, ale głównie chodzi mi o to że to idzie w złym kierunku, żadnych indywidualizacji, wszystko szablon. Fajnie że to co w f1 trafia potem do zwykłych aut, ale to pokazanie w którym kierunku ma iść rozwój, żadnych innowacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Skoro ma być eko, to może ustalmy, że maksymalne zużycie paliwa > to 100l na wyścig i co roku 5 litrów mniej, Ale taki ogranicznik już mają, nie ma tankowań tylko to co w baku na starcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Ale taki ogranicznik już mają, nie ma tankowań tylko to co w baku na starcie. Wiem, tylko po co sztuczne "ograniczenia" np. 1,6 turbo v6, skoro możnaby ograniczyć bardziej zużycie paliwa, a czy będzie V8, V6 czy R4, to sprawa konstruktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > yyy....dopiero się rozpoczął... i to deszczem Chodziło mi o 2012. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Kończą te kwalifikacje cze nie? > Musiałem wyjść więc nie wiem. Lipa. Ciagle zmiany, ale nic na lepsze. Ragulamin F1 moglby zmierzac w kierunku zamkniecia bolidu. Opony na deszcz i jazda na tor. Byloby wiecej emocji i nie budzilibysmy sie o 7 rano, tylko po to zeby posluchac Borowy, i patrzec na kierowcow wsiadajacych, wysiadajacych, wsiadajacych... itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > gdzies transmisja bedzie? > Btw, brakowalo mi glosu Borowy > Kim jest drugi komentujacy? Rownie ekscytujacy komentator. Wczesniej pare razy mialem "przyjemnosc" sluchac go w wyscigach innych serii na sportklub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Kończą te kwalifikacje cze nie? > Musiałem wyjść więc nie wiem. Ja sie pytam , : Dlaczego nie pozwalaja sie scigac na mokrym ? , sledze formule od lat , pamietam Senne , Prosta , Mansela ... kiedys nie bylo elektroniki , byl deszcz ... jedziemy w deszcz ... prosta sprawa ... Albo sie umie jezdzic na mokrym , albo sie nie umie ... Kwestie bezpieczenstwa ... OK ... mozna dostosowac predkosc do warunkow i jechac , a nie ... Szkoda slow ... Wg mnie powinni pojechac na mokrym i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polleck Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > gdzies transmisja bedzie? Ponawiam pytanie. Gdzie można będzie obejrzeć kwlifikacje? Polsat Sport EXTRA w kulki poleciał, Practice1 i 3 puścili z playbacku Człowiek się budzi o 2:30 żeby planszę POLSATU oglądać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Rownie ekscytujacy komentator. > Wczesniej pare razy mialem "przyjemnosc" sluchac go w wyscigach innych serii na sportklub. IMO lepszy niz wczesniejszy partner komentator Borowy, Maurycy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Ja sie pytam , : > Dlaczego nie pozwalaja sie scigac na mokrym ? , sledze formule od lat , pamietam Senne , Prosta , > Mansela ... kiedys nie bylo elektroniki , byl deszcz ... jedziemy w deszcz ... prosta sprawa > ... > Albo sie umie jezdzic na mokrym , albo sie nie umie ... > Kwestie bezpieczenstwa ... OK ... mozna dostosowac predkosc do warunkow i jechac , a nie ... > Szkoda slow ... > Wg mnie powinni pojechac na mokrym i tyle Dlaczego? Bezpieczeństwo... tzn. pieniązde - to jest odpowiedź. Jak warunki są bardzo trudne ryzyko że coś się stanie rośnie, a jak się stanie coś poważnego to bije to w reputację F1 czyli zainteresowanie sponsorów czyli w $ Mi też się podobają wyścigi w deszczu bo wtedy widać kto naprawdę ma cojones i umiejętności, ale czasami to akurat popieram sędziów, bo w niektórych rejonach świata jak poleje, to nie przypomina to potem jazdy po mokrym torze, tylko pływanie bolidem po zatopionym torze z elementami jazdy figurowej. Niestety nie widziałem jak wyglądały sobotnie kwalifikacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > IMO lepszy niz wczesniejszy partner komentator Borowy, Maurycy. Od tego duetu lepsza bylaby nawet gadajaca malpa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Od tego duetu lepsza bylaby nawet gadajaca malpa. Szkoda że tu nie ma lajków . Kto tylko ma dostęp do BBC polecam oglądać na BBC. A jak nie ma telewizji BBC, to obraz z polsatu, wyłączyć małpy i włączyć sobie BBC Radio 5 . U nas komentarz denerwuje, a tam jest bardzo ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > Chodziło mi o 2012. Dzisiejszy wyścig bardzo mnie się podoba Warto było wstać wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > gdzies transmisja bedzie? > Btw, brakowalo mi glosu Borowy > Kim jest drugi komentujacy? w RTL i mówią w języku którego nie rozumiem wolę reklamy niż pierd... tych pajaców w ojczystym języku pomijając fakt szmacianych tv w postaci polszmaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > Dzisiejszy wyścig bardzo mnie się podoba > Warto było wstać wcześniej Warto było zobaczyć zwycięskiego Kimi Raikkonena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > Ja sie pytam , : > Dlaczego nie pozwalaja sie scigac na mokrym ? , sledze formule od lat , pamietam Senne , Prosta , > Mansela ... kiedys nie bylo elektroniki , byl deszcz ... jedziemy w deszcz ... prosta sprawa > ... > Albo sie umie jezdzic na mokrym , albo sie nie umie ... > Kwestie bezpieczenstwa ... OK ... mozna dostosowac predkosc do warunkow i jechac , a nie ... > Szkoda slow ... > Wg mnie powinni pojechac na mokrym i tyle Jakby Massa fury nie rozwalił to by pewnie jeździli dalej. Ferrari zrobiło co mogło żeby dać sobie czas na naprawę bolidu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 dobra, pierwsze GP za nami czego sie dowiedzielismy? - nowe opony - mieszanka super miekka zuzywa sie cholernie szybko - ferrari wrocilo do gry - McLaren - za dobrze nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > dobra, pierwsze GP za nami > czego sie dowiedzielismy? > - nowe opony - mieszanka super miekka zuzywa sie cholernie szybko > - ferrari wrocilo do gry > - McLaren - za dobrze nie jest - jakby Kubica dalej jeździł w Lotusie to walczyłby o tytuł mistrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > dobra, pierwsze GP za nami > czego sie dowiedzielismy? Ze znowu moze byc ciekawy sezon przed nami i mamy 3 pretendentow do tytulu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Lipa. > Ciagle zmiany, ale nic na lepsze. > Ragulamin F1 moglby zmierzac w kierunku zamkniecia bolidu. Zdecydowanie tak i do tego wycieraczka przednia i bagażnik na z tyłu i kierunkowskazy coby było wiadomo ze chce wyprzedzać .... a o spryskiwaczu i płynie zapachowym zapomniałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Zdecydowanie tak i do tego wycieraczka przednia i bagażnik na z tyłu i kierunkowskazy coby > było wiadomo ze chce wyprzedzać .... a o spryskiwaczu i płynie zapachowym zapomniałem Zawsze to dobrze posluchac madrego i rzeczowych argumentow, dlaczego bolid musi byc otwarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Od tego duetu lepsza bylaby nawet gadajaca malpa. Szkoda gadać. Ten nowy jeszcze chyba gorszy od Kochańskiego. Może się wyrobi ale na te chwile to żenada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Zawsze to dobrze posluchac madrego i rzeczowych argumentow, dlaczego bolid musi byc otwarty. Z punktu widzenia aerodynamiki masz rację w 100% ale myślę że tu bardziej chodzi o tradycję i to że gogle były na początku jedyną osłona i tak ma pozostać.... Kask tak jak w motocyklu ... bo w przeciwnym razie F1 upodobni się do innych serii wyścigowych których jest mnóstwo i które nawet są szybsze od F1 ...* ( Vśrednia). Gdyby chodziło o ciągły rozwój to nadal mielibyśmy ABS/ESP.. silniki turbo o mocy ponad 1500 KM i napęd na 4 koła a do tego układy dyfuzorów i nisko profilowe 20 calowe koła... a przecież tego żaden z kierowców by nie wytrzymał. Za duże przeciążenia i za duże konsekwencje w przypadku wypadnięcia z toru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.