_jedrek_ Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 co sadzicie o paskach rozrzadu firmy Gates? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mack1805 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > co sadzicie o paskach rozrzadu firmy Gates? Dobra firma tylko uważać na podróbki i bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > co sadzicie o paskach rozrzadu firmy Gates? Bardzo dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > co sadzicie o paskach rozrzadu firmy Gates? Co? Ano to, że to już teraz coraz gorszy badziew. Obecnie BAAARDZO polecam paski firmy SKF - ale cholernie trudno dostępne. Miałem w ręku( tydzień temu ) do astry 3 różne: gates, bosch i skf - ten ostatni zdecydowanie "najgrubszy" w ręku, nawet czuć że cięższy jest - poprostu taki masywniejszy. Co do gates jeszcze to tak, jak kupiłem Astrę to była świerzo po wymianie rozrządu (właśnie gates) i jak dobiłem do przebiegu lekko ponad 50.000 to przy porannym rozruchu pasek przeskoczył o kilka zębów - co prawda nic się nie stało (1.6 8V), a stało się to dlatego, że tak się wyciągnął, że napinacz dojechał do końca, a pasek i tak bbył już za luźny. Jak jeszcze teraz go wymieniałem (bo puściły zimmeringi i cały rozrzad był w oleju) to jak zaczepiłem sobie wszystkie 3 na klamce drzwi a drugą stronę na śrubę, to po naciącnięciu wszytstkich trzech jednakową siłą to gates był najluźniejszy (czyli najdłuższy) potem bosch a najkrótszy skf - był do tego stopnia krótki, że mimo max. cofnięca napinacza nie szło go założyć - musiałem "jak łańcuch na zębatkę w rowerze" - a gates to paluszkami luźno wchodził. Słowem NIE GATES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > Co? Ano to, że to już teraz coraz gorszy badziew. > Obecnie BAAARDZO polecam paski firmy SKF - ale cholernie trudno dostępne. > Miałem w ręku( tydzień temu ) do astry 3 różne: > gates, bosch i skf - ten ostatni zdecydowanie "najgrubszy" w ręku, nawet czuć że cięższy jest - > Słowem NIE GATES Kolego, opowiadasz głupoty. Po pierwsze SKF nie produkuje pasków, jedynie w zestawach rozrządu SKF włożony jest pasek GATES, CONTI, DAYCO. Po drugie Gates robi bardzo dobre paski, prawdopodobnie najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 no widze ze specjalista, zapomnial ze na swiecie jest bodaj 3 producentow paskow, reszta tylko branduje badz poprostu przepakowywuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > co sadzicie o paskach rozrzadu firmy Gates? Kupowane do chyba 5 samochodów - żaden się nie rozpadł, wszystko plug&play, jakość bdb. Zakładane amatorsko, więc bez mierzenia siły naciągu, chodzą bez problemów do dzisiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobek Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Conti Gates popularne, dobre i znani producenci aczkolwiek slyszalem o przygodach zwlaszcza o tej drugiej firmie ( byc moze podrobka jakas wadliwa partia ale wiem ze co poniektorzy mechanicy stracili juz do nich zaufanie ) osobiscie w jednym autku mam Conti i jak narazie ok w innym kiedys byl Dayco z takim juz kupiony i smigal na ryzyk fizyk pokrecil sie okolo 60kkm i jeszcze pojechal do innego wlasciciela ( zalecana wymiana co 60kkm ) W drugim posiadanym aucie rowniez DAYCO swego czasu polecony przez mechanika ( juz zbliza sie czas jego wymiany ale wszystko gra ) takze ja polecam smialo te, jest to zapewne dobra firma tansza, jeszcze niepodrabiana tyle ze malo popularna i chyba niedoceniana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > no widze ze specjalista, zapomnial ze na swiecie jest bodaj 3 producentow paskow, reszta tylko > branduje badz poprostu przepakowywuje... Dayco Gates Mitsuboshi Contitech Bando i pewnie jeszcze by się kilku znalazło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > Dayco > Gates > Mitsuboshi > Contitech > Bando > i pewnie jeszcze by się kilku znalazło... Flennor chociażby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > Flennor chociażby... producent?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Hej zakładać nowego tematu nie będę - skorzystam z tego Otóż: mamy silnik 1.2 8v z Punto I (rok prod. '97) 75km teraz pytanko czy TEN pasek rozrządu będzie pasować?? Bo z tego co wiem to do tego silnika powinien mieć podobno 108 zębów... na kartonie jest napisane, że ma niby 129 (tak jak jest w 1.1) a w rozpisce modeli wyraźnie widać: FIAT PUNTO (176) 75 1.2 10/93-09/99 54 73 1242 176A8.000 więc ja już zgłupiałem do reszty prośba o rozjaśnienie tej kwesti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Z tego co wiem są dwa rodzaje http://allegro.pl/rozrzad-1-2-kpl-fiat-albea-palio-punto-siena-i3240500340.html Wszędzie na allegro przed kupieniem karzą podać numer VIN. Zadzwoń do nich (albo do kogokolwiek innego z allegro) i na podstawie Twojego Vinu niech Ci podadzą który pasek musisz mieć u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Hej > zakładać nowego tematu nie będę - skorzystam z tego > Otóż: mamy silnik 1.2 8v z Punto I (rok prod. '97) 75km > teraz pytanko czy TEN pasek rozrządu będzie pasować?? > Bo z tego co wiem to do tego silnika powinien mieć podobno 108 zębów... na kartonie jest napisane, > że ma niby 129 (tak jak jest w 1.1) a w rozpisce modeli wyraźnie widać: > FIAT PUNTO (176) 75 1.2 10/93-09/99 54 73 1242 176A8.000 > więc ja już zgłupiałem do reszty prośba o rozjaśnienie tej kwesti Silniki FIRE maja 2 rodzaje pasków. 108 i 129 zębów. Jak jesteś w stanie odczytać ze swojego paska na samochodzie numer to po nim dobierzesz zamiennik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Wszędzie na allegro przed kupieniem karzą podać numer VIN. Zadzwoń do nich (albo do kogokolwiek > innego z allegro) i na podstawie Twojego Vinu niech Ci podadzą który pasek musisz mieć u > siebie Chyba może być problem bo silnik siedzi w budzie SC więc raczej VIN nic tu nie pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Chyba może być problem bo silnik siedzi w budzie SC więc raczej VIN nic tu nie pomoże Teraz już o tym wiem, sam zainteresowany mi napisał o tym Najlepiej w takiej sytuacji chyba wyjąć i "naocznie" policzyć ile ma zębów ? Edit. sposób kolegi Qulek też jest dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > no widze ze specjalista, zapomnial ze na swiecie jest bodaj 3 producentow paskow, Trzech? Why? I kto w takim razie produkuje wspomniane tutaj podróbki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Chyba może być problem bo silnik siedzi w budzie SC więc raczej VIN nic tu nie pomoże no dokładnie tym bardziej, że VINu sobie nie spisałem z dawcy no nic: jak będzie możliwość to rozłoży się osłonę rozrządu i policzy się zęby albo poprostu jeździć i czekać jak yeb... i wtedy wymieniać a właśnie: teoretycznie jakby ten pasek na wysokich obratach strzelił to tłoki raczej zaworów nie pogną?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > wysokich obratach strzelił to tłoki raczej zaworów nie pogną?? Nie ma takiej opcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 Teoretycznie możesz jeździć i czekać, ale w P1 rozrząd robi się w pół godziny pod blokiem także szału ni ma Silnik bezkolizyjny oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.