whitefunk Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 Diesel, czy ma DPF? Jakie są bolączki tego modelu? To jest dokładnie to samo co 4007 i C-crosser? Jakie silniki są polecane, a jakie odradzane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 W starszych Outlanderach są silniki VW (diesle, oczywiście). Tych należy unikać. Nowsze mają DiD MIVEC, konstrukcji Mitsu, bardzo fajne jednostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > W starszych Outlanderach są silniki VW (diesle, oczywiście). Tych należy unikać. Nowsze mają DiD > MIVEC, konstrukcji Mitsu, bardzo fajne jednostki. Tak, mówię o tych nowszych, wyglądających ładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > W starszych Outlanderach są silniki VW (diesle, oczywiście). Tych należy unikać. Nowsze mają DiD > MIVEC, konstrukcji Mitsu, bardzo fajne jednostki. przed DID MIVEC były dwa diesle - oba kible. 2.0 od VW i 2.2 od PSA. 2.2 konstrukcji Mitsubishi to bardzo fajna jednostka chociaż niestety już ma DPFa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > 2.2 konstrukcji Mitsubishi to bardzo fajna jednostka chociaż niestety już ma DPFa nie ma mega-turbodziury jak 1.8 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > nie ma mega-turbodziury jak 1.8 ? Tym 2.2 zrobilem tylko krotka rundke - chociaz nie przypominam sobie, zeby byl ospaly. 1.8 DID MIVEC w Lancerze zrobilem pelny bak i bylo bardzo przyzwoicie. Nie przypominam sobie jakiejs znacznej turbodziury (jakas zawsze bedzie - turbo trzeba rozpedzic - natury nie oszukasz). Zdecydowanie sie szybciej zabieral do roboty niz wczesniejsze 2.0 od czy moje obecne 2.2 w Hondzie Edyta. Sa dwie odmiany 1.8 DID MIVEC - 116 i 150 kunia. Ja jezdzilem tym mocniejszym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Diesel, czy ma DPF? Jakie są bolączki tego modelu? To jest dokładnie to samo co 4007 i C-crosser? > Jakie silniki są polecane, a jakie odradzane? ktore roczniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Sa dwie odmiany 1.8 DID MIVEC - 116 i 150 kunia. Ja > jezdzilem tym mocniejszym ja jezdzilem wersja 150KM w ASXie: do 2000rpm nie jechal, powyzej nagle wcisk w fotel. Męczyło mnie to mocno, nie potrafilem jezdzic normalnie czyli srednio dynamicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 Chyba się jednak zdecyduje na Outlandera, czyli jaki silnik wybrać diesla, który jest najlepszy, a którego unikać? Podajcie może moce i roczniki, będzie łatwiej... A jak z benzynami? Dają się łatwo gazować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Chyba się jednak zdecyduje na Outlandera, czyli jaki silnik wybrać diesla, który jest najlepszy, a > którego unikać? Podajcie może moce i roczniki, będzie łatwiej... > A jak z benzynami? Dają się łatwo gazować? Wybieraj wersję diesela konstrukcji Mitsubishi - podpowie Ci pojemność...2.0 to zawsze VW - tego unikaj, 2.2 HDI były montowane jeszcze przed 2.0 więc to auta z początku produkcji. Silnik 2.2 konstrukcji mitsubishi wprowadzony został zdaje się na początku 2012 roku, wcześniej były 2.0 a jeszcze wcześniej 2.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2013 niestety 2012 to za młody rocznik, czyli szukać 2.2 HDI w tych starszych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > W starszych Outlanderach są silniki VW (diesle, oczywiście). >Tych należy unikać. Bo? Pytam, bo mam taki w rodzinie od nowości do teraz chyba ~160 tys km. od nowości ma program na 170 KM i nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Bo? > Pytam, bo mam taki w rodzinie od nowości do teraz chyba ~160 tys km. od nowości ma program na 170 > KM i nic się nie dzieje To masz szczęście. To były te wadliwe diesle - pękające głowice, wycierające się wałki i inne atrakcje. Spora szansa wtopić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > przed DID MIVEC były dwa diesle - oba kible. 2.0 od VW i 2.2 od PSA. > 2.2 konstrukcji Mitsubishi to bardzo fajna jednostka chociaż niestety już ma DPFa Znam przypadki zmielenia napędów w 2.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > To masz szczęście. To były te wadliwe diesle - pękające głowice, wycierające się wałki i inne > atrakcje. Spora szansa wtopić. ej. chyba trochę za późno. Te to był sam poczatek - potem poprawiono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > ej. chyba trochę za późno. vvszrot.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > vvszrot.pl Nie wiem, Outek był kupowany chyba 2007 albo 8 - nie pamiętam. Podbno potem poprawiono ten silnik. Zresztą może dla Mitsu dawali od razu lepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Nie wiem, Outek był kupowany chyba 2007 albo 8 - nie pamiętam. > Podbno potem poprawiono ten silnik. > Zresztą może dla Mitsu dawali od razu lepsze? U kolegi w Audi 2.0 My08 wystapil wlasnie jeden z problemow ktory byl wymieniony powyzej, wiec jezeli byl wyeliminowany problem to pozniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > U kolegi w Audi 2.0 My08 wystapil wlasnie jeden z problemow ktory byl wymieniony powyzej, wiec > jezeli byl wyeliminowany problem to pozniej. Czytalem na forach ze dopiero w silnikach VAG z CR (a nie PD) jest sporo poprawek i ponoc ogolnie sa ok... (sam mam 2.0 TDI CR ale przebieg poki co minimalny wiec nie mam wlasnych doswiadczen w temacie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > To masz szczęście. To były te wadliwe diesle - pękające głowice, wycierające się wałki i inne > atrakcje. Spora szansa wtopić. wymienione rzeczy nie maja miejsca w obladerach to bolączki w autach vw/audi/skoda do 2006 roku w outlanderze tez nie ma problemu z wtryskami jak w przypadku vw roznia się tylko jedna literka w numerze a wytrzymują 2 x więcej ale oczywiście bolączki sa jak w każdym dieslu turbo , egr i mitsu nie wyróżnia się awaryjnością na tym tle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > niestety 2012 to za młody rocznik, czyli szukać 2.2 HDI w tych starszych? mijaj 2,2 hdi , jak diesel to tylko 2,0 jak już pisałem nie jest to zbyt awaryjna jednostka w porównaniu do innych diesli mam 120 tys nalotu i na gwarancji wymieniano mi egr i turbinę , egr jest teraz czyszczony co przegląd turbina używana w pełnym zakresie i problemów nie ma , po gwarancji naprawiałem w sumie tylko przepustnice koszt ok 300-400 zł jakie roczniki Ciebie interesują , jaka kasa wchodzi w grę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > mam 120 tys nalotu i na gwarancji wymieniano mi egr i turbinę , egr jest teraz czyszczony co > przegląd turbina używana w pełnym zakresie i problemów nie ma , po gwarancji naprawiałem w > sumie tylko przepustnice koszt ok 300-400 zł Faktycznie bezawaryjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Faktycznie bezawaryjna niestety nowe diesle tak maja ale w stosunku do np. 2,2 hdi tu nie ma problemu z dpf-em , i nie pada co chwile sprzęgło i nie zamarza filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > mijaj 2,2 hdi , jak diesel to tylko 2,0 jak już pisałem nie jest to zbyt awaryjna jednostka w > porównaniu do innych diesli > mam 120 tys nalotu i na gwarancji wymieniano mi egr i turbinę , egr jest teraz czyszczony co > przegląd turbina używana w pełnym zakresie i problemów nie ma , po gwarancji naprawiałem w > sumie tylko przepustnice koszt ok 300-400 zł > jakie roczniki Ciebie interesują , jaka kasa wchodzi w grę Tam jest przepustnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > niestety 2012 to za młody rocznik, czyli szukać 2.2 HDI w tych starszych? Osobiście bym wolał 2.2HDI i w razie problemów wyciął DPF - to moje zdanie. 2.0 TDI PD są silnikami problematycznymi, wszędzie to wyczytasz, niestety w ich przypadku to działanie bezproblemowe "czasem się zdarza" a nie odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Faktycznie bezawaryjna Kurde, ja się wkurzam, że miałem jedną awarie na gwarancji (odłączył się jeden z głośników), ale widzę, że ludzie mają powazniejsze problemy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > wymienione rzeczy nie maja miejsca w obladerach to bolączki w autach vw/audi/skoda do 2006 roku Po 2006 tez byly problemy z m.in glowica i slawetna zacierajaca sie pompa olejowa. Myslisz ze VAG wczesniej opracowal modyfikacje i pchal to tylko do Outlandera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > mijaj 2,2 hdi , jak diesel to tylko 2,0 jak już pisałem nie jest to zbyt awaryjna jednostka w > porównaniu do innych diesli > mam 120 tys nalotu i na gwarancji wymieniano mi egr i turbinę , egr jest teraz czyszczony co > przegląd turbina używana w pełnym zakresie i problemów nie ma , po gwarancji naprawiałem w > sumie tylko przepustnice koszt ok 300-400 zł > jakie roczniki Ciebie interesują , jaka kasa wchodzi w grę Mam silnik-dramat wedlug internetowych opinii - czyli 1,5 dci i do tej chwili - jakies 125 tysi nic nie bylo przy nim robione. W zwizaku z tym ten twoj silnik to wogole trzeba szerokim lukiem omijac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > nie bylo przy nim robione. ten twoj silnik to wogole trzeba szerokim lukiem omijac? No wymiana "tylko egr i turbiny" to chyba nie jest bazawaryjność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Mam silnik-dramat wedlug internetowych opinii - czyli 1,5 dci i do tej chwili - jakies 125 tysi nic > nie bylo przy nim robione. > W zwizaku z tym ten twoj silnik to wogole trzeba szerokim lukiem omijac? patrząc na kolejki w serwisie z 2,2 hdi jestem podbudowany w 2,2 mieli blisko 100 % wymian turbin , czeste problemy z dpf i sprzeglami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > No wymiana "tylko egr i turbiny" to chyba nie jest bazawaryjność patrząc na wczesniejsz problemy tych silnikow do 2007 roku można powiedzieć ze TYLKO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Tam jest przepustnica? skrot myslowy ma to inna nazwe ale przypomina przepustnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > patrząc na wczesniejsz problemy tych silnikow do 2007 roku można powiedzieć ze TYLKO No chyba że tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Po 2006 tez byly problemy z m.in glowica i slawetna zacierajaca sie pompa olejowa. Myslisz ze VAG > wczesniej opracowal modyfikacje i pchal to tylko do Outlandera ? w outlanderach był już montowany silnik ze zmianami auta sa produkcji po 2007 i nie mieli jeszcze problemu z pompa olejowa a glowice to przypadki pojedyncze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > w outlanderach był już montowany silnik ze zmianami auta sa produkcji po 2007 i nie mieli jeszcze > problemu z pompa olejowa a glowice to przypadki pojedyncze No widzisz, a jak kolega zajechac A4 to powiedzieli, ze TTTM i zamontowali mu zestaw naprawczy pompy. Zmiany AFAIR nastały z wprowadzeniem CR. Edit. Tak sobie wszedlem na forum Audi Audi (dział silnik) i watek o pompie na samej gorze z duuuza liczba postow. Forum Passata , pierwsze z google, watek o pompach na pierwszej stronie . Tak szybko przejrzalem, to pisza wlasnie, ze od 2008 gdy wszedl CR zostalo to zmienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > niestety nowe diesle tak maja Taaaa... A ja ujeżdżam Toyotę 1.4 D4D i pomimo jazdy 0-1 i wyłączania w trakcie wypalania NIC się nie chce zepsuć. Może jednak VW nie dorósł do takich osiągnięć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Bo? > Pytam, bo mam taki w rodzinie od nowości do teraz chyba ~160 tys km. od nowości ma program na 170 > KM i nic się nie dzieje ja miałem w grandisie 2,0 BSY od VW i przejechałem 240kkm bezawaryjnie. jedyne co się działo, to spadała rura od turbo. Sprzęgło dwumasa i cała reszta nie było problemów. Miałem to auto od przebiegu bodajże 5 lub 7 kkm i bardzo miło wspominam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.