gilbert3 Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 Szczerze pytam: jakie to ma znaczenie czy samochód jest przednio czy tylno napędowy, skoro nad jego trakcją więcej czuwa elektronika niż umiejętności kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Szczerze pytam: jakie to ma znaczenie czy samochód jest przednio czy tylno napędowy, skoro nad jego > trakcją więcej czuwa elektronika niż umiejętności kierowcy. Ma znaczenie, choć niewielkie. RWD jest cięższe, ma mniejszy bagażnik i większy tunel, również zużycie paliwa jest większe ze względu na większe straty przeniesienia napędu. Z drugiej strony - nie wyrywa z rąk kierownicy w trakcie przyspieszania (zwłaszcza na zakrętach). Jeżeli chodzi o samą trakcję - przy współczesnej elektronice bez znaczenia dla zwykłego kierowcy. Dla zwykłego kierowcy różnica między RWD a FWD jest prawie niezauważalna, dopiero AWD robi różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > jakiś tekst > Swoją drogą całkiem ładny > Tak czy siak to koniec pewnej epoki w motoryzacji i fani BMW pewnie będą zniesmaczeni Dla mnie przednionapedowy VAN BMW jest OK. To auto dla kobiet, tatusiow itd. Tylny naped jest zbedny. Ale dlaczego to jest kwa znowu takie brzydkie. Co z nimi, oslepli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Dla mnie przednionapedowy VAN BMW jest OK. > To auto dla kobiet, tatusiow itd. Tylny naped jest zbedny. pytanie, PO CO im VAN w ofercie? może niech zaczną jeszcze ceramikę łazienkową klepać, na tym pewnie też zarobią > Ale dlaczego to jest kwa znowu takie brzydkie. Co z nimi, oslepli? 80% AK pewnie uważa że ten Van jest ładniejszy niż E34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > jakiś tekst > Swoją drogą całkiem ładny > Tak czy siak to koniec pewnej epoki w motoryzacji i fani BMW pewnie będą zniesmaczeni Auto dla niemieckiego emeryta, podobnie jak Klasa B, czy Golf Plus. Tam się sprzeda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > pytanie, PO CO im VAN w ofercie? Żeby zarabiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > pytanie, PO CO im VAN w ofercie? może niech zaczną jeszcze ceramikę łazienkową klepać, na tym > pewnie też zarobią takie czasy liczy się tylko pieniądz > 80% AK pewnie uważa że ten Van jest ładniejszy niż E34 a niby milosnicy motoryzacji, były o tym wątki na HP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > pytanie, PO CO im VAN w ofercie? może niech zaczną jeszcze ceramikę łazienkową klepać, na tym > pewnie też zarobią Fiat robi wina, to pewnie wkrótce BMW zacznie robić ceramikę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Fiat robi wina, to pewnie wkrótce BMW zacznie robić ceramikę Może i robić jak VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Żeby zarabiać? Teraz im źle? Dla mnie takie coś ma swoją nazwę, a nazywa się to zachłanność. Za to szanowałem ENZO. Dla gościa liczyło się coś więcej niż tylko $ widać że w BMW tradycja umiera na skutek torpedowania przez marketingowców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Teraz im źle? Dla mnie takie coś ma swoją nazwę, a nazywa się to zachłanność. Za to szanowałem > ENZO. Dla gościa liczyło się coś więcej niż tylko $ > widać że w BMW tradycja umiera na skutek torpedowania przez marketingowców Ale to norma, w dzisiejszych czasach trzeba zarabiać, żeby przetrwać. Zobacz jak Audi i MB atakują rynek nowymi modelami i nowymi rynkami. Rocznie sprzedają już grubo ponad miliona aut każdy. To co BMW ma przespać wyścig? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Ale to norma, w dzisiejszych czasach trzeba zarabiać, żeby przetrwać. Zobacz jak Audi i MB atakują > rynek nowymi modelami i nowymi rynkami. Rocznie sprzedają już grubo ponad miliona aut każdy. > To co BMW ma przespać wyścig? 50 lat temu nie trzeba było zarabiać żeby przetrwać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > 50 lat temu nie trzeba było zarabiać żeby przetrwać? 50 lat temu Europa była dla Europy, a Japończycy, Hindusi, Chińczycy, Koreańczycy jeździli rikszami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Szczerze pytam: jakie to ma znaczenie czy samochód jest przednio czy tylno napędowy, skoro nad jego > trakcją więcej czuwa elektronika niż umiejętności kierowcy. Szczerze odpowiadam - różnica w jeździe jest olbrzymia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > 50 lat temu Europa była dla Europy, a Japończycy, Hindusi, Chińczycy, Koreańczycy jeździli > rikszami. Ja myślę że wszystko jest kwestią znalezienia pewnego balansu bezpiecznej, rentownej produkcji. Przykład Detroit powinien nauczyć producentów że każda ekspansja powinna mieć swój koniec. BMW jak widać powoli kończą się pomysły skoro zaczynają celować w dziwne segmenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > pytanie, PO CO im VAN w ofercie? może niech zaczną jeszcze ceramikę łazienkową klepać, na tym > pewnie też zarobią bo nie mają vana żadnego. > 80% AK pewnie uważa że ten Van jest ładniejszy niż E34 e no. akurat e34 ma kufer jak grycanka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Ja myślę że wszystko jest kwestią znalezienia pewnego balansu bezpiecznej, rentownej produkcji. > Przykład Detroit powinien nauczyć producentów że każda ekspansja powinna mieć swój koniec. BMW > jak widać powoli kończą się pomysły skoro zaczynają celować w dziwne segmenty Ale dlaczego dziwne. Jak pisałem, niemiecki emeryt uwielbia wyższe kompakty, więc dlaczego na tym nie zarabiać. Dziwne dla BMW? Chyba nie mniej dziwne niż X6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > pytanie, PO CO im VAN w ofercie? może niech zaczną jeszcze ceramikę łazienkową klepać, na tym > pewnie też zarobią Juz dawno zeswirowali. Glupie X6, odmiany GT, teraz VAN. Jest popyt jest podaz. Zasad brak. > 80% AK pewnie uważa że ten Van jest ładniejszy niż E34 Pewnie kilku sie znajdzie, ale miej wiare, synu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Ale dlaczego dziwne. Jak pisałem, niemiecki emeryt uwielbia wyższe kompakty, więc dlaczego na tym > nie zarabiać. Dziwne dla BMW? Chyba nie mniej dziwne niż X6. X6, X3, X5 - wszystkie są dziwne, ale przynajmniej nie były vanami FWD segment drogich SUVów jest segmentem tzw "prestiżowym" (choc dla mnie to zwykle wysokie heble ) więc mozna zrozumieć ich chęć nadążenia za głupawą modą, ale żeby mieli aspiracje konkurować z Xsarą Picasso? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > bo nie mają vana żadnego. > e no. akurat e34 ma kufer jak grycanka:) a ten van ma kufer jak całą rodzina grycanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > X6, X3, X5 - wszystkie są dziwne, ale przynajmniej nie były vanami FWD > segment drogich SUVów jest segmentem tzw "prestiżowym" (choc dla mnie to zwykle wysokie heble ) > więc mozna zrozumieć ich chęć nadążenia za głupawą modą, ale żeby mieli aspiracje konkurować z > Xsarą Picasso? No właśnie nie do końca, C4 Picasso jest dla ludu, to będzie dla niemieckiego emeryta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > a ten van ma kufer jak całą rodzina grycanek ale jak na vana brzydki nie jest a e34 tył ma kiepski jak na sedana e32 jest pikne od tylca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Teraz im źle? Dla mnie takie coś ma swoją nazwę, a nazywa się to zachłanność. Za to szanowałem > ENZO. Dla gościa liczyło się coś więcej niż tylko $ > widać że w BMW tradycja umiera na skutek torpedowania przez marketingowców Jak dla mnie to może umrzeć w cholerę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > No właśnie nie do końca, C4 Picasso jest dla ludu, to będzie dla niemieckiego emeryta znam kilku niemieckich emerytów bo mam ciotkę w Niemczech, zazwyczja jeżdżą oni autami klasy B, bo mają olej w głowie i wiedzą że większe auto to dla nich tylko problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Jak dla mnie to może umrzeć w cholerę nie wystarczy Ci że w Fiacie juz dawno umarła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > nie wystarczy Ci że w Fiacie juz dawno umarła? Szczerze mówiąc, to żadna marka nie płaci mi za modlenie się do nich, więc dynda mi to. A dlaczego akurat o Fiacie wspominasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Szczerze mówiąc, to żadna marka nie płaci mi za modlenie się do nich, więc dynda mi to. A dlaczego > akurat o Fiacie wspominasz a bo wydawało mi się że masz Fiata nie o modlenie tu chodzi, tylko o produkowanie fajnych samochodów w czasach gdy chodziło o coś więcej niz tylko $ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > a bo wydawało mi się że masz Fiata > nie o modlenie tu chodzi, tylko o produkowanie fajnych samochodów w czasach gdy chodziło o coś > więcej niz tylko $ Niestety te czasy minęły, a ja nie lubię grzebać się w historii, zwłaszcza, że marki którym chodziło o cos więcej niz $ wyparowały. Do samochodu podchodzę jak do lodówki, a jak nie mam cisnienia, kasy czy warunków na zabawy w przytulanie zabytków to po prostu sobie tym głowy nie zawracam. Mam inne zainteresowania, które sa w moim zasięgu ot co. Ja nie wychwalam współczesnych samochodów, żeby nie było, że próbuję coś udowadniać. Ja wiem, że to są przyrządy, mówię o masówce. Mają spełniać swoje funkcje jak AGD i nic więcej. Dlatego jest mi łatwiej to przełknąć, bo Tobie pasjonatowi to się nie uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > To samo. Tylko określenie nerka musiałbyś zastąpić jakimś innym. Jak to napisałeś, przypomniał mi się słynny escort z "Pimp my ride". Co do rzeczonego BMW - no cóż, mnie to - kolokwialnie mówiąc - wisi. Fanem marki nie jestem, ale zastanawiam się, ilu "FWD-sceptyków" kupiłoby takie auto jako tylnonapędowe. Że producent łamie stareotypy to dla mnie żaden argument w tym przypadku, zwłaszcza odkąd zobaczyłem pięciodrzwiowe porsche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2013 > jakiś tekst > Swoją drogą całkiem ładny > Tak czy siak to koniec pewnej epoki w motoryzacji i fani BMW pewnie będą zniesmaczeni To od lat tylko plotki. Tak wiem, tym razem chyba jednak mające trochę sensu . Prawdopodobnie w przyszłym roku ten samochod znajdzie się w sprzedaży co oznacza, że wygrałem pewien zakład. A co najlepsze prawdopodobnie go nawet kupie dla żony. Bo i tak nie ma pojemnych aut z Rwd. Jeśli i tak muszę jeździć z przednim napędem to wole go od bmw. Przynajmniej teoretycznie powinien się świetnie prowadzić, bo to platforma mini, która jest rewelacyjna (jak na fwd). Silnik 3 cylindry jak najbardziej tak o ile spełnia obietnice średniego spalania na poziomie 3,5 litra katalogowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2013 > To co powiesz mercedeso-dacii? Z Mercedesa to tam chyba tylko znaczek jest a reszta to raczej Renault Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.