deltabox Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Po dodaniu gazu wciąga płyn chłodniczy z zbiorniczka i to tak z 5 cm i lecą bąbelki, po puszczeniu gazu płyn wraca, ciężko mi określić kolor czy jest w nim olej. Pod korkiem jest dużo białego sera, w odmie też, a na bagnecie olej jakiś taki kropkowaty. Auto jeździ dziennie 4 x 4km i jest niedogrzane. Chodzi mi o to czy te bąbelki świadczą o wydmuchanej uszczelce pod głowicą. Auto to uno 1.0 fire przebieg 50tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Po dodaniu gazu wciąga płyn chłodniczy z zbiorniczka i to tak z 5 cm i lecą bąbelki, po puszczeniu > gazu płyn wraca, ciężko mi określić kolor czy jest w nim olej. Pod korkiem jest dużo białego > sera, w odmie też, a na bagnecie olej jakiś taki kropkowaty. Auto jeździ dziennie 4 x 4km i > jest niedogrzane. Chodzi mi o to czy te bąbelki świadczą o wydmuchanej uszczelce pod głowicą. > Auto to uno 1.0 fire przebieg 50tys. Uszczelka Pod Głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Chodzi mi o to czy te bąbelki świadczą o wydmuchanej uszczelce pod głowicą. Niestety tak > Auto to uno 1.0 fire przebieg 50tys. mało jeżdżony wczesniej i zaczął dostawać w d..ę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 na początek proponuję zrobić trasę z 50km i odpowietrzyć układ chłodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Auto to uno 1.0 fire przebieg 50tys. Niemiec pod kocem trzymał A tak na poważnie to najpierw sprawdź odpowietrzenie układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Niemiec pod kocem trzymał > A tak na poważnie to najpierw sprawdź odpowietrzenie układu. To jest nic, auto po 10 latach miało 15 tysięcy przebiegu. Dziadek na targ z gołębiami jeździł. Auto u nas od nowości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 to raczej nie jest UPG, w BMW jest to normalne zjawisko - jak dodajesz gazu to zaciąga płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, wszystko zalezy od układu chłodzenia, jego konstrukcji. A węze wyraźnie i mocno twardnieją po dodaniu gazu? przehulaj go na trasie i zobacz co się dzieje, UPG raczej się inaczej objawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > to raczej nie jest UPG, w BMW jest to normalne zjawisko - jak dodajesz gazu to zaciąga płyn ze > zbiorniczka wyrównawczego, wszystko zalezy od układu chłodzenia, jego konstrukcji. A węze > wyraźnie i mocno twardnieją po dodaniu gazu? przehulaj go na trasie i zobacz co się dzieje, > UPG raczej się inaczej objawia tzn jak? bo mi powyżej 120km/h wywala płyn chodniczy korkiem przy zbiorniczku, przy normalniej jeździe tego nie ma, silnik 1,9dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > tzn jak? bo mi powyżej 120km/h wywala płyn chodniczy korkiem przy zbiorniczku, przy normalniej > jeździe tego nie ma, silnik 1,9dci generalnie przy UPG węże raczej puchną i płyn wywala a nie wciąga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Podobne objawy miałem dawno temu w Clio 1.2 '91 - znikał płyn z układu chłodzenia, pod korkiem oleju była jasna maź. Po jakimś (dodam, że krótkim) czasie pojawiła się chmura białego dymu za samochodem. Przyczyną była właśnie uszkodzona uszczelka pod głowicą. Auto miało wtedy przebieg ok.170-190tys.km - ale dostawało porządny wycisk. Przy 280 tys.km uszczelka znowu padła (objawy podobne), ale tym razem auto odwiozła laweta na złom. Nie opłacało się w tym aucie już niczego naprawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > generalnie przy UPG węże raczej puchną i płyn wywala a nie wciąga no mi wywala przez korek ale skoro byłaby to UPG to korek powinien byc zabrudzony od środka tak? takia maślana warstwa a tu nic, korek czysciutki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > no mi wywala przez korek ale skoro byłaby to UPG to korek powinien byc zabrudzony od środka tak? > takia maślana warstwa a tu nic, korek czysciutki To jak wali przez korek to uszczelka albo głowica. Ja miałem kiedyś w maryśce TD 100 akcje, że jak jeździłem normalnie to nie działo się nic, a jak pogoniłem w trasie powiedzmy w okolice 170, to łapała temperatury i właśnie wywalało płyn do góry, okazało się że głowica miała mikropęknięcie i tak się działo. Korek będzie brudny tylko w wypadku gdy olej pójdzie do płynu, co wcale nie musi się stać by była to uszczelka pod głowicą, tak jak pisałem może tylko bąblować, może być olej w płynie lub płyn w oleju, zależy w którym miejscu poszła uszczelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > no mi wywala przez korek ale skoro byłaby to UPG to korek powinien byc zabrudzony od środka tak? > takia maślana warstwa a tu nic, korek czysciutki tez mialem czysciutki a babelkowalo przyczyna okazala sie uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > tez mialem czysciutki a babelkowalo > przyczyna okazala sie uszczelka a spalanie jakie było? wzrosło jakos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > a spalanie jakie było? wzrosło jakos? nie ale ubywalo po trochu plynu chlodniczego a przy wiekszym deptaniu wlaczala sie kontrolka przegrzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > nie > ale ubywalo po trochu plynu chlodniczego > a przy wiekszym deptaniu wlaczala sie kontrolka przegrzania no cos w ten desen, jak depne mocniej to widac że wskaźnik temperatury bardzo sie podnosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > no cos w ten desen, jak depne mocniej to widac że wskaźnik temperatury bardzo sie podnosi Próbowałbym jeszcze odpowietrzyć, ale chyba musisz się szykować na robienie UPG bądź głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Próbowałbym jeszcze odpowietrzyć, ale chyba musisz się szykować na robienie UPG bądź głowicy. dzięki, caly czas mysle o UPG... wnioskuje bana dla Ciebie za złe rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > dzięki, caly czas mysle o UPG... wnioskuje bana dla Ciebie za złe rady To i dla ciebie za dawkowanie informacji zamiast wprost napisać w 1 poście Swoją drogą szykuje Ci się nie mały wydatek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > no mi wywala przez korek ale skoro byłaby to UPG to korek powinien byc zabrudzony od środka tak? > takia maślana warstwa a tu nic, korek czysciutki Różnie bywa. Zależy jak i gdzie puści uszczelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > tzn jak? bo mi powyżej 120km/h wywala płyn chodniczy korkiem przy zbiorniczku, przy normalniej > jeździe tego nie ma, silnik 1,9dci Też tak mam w Sedici 1,6Pb, od nowości. Lekarstwem jest utrzymywaniu poziomu płynu 1cm powyżej minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > To i dla ciebie za dawkowanie informacji zamiast wprost napisać w 1 poście > Swoją drogą szykuje Ci się nie mały wydatek... no spodziewam się niemałej kwoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > no spodziewam się niemałej kwoty Pewnie kole 1500zł trzeba liczyć razem z wymianą paska rozrządu i płynów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Pewnie kole 1500zł trzeba liczyć razem z wymianą paska rozrządu i płynów. ale rozrzad wymieniałem tysiac kilometrów temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > ale rozrzad wymieniałem tysiac kilometrów temu no to nada się ponownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 Wsiądź do samochodu i zrób sobie wycieczkę, tak łącznie ze 100km. Spora część skondensowanej pary i wody powinna zniknąć. Zimą to normalne. Wóz niedogrzany i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > Pewnie kole 1500zł trzeba liczyć razem z wymianą paska rozrządu i płynów. 1500 za UPG w Uno?? bez przesady, w 600-700zł się zmieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.