prebek Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 Kolega się przymierza do zakupu Pick - upa na polu walki ma: Diesel, automat, zabudowa, 4x4 wybiera między : Hilux, Amarok, Navara, D Max które z tej czwórki i dlaczego? wszystkie nowe zakup leasing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Kolega się przymierza do zakupu Pick - upa > na polu walki ma: > Diesel, automat, zabudowa, 4x4 > wybiera między : > Hilux, Amarok, Navara, D Max > które z tej czwórki i dlaczego? > wszystkie nowe zakup leasing Hilux za legendarna niezawodnosc i mozliwosc jazdy prawdziwym 4x4 po czarnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Kolega się przymierza do zakupu Pick - upa > na polu walki ma: > Diesel, automat, zabudowa, 4x4 > wybiera między : > Hilux, Amarok, Navara, D Max > które z tej czwórki i dlaczego? > wszystkie nowe zakup leasing Navara ma najlepsze wyposażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Navara ma najlepsze wyposażenie. Pytanie po co komu w takich autach wyposazenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Navara ma najlepsze wyposażenie. i napęd ktorym nie wolno jedzic 4x4 po przyczepnej drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Pytanie po co komu w takich autach wyposazenie Bo te auta nie służą do roboty tylko do odliczania VATu. Więc muszą być wyposażone jak normalne limuzyny bo nikt nie chce nimi przecież prosiaków wozić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > i napęd ktorym nie wolno jedzic 4x4 po przyczepnej drodze Po co komu 4x4 na przyczepnej drodze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Bo te auta nie służą do roboty tylko do odliczania VATu. Więc muszą być wyposażone jak normalne > limuzyny bo nikt nie chce nimi przecież prosiaków wozić. Mnie bardzo się podobają pickupy i chętnie kiedyś bym takiego kupil (bo są ładne, nie dla odliczen bo nie mam co odliczac), ale bardzo nie podoba mi się to ze np. w PL z takich aut się robi luksusowe limuzyny - wyposazenie jak w SUVach, a wersji z czarnymi zderzakami i bez wyposazenia kupic nie można. Dziwne to , bo na całym swiecie sa do wyboru wersje i biedne i luksusowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Kolega się przymierza do zakupu Pick - upa > na polu walki ma: > Diesel, automat, zabudowa, 4x4 > wybiera między : > Hilux, Amarok, Navara, D Max > które z tej czwórki i dlaczego? > wszystkie nowe zakup leasing Hilux i Navara. Dlaczego? Diesel i VW to wszyscy wiemy jak ostatnio wychodzi. Isuzu egzotyka i raczej spartan. Pojsc pomacac i wybrac ten, ktory lepiej sie sprawdzi. Ja bym bral toyote. Dlaczego? BO mi sie bardziej podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Mnie bardzo się podobają pickupy i chętnie kiedyś bym takiego kupil (bo są ładne, nie dla odliczen > bo nie mam co odliczac), ale bardzo nie podoba mi się to ze np. w PL z takich aut się robi > luksusowe limuzyny - wyposazenie jak w SUVach, a wersji z czarnymi zderzakami i bez > wyposazenia kupic nie można. Dziwne to , bo na całym swiecie sa do wyboru wersje i biedne i > luksusowe. Bo w Polsce nie ma rynku na wersje biedne z przyczyn które wymieniłem wyżej. Do wożenia prosiaków kupuje się starego Poloneza pickupa lub Żuka. Żaden rolnik nie kupi auta za 150K do taplania w błocie. Więc byś tego nie sprzedał. Miażdżąca większość sprzedaży (z wyłączeniem różnych służb, które i tak zamawiają własne wersje i specjalistyczne zabudowy) to auta dla tych, co chcą mieć SUVa z odliczeniem VATu. Więc zamawiają auta z wypasem, zabudową i biorą w leasing. Co zresztą sugeruje autor wątku. Dlatego polecam Navarę bo sam się kiedyś takim przyglądałem. Jako jedyna oferuje wyposażenie, dzięki któremu można się poczuć jak w normalnym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Hilux i Navara. Dlaczego? Diesel i VW to wszyscy wiemy jak ostatnio wychodzi. Isuzu egzotyka i > raczej spartan. Isuzu to akurat to samo co Chevi Colorado, chociaz te tez nie sa zbyt popularne u nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > i napęd ktorym nie wolno jedzic 4x4 po przyczepnej drodze Czy nissan pathfinder, który z navarą ma chyba trochę wspólnego też ma takie ograniczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 Jeździłem dużo Hi-Lux-em i Navarą. Mieliśmy tego w firmie po kilkadziesiąt szt. Zdecydowanie Hi-Lux za nieco lepsze właściwości terenowe, nieco lepszy komfort jazdy, o ile w ogóle można takie bujanie nazwać komfortem. No i jakość, do której Navara nawet się nie umywa. Hi-Lux-y do ponad 300kkm, kiedy zostały sprzedane po prostu jeździły. Navarę trapiły usterki. Odpadające elementy wnętrza, szybko zużywające się sprzęgła i napędy z pęknięciami obudów skrzyń biegów włącznie. To tandetne padaki. Chyba tylko o ile pamiętam ładowność maja większą? I faktycznie paleta cegły nie robiła na nich wrażenia, gdy Hi-Lux już siedział na odbojach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Po co komu 4x4 na przyczepnej drodze? jedziles rwd w lekkim tylem po mokrym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Czy nissan pathfinder, który z navarą ma chyba trochę wspólnego też ma takie ograniczenia? tu jest centralny dyfer i mozna jedzic 4x4 po czarnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > jedziles rwd w lekkim tylem po mokrym ? Ale to ma być automat z jakims dychawicznym dieslem... wiec kazdy średnio ogarnięty kierowca sobie poradzi z ta taczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > i napęd ktorym nie wolno jedzic 4x4 po przyczepnej drodze To już zależy od konkretnego zamówienia. Można zamówić Navarę z centralnym dyfrem, można zamówić Hi-Lux-a bez niego... Edit: Albo mi się już myli blokada tylnego dyfra w Nanarze z centralnym w opcjach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Czy nissan pathfinder, który z navarą ma chyba trochę wspólnego też ma takie ograniczenia? Nie ma. Różnią si zawieszeniem i rozwiązaniem napędu właśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > jedziles rwd w lekkim tylem po mokrym ? Mokry to nie jest przyczepny. Ale wiem o co Ci chodzi. Faktycznie, Navarze przydałby się centralny mechanizm różnicowy. Ewentualnie wrzucenie na pakę parę kilo daje radę. Coś za coś. Mi by pasował Hilux z wnętrzem Navary. Albo Amarok z niezawodnością Hiluxa i wyposażeniem Navary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Mokry to nie jest przyczepny. > Ale wiem o co Ci chodzi. Faktycznie, Navarze przydałby się centralny mechanizm różnicowy. > Ewentualnie wrzucenie na pakę parę kilo daje radę. > Coś za coś. Mi by pasował Hilux z wnętrzem Navary. Albo Amarok z niezawodnością Hiluxa i > wyposażeniem Navary. Ale takie możliwości tylko w .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Ale takie możliwości tylko w .... Właśnie. Dlatego kupujący musi sam wybrać co mu najbardziej potrzebne. Czy woli dwustrefową klimę i guziczki na kierownicy czy niezawodność i stałe 4x4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > To już zależy od konkretnego zamówienia. Można zamówić Navarę z centralnym dyfrem, można zamówić > Hi-Lux-a bez niego... moze teraz tak jak bralismy do firmy 4 lata temu, navara odpada wlasnie ze wzgledu na naped.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > moze teraz tak > jak bralismy do firmy 4 lata temu, navara odpada wlasnie ze wzgledu na naped.... Pytam bo znam użytkowników i fanów Isuzu, Navary, Amaroków ... zazwyczaj chwalą Ale znam takiego co przeszedł z Navary na Amaroka i mocno chwali że o niebo lepszy w wszystkich parametrach od Navary. Właściciele Hiluxów nawet myśli o zmianie nie dopuszczają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 Hilux. Nie zawodny i malo pali. Na poczatku (dotacie) palil 11l po miescie a teraz pali 9-10l max (100% miasto). Navara dla porownania pali 12-14l na setke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinas Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Kolega się przymierza do zakupu Pick - upa > na polu walki ma: > Diesel, automat, zabudowa, 4x4 > wybiera między : > Hilux, Amarok, Navara, D Max > które z tej czwórki i dlaczego? > wszystkie nowe zakup leasing ja bym wzial L200 . Cenowo bedzie nizej niz Hilux, a auto daje rade w terenie i na autostradzie nie jest zle. spalanie w granicach 8-10 ON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > ja bym wzial L200 . Cenowo bedzie nizej niz Hilux, a auto daje rade w terenie i na autostradzie > nie jest zle. spalanie w granicach 8-10 ON l200 w trasie średnio , mała paka , mała ładowność rozpatrywał bym w kolejności 1 hiluxa później nissana/isuzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Kolega się przymierza do zakupu Pick - upa > na polu walki ma: > Diesel, automat, zabudowa, 4x4 > wybiera między : > Hilux, Amarok, Navara, D Max > które z tej czwórki i dlaczego? > wszystkie nowe zakup leasing rozpatrywał bym w kolejności 1 hiluxa później 2 nissana/isuzu 4 amarok głownie przez cene co jakiś czas jeżdżę d-maxem i nie jest źle w nissanie trzeba uważać na mocniejszy silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Navara ma najlepsze wyposażenie. Znajomy ma. Mówi na niego Nissan Nawala. Non stop coś się psuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > Kolega się przymierza do zakupu Pick - upa > na polu walki ma: > Diesel, automat, zabudowa, 4x4 > wybiera między : > Hilux, Amarok, Navara, D Max > które z tej czwórki i dlaczego? > wszystkie nowe zakup leasing Toyota. Isuzu bym litościwie oidpuścił, bo to nisza.... Nissan Navara skończy kogoś tam finansowo - kolega ma i od 60 chyba tys km zaczeło się dokładanie, ale nie takie po 400-500 zł, tylko w tysiącach grubych. Piasta - zespolona czy coś takiego tam, razem z wszystkim - 3000 zł. Napęd 4x4 - padł oczywiście nad morzem, a my paaaanie z Podkarpacia... A po 160 tys km padł rozleciał się silnik...... Koleżance w XTrailu ten sam silnik rozleciał się przy 90 tys km. Tak na oko koleś dołożył z 30-40 tys w ciągu 3-4 lat eksploatacji. Aaaa i zapisał się na listę pozwu zbiorowego w sprawie silnika Do tego mało miejsca z tyłu i z przodu, i tragiczne wnętrze - jak dla mnie. Totalna padaczka. I takie gówno kosztuje sporo ponad 100 tys zł. PS. Ja mam RAMa 1500. I nie zamieniłbym go na żadne w powyższych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > Kolega się przymierza do zakupu Pick - upa > na polu walki ma: > Diesel, automat, zabudowa, 4x4 > wybiera między : > Hilux, Amarok, Navara, D Max > które z tej czwórki i dlaczego? > wszystkie nowe zakup leasing O Navarze może powiedzieć sporo kolega Slowman , z tego co mówił nieźle awaryjna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 Ford Ranger zbiera dobre opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > O Navarze może powiedzieć sporo kolega Slowman , z tego co mówił nieźle awaryjna... Opisałem poniżej casus mojego kolegi. Wtopił sporo kasy w Gnojarrę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stebel Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > jedziles rwd w lekkim tylem po mokrym ? Ja jezdze dosc czesto i nie widze potrzeby napedu 4x4 w takim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > Ja jezdze dosc czesto i nie widze potrzeby napedu 4x4 w takim przypadku. Odkąd się nauczyłem jeździć RAMem po mokrym, 4x4 w mieście wrzucam tylko przy totalnym zaśnieżeniu i błocie pośniegowym. A tak to tylko napęd na tył i ulubione zarzucanie przy świadomym dodaniu gazu na zakręcie. Aaaaaaaa i specjalnei dodaję mocno gazu na super mokrym parkingu .....jak nie ma aut w pobliżu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > Toyota. > Isuzu bym litościwie oidpuścił, bo to nisza.... nisza nie nisza, co z tego, skoro się nie psuje? przez 4 lata zmienione były tylko sworznie w przednim zawieszeniu. auto traktowane jako wół roboczy do ciągania długiej lawety na budowę. limuzyna to to nie jest, ale po podczepieniu takiej lawety do l200 lub navary napewno isuzu zajedzie najdalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > nisza nie nisza, co z tego, skoro się nie psuje? > przez 4 lata zmienione były tylko sworznie w przednim zawieszeniu. auto traktowane jako wół roboczy > do ciągania długiej lawety na budowę. limuzyna to to nie jest, ale po podczepieniu takiej > lawety do l200 lub navary napewno isuzu zajedzie najdalej. potwierdzam jako wol roboczy jest to swietna propozycja znajomy ma "do pracy w lesie" 3 lata i nie chce sie zepsuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > O Navarze może powiedzieć sporo kolega Slowman , z tego co mówił nieźle awaryjna... mielismy Navare w firmie - awaryjnosc gorzej niz zle teraz jest Hilux - brak zastrzezen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > nisza nie nisza, co z tego, skoro się nie psuje? > przez 4 lata zmienione były tylko sworznie w przednim zawieszeniu. auto traktowane jako wół roboczy > do ciągania długiej lawety na budowę. limuzyna to to nie jest, ale po podczepieniu takiej > lawety do l200 lub navary napewno isuzu zajedzie najdalej. No to może tak - niepsująca się nisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.