ReplikantONE Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Witam. Mam okazję kupić Yamahe R6 600cm^3 w dobrej cenie i ze znaną mi historią. Jak uważacie, jak na pierwsze 2oo to dobry wybór? Przejechałem się już tym egzemplarzem i myśle, że mi pasuje mimo, że mam prawie 195 cm wzrostu. Macie może jakieś inne propozycje w budżecie załóżmy do 10000 zł? Interesuje mnie coś "sportowego" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Organy masz sprawne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Chcesz wywołać wojnę co? Tak - nadaje się na pierwsze moto. Tylko nauka będzie przychodziła trochę ciężej bo strach większy EDIT Zapomniałeś o sakramentalnych słowach "nie będę odkręcał" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 niedobry, ale są tu tacy co kupili takie moto, także rób co chcesz a jak chcesz rady to cbf 500 600 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Witam. Mam okazję kupić Yamahe R6 600cm^3 w dobrej cenie i ze znaną mi historią. Jak uważacie, jak > na pierwsze 2oo to dobry wybór? Przejechałem się już tym egzemplarzem i myśle, że mi pasuje > mimo, że mam prawie 195 cm wzrostu. Macie może jakieś inne propozycje w budżecie załóżmy do > 10000 zł? Interesuje mnie coś "sportowego" nie bierz 600 bo po tygodniu jazdy, juz bedziesz się nogami odpychać. to nie jedzie. celuj w 1000 minimum. a najlepiej jakieś 1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > nie bierz 600 bo po tygodniu jazdy, juz bedziesz się nogami odpychać. to nie jedzie. > celuj w 1000 minimum. a najlepiej jakieś 1300 O i to jest rozsądna rada Też uważam, że lepiej było brać od razu R1, a nie R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Chcesz wywołać wojnę co? > Tak - nadaje się na pierwsze moto. Tylko nauka będzie przychodziła trochę ciężej bo strach większy > EDIT > Zapomniałeś o sakramentalnych słowach "nie będę odkręcał" te słowa dotyczą litra... 600te trzeba kręcić coby jechała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > te słowa dotyczą litra... 600te trzeba kręcić coby jechała Oj tam - jak się postara to R6 też mu 280 km/h poleci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Oj tam - jak się postara to R6 też mu 280 km/h poleci no jak Cie 280 satysfakcjonuje to Twój problem... a potem przeleci jakaś busa, czy R1 obok i co? wstyd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Chcesz wywołać wojnę co? > Tak - nadaje się na pierwsze moto. Tylko nauka będzie przychodziła trochę ciężej bo strach większy > EDIT > Zapomniałeś o sakramentalnych słowach "nie będę odkręcał" czytałem Twój podpis i nie chciałem zaczynać od byle 250ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > no jak Cie 280 satysfakcjonuje to Twój problem... 284! > a potem przeleci jakaś busa, czy R1 obok i co? > wstyd. No właśnie Poza tym - jakąś te 300 jednak znacznie szybciej literek będzie osiągał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > czytałem Twój podpis i nie chciałem zaczynać od byle 250ccm Tak "na serio" Ja tam raczej nie jestem "miarodajny" bo przejechałem jak dotąd na 2oo pół sezonu. Tak czy siak - przeżyłem Znam osobiście dwie osoby, które również zaczynały od R6. Oboje jako drugi moto kupili coś spokojniejszego (nawet nie mniejszą pojemność - np. Fazer). Jedna z tych osób teraz będzie szukała znowu R6, druga już objeździła chyba kilkanaście sprzętów, łącznie z "lytrami". Co więcej - ta druga osoba to drobna kobieta A teraz jak ja to widzę + R6 - waga - jakby Ci leciał to utrzymasz go między nogami - R6 - niewygoda - jak Ci się zachce wycieczek po kilkaset km to kark / plecy - mogą trochę pobolewać O fazerku myślałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Witam. Mam okazję kupić Yamahe R6 600cm^3 w dobrej cenie i ze znaną mi historią. Jak uważacie, jak > na pierwsze 2oo to dobry wybór? Przejechałem się już tym egzemplarzem i myśle, że mi pasuje > mimo, że mam prawie 195 cm wzrostu. Macie może jakieś inne propozycje w budżecie załóżmy do > 10000 zł? Interesuje mnie coś "sportowego" a na poważnie... napisałeś "sportowego"... interesuje Cie sport, czy poprostu owiewki? jeśli to drugie, to skieruj się w stronę turystyków (ZZR, FJR, Sprint, VFR itp), bo są wygodniejsze... no ale jak ma byc sport, to sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Tak "na serio" > Ja tam raczej nie jestem "miarodajny" bo przejechałem jak dotąd na 2oo pół sezonu. > Tak czy siak - przeżyłem > Znam osobiście dwie osoby, które również zaczynały od R6. > Oboje jako drugi moto kupili coś spokojniejszego (nawet nie mniejszą pojemność - np. Fazer). > Jedna z tych osób teraz będzie szukała znowu R6, druga już objeździła chyba kilkanaście sprzętów, > łącznie z "lytrami". Co więcej - ta druga osoba to drobna kobieta > A teraz jak ja to widzę > + R6 - waga - jakby Ci leciał to utrzymasz go między nogami > - R6 - niewygoda - jak Ci się zachce wycieczek po kilkaset km to kark / plecy - mogą trochę > pobolewać > O fazerku myślałeś? Myślałem o Fazerku ale nie miałem okazji się przymierzyć ani poprowadzić. Na R6 przejechałem może 50 km jednorazowo więc to żaden dystans żeby ustosunkować się do bolących pleców - niemniej jednak jechało mi się całkiem wygodnie. Waga R6 to także plus - waży w sumie niewiele więcej ode mnie chciałem zacząć od R6 a jakby mi się spodobało (bądź nie) to przesiadłbym się za 2-3 sezony na coś mocniejszego/spokojniejszego - chociaż myślę, że tak czy siak mi się spodoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > a na poważnie... napisałeś "sportowego"... interesuje Cie sport, czy poprostu owiewki? > jeśli to drugie, to skieruj się w stronę turystyków (ZZR, FJR, Sprint, VFR itp), bo są > wygodniejsze... no ale jak ma byc sport, to sport mówiąc sportowy chodziło mi o wygląd, po prostu zawsze podobały mi się tego typu sprzęty chociaż nie powiem bo VFR też jest w moim typie, ale musiałbym i tak się takim przejechać żeby się odnieść do R6. Bądź co bądź jeszcze nic nie zdecydowałem i na razie tylko snuje plany - pierwszy wybór padł na R6 bo mam ładny i zdrowy egzemplarz "pod nosem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > mówiąc sportowy chodziło mi o wygląd, po prostu zawsze podobały mi się tego typu sprzęty chociaż > nie powiem bo VFR też jest w moim typie, ale musiałbym i tak się takim przejechać żeby się > odnieść do R6. Bądź co bądź jeszcze nic nie zdecydowałem i na razie tylko snuje plany - > pierwszy wybór padł na R6 bo mam ładny i zdrowy egzemplarz "pod nosem" kumam, to osobiście brałbym turystka jakiegoś... jest bardziej uniwersalny, emocji dostarczy... jak kupisz sporta i okaże się że lubisz polecieć w trasę, to będziesz się męczył... btw. chyba kilka dni temu opublikowane: jakiś tekst jak ulał pod Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > kumam, to osobiście brałbym turystka jakiegoś... jest bardziej uniwersalny, emocji dostarczy... > jak kupisz sporta i okaże się że lubisz polecieć w trasę, to będziesz się męczył... > btw. chyba kilka dni temu opublikowane: > jakiś tekst > jak ulał pod Ciebie o widzisz, tego artykułu nie widziałem, poczytam po pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Pierwsze 50 km to zupełnie co innego Ja przez pierwsze 50 km na moim R6 (czyli powrót MOIM sprzętem do domu) byłem tak podjarany, że nic mi nie przeszkadzało - nawet poparzona noga Dopiero jak trzeba było już przejechać trochę wiecej (a i mniejsze wrażenie już sprzęt zaczął robić) - to zacząłem odczuwać niedogodności sporta Tak czy inaczej - dla mnie R6 okazał się o wiele wygodniejszy od kilku innych 600, do których się przymierzałem. Tylko, że mam wrażenie, że na Ciebie to może być już trochę za mała zabawka Ja mam 182 i tak wydaje mi się, że jakbym był z 10 cm wyższy to wyglądałbym trochę dziwnie na tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Witam. Mam okazję kupić Yamahe R6 600cm^3 w dobrej cenie i ze znaną mi historią. Jak uważacie, jak > na pierwsze 2oo to dobry wybór? Przejechałem się już tym egzemplarzem i myśle, że mi pasuje > mimo, że mam prawie 195 cm wzrostu. Macie może jakieś inne propozycje w budżecie załóżmy do > 10000 zł? Interesuje mnie coś "sportowego" R6 nie jedzie, poszukaj R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > R6 nie jedzie, Tylko do ~7 tys. obr - później jest już znośnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Witam. R6 nie jedzie, znudzi Ci się po tygodniu. Jako wierny fan Suzuki, polecę coś z tej stajni: Na początek A i mechaniki się troszkę w razie "w" nauczysz. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > celuj w 1000 minimum. a najlepiej jakieś 1300 Cos sie tak nagla Taki drobiazgowy zrobil ? Jak bym dzisiaj mial zaczynac to w gre wchodzily by 5 mitocykli 1. Yamaha V- Max ( nowy miodel ) 2. ZZR 1400 3. KTM Duke 1290 4. BMW K 1600 GT 5. BMW S 1000 RR 6. Ducati Diavel P.S. Bier od razu Boss Hoss'a i po problemie, momentu obrotowego nie powinno zabraknac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Potem się dziwicie, że nikt Waszych rad nie bierze na serio Nikt jeszcze nie podał jakichkolwiek sensownych argumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Potwierdzam opinie kolegów, jako fan samochodów turbo z potężnym momentem, miałem problem z przyzwyczajeniem się do słabego dołu w R6. Raz omal nie wymusiłem pierwszeństwa,jechałem pasem wjazdowym (czy jak to się zwało, nie pamiętam już nic z kursu ), odwijam i zanim R6 się wkręciła na obroty to pas zaczął się kończyć, a nie zyskałem na tyle prędkości, żeby móc zmienić bezpiecznie pas i włączyć się do ruchu! Celowałbym w Gixxera 750! P.S. A tak na serio to kup jakiś skuter 50, wiatr we włosach i emocje gwarantowane! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > P.S. A tak na serio to kup jakiś skuter 50, wiatr we włosach i emocje gwarantowane! jako ze i tu ewidetnie pasuje to wkleje jeszcze jeden raz (poza tym strasznie mi sie podoba ) no moze nie 50CC, ale blisko: "dax honda 1970 , 6volts , kit 85cc" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > no moze nie 50CC, ale blisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 inna sprawa, ze ten zawodnik objedzie w miescie kazdego z nas nawet oryginalnym DAXem 50CC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Celowałbym w Gixxera 750! Rownie dobrze mozna jakas V czy Twin, ktore beda z dolu zbieraly sie o niebo lepiej niz R6. Swojego zdania nie zmienie i dalej uwazam, ze moto wieksze niz 600-650 i ponad 100KM jest zlym wyborem na pierwszy 2oo dla poczatkujacego motocyklisty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Swojego zdania nie zmienie i dalej uwazam, ze moto wieksze niz 600-650 i ponad 100KM jest zlym > wyborem na pierwszy 2oo dla poczatkujacego motocyklisty. Ja też, ale jak wszyscy zaczęli sobie robić jaja to nie chciałem wypadać z kanonu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Ja też, ale jak wszyscy zaczęli sobie robić jaja to nie chciałem wypadać z kanonu! Mysle, ze SV650, Bandit, CB600 itd to w zupelnosci wystarczajace sprzety na pierwsze moto, z ktorymi poczatkujacy i tak bedzie mial problemy z ogarnieciem Dla przykladu SV650 ma 3,6s/do100, a prawie dwa razy mocniejsza R6 3,3s . Roznica prawie niezauwazalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > no moze nie 50CC, ale blisko: "dax honda 1970 , 6volts , kit 85cc" Przejechalem sie kiedys taka z 70 ccm i bez problemu z 2-ki szla na Kolo, P.S. szczerze mowiac to w.....mamto doradzenie, bo i tak nikt sie do tego nie stosuje a o tym jak to naszych dwoch miszczow smiga moze przekonymy sie w Maju, temat juz byl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 >Rownie dobrze mozna jakas V czy Twin, ktore beda z dolu zbieraly sie o niebo lepiej niz R6. > Mysle, ze SV650, Bandit, CB600 itd to w zupelnosci wystarczajace sprzety na pierwsze moto, z > ktorymi poczatkujacy i tak bedzie mial problemy z ogarnieciem > Dla przykladu SV650 ma 3,6s/do100, a prawie dwa razy mocniejsza R6 3,3s . Roznica prawie > niezauwazalna Niop - na początku moja sv'ka ze dwa razy mnie zaskoczyła, jak przy prawo / lewoskręcie chciałem się szybko pozwijać ze skrzyżowania... Na szczęście na strachu się skończyło . Ja z kolei będę powtarzał swoją mantrę - dla początkującego >> naked bike. Aby wiatr mu mówił, że już jest 80 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 jeździłeś juz na 2oo? Ps. masz wogole kat.A? Bo znam takich co kupowali er 6 nie mając, a po niecałym roku nie pamiętają juz niektórych zagadnień z kursu Ps2. Dla Ciebie kontrola miśkow to w zasadzie nie problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Ja z kolei będę powtarzał swoją mantrę - dla początkującego >> naked bike. Naturalny ogranicznik przy 140 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Ja z kolei będę powtarzał swoją mantrę - dla początkującego naked bike. Superduke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Superduke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > inna sprawa, ze ten zawodnik objedzie w miescie kazdego z nas nawet oryginalnym DAXem 50CC ...o ile jeszcze żyje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Naturalny ogranicznik przy 140 km/h jeździłeś tak szczerze napisz jakimś golasem przy tej prędkości? Czy powtarzasz zasłyszane opowieści bo na kursie raczej instruktor do takiej prędkości Cię nie dopuścił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Słuchajcie, a czy całkowite wyprostowanie się na ścigaczu przy 140km/h daje taki sam efekt oporu powietrza jak jazda na nakedzie, czy może jednak owiewki na tyle zmieniają strumień powietrza, że na ścigaczu nigdy nie odczuje się takiego dużego oporu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Słuchajcie, a czy całkowite wyprostowanie się na ścigaczu przy 140km/h daje taki sam efekt oporu > powietrza jak jazda na nakedzie, czy może jednak owiewki na tyle zmieniają strumień powietrza, > że na ścigaczu nigdy nie odczuje się takiego dużego oporu? Nie wiem, ale przy duzo wyzszych mnie nie zerwalo z moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > bo na kursie raczej instruktor do takiej prędkości Cię nie dopuścił? Nie tylko dopuścił, ale nawet sam podpuścił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Nie tylko dopuścił, ale nawet sam podpuścił kłamiesz bo wtedy byś wiedział ze 140 to stanowczo za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > kłamiesz bo wtedy byś wiedział ze 140 to stanowczo za dużo 140 to była granica od której moim zdaniem już nie dało się jechać 130 - ciężko Ale poniżej tych prędkości dało się w miarę komfortowo - na pewno powyżej 100 nie było problemów EDIT Aha - te prędkości tyczą się Gladiusa. Na CB500 miałem dośc przy 90 km/h ale to nie ze względu na wiatr a bardziej chyba na stan motocykla - wszystko przy tej prędkości klekotało i czułem jakby moplik miał się rozpaść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Yamka XJ lub tak jak ja FZ6 - ale to w przypadku gdy jesteś już troszkę ogarnięty. Te sprzety do 7 tys dają się ogarniać spokojnie. I sterowanie nimi jest też ok ale ja siuę nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Yamka XJ > lub tak jak ja FZ6 - ale to w przypadku gdy jesteś już troszkę ogarnięty. Te sprzety do 7 tys dają > się ogarniać spokojnie. I sterowanie nimi jest też ok ale ja siuę nie znam Ale to chyba nie do mnie tylko autora watku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Si Si dla pytającego Myślę że takie moto które z gazu nie pójdzie na koło na pierwsze moto jest ok no i oczywiście co najmiej litra musi miec hi hi hi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Ja bym bral to co autor tematu chce czyli ta r6. Sam uważam za głupote zaczynanie od popierdółek. Jak sie komuś chce to niech zmienia 3x moto bo jak pojeździ sezon jakas dychawiczna 500 to wtedy znaczy że umi wiecej. A potem siądzie na litra i sie zabije bo sie przeliczył. Uwielbiam takich teoretyków co doradzają a sami pewnie od razu kupili konkretny szybki sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > jeździłeś juz na 2oo? > Ps. masz wogole kat.A? Bo znam takich co kupowali er 6 nie mając, a po niecałym roku nie pamiętają > juz niektórych zagadnień z kursu > Ps2. Dla Ciebie kontrola miśkow to w zasadzie nie problem Nie mam A, ale 2oo będzie wtedy jak już będę miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Skoro tak mówisz . Mnie się bardzo podoba FZ1 golasek no ale nie kupiłem na pierwsze moto. FZ6 to i tak duzo - no ale ja sie nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Nie mam A, ale 2oo będzie wtedy jak już będę miał Wszyscy tak mówią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.