piotr1982 Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Witam, rozglądam się za autem i chciałem prosić o jakieś opinie o takim samochodzie jak Peugeot 206 z silnikiem 1124 cm (Moc 44 kW / 60 KM) (lub silnik 1,4) kwestie dynamiki pomijam ps. ropniaki mnie nie interesują. jest to bardzo awaryjne? jak z cenami za części eksploatacyjne? Warte zakupu czy nie bardzo? Jadąc na sprawdzenie do ASO da się jakoś dojść do tego czy licznik nie jest kręcony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 kolego, jakie ASO? To nie warte tych pieniędzy. Powiem Ci tak, kilka takich widziałem od spodu, wszystkie roczniki koło 2000 i jak zobaczyłem jakie one są zżarte od spodu, to szok. Ostatnio byłem u kuppla w warsztacie, akurat lał deszcz i chciał szybko żeby pomóc mu wepchąć właśnie 206 na kanał, no z pół godziny postał na tym deszczu - i wiesz co się stało - przemokła uszczelka anteny na dachu i zalało cały środek - normalnie powódź - a auto z 2003. Acha, wszystkie zawsze, które widziałem to belka tył do remontu (min. 700zł) to ja dziękuję za takie auta - ja już wolę swoją Corsę B z 93 - dużo lepsze auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > takie auta - ja już wolę swoją Corsę B z 93 - dużo lepsze auto Bo Corsa B to nie gnije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 A widziales swoja croste pod spodem?? Nie twierdze ze P206 to mistrz auto, ale wybor jest calkiem sensowny a auta te coraz tansze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 a silnik? skrzynia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BeeMWe Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > A widziales swoja croste pod spodem?? > Nie twierdze ze P206 to mistrz auto, ale wybor jest calkiem sensowny a auta te coraz tansze... Tak się składa że ja widziałem spód tej Corsy i powiem że wygląda całkiem godziwie, mimo że coś tam już było spawane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > a silnik? mół gorszy od niby zmulonej cosry 1.2 45KM skrzynia? cała zalana olejem - w Oplu tego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Bo Corsa B to nie gnije U Opla nie ma gnicia. To się u nich nazywa Celowe Działanie ProEkologiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kcr518 Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 Moja ma co prawda diesla ale sypie się stale coś, znajoma ma za to benzynę i też Nie wiem może akurat takie egzemplarze. Poza ładnym wnętrzem moim zdaniem i ładną budą mojej zdaniem to auto jak auto. Części jak do innych starszych francuzów nie są drogie a auto tanie. Jak mówią coś za coś. Ale spotkałem się z osobami które chwalą to auto i nie mieli poważniejszych awarii. Także jak z każdym autem jak trafisz i będziesz dbał to będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
43538 Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 Witam, do niedawna żona powozila takim w wersji 3D. Silnik 60 kucy do miasta wystarczał a i na autostradzie licznikowe 150 zapier..... bez problemu. Silnik ma jedna fabryczna wadę, a mianowicie żle umieszczony kanał olejowy w głowicy, gdzie lubi popuszczać. Wymiana UPG to eliminuje, koszt uszczelki smieszny. Sa to silniki stare jak swiat.. Skrzynia zero problemów, biegi wchodziły ok. Ja w swoim belki nie robiłem bo nie było potrzeby. Gdy trafi się remon belki to kowta 700 zł i masz na lata. samochód naprawdę wdzięczny i jak na swoje lata całkiem jeszcze z wyglądu znośny. Wnętrze też OK, Z ruda zero problemów na zewnątrz jak i pod spodem. Nie wiem skąd opinie o tym ale chyba z aut popowodziowych albo opinie typu mój kumpel słyszał od szwagra kuzyna znajomego. Sam osobiście lubiłem wsiąść w niego i jechać bo to naprawdę samochód który będę wspominał. Sprzedałem z nalotem licznikowym 201 tyś. Ile miał naprawdę nie wie nikt. Rocznik 2001. Wsadziłem mu przy 160 LPG i chodził bez żadnego zarzutu. Awari nie miałem poza wymianą cewki zapłonowej i UPG właśnie z uwagi na pocenie się oleju. Gdybym nie kupował Cheviego na pewno dalej by u mnie pozostał na długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 moja małżonka ujeżdżała dwa egzemplarze: 1.1 benzyna 1.4 hdi Generalnie pozytywne odczucia, ale fakt, że auta z dość pewnego źróła. Oba z nalotem 150 kkm. Zdarzały się duperele, np. raz odpadł przewód masowy od silnika, który uziemił auto, a ja wymieniłem akumulator. Poza tym raczej normalne kwestie, jedyne na co musisz zwrócić uwagę to tylna belka - jak będzie do roboty to około 700-800 złotych do wydania. Z drugiej strony jednym ruchem masz całe zawieszenie z tyłu zrobione. Ani specjalnie awaryjne, ani bezawaryjne. Normalne auto, bardziej na plus niż na minus. Co ważne - w obu egzemplarzach które miałem, nie było śladu rdzy, także były dość dobrze zabezpieczone. Teraz małżonka jeździ 307 i tęskni do 206 - twierdzi, że była zdecydowanie zgrabniejsza i zwinniejsza do jazdy po mieście. Polecam Ci silnik 1.4 HDI - całkiem dynamiczny, a jednocześnie mega oszczędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 Polecam. Koleżanka małżonka posiadała i była zadowolona z tym że 1.4 HDi. Korozja będzie w autach z początku produkcji i mocno zjeżdżonych. części tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 malzonka ujezdza 206 1.1 korozja to problem z poczatku produkcji (rocznik '98) jezeli nie bity to egzemplarz po 2000 roku nie powinien gnic wcale 1.1 do miasta w miare sie nadaje, po miescie na lpg z klima pali jakies 9-9,5l w trase do wyprzedzania za slaby, szczegolnie jak komplet sie wiezie silnik osmiozaworowy, prosty jak budowa cepa w zwiazku z mala moca skrzynia tez nie sprawia zadnych problemow tez mialem oberwana mase (cuda wianki sie dzialy przez pare km z silnikiem i elektryka a pozniej stanal - jednak udalo mi sie zdiagnozowac) belka jak jezdza 1-2 osoby wytrzymuje 200 tys km spokojnie czesto przepalaja sie zarowki ( tak 3-4 razy w roku trzeba zmieniac przy przebiegach 30-40tys/rok) z racji na nie wentylowane heble z przodu strasznie szybko przegrawaja i zuzywaja sie - tak 15tys km klocki i 30tys km tarcze(kpl. tarcze + klocki kolo 120zl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 By nie mnożyć wątków... ... mam nadzieję, że te wszystkie uwagi dotyczące P206 dotyczą również jego nieco większego brata P307. Jeśli tak to mam takiego na oku 10letni za 9k z silnikiem 1.6 benzyna - brać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 za mało informacji by móc doradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > za mało informacji by móc doradzić. ten http://www.gumtree.pl/cp-samochody-osobo...5-000-501524622 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > By nie mnożyć wątków... > ... mam nadzieję, że te wszystkie uwagi dotyczące P206 dotyczą również jego nieco większego brata > P307. > Jeśli tak to mam takiego na oku 10letni za 9k z silnikiem 1.6 benzyna - brać? 307 jest znacznie lepszy pod względem zawieszenia. Zwłaszcza tylnego. Rzekłbym, że w porównaniu z 206, tylna belka jest niemal bezobsługowa. Za tę cenę? Mi by się kontrolka w głowie zapaliła. Ja wiem, że to nie są chodliwe auta, ale 9kzł za 2003r... przetrzepałbym go solidnie. No chyba, że to wersja max bieda, bez klimy. Albo z mega przebiegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > 307 jest znacznie lepszy pod względem zawieszenia. Zwłaszcza tylnego. Rzekłbym, że w porównaniu z > 206, tylna belka jest niemal bezobsługowa. > Za tę cenę? Mi by się kontrolka w głowie zapaliła. Ja wiem, że to nie są chodliwe auta, ale 9kzł za > 2003r... przetrzepałbym go solidnie. > No chyba, że to wersja max bieda, bez klimy. Albo z mega przebiegiem. No przebieg prawie 200k - co mnie nie straszy - liczę na jazdę 50k-80k w ciągu najbliższych 5 lat i .... zmiana na inne - pewnie już powoli emeryckie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 > By nie mnożyć wątków... > ... mam nadzieję, że te wszystkie uwagi dotyczące P206 dotyczą również jego nieco większego brata > P307. > Jeśli tak to mam takiego na oku 10letni za 9k z silnikiem 1.6 benzyna - brać? nie, nie dotyczą. 307 to zupełnie inny samochód, natomiast modele przed liftem miały dość sporo problemów. Jeśli możesz, wybierz wersję po lifcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Po lifcie to raczej nie w tej cenie Jak zadbany to czemu nie? Auto raczej to co miało wadliwe miało już wymienione w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Pytanie z innej beczki o 206, zakupiłem takie auto dla żony na dojazdy do pracy, czy tam jest kontrolka świateł mijania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > Witam, > rozglądam się za autem i chciałem prosić o jakieś opinie o takim samochodzie jak Peugeot 206 z > silnikiem 1124 cm (Moc 44 kW / 60 KM) (lub silnik 1,4) kwestie dynamiki pomijam siostra ma 206 1.1 i nie polecam auta z tym silnikiem , żre śr. 8l\100 a osiągi mizerne kibel po prostu , lepiej do tej budy szukać 1,4 a teraz awaryjność - pug ma ok 105tys na chwilę obecną , -oczywiście regenerowałem belkę tylną przy ok 85 tys km ( w Świdnicy) , -wymieniany był wentylator chłodnicy ( typowa usterka , bo to błąd konstrukcyjny ) - niedawno wymieniana chłodnica wody ori valeo bo zgniła z dołu - wymieniana pompa paliwa - pompa wspomagania - alternator - centralny zamek drzwi tylnych jedno jest pewne , nie polecam silnika 1,1 bo dość że nie jedzie to jeszcze żre dużo paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dudii Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > Pytanie z innej beczki o 206, zakupiłem takie auto dla żony na dojazdy do pracy, czy tam jest > kontrolka świateł mijania? jest kontrolka obrazek Wracając do opinii o 206: Obecnie jeżdżę 206 z 2007 roku z silnikiem 1.4 benzyna i nie mam z nim żadnych problemów. Spalanie jakieś 6l/100km lub trochę powyżej W aucie była wymieniana UPG i przy okazji rozrząd i była robiona tylna belka. Poza tym nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > siostra ma 206 1.1 i nie polecam auta z tym silnikiem , żre śr. 8l\100 a osiągi mizerne kibel może i osiągi mizerne, co do spalania to żona robi głównie trasę podmiejską i wyszło 6,7 LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > może i osiągi mizerne, co do spalania to żona robi głównie trasę podmiejską i wyszło 6,7 LPG a siostra po 50\50 i ok 8 litrów pb łyka dziad , silnik stary tylko inżynierowie dodali MPI i oszczędny to on nie jest , chyba mu za ciężko do tej budy ; z perspektywy czasu doradziłbym jej 1,4 zamiast 1,1 , toż moja była brava 1,2 16v 80KM paliła mniej a była większym i cięższym autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
43538 Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 Może czas siostrę nauczyć jeździć bo spalanie cos wysokie strasznie. A tym 1.1 nieraz tez da się pocisnąć Nie widzę zbytniej różnicy w siostry C3 z 1.4 a byłym swoim pugiem z silnikiem 1.1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > Może czas siostrę nauczyć jeździć bo spalanie cos wysokie strasznie. A tym 1.1 nieraz tez da się > pocisnąć > Nie widzę zbytniej różnicy w siostry C3 z 1.4 a byłym swoim pugiem z silnikiem 1.1. Dokładnie 1,7 sek do setki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 > A tym 1.1 nieraz tez da się > pocisnąć Ja tym jezdzilem i tez nie zeszlem ze spalania , a czym chcesz tam pocisnac haha , dodajesz gazu i tylko halas wzrasta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.