Skocz do zawartości

Szukamy auta dla singla budżet ~ 10 tys. PLN


Slawek_Carlsson

Rekomendowane odpowiedzi

Ze względu że w życiu trochę się pozmieniało kusi mnie żeby poszukać jakiegoś samochodu zamiast Tigera...

szukamy samochodu dla singla prowadzącego DG...czyli auto na pewno musi być większe od obecnego, nie może być wolniejsze, i nie może mieć mniejszego wyposażenia niż obecne...czyli upraszczając kryteria...

- najlepiej 5d, ew 3d ale żeby był jakikolwiek bagażnik

- benzyna z gazem, ew. sama benzyna

- na pewno musi być po 2000r produkcji...

- przyspiszenie 0-100km/h ~ 10sek

- silnik raczej nie większy niż 2.0l

Patrząc na wyposażenie obecnego samochodu w nowym nie może zabraknąć:

- klima

- ABS

- el lustra

- el szyby

- wspomaganie

- podgrzewanie luster

- domykanie szyb (choć bez tego bym przeżył)

fajnie żeby auto było w miarę komfortowe, i jazda po dziurach nie była tak uciążliwa jak obecnie...w sumie to tyle wymagań...generalnie samochód w 70% będzie użytkowany w mieście na dojazdy do pracy, kina, zakupy itp. ale ważne jest też żeby trasa 500km nie męczyła jak obecnie...

...co do kosztów to żeby ceny części nie zabijały i były łatwo dostępne...auto ma być jak najmniej awaryjne...

Moje obecne typy to :

Megane II

Mondeo MK3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...a jak tam z zawieszeniem ?? nie ma miliona drążków i wahaczyków ?? w sumie może udałoby się

> nawet z grzaną szybą przednia znaleść...

jeżdżę takowym od dwóch lat i nic przy zawieszeniu jeszcze nie robiłem.

co prawda jest wielowachacz ale w miarę trwały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sławek, kup Astrę, tą którą ja miałem do 10 tys zł kupisz dobry egzemplarz, a frajda z jazdy jest

jak można mieć frajdę z jazdy Astrą ?? hehe.gif

Ja podepnę się pod kolegów mówiących o Focusie mk1 ok.gif 2.0 benzynka całkiem fajnie jedzie, auto prowadzi się super i do tego ceny części nie zabijają jakoś mocno portfela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co z tego skoro ten samochód prowadzi się paskudnie.. Jeździłem i benzynowymi (mam w pracy) i dieslem kolegi.. Tak nudnego auta dawno nie widziałem. Do tego wnętrze bez żadnego! polotu, żadnego smaczku. Ciosanie siekierą. To poprawne i solidne auto.. i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ZTCP tarcza jest zintegrowana z piasta lozyskiem i bog wie czym... nie wymienia sie hebli tylko

> praktycznie "cale kolo" .

A faktycznie, jakoś wcześniej nie zwróciłem na to uwagi ok.gif

Pocieszające jest to że od nowości do 160kkm nie musieliśmy zaglądać do tarcz tylnych, wygląda że wytrzymają kolejne 100kkm bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ZTCP tarcza jest zintegrowana z piasta lozyskiem i bog wie czym... nie wymienia sie hebli tylko

> praktycznie "cale kolo" .

facepalm%5B1%5D.gif

Tarcza zintegrowana z łożyskiem wyposażonym w pierścień magnetyczny ABSu. Tyle. Wielkie aj waj... tylko - jak często wymienia się tylne tarcze w przednionapędowym, nie za mocnym kompakcie? Raz na 150-200kkm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tarcza zintegrowana z łożyskiem wyposażonym w pierścień magnetyczny ABSu. Tyle. Wielkie aj waj...

> tylko - jak często wymienia się tylne tarcze w przednionapędowym, nie za mocnym kompakcie? Raz

> na 150-200kkm?

Ale sam przyznasz że np. w Octavii za tarczę tylną zapłacę 95 PLN a w 307 460 PLN (ceny TRW detal z Motointegratora).

Jak ktoś szuka auta za 10 tys to te 700 PLN na komplecie moim zdaniem robi mu różnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nie chodzi o te 450 plnow za te tarczo-kola. To fajnie pokazuje jak producent 307'ki zaplanowal wyciagniecie z ciebie hajsu. Stosunkowo ladne auta w cenach konkurencyjnych... a takie kwiatki pod maska. Ile jest takich mykow w 307 ? Ok - roboczogodzina w ASO spada do minimum bo latwiej wymienia sie modulowo. Tyle ze zamiast wymienic uszczelki trzeba kupic caly kran. nono.gifno.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale sam przyznasz że np. w Octavii za tarczę tylną zapłacę 95 PLN a w 307 460 PLN (ceny TRW detal z

> Motointegratora).

> Jak ktoś szuka auta za 10 tys to te 700 PLN na komplecie moim zdaniem robi mu różnice.

Za 10 tysięcy nie kupi 307 po lifcie. A w takim przedliftowym (jak mój), tarcze będą w podobnej cenie jak do tej Octavii.

Nawiasem mówiąc - nie wiem co to ten Motointegrator, ale wygląda na cholernie drogi dla detalistów. Gorzej jak Intercars dla ludka z ulicy, bez zniżek.

Na allegro tarcza SNR (OEM dla PSA) z łożyskiem to koszt nieco poniżej 300zł. W okolicach tej kwoty, da się je kupić w dobrych sklepach stacjonarnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tu nie chodzi o te 450 plnow za te tarczo-kola. To fajnie pokazuje jak producent 307'ki zaplanowal

> wyciagniecie z ciebie hajsu. Stosunkowo ladne auta w cenach konkurencyjnych... a takie kwiatki

> pod maska. Ile jest takich mykow w 307 ?

Myślisz, że w innych markach nie ma takich myków? Są wszędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.