Skocz do zawartości

[H] Z17DTH dwumasa


psyhol

Rekomendowane odpowiedzi

> A takie coś to dobra alternatywa sztywne koło zamachowe czy lepiej nie kombinować

Dobra, ale trzeba się liczyć ze zwiększonymi drganiami, a nie każdemu może się to podobać.

W tym zestawie nie ma wysprzęglika. Dolicz więc 700 zł i wychodzi cena kompletnego zestawu z dwumasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie tylko , mam Z17DTJ - i tez nie mam ani dwumasy ani DPF

To chyba żart. Każde Z17DTJ czyli 110-konny silnik posiada koło dwumasowe i filtr DPF. Dodatkowo ma osprzęt wtryskowy Denso, który na chwilę obecną jest nienaprawialny. Jakby tego było mało skrzynia 6-biegowa M32, uważana za jedną z najgorszych skrzyń na rynku.

Jednym słowem fatalne połączenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może koledze chodziło, że JUŻ nie ma

No to powinien dopisać, że usunął. W innym przypadku właściciel auta z takim silnikiem może pomyśleć, że on także nie ma np. DPFa i narobi sobie problemów nieodpowiednio użytkując swoje auto. Poza tym z informacji o usunięciu filtra DPF w silniku 1.7 mogłoby skorzystać wiele osób, gdyż nadal mało który tuner potrafi sprawnie usunąć filtr z tego modelu (nie licząc emulatorów, które nie do końca się sprawdzają).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To chyba żart. Każde Z17DTJ czyli 110-konny silnik posiada koło dwumasowe i filtr DPF. Dodatkowo ma

> osprzęt wtryskowy Denso, który na chwilę obecną jest nienaprawialny. Jakby tego było mało

> skrzynia 6-biegowa M32, uważana za jedną z najgorszych skrzyń na rynku.

> Jednym słowem fatalne połączenie.

Mea culpa - pomyliłem oznaczenie silnika, zmęczenie robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To chyba żart. Każde Z17DTJ czyli 110-konny silnik posiada koło dwumasowe i filtr DPF. Dodatkowo ma

> osprzęt wtryskowy Denso, który na chwilę obecną jest nienaprawialny. Jakby tego było mało

> skrzynia 6-biegowa M32, uważana za jedną z najgorszych skrzyń na rynku.

> Jednym słowem fatalne połączenie.

Potwierdzam w całej rozciągłości - mam, nie chcę mieć, rzygam badziewiem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jaki przebieg? Z ciekawości pytam.

W moim przypadku sprzedałem astrę z silnikiem Z17DTH przy ok. 205 kkm i już było lekkie stukanie na pół-sprzęgle, ale przypuszczam, że jeszcze ok. 20 kkm by przejechała bo nie miałem żadnych innych objawów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 250 kkm

> Turbina i dwumasa od nowości. Zawieszenie o ile mi wiadomo (nie licząc końcówek drążków) również

> Pozdrawiam

> Paweł

O to jeszcze pośmigam zanim zacznie mi się sypać grinser006.gif, teraz mało kręcę jakieś 10kkm rocznie to do końca leasingu wytrzyma zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.