rafal0325 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 Jeżeli używacie Wurth-a do klimy to jak nim najlepiej odgrzybić klime,tak jak jest napisane na opakowaniu czyli od strony nawiewów czy może jakoś inaczej.Czy psikając w nawiewy nie zrobię jakiegoś zwarcia. Podobno można tez wprowadzić rurkę w miejsce odpływu wody z parownika i tam psiknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Jeżeli używacie Wurth-a do klimy to jak nim najlepiej odgrzybić klime,tak jak jest napisane na > opakowaniu czyli od strony nawiewów czy może jakoś inaczej.Czy psikając w nawiewy nie zrobię > jakiegoś zwarcia. > Podobno można tez wprowadzić rurkę w miejsce odpływu wody z parownika i tam psiknąć. Ja wprowadzam zawsze w odpływ i tam pakuję pół puszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Jeżeli używacie Wurth-a do klimy stosowałem akurat inny preparat to jak nim najlepiej odgrzybić klime,tak jak jest napisane na > opakowaniu czyli od strony nawiewów czy może jakoś inaczej.Czy psikając w nawiewy nie zrobię > jakiegoś zwarcia. Raczej nie > Podobno można tez wprowadzić rurkę w miejsce odpływu wody z parownika i tam psiknąć. Można , można także wyjąc filtr kabinowy i przez wejście filtra . Każdy sposób dobry aby preparat dotarł do wymiennika ciepła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Jeżeli używacie Wurth-a do klimy to jak nim najlepiej odgrzybić klime,tak jak jest napisane na > opakowaniu czyli od strony nawiewów czy może jakoś inaczej.Czy psikając w nawiewy nie zrobię > jakiegoś zwarcia. > Podobno można tez wprowadzić rurkę w miejsce odpływu wody z parownika i tam psiknąć. jak w golfie to wymontuj wentylator i wprowadż węzyk tam ,prosto na parownik a nie przez nawiewy Instrukcja na wiekszości pianek jest do bani jedyna dobra ma Innotec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > stosowałem akurat inny preparat > to jak nim najlepiej odgrzybić klime,tak jak jest napisane na > Raczej nie > Można , można także wyjąc filtr kabinowy i przez wejście filtra . Każdy sposób dobry aby preparat > dotarł do wymiennika ciepła. I do szczotek wentylatora radia , zakleić klapy itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luks Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 ja u siebie demontuję silnik wentylatora (20sek) i mam w zasięgu ręki parownik - tam ładuję ile się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > jak w golfie to wymontuj wentylator i wprowadż węzyk tam ,prosto na parownik a nie przez nawiewy > Instrukcja na wiekszości pianek jest do bani jedyna dobra ma Innotec co prawda nie mam Golfa, ale wlasnie tak robie w Subaru: wyjmuje filtr p.pylkowy, wkladam reke z rurka poprzez dziure po wentylatorze i pryskam besposrednio na uzebrowanie parownika . Dodatkowo (jak mi sie chce) to wkladam rurke spraya w rurke odprowadzajca skropliny - tam tez sie wilgoc zbiera. W nawiewy to nie zawsze skuteczny pomysl, u mnie tylko sie chlupalo i tak nie dochodzilo do parownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal0325 Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > jak w golfie to wymontuj wentylator i wprowadż węzyk tam ,prosto na parownik a nie przez nawiewy > Instrukcja na wiekszości pianek jest do bani jedyna dobra ma Innotec Ale to się juz chyba wiąże z odkręcaniem schowka?Tak chodzi o golfa IV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaizeniuniek Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Podobno można tez wprowadzić rurkę w miejsce odpływu wody z parownika i tam psiknąć. Ja włączałem obieg wewnętrzny, dmuchawa na maksa i psikam na wentylator. On rozprowadza dalej. Po opróżnieniu puszki wyłączam wentylację - niech chemia ma czas na rozprawienie się z niechcianymi gośćmi (nie tylko na parowniku, ale też w przewodach). Potem wietrzenie. Ale wolę ozonowanie. IMO skuteczniejsze - chociaż wyłączając klimę o dłuższego czasu wyłączam kilka minut przed zatrzymaniem i grzybów nie czuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal0325 Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Ja włączałem obieg wewnętrzny, dmuchawa na maksa i psikam na wentylator. On rozprowadza dalej. Po > opróżnieniu puszki wyłączam wentylację - niech chemia ma czas na rozprawienie się z > niechcianymi gośćmi (nie tylko na parowniku, ale też w przewodach). Potem wietrzenie. > Ale wolę ozonowanie. IMO skuteczniejsze - chociaż wyłączając klimę o dłuższego czasu wyłączam kilka > minut przed zatrzymaniem i grzybów nie czuć. Dmuchasz od strony filtra kabinowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Ja włączałem obieg wewnętrzny, dmuchawa na maksa i psikam na wentylator. On rozprowadza dalej. Po > opróżnieniu puszki wyłączam wentylację - niech chemia ma czas na rozprawienie się z > niechcianymi gośćmi (nie tylko na parowniku, ale też w przewodach). Potem wietrzenie. ale sprawdzałeś, czy Ci nie pcha tego w kanały ? > Ale wolę ozonowanie. IMO skuteczniejsze - chociaż wyłączając klimę o dłuższego czasu wyłączam kilka > minut przed zatrzymaniem i grzybów nie czuć. wiele osób o tym pisało, że skuteczniejsze ... ale krótko trwałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Ale to się juz chyba wiąże z odkręcaniem schowka?Tak chodzi o golfa IV. W Octavii musiałem także pewnie w GIV będzie tak samo. Jak masz climatronic to zamiast wentylatora łatwiej jest wyjąć moduł sterowania obrotami (taka czerwona kostka z przewodami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 Nie psikaj żadnych siuwaksów w kratki, bo zalejesz sobie radio, panele sterujące, moduły i co tam tylko masz. Lać na wentylator też nie polecam, bo łożyska dostaną w kość. Jeśli już to albo w odpływ z parownika albo po wymontowaniu wentylatora jak koledzy radzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.