murzynek Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 No i się zaczęło M. Sokół na fb: Quote: Sezon 2014 oficjalnie rozpoczęty! Za nami pełen wrażeń pierwszy trening w Melbourne: najlepszy czas Alonso, problemy dopadły Hamiltona i ekipę Lotusa. Hamilton, jeden z przedsezonowych faworytów, nie przejechał nawet jednego pełnego okrążenia: na kółku instalacyjnym problem z czujnikiem ciśnienia oleju spowodował wyłączenie silnika. Grosjean w ogóle nie wyjechał z garażu, a Maldonado pojawił się na torze kwadrans przed końcem sesji – na drugim okrążeniu z kokpitu zaczął wydobywać się dym i kierowca Lotusa ledwo doturlał się do alei serwisowej. Poza tą trójką okrążeń pomiarowych nie przejechali też kierowcy Caterhama. Mniejsze lub większe problemy dotykały praktycznie wszystkich kierowców. Sesja upłynęła pod znakiem kaprysów techniki, uślizgów i wycieczek na pobocza w wyniku kłopotów z nowymi, elektronicznie wspomaganymi tylnymi hamulcami (problemy z tym miało zwłaszcza Toro Rosso – za to ekipa z Faenzy niespodziewanie zaliczyła największy przebieg). Najlepszy czas Alonso (1.31,840) był o 4,5 sekundy wolniejszy niż najlepszy wynik z zeszłorocznego pierwszego treningu (1.27,211). Pracowano głównie nad sprawdzaniem systemów, a ci, którzy byli w stanie to zrobić, wykonywali dłuższe przejazdy pod kątem wyścigu. FP1: 1. Alonso (20 okr.); 2. Button (23 okr.); 3. Bottas (27 okr.); 4. Massa (19 okr.); 5. Ricciardo (26 okr.); 6. Rosberg (17 okr.); 7. Vettel (10 okr.); 8. Magnussen (28 okr.); 9. Raikkonen (19 okr.); 10. Vergne (30 okr.); 11. Hulkenberg (23 okr.); 12. Perez (24 okr.); 13. Kwiat (27 okr.); 14. Gutierrez (7 okr.); 15. Sutil (13 okr.); 16. Bianchi (6 okr.); 17. Chilton (4 okr.); 18. Ericsson (1 okr.); 19. Hamilton (1 okr.); 20. Kobayashi (1 okr.); 21. Maldonado (2 okr.); 22. Grosjean (0 okr.). M. Sokół na fb: Quote: Druga sesja treningowa o wiele bardziej pracowita i produktywna. Duet Mercedesa szybszy o 0,5 sekundy od rywali, dobre tempo Ferrari, RBR, McLarena i Williamsa. Dramaty w Lotusie: tym razem Maldonado nie wyjechał z garażu (problemy z systemem odzyskiwania energii), a Grosjean wykręcił 18. czas. Gorzej wypadł tylko Caterham: Kobayashi nie pojawił się na torze w następstwie problemów z układem paliwowym z pierwszego treningu, a Ericsson miał awarię hydrauliki na okrążeniu instalacyjnym. Hulkenberg i Grosjean zakończyli trening w żwirze – Niemiec zawadził o pobocze przy hamowaniu, w przypadku Francuza wyglądało to na defekt układu hamulcowego. Najlepszy czas Hamiltona – 1.29,625 – był wolniejszy o 3,7 sekundy od zeszłorocznego rezultatu Vettela w drugim treningu. FP2: 1. Hamilton (37 okr.); 2. Rosberg (31 okr.); 3. Alonso (28 okr.); 4. Vettel (41 okr.); 5. Button (33 okr.); 6. Ricciardo (38 okr.); 7. Raikkonen (32 okr.); 8. Bottas (38 okr.); 9. Magnussen (34 okr.); 10. Hulkenberg (33 okr.); 11. Vergne (35 okr.); 12. Massa (31 okr.); 13. Perez (36 okr.); 14. Sutil (36 okr.); 15. Gutierrez (26 okr.); 16. Kwiat (36 okr.); 17. Bianchi (29 okr.); 18. Grosjean (12 okr.); 19. Chilton (29 okr.); 20. Ericsson (1 okr.); 21. Kobayashi (0 okr.); 22. Maldonado (0 okr.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 Jestem ciekawy wyników po qualu Red Bull jak myślałem nie radzi sobie najgorzej a Lotus może zaliczyć katastrofę Edyta: Flmiki z onboard-ów pokazują dobitnie jak kiszkowaty jest dzwięk silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > Jestem ciekawy wyników po qualu > Red Bull jak myślałem nie radzi sobie najgorzej a Lotus może zaliczyć katastrofę > Edyta: > Flmiki z onboard-ów pokazują dobitnie jak kiszkowaty jest dzwięk silnika Jakby te wyścigówki były zbudowane na bazie silnika motocyklowego. No i do tego świst turbawek Masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > Jestem ciekawy wyników po qualu > Red Bull jak myślałem nie radzi sobie najgorzej a Lotus może zaliczyć katastrofę > Edyta: > Flmiki z onboard-ów pokazują dobitnie jak kiszkowaty jest dzwięk silnika porażka .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek2 Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > Jakby te wyścigówki były zbudowane na bazie silnika motocyklowego. może kierowcy wzorem motocyklistów będą zakładali jakieś akcesoryjne wydechy(arrow,akrapovic, yoshimura itp.) bo to co teraz jest to jakas totalna padaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > Flmiki z onboard-ów pokazują dobitnie jak kiszkowaty jest dzwięk silnika jakby je szmatami pookładali dla wytłumienia dźwięku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > jakby je szmatami pookładali dla wytłumienia dźwięku No dokładnie taki jest efekt. W planach w przyszłości jest chyba kolejne ograniczenie obrotów maksymalnych Wiecie... na tych filmikach nie ma pokazanych obrotów, zobaczymy więc jutro podczas transmisji ale ze względu na ograniczenie przepływu paliwa i ogólnie jego zużycia te silniki chyba nigdy nie dokręcą się do 15krmp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > No dokładnie taki jest efekt. W planach w przyszłości jest chyba kolejne ograniczenie obrotów > maksymalnych Wiecie... na tych filmikach nie ma pokazanych obrotów, zobaczymy więc jutro > podczas transmisji ale ze względu na ograniczenie przepływu paliwa i ogólnie jego zużycia te > silniki chyba nigdy nie dokręcą się do 15krmp na relacjach też jest marnie, do tego stopnia że słychać pisk już lekko zblokowanych opon... Chyba Williams dzisiaj mówił, że aby paliwa starczyło to silnik kręci się w zakresie 10500-11500 rpm 15000 rpm pewnie w qual usłyszymy, ale wydaje mi się że nie jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > na relacjach też jest marnie, do tego stopnia że słychać pisk już lekko zblokowanych opon... Pisk opon było już słychać wcześniej. Zainstalują dodatkowe mikrofony na torze i na bolidzie i pójdzie podkręcony przekaz w świat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > Chyba Williams dzisiaj mówił, że aby paliwa starczyło to silnik kręci się w zakresie 10500-11500 > rpm > 15000 rpm pewnie w qual usłyszymy, ale wydaje mi się że nie jutro No właśnie, mam nadzieję że podniosą wartości zużycia paliwa żeby zespoły nie oszczędzały tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > Pisk opon było już słychać wcześniej. Zainstalują dodatkowe mikrofony na torze i na bolidzie i > pójdzie podkręcony przekaz w świat było słychać przy większych blokadach, ew sky miał tak dobrą transmisję, że usłyszałem więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 No i ogląda ktoś? Na razie sezon zapowiada się ciekawie Raikkonen i Vettel out a Ricardo super. Jakby ktoś nie widział to studio F1 jest po staremu ale nie narzekam bo przekaz jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > No i ogląda ktoś? Na razie sezon zapowiada się ciekawie Raikkonen i Vettel out a Ricardo super. > Jakby ktoś nie widział to studio F1 jest po staremu ale nie narzekam bo przekaz jest ja wciaz nie moge przezyc tego dzwieku silnikow ... co to jest?!?!?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > ja wciaz nie moge przezyc tego dzwieku silnikow ... co to jest?!?!?! No ja też i nigdy się nie przyzwyczaję ale oprócz tego ciekawie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kevlar1 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Ja dopiero obejrzę o 11 w polszmat sport news bo innego nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > Ja dopiero obejrzę o 11 w polszmat sport news bo innego nie mam gdzie obejrzysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > gdzie obejrzysz cyfrowa naziemna TV - Polsat Sport News Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Ja się pytam dlaczego podczas onboardów nie ma podanych danych takich jak przez ostatnie lata? ... prędkość i obroty itd... Na bonus okrążenie Hamiltona w którym zdobył PP a mało co nie było by kraksy Komentarz Marka Webbera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > ja wciaz nie moge przezyc tego dzwieku silnikow ... co to jest?!?!?! Nawet moja córka stwierdziła, że w tym sezonie dziwnie rzężą te te silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > Ja się pytam dlaczego podczas onboardów nie ma podanych danych takich jak przez ostatnie lata? ... > prędkość i obroty itd... > Na bonus okrążenie Hamiltona w którym zdobył PP a mało co nie było by kraksy Komentarz Marka > Webbera Drazni uszy. Co sie dzialo? Kto sie rozbil, komu sie zepsul bolid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > Ja się pytam dlaczego podczas onboardów nie ma podanych danych takich jak przez ostatnie lata? ... > prędkość i obroty itd... bo LG już nie odpowiada za grafikę... teraz chyba Rolex robi wszystko Generalnie jest lipa bo nawet live timing poobcinali, zamiast czasów sektorowych są kolorowe kropki, a jak chcesz czasy to trzeba bulić w aplikacjach na iOS i Androida Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Uuu no to mnie nie pocieszyłeś, to chyba nie ma się co spodziewać że w wyścigu się dane pojawią. Edyta: Tu ciekawe porównanie z toru w Australii. 2013 vs 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > Uuu no to mnie nie pocieszyłeś, to chyba nie ma się co spodziewać że w wyścigu się dane pojawią. > Edyta: > Tu ciekawe porównanie z toru w Australii. 2013 vs 2014 dobrze tutaj widac. Stare bolidy szly jak po sznurku. Teraz niestety kierowca walczy z bolidem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Kwalifikacje były ciekawe, a wyścig mam wrażenie, że jutro moze być jeszcze ciekawszy Ciekawe jak jutro bolidy przetrwają wyścig. Dziś było widać że Renault ma poważne problemy - W Lotusie oba samochody miały problemy z silnikami, a u Vettela były problemy z oprogramowaniem silnika Renault. Jakby chcieć trzema słowami podsumować kwalifikacje, możnaby powiedzieć "wybierz jakość Renault" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luter78 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 A, nie macie wrażenia, że po prawie każdym zakręcie (nie wszystkim kierowcom ) odjeżdza tył turbo i duży moment i np Magnussen fajnie zamiata tyłkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 No i tak ja myślałem Red Bull nie będzie w tym sezonie słaby i szybko nadrobią przedsezonowe testy. Ogólnie- Riccardo Magnussen Bottas i Kwiat ale Lotus całościowo No i kamikadze Kobayashi, nic dodać nic ująć powinien dobrą karę za to dostać. Mercedes jest mocny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > No i tak ja myślałem Red Bull nie będzie w tym sezonie słaby i szybko nadrobią przedsezonowe > testy. Ogólnie- Riccardo Magnussen Bottas i Kwiat ale Lotus całościowo > No i kamikadze Kobayashi, nic dodać nic ująć powinien dobrą karę za to dostać. > Mercedes jest mocny Z RBR poczekajmy na cieplejsze rejony, chyba Sokół pisał o tym, że w pt RBR się przegrzewały i czuć było swąd palonego carbonu. A co do wyścigu: 1. silniki są ciche, bardzo ciche. Do tego jazda o kropelce i strasznie nieagresywna. Nawet kierowcy przyznają, że słyszą popiskiwanie opon 2. 8.biegów w skrzyni, a nawet 6. ROS nie dokręcał na prostych... jazda o kropelce. Pomysł z jednym zestawem przełożeń+joker to będzie masakra przy wolniejszych torach. 3. Dziwna sprawa z Ferrari; ALO i RAI mieli problem z wyprzedzaniem... jak już zawalidroga sprzed nosa zniknęła to nagle czasy 1,5-2sek lepsze. RAI chyba póki co nie ogarnia ustawień hamulców. Mam nadzieję, że zespoły się rozkręcą po powrocie do EU. Póki co Merc jeździ w innej lidze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 No Raikkonen nie radzi sobie jak na razie, może kwestia regulacji ale ogólnie Ferrari szału nie robi. Nigdy nie poznamy prawdziwych osiągów tych jednostek napędowych przez oszczędzanie paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Nie potrzebnie wstałem dzisiaj o 6 , zresztą i tak podczas wyścigu prawie usnąłem....( syn mnie obudził ). Syczenie turbo jak w moim ex Stilo przy padającym turbo. Brak dodatkowych danych...sorry ja za czasy na 10000% nie będę płacił...zresztą taki DTM czy Indy są 10000% bardziej emocjonujące..........oszczędność na paliwie....bez komentarza. Brak agresji , wyrazistych kierowców , sterowanie wyścigiem z padoku...generalnie brak jaj. Napiszę to 1 x...fajnie się drzemie przy obecnej transmisji F1 Jest jeden plus oraz postęp...o Kubicy wspomnieli tylko jednym zdaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > A, nie macie wrażenia, że po prawie każdym zakręcie (nie wszystkim kierowcom ) odjeżdza tył turbo i > duży moment i np Magnussen fajnie zamiata tyłkiem Rzuca to się w oczy - nagły przyrost mocy i momentu robi swoje. Stare bolidy ładniej się prowadziły. Ciekaw jestem jaka byłaby szczera opinia któregoś z kierowców, które bolidy przyjemniej się prowadzą - ubiegłoroczne czy tegoroczne. Na razie to wszsycy muszą mówić, że nowe lepsze, bo inaczej by zespoł mógł im ukręcić. Szansa na szczerość będzie po sezonie jak już któryś wyleci i nie będzie miał kontraktu na następny sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Kobayashi kary nie dostanie Quote: Sędziwie uznali tłumaczenie zespołu Caterham, który potwierdził, że w bolidzie Japończyka doszło do poważnej awarii tylnego układu hamulcowego związanego z systemem ERS. Zachowanie się bolidu było więc poza kontrolą kierowcy. No i najważniejsze że Riccardo może stracić drugie miejsce Quote: Kierowca, a w zasadzie jego ekipa, jest podejrzany o złamanie artykułu 5.1.4 regulaminu technicznego F1, który stanowi, że górnym ograniczeniem przepływu paliwa jest wartość 100kg/h. Wartości zużycia i przepływu paliwa są na bieżąco monitorowane przez FIA podczas wyścigu, jednak przed weekendem delegat techniczny FIA, Charlie Whiting, zdradził że dokładne określenie danych będzie możliwe dopiero po wnikliwym przeanalizowaniu bolidu podczas kontroli technicznej. Delegat techniczny FIA przed wyścigiem stwierdzał również, że Federacja będzie surowo przestrzegać ustanowionych limitów zużycia paliwa. źródło: http://f1.dziel-pasje.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 super, koleś straci miejsce bo spalił kilka gramów paliwa więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > super, koleś straci miejsce bo spalił kilka gramów paliwa więcej Nie wiesz o czym piszesz. Jaki jest efekt gdy podawana jest większa porcja paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Kwalifikacje były ciekawe, a wyścig mam wrażenie, że jutro moze być jeszcze ciekawszy > Ciekawe jak jutro bolidy przetrwają wyścig. Dziś było widać że Renault ma poważne problemy - W > Lotusie oba samochody miały problemy z silnikami, a u Vettela były problemy z oprogramowaniem > silnika Renault. Jakby chcieć trzema słowami podsumować kwalifikacje, możnaby powiedzieć > "wybierz jakość Renault" Moze to kwestia nieodpowiedniej pory, ale zasypialem. IMO sezon zdominuje znowu Red Bull. Ferrari znajdzie miejsce w szeregu za Mercedesem, McLarenem a moze i Williamsem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Nie wiesz o czym piszesz. Jaki jest efekt gdy podawana jest większa porcja paliwa? Kolega ma rację, w tym sporcie liczy się każdy KM, chodzi o to że mimo głupich przepisów każdy musi ich przestrzegać żeby było sprawiedliwie. Ciekawe o ile przekroczył ten maksymalny przepływ Edyta: Riccardo Zdyskwalifikowany 1 N.Rosberg Mercedes 1:32:58.710 25 2 K.Magnussen McLaren +26.7 18 3 J.Button McLaren +30.0 15 4 F.Alonso Ferrari +35.2 12 5 V.Bottas Williams +47.6 10 6 N.Hulkenberg Force India +50.7 8 7 K.Raikkonen Ferrari +57.6 6 8 J.E.Vergne Toro Rosso +1:00.4 4 9 D.Kwiat Toro Rosso +1:03.5 2 10 S.Perez Force India +1:25.9 1 11 A.Sutil Sauber +1 okr. 12 E.Gutierrez Sauber +1 okr. 13 M.Chilton Marussia +2 okr. 14 J.Bianchi Marussia +8 okr. 15 R.Grosjean Lotus +14 okr. 16 P.Maldonado Lotus +28 okr. 17 M.Ericsson Caterham +30 okr. 18 S.Vettel Red Bull +54 okr. 19 L.Hamilton Mercedes +55 okr. 20 F.Massa Williams +58 okr. 21 K.Kobayashi Caterham +58 okr. 22 D.Ricciardo Red Bull +24.5 DSQ Jeszcze dołożę filmik z grafiką jakiej w polskiej TV nam brakuje. Prędkość, obroty.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Organizatorzy GP Australii też nie polubili nowego silnika KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Organizatorzy GP Australii też nie polubili nowego silnika KLIK No są za ciche nawet kierowcy się skarżą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > 2. 8.biegów w skrzyni, a nawet 6. ROS nie dokręcał na prostych... jazda o kropelce. Pomysł z jednym > zestawem przełożeń+joker to będzie masakra przy wolniejszych torach. dobrze rozumiem, ze maja teraz jeden zestaw przelozen na caly sezon? Jakos nie widze jazdy na Monza i Monaco na tym samych przelozeniach. Na Monaco jak 5 bieg wbija to bedzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 No tak, tyle że FIA umożliwiła zespołom jedną zmianę przełożeń w sezonie jakby te na początku niego popełniły jakiś błąd w ich dobraniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > No i się zaczęło i się skończyło ... obejrzałem powtórkę wyścigu i ... co to do ... jest to jakieś popierdułki są to już wyścigi gokartów są bardziej emocjonujące KOB nie zawiodłeś jak zwykle teraz oglądanie F1 to czekanie kto nie dojedzie bo mu mapsensor nawali albo spadnie rurka z doładowania ... porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > No tak, tyle że FIA umożliwiła zespołom jedną zmianę przełożeń w sezonie jakby te na początku niego > popełniły jakiś błąd w ich dobraniu. jedna zmiane? jak to rozumiec? zmiana na jeden wyscig czy jedna zmiana w calym sezonie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > jedna zmiane? jak to rozumiec? zmiana na jeden wyscig czy jedna zmiana w calym sezonie? ja czytałem, że skrzynia biegów jako zespół napędowy jest na sześć kolejnych wyścigów ale o przełożeniach nic nie pisali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > ja czytałem, że skrzynia biegów jako zespół napędowy jest na sześć kolejnych wyścigów ale o > przełożeniach nic nie pisali To by było istne szaleństwo jeśli nie można byłoby zmieniać przełożeń. Silnik mają jednak więcej Nm i już na testach wychodziło, że lepiej było zostać na jednym nawrocie na trójce niż na jedynce w porównaniu do roku 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > ja czytałem, że skrzynia biegów jako zespół napędowy jest na sześć kolejnych wyścigów ale o > przełożeniach nic nie pisali to sie zgadza, tutaj cos pisza ale pisza tez: Quote: W związku ze zmianą układów napędowych na turbodoładowane jednostki V6 o pojemności 1,6 litra FIA narzuciła także zmianę liczby przełożeń, która obecnie wynosi 8 plus bieg wsteczny, który jest obowiązkowy w bolidach F1. Co więcej ekipy muszą teraz z góry wybrać osiem przełożeń na cały sezon. Federacja na sezon 2014 przewidziała jednak możliwość dokonania jednej zmiany przełożeń w trakcie sezonu. Zespoły mogą także do woli wymieniać przełożenia w swoich bolidach, pod warunkiem, że używane poprzednio wykazują oznaki zużycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.