umberto Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 witam, szukam info nt silnika z tytułu (ten akurat w Altei). Wady, zalety? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > witam, > szukam info nt silnika z tytułu (ten akurat w Altei). > Wady, zalety? > Pozdrawiam byly akcje serwisowe zwiazane z wymianą wtryskiwaczy (nie mam pojecia czy w PL także) zatarcia silnika związne z pompą oleju i jak to w kazdym silniku z bezposrednim wtryskiem brudzi sie dosc mocno, jest czuły na jakość paliwa oraz oleju z plusów to ciekawe osiągi przy znośnym zuzyciu paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 a jak on się gazuje ? i czy w ogóle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > a jak on się gazuje ? > i czy w ogóle ? to bezpośredni wtrysk paliwa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > a jak on się gazuje ? > i czy w ogóle ? W ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > W ogóle Gazuje się, ale za instalkę trzeba położyć z 8 tysia co wg mnie jest deko chore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > Gazuje się, ale za instalkę trzeba położyć z 8 tysia co wg mnie jest deko chore Czyli się nie gazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > i jak to w kazdym silniku z bezposrednim wtryskiem brudzi sie dosc mocno, jest czuły na jakość > paliwa oraz oleju Jeździłeś takim, czy to info z kolorowych magazynów moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > Jeździłeś takim, czy to info z kolorowych magazynów moto? moj braciszek jest wlascicielem A6 z takim silnikiem od 2007 roku dodatkowo ja jezdze na co dzień autkiem z silnikiem z bezposrednim wtryskiem GDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > a jak on się gazuje ? > i czy w ogóle ? a tego nie wiem, jestem przeciwnikiem gazowania samochodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > moj braciszek jest wlascicielem A6 z takim silnikiem od 2007 roku I na czym polegają te problemy z paliwem i oleum? > dodatkowo ja jezdze na co dzień autkiem z silnikiem z bezposrednim wtryskiem GDI Z turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > I na czym polegają te problemy z paliwem i oleum? na tym moj braciszek raz juz był na czyszczeniu silnika w serwisie, a nalatane ma dopiero 80 kilka tyśków km > Z turbo? a jakie to ma znaczenie? w silniku z bezposrednim wtryskiem i turbo nagar sie nie odkłada? czy odwrotnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 Mam Leona z tym silnikiem - auto bezawaryjne, jedynie wycierają się śmieszne gumki przy pokrywie silnika. Spalanie w mieście ~11l - leję PB98. Czytałem o wadliwych zaworach DV oraz wycierającym się popychaczu pompy paliwa. Jak najbardziej polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > moj braciszek raz juz był na czyszczeniu silnika w serwisie, a nalatane ma dopiero 80 kilka tyśków > km Mam w aucie silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, przejechane 165 tysięcy km i niczego takiego nie stwierdzono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Mam w aucie silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, przejechane 165 tysięcy km i niczego takiego > nie stwierdzono. a jaki to samochód i silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > a jaki to samochód i silnik? AR 159 TBi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > AR 159 TBi czyli silnik produkowany od 2009 roku i w dodatku konstrukcja fiata - inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > na tym > moj braciszek raz juz był na czyszczeniu silnika w serwisie, a nalatane ma dopiero 80 kilka tyśków > km > a jakie to ma znaczenie? w silniku z bezposrednim wtryskiem i turbo nagar sie nie odkłada? czy > odwrotnie? A na ile może pomóc montaż oil catch tank-u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > A na ile może pomóc montaż oil catch tank-u? nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > na tym > moj braciszek raz juz był na czyszczeniu silnika w serwisie, a nalatane ma dopiero 80 kilka tyśków > km Kilkanaście sztuk w różnych markach (vw, audi, skoda) i nie było ani jednego przypadku j.w. > a jakie to ma znaczenie? w silniku z bezposrednim wtryskiem i turbo nagar sie nie odkłada? czy > odwrotnie? Zasadnicze. Dlaczego misiubisi już nie oferuje GDI w swoich autach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Kilkanaście sztuk w różnych markach (vw, audi, skoda) i nie było ani jednego przypadku j.w. przykro mi, widocznie w szwecji lepiej dbają o klientów > Zasadnicze. > Dlaczego misiubisi już nie oferuje GDI w swoich autach? ze względu na wadliwe szklanki oraz wciąganie oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Pozwolę sobie zacytować chłopaka z CompSportu, trochę wyrwane z kontekstu ale generalnie rozchodzi się o czyszczenie 2.0 TFSI: Quote: Topic juz troche jest.....jeden.....drugi.....jakies puszki pandory.......wszyscy sie boja, nadaja na FSI, a w rzeczywistosci to i tak nic nie zmienia. Robimy caly czas z 2,0TFSI i uwierzcie mi ze ten nagar nie ma zadnego znaczenia do 150tys km. Nie ma co sprawdzac, kombinowac, tym bardziej wlewac do silnika bo to i tak nic nie zmieni. Jak ktos chce miec to zrobione dobrze to co 150tys km sciaga glowice, rozklada na czesci i czysci. Moj silnik przy 120tys km trzymal moc i mial sie swietnie. Po wyczyszczeniu nic kompletnie sie nie zmienilo. Fakt po 150-200tys km pojawia sie problem z zaplonem i wtedy trzeba go wyczyscic ale widze ze coponiektorzy to po nocach spac nie moga. Ja u siebie mam po 6 latach 110kkm i auto jeździ. Nie ma problemu z odpalaniem, nic nie szarpie wszystko jest tak jak być powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 nigdzie nie pisałem, że trzeba sie tego bać ale warto wiedzieć, że coś takiego istnieje zdecydowanie kosztowniejsze są usterki wtryskiwaczy oraz pompy oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 co 150 kkm zdejmować głowicę w celu czyszczenia? dzięki postoję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > na tym > moj braciszek raz juz był na czyszczeniu silnika w serwisie, a nalatane ma dopiero 80 kilka tyśków > km > a jakie to ma znaczenie? w silniku z bezposrednim wtryskiem i turbo nagar sie nie odkłada? czy > odwrotnie? To są dolotowe czy wylotowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > To są dolotowe czy wylotowe? dolot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > nigdzie nie pisałem, że trzeba sie tego bać w przypadku auta używanego należy się tego bać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > dolot Skąd ten olej, z odmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Skąd ten olej, z odmy? Odma, recyrkulacja spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Odma, recyrkulacja spalin. Kicha. Odma chyba w złym miejscu, zabiera za dużo oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Mam w aucie silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, przejechane 165 tysięcy km i niczego takiego > nie stwierdzono. pomyliło mu sie z FSI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario_ Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > nigdzie nie pisałem, że trzeba sie tego bać > ale warto wiedzieć, że coś takiego istnieje > zdecydowanie kosztowniejsze są usterki wtryskiwaczy oraz pompy oleju To poprosimy dla poprawy nastroju o tych awariach pompy oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > To poprosimy dla poprawy nastroju o tych awariach pompy oleju kolega chciał dobrze, przeczytał 2.0, przeczytał VAG - aha no to pompy oleju, a że to było w 2.0TDI a nie 2.0TFSI, to cóż.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > przykro mi, widocznie w szwecji lepiej dbają o klientów Pewnikiem gorsze paliwo leją. > ze względu na wadliwe szklanki oraz wciąganie oleju Jasne. A na rezygnację vw z fsi też masz jakąś teorię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > kolega chciał dobrze, przeczytał 2.0, przeczytał VAG - aha no to pompy oleju, a że to było w 2.0TDI > a nie 2.0TFSI, to cóż.... poczytaj sobie o zatarciach silników 2.0TFSI (sic!) i jakie były tego powody o dziwo silniki 2.0 TDI i TFSI z początku produkcji posiadały podobne problemy wieku dzieciecego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.