Radek Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 Chyba jakieś zwierzaki jakiś czas temu zeżarł mi spory kawałek, maty wygłuszającej pod maską silnika. Chciałbym wymienić tą matę, ale nowy oryginał kosztuje chyba 400PLN co jest kosztem trudnym do zaakceptowania Czy wiecie może czy sa firmy które wykonują takie maty na zamówienie ? Albo mają w swojej ofercie gotowe zamienniki ? Chodzi o Subaru Impreza GT '99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 pewnie kuny... mi w romku tez zjadly... olalem temat;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 A nie ma używanych? Czasami się trafiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 Trzeba polować na allegro. Ja z pół roku czatowałem, żeby dorwać do Lacetti HTB, ale się udało po cenie 3 razy niższej jak nówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 Sęk w tym, że wykonanie pojedynczej sztuki będzie kosztowało praktycznie tyle, ile oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Sęk w tym, że wykonanie pojedynczej sztuki będzie kosztowało praktycznie tyle, ile oryginał. dokładnie, a używka np do mnie na allegro jest droższa niż w ASO nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > dokładnie, a używka np do mnie na allegro jest droższa niż w ASO nowa to już ASO nie jest samo zło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > A nie ma używanych? Czasami się trafiają. No nie ma akurat albo nie udało mi się upolować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > to już ASO nie jest samo zło? no w moim przypadku sporo części w aso kupowałem bo na allegro sprzedawcy za pierdy cenią się jak za złoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > dokładnie, a używka np do mnie na allegro jest droższa niż w ASO nowa Dzisiaj pytałem w ASO o matę do nowego Clio. 257 złotych komplet ze spinkami. Mata występuje w wersjach z silnikiem diesla. Do sprowadzenia w dwa/trzy dni. Skuszę się, bo z doświadczenia wiem, ile radości daje taka mata pod maską . Pewnie taniej można by było dociąć kawałek wykładziny dywanowej, albo wykleić bitumem, ale przecież nie o to chodzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Dzisiaj pytałem w ASO o matę do nowego Clio. 257 złotych komplet ze spinkami. Mata występuje w > wersjach z silnikiem diesla. Do sprowadzenia w dwa/trzy dni. Skuszę się, bo z doświadczenia > wiem, ile radości daje taka mata pod maską . Pewnie taniej można by było dociąć kawałek > wykładziny dywanowej, albo wykleić bitumem, ale przecież nie o to chodzi . Nie maja w tej cenie do Subaru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Nie maja w tej cenie do Subaru ? Nie wiem, ale podsunąłeś mi pomysł - strzel jakieś foto podmaszcza , w sumie kształt masek w samochodach jest prawie taki sam . Ktoś na pewno rzuci przykładem, najwyżej przytniesz lekko narożniki , zrobisz kilka otworków i będzie jak oryginał . Jak Subaru, to może z Lanosa podejdzie? . Tam była bardzo duża, gruba i mięsista . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > . Jak Subaru, to może z Lanosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Nie wiem, ale podsunąłeś mi pomysł - strzel jakieś foto podmaszcza , >w sumie kształt masek w > samochodach jest prawie taki sam . Faktycznie , na drogach aż roi się od cywilnych samochodów posiadających wlot powietrza do intercoolera i boczne chrapy na masce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Faktycznie , na drogach aż roi się od cywilnych samochodów > posiadających wlot powietrza do intercoolera i boczne chrapy na masce wyklejmatami bitumicznymi przystosowanymi do pracy w komorzesilnika- cos 4-8 zl (w zależności od jakości) za 0,5m^2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > wyklejmatami bitumicznymi przystosowanymi do pracy w >komorzesilnika- cos 4-8 zl (w zależności od > jakości) za 0,5m^2 To ewentualnie pod maty. Wszystko musi wyglądać oryginalnie w tym aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 ja też szukam do swojego auta bo mi coś zeżarło, i akurat do mojego auta opłaca się kupić całą maskę z wygłuszeniem niż samo wygłuszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pcz Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > To ewentualnie pod maty. > Wszystko musi wyglądać oryginalnie w tym aucie Ale to lepszy pomysł - wykleic markową matą tłumiącą np butylową GMS czy STP- taniej, dużo skuteczniej tłumi, jest to "niejadalne". Przy odrobinie staranności mozna estetycznie założyc. Oryginalne maty sa robione przez absolutnie wszystkich " po taniości" i akuratnie duzo gorzej spełniają swoje zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Chyba jakieś zwierzaki jakiś czas temu zeżarł mi spory kawałek, > maty wygłuszającej pod maską silnika. Chciałbym wymienić tą matę, > ale nowy oryginał kosztuje chyba 400PLN co jest kosztem trudnym do zaakceptowania > Czy wiecie może czy sa firmy które wykonują takie maty na zamówienie ? > Albo mają w swojej ofercie gotowe zamienniki ? > Chodzi o Subaru Impreza GT '99 Kup TO i naklej zamiast oryginału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Kup TO i naklej zamiast oryginału. Tylko że TO jest zalecane do silnika Diesla, a one mają w komorze raczej niższą temperaturę i ciekawe czy wytrzyma taka gąbka w benzynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lechoo Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > Tylko że TO jest zalecane do silnika Diesla, a one mają w komorze raczej niższą temperaturę i > ciekawe czy wytrzyma taka gąbka w benzynie? Tam na stronie napisali że do 110'C wytrzymuje. Silnik 100 nie powinien przekroczyć. Natomiast nie wiem do ilu podgrzeją atmosferę kolektory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > Tam na stronie napisali że do 110'C wytrzymuje. Silnik 100 nie powinien > przekroczyć. Natomiast nie > wiem do ilu podgrzeją atmosferę kolektory? Kolektor, turbo itd... Przy jeździe torowej temperatura oleju potrafi przekraczać 110'C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > Kolektor, turbo itd... > Przy jeździe torowej temperatura oleju potrafi przekraczać 110'C Mhm i co ten olej to po macie płynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > Mhm i co ten olej to po macie płynie? Mata może spłynąć, jak turbina i kolektor zaświecą na pomarańczowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.