cypajak Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Help! Pacjent to Fiat Panda z 2004r. srebrny metalik W kilku miejscach były niewielkie ryski więc jak zawsze zastosowałem papier ścierny (wodny) 2000 cały czas lejąc wode na karoserie kilka razy potraktowałem rysy. Potem na zmatowiałe miejsce użyłem pasty Tempo (K2) i zawsze ten zabieg działał. Dziś się nie udało. Mimo zastosowania Tempo i potem kilku podobnych specyfików skończywszy na wosku miejsca działania pozostały matowe. Dokładnie wygląda to tak, że na karoserii widzę idealnie swoje lustrzane odbicie a w owym pechowym miejscu nic. Jak to teraz naprawić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rabor Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Starłeś bezbarwny lakier. Wydaje mi się że tylko malowanie bezbarwnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MavGT Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Jesli starlem lakier bezbarwny to powtorne malowanie calego elementu. Jesli nie to pasta polerska typu 3M Fast Cut+ lub Menzerna FG400, potem jakas pasta wykonczeniowa, oczywiscie wszystko maszynowo i bedzie ladnie A "paste" tempo sobie daruj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Bez przesady...normalnie po takim zabiegu papierem 2000 tempo powinna dac rade. Ale jak to by bylo trzeba trzec takim papierem by przetrzec lakier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 > Bez przesady...normalnie po takim zabiegu papierem 2000 tempo powinna dac rade. Ale jak to by bylo > trzeba trzec takim papierem by przetrzec lakier Przy dzisiejszych lakierach bezołowiowych to wcale nie takie trudne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 > Bez przesady...normalnie po takim zabiegu papierem 2000 tempo powinna dac rade. Ale jak to by bylo > trzeba trzec takim papierem by przetrzec lakier ale doczytajcie, że to już któryś raz Kolega robił, lakier to nie skóra Quote: W kilku miejscach były niewielkie ryski więc jak zawsze zastosowałem papier ścierny (wodny) 2000 cały czas lejąc wode na karoserie kilka razy potraktowałem rysy. Potem na zmatowiałe miejsce użyłem pasty Tempo (K2) i zawsze ten zabieg działał. Dziś się nie udało moim zdaniem tylko lakiernik pozostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Ale zabieg w owych pechowych miejscach był robiony po raz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Sprawdź grubość lakieru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Aż dziw, że przy tak barbarzyńskim traktowaniu dopiero teraz to sie stało. Tylko ponowne lakierowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 > Ale zabieg w owych pechowych miejscach był robiony po raz 1 osobiście takim papierem i na mokro to likwidowałem zacieki na świeżym lakierze /syntetyku/ lata temu Podejrzewam, że rysa była głęboka, a Ty przesadziłeś ze szlifowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Naprawdę papierem 2000 można błyskawicznie krzywdę zrobić, szczególnie na załamaniach blachy. Teraz to lakierowanie. Wcale nie cały element, jeśli zrobisz sam a wcześniej poćwiczysz to sprayem się da - ale mu si Ci mieszalnia do dobrej puszki nalać, żeby ładnie drobinkami rozpylało a nie glutami. Potem to polerujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor_BS Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 > Ale zabieg w owych pechowych miejscach był robiony po raz 1 Lepiej daj jakieś zdjęcia. Łatwiej będzie wtedy ocenić jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 > Lepiej daj jakieś zdjęcia. Łatwiej będzie wtedy ocenić jak to wygląda. Takie rzeczy na zdjęciach nie wychodzą, albo bardzo trudno jest zrobić je tak, żeby było widać. W zasadzie sprawa została już wyjaśniona, bo jak przetarł klar to bazy już nie wypoleruje na połysk. Pozostaje zmatowienie całości elementu i siknięcie klarem. Operacja mało skomplikowana i nie droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Oto fotka najgorszego miejsca. Aktualnie wygląda to o 80% lepiej gdyż 3-4x zastosowałem pastę Tempo. Czy poza pastą mogę to jeszcze poprawić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 > Oto fotka najgorszego miejsca. > Aktualnie wygląda to o 80% lepiej gdyż 3-4x zastosowałem pastę Tempo. Czy poza pastą mogę to > jeszcze poprawić??? lepsza pasta + maszyna zalatwi sprawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 > Oto fotka najgorszego miejsca. > Aktualnie wygląda to o 80% lepiej gdyż 3-4x zastosowałem pastę Tempo. Czy poza pastą mogę to > jeszcze poprawić??? Zmatowiłeś drzwi- na przyszłość nie kombinuj z papierem ściernym i pastami typu tempo bo to dziadostwo. Gąbka mocno ścierna i wykończeniowa oraz pasta Menzerna FG 500, 2500 i maszyna polerska- powinno pomóc. Oczywiście o ile nie przetarłeś bezbarwnego ( to się okaże dopiero po przypolerowaniu) - ten lakier to 647 Girgio Steel Aha- lepiej sam nie poleruj oddaj fachowcowi- wystarczającą przekombinowałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.