master22221 Napisano 15 Maja 2006 Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 PS. Omega miała silnik X20XEV, była z 1996 roku i miała 16-pinowe złącze - innych (10-pinowych) nie mogę testować, bo mam wtyczkę 16-pin - nie ryzykuję luźnymi pinami do złącza, za drogo kosztują błędy. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
herman78 Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 > Ten już prędzej, ale pewności nie ma, teoretycznie powinien, chociaż > na fotce na wyjściu ma 4 piny. Nasz ma 3: +12V, masa i diag. > Jeśli masz możliwość zwrotu, to przetestuj sobie. > Pozdro. Napisałem do firmy Viaken i dostałem od nich odpowiedz ze powinien do naszych samochodow pasowac taki interface: Klik Moze ktos sie wypowie. W opisie pisza cos na temat linii K i L. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuvolari Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 Posiadam interface od Vikena, do diagnostyki opla potrzebujemy głównie linii K (zależy od modelu). Interface działa z programem OpelTech2 przy czym, przy najmniej u mnie, funkcjonuje prawidłowo na PC pod WinXP natomiast na laptopie również pod WinXP gdzie mam port COM uzyskany poprzez złącze PCMCIA interface nie nawiązuje połączenia - podejrzewam że jest to wina przejściówki PCMCIA, chociaż np. tuner satelitarny łączy się bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2006 > Posiadam interface od Vikena, do diagnostyki opla potrzebujemy > głównie linii K (zależy od modelu). Interface działa z programem > OpelTech2 przy czym, przy najmniej u mnie, funkcjonuje > prawidłowo na PC pod WinXP natomiast na laptopie również pod > WinXP gdzie mam port COM uzyskany poprzez złącze PCMCIA > interface nie nawiązuje połączenia - podejrzewam że jest to wina > przejściówki PCMCIA, chociaż np. tuner satelitarny łączy się bez > problemu. Zgadza sie na przejściówkach nie chce chodzić musi być żywy com czyli w gre wchodzą starsze laptopy. Umnie na IBM T20 chodzi bezproblemowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 28 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2006 > o2.pl > login: tech2opel > hasło: opelastra Nie da się wejść, niepoprawny login lub hasło Gdzie mogę znaleźć Opel.exe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arrmi Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 podłączam się do pytania ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek9 Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 pliczek z o2.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arrmi Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 > pliczek z o2.pl gdyby republika miala problem z przekroczeniem transferu - pliczek jest też tu : http://armi.vip.interia.pl/opel/Nowy.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asterix10 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > gdyby republika miala problem z przekroczeniem transferu - pliczek > jest też tu : http://armi.vip.interia.pl/opel/Nowy.rar nsreście ktoś to poskładał do kupy- dzięki javascript:void(0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marvi Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > nsreście ktoś to poskładał do kupy- dzięki javascript:void(0) A takie pytanie czy komus to dziala ? mi sie udalo jednym z tych programow odczytac bledy i to wszystko, zadnych odczytow stanu czujnikow, parametrow, kalibracji nic wiecej nie mozna zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek9 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > A takie pytanie czy komus to dziala ? mi sie udalo jednym z tych > programow odczytac bledy i to wszystko, zadnych odczytow stanu > czujnikow, parametrow, kalibracji nic wiecej nie mozna zrobic takie rzeczy to tylko w erze do takich zadań to trzeba poskładać uniscana (dostępny np. na elektroda.pl) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gplonka1313 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 Witam,jestem nowy na forum mam astre G 1998 x20dtl i mam złożony przez kumpla interfejs na tranzystorach.Przymierzam się jutro do podpięcia mojego astrolota do komputerka lecz mam pewne wątpliwości co do podłączenia kabelków do auta,gdyż gniazdo nie ma numerów.Siłą dedukcji doszedłem które to mają być piny bo na 16 aktywnych jest tylko 6. Bardzo proszę o jakieś foto lub objaśnienie. [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 Pooglądaj sobie rysunki: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html U mnie jest akurat "do góry nogami". Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gplonka1313 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 Wielkie dzięki. Jak tak to u mnie tez jest odwrotnie i aktywne są piny 3,4,5,7,12,16. Jutro się biore do roboty i podłączam asterke do PCta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
apb Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 Witam czy komuś udało się podpiąć pod ECU w silniku X16 XEL.Próbowałem na laptopie z przejściówką USB i blaszaku żywy com i niestety.Z poduchami i ABS ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 Wielokrotnie podłączałem się dwoma różnymi laptopami z com i blaszakiem z com, żadnych problemów z komunikacją. Niedługo wypróbuję pozyczoną przejściówkę PCMCIA-COM z laptopem, który com-a nie posiada. Podobno działa jak "żywy" com, kosztowała ponad 300 PLN. Jak sie uda, napiszę o niej parę słów... Jedyne moje problemy z Tech2naPC to: - nie zmienia zawartości licznika km, mimo, że daje komunikat, że zmienił, chociaż mam VDO, "modyfikowalny" softem - nie łączy się ze sterownikiem centralnego zamka. A może zapomniałeś przełączyć wyjścia z pin 12 na pin 7 po testowaniu poduszek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > Wielkie dzięki. Jak tak to u mnie tez jest odwrotnie i aktywne są > piny 3,4,5,7,12,16. Jutro się biore do roboty i podłączam > asterke do PCta. Oczywiście, że tylko TE piny są aktywne, ewentualnie w innych oplach dodatkowo: 6, 8. Jak się to wie, to rysunek złącza nie jest potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gplonka1313 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > Oczywiście, że tylko TE piny są aktywne, ewentualnie w innych oplach > dodatkowo: 6, 8. Jak się to wie, to rysunek złącza nie jest > potrzebny. Masz 100% racji,ale ja nie jestem z elektroniką na ty i wolałem uspokoić sumienie przed podpięciem do PCta.Nie byłem pewny czy piny podane na schemacie(na 2 tranzystorach)dotyczą akurat mojego autka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
apb Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 Piny zmieniałem ale problem może w tym że to F-ka rocznik 1995. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gplonka1313 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 Koledzy pomóżcie. Mam astre g X20DTL interfejs na 2 tranzystorach odblokowany port com i w programie opel.exe cały czas pokazuje" nie widzi interfejsu". Interfejs na bank jest dobry,komputer stacjonarny WIN XP.Co jeszcze można zrobić [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 Witaj! Podłączałem się do takiego autka laptopem i nie było problemu. Musisz mieć źle wykonany interface, testowałeś na innym Oplu? Taki komunikat występuje tylko wtedy, jeśli nie ma zasilania na interfejsie (bierze +12V z pin 16 złącza ALDL) lub masy (pin 4 lub/i 5 złącza ALDL) - a to bywa również, jeśli zamieni się kolektory z emiterami w tranzystorach - ktoś tu na forum juz wykonał, przesłał foto płytki i znalazłem mu błąd. Sprawdź woltomierzem NA INTERFEJSIE(!) po podłączeniu do kompa i do auta i włączeniu zapłonu, czy masz zasilanie +12V i masę!!! Pin "sygnałowy" nie musi być podłączony. Jeśli jest zasilanie to interfejs źle zrobiony lub ze złych elementów... A może zapomniałeś włączyć zapłon????? Sprawdz też dokładnie, czy elementy są prawidłowo połączone - ten układ jest tak prosty, że każdy myśli, że nie sposób go źle wykonać i robi "szkolne" błędy!!! Oczywiście zakładam, że nie popełniłeś gafy w rodzaju nie wybrania odpowiedniego nr com-a w ustawieniach, bądź masz zablokowane com-y w biosie kompa lub niepodłączony śledź do coma...? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gplonka1313 Napisano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 Wielkie dzieki wygląda na to, że są pomylone colektory z emiterami, bo cała reszta jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 Witam posiadaczy laptopów bez portu com!!! Dziś podłączyłem sie do auta przez "nasz" interfejs na 2 tranzystorach laptopem nie posiadającym portu com. Użyłem przejściówki PCMCIA->com o nazwie "High-Speed Serial Card" SP 320-232, firmy ARGOSY . Przejściówka posiada sterowniki do Win2000, WinXP, W98, W95 oraz DOS (!!!). Ja posiadam WinXP. Po zainstalowaniu sterowników do przejściówki, trzeba w ustawieniach portu ustawić go na com1, ponieważ na com2 program Opel nie chce czytać interfejsu (pomimo ustawienia w settings com2, próbuje czytać z com1). To dobra informacja również dla posiadaczy Euroscana od Viakena, gdzie w laptopie potrzeba dwóch com-ów, jeden sprzętowy, a drugi na przejściówce. A teraz bardzo zła wiadomość: przejściówka kosztuje 320-380 zł w zależności od sklepu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemula Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 Witam Panowie a czy u mnie zadziała taki interfejs? Mam Astrę jak w opisie poniżej i wcześniej (przed swapem) miałem silnik x16xel pozdrawiam Przemula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 Przykro mi, ale twojego silnika C20NE nie ma na liście obsługiwanych silników, z 2 litrowych jest np. X20XEV, C20SEL, X20DTL itd. Ale jeśli masz ECU pozostawione od X16XEL lub takie samo, jak inny silnik z listy - powinno działać, przecież komputer łączy się nie z silnikiem, ale z jego sterownikiem. Napisz jaki masz sterownik, to sprawdzimy, czy jest na liście. Ale auto ma też inne sterowniki - klimy, poduszek, abs itd. które program i układ obsłuży. Generalnie obsługuje Ople od 1997 roku, chociaż podłączałem Omege z 96 roku silnik X20XEV oraz inne jego sterowniki i działało. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemula Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 > Przykro mi, ale twojego silnika C20NE nie ma na liście obsługiwanych > silników, z 2 litrowych jest np. X20XEV, C20SEL, X20DTL itd. Ale > jeśli masz ECU pozostawione od X16XEL lub takie samo, jak inny > silnik z listy - powinno działać, przecież komputer łączy się > nie z silnikiem, ale z jego sterownikiem. Napisz jaki masz > sterownik, to sprawdzimy, czy jest na liście. > Ale auto ma też inne sterowniki - klimy, poduszek, abs itd. które > program i układ obsłuży. Generalnie obsługuje Ople od 1997 roku, > chociaż podłączałem Omege z 96 roku silnik X20XEV oraz inne jego > sterowniki i działało. Pozdrawiam. No nie ECU sterujące silnikiem jest od c20ne bo przecież nie mogło pozostać od x16xel. Szkoda, że nie będę mógł połączyć się z komputerem silnika. W zasadzie reszta też się przyda więc może w najbliższej przyszłości zbuduje sobie takie urządzonko pozdrawiam Przemula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 Wg Info-Techa masz Motronic 1.5 Nie ma tego sterownika na liście programu Opel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gplonka1313 Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 > Witaj! > Podłączałem się do takiego autka laptopem i nie było problemu. Musisz > mieć źle wykonany interface, testowałeś na innym Oplu? Taki > komunikat występuje tylko wtedy, jeśli nie ma zasilania na > interfejsie (bierze +12V z pin 16 złącza ALDL) lub masy (pin 4 > lub/i 5 złącza ALDL) - a to bywa również, jeśli zamieni się > kolektory z emiterami w tranzystorach - ktoś tu na forum juz > wykonał, przesłał foto płytki i znalazłem mu błąd. > Sprawdź woltomierzem NA INTERFEJSIE(!) po podłączeniu do kompa i do > auta i włączeniu zapłonu, czy masz zasilanie +12V i masę!!! Pin > "sygnałowy" nie musi być podłączony. Jeśli jest zasilanie to > interfejs źle zrobiony lub ze złych elementów... A może > zapomniałeś włączyć zapłon????? > Sprawdz też dokładnie, czy elementy są prawidłowo połączone - ten > układ jest tak prosty, że każdy myśli, że nie sposób go źle > wykonać i robi "szkolne" błędy!!! > Oczywiście zakładam, że nie popełniłeś gafy w rodzaju nie wybrania > odpowiedniego nr com-a w ustawieniach, bądź masz zablokowane > com-y w biosie kompa lub niepodłączony śledź do coma...? > Pozdrawiam. Chciałbym serdecznie podziękować master22221za pomoc.Dzięki Wielkie.Wczoraj w końcu udało mi się połączyć z PCtem. Ostatecznie okazało się,że były zamienione kolektory z emiterami.Po przelutowaniu w dalszym ciągu nie mogłem się połączyć.Lekko załamany oddałem kolejny raz interfejs do wgłądu kumplowi i okazało sięże miał 2 zimne luty. I wczoraj w końcu nadszedł upragniony dzień połączenia. Mam tylko jeszcze jedno pytanie.Czy nie da się czegoś zrobić z tym węgierskim.Wszystkie komunikaty o błędach komputer wyświetla po węgiersku nawet jeśli zmienie w opcjach na angielski.Po angielsku sa tylko opcje.Czy tak musi być ?DZIĘKI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 hmmm, bardzo ciekawy temat... wątek się niemiłosiernie rozrósł, więc może któryś z Kolegów pokusiłby się o zebranie najważniejszych informacji do kupy i może jakiś nowy wątek? najlepiej mini-manual do wrzucenia na WoA? przy okazji pytanko mam: czy to tylko z OBDII bangla? czy jest jakaś szansa pobawić się ze zwykłym złączem diagnostycznym (10 lub 16 pinów)?? pozdr. Azja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 Do twojego silnika mam tylko po rosyjsku. Przerobiłem na dokument worda, traktuj jako tłumaczenie. Ale lepiej poszukaj gdzieś w necie kodów błędów opla 4-cyfrowych - po numerze błędu po węgiersku odszukasz jego opis. 277342018-GASTRAENGX20DTL.RU.doc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 > przy okazji pytanko mam: czy to tylko z OBDII bangla? > czy jest jakaś szansa pobawić się ze zwykłym złączem > diagnostycznym (10 lub 16 pinów)?? Szansa jest, z 16 pin 100%, bo starsze Ople nie maja złącza zgodnego z OBD2. Z 10 pin sądzę, że na 90% będzie działać, to tylko kwestia innego gniazdka, a sterowniki są te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 > Z 10 pin sądzę, że na 90% będzie działać, to tylko kwestia innego > gniazdka, a sterowniki są te same. a soft obsługuje może C18NZ? pytam bez cienia nadziei, bo to prosty silniczek na Multecu CFi... pozdr. Azja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 > a soft obsługuje może C18NZ? Nie ma na liście takiego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > Nie ma na liście takiego silnika. szkoda... dzięki pozdr. Azja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sliver Napisano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 ostatnio pare razy podczas jazdy zapalala sie mi kontrolka od ABS'u po czym po chwili sama gasla. zrobilem sobie interfejs na dwoch tranzystorach zeby zczytac bledy i ten wegierski program wywalil mi cos takiego: Quote: ECU Sikeresen Inicializálwa. Keyword 2025 protokol Keyword #1: E9 Keyword #2: 8F Opel alkatrész szám: 90576560 DS Gyártó alkatrész szám: EBC430 Gyártó ECU szoftverszám:OVEWCTE4000 ProgrammingDate: 98/02/14 CalibrationRepairShopCodeOrCalibrationEquipmen tSerialNumber 0201 Tárolt hibakódok vannak! C0035 Nincs jelen (5) <Ismeretlen DTC> C0045 Nincs jelen (5) <Ismeretlen DTC> C0050 Nincs jelen (5) <Ismeretlen DTC> C0121 Nincs jelen (2) <Ismeretlen DTC> C0161 Nincs jelen (0) <Ismeretlen DTC> C0800 Nincs jelen (2) <Ismeretlen DTC> C0550 Nincs jelen (0) <Ismeretlen DTC> C0800 Nincs jelen (2) <Ismeretlen DTC> C0232 Nincs jelen (1) <Ismeretlen DTC> Wiecie moze co to oznacza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 > Wiecie moze co to oznacza?? Quote: C0035 Nincs jelen Jeleń zaplątał ci się w koło.... Nie trza było po lesie jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 > C0232 Nincs jelen > (1) > Wiecie moze co to oznacza?? Witam! Jest tu na kaciku osoba co moglaby pomoc z tym jezykiem. Nie jestem pewny ale chyba na HydeParku widzialem jego posta. W podpisie mial poprzednio Budapeszt a teraz .... jakies miasto w polsce i walnal text w tym dziwnym dla nas jezyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 > Witam! > Jest tu na kaciku osoba co moglaby pomoc z tym jezykiem. > Nie jestem pewny ale chyba na HydeParku widzialem jego posta. > W podpisie mial poprzednio Budapeszt a teraz .... jakies miasto w > polsce i walnal text w tym dziwnym dla nas jezyku. Nie Jego a Jej bo jest to żona kolegi Żurawia który ma astre i pisuje też tutaj Wal na priv do Niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sliver Napisano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 z tlumaczeniem na polski to raczej problemu nie mam... w watku juz ktos podawal linka do slownika wegierskiego i np. "Nincs jelen" oznacza, ze blad juz nie istnieje ale kiedys sie pojawil. interesuje mnie najbardziej co oznaczaja numery bledow, ktore sie odczytaly czyli 35,45,50,121,161,550,800,232. i czy to sa wogole od absu bledy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viking Napisano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 Witam, Czy interfejs na tranzystorach wraz z preogsem opel zadziała w vectrze b z silnikiem 1.6 16? autko z 1997 r, złącze 16 pin..Czy ja mam odb????? chyba nie? Na marginesie. Czy ktoś, kto już złozył interfejs nie zechciałby za opłatą mi złożyć ? proszę o ew. info dot konkretów ($$$$:-)na mail: [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gplonka1313 Napisano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 Aczy ktoś wie co znaczą te cyfry w nawiasach np. (1) w C0232 Nincs jelen (1) <Ismeretlen DTC> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drapak1 Napisano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 > Witam, > Czy interfejs na tranzystorach wraz z preogsem opel zadziała w > vectrze b z silnikiem 1.6 16? autko z 1997 r, złącze 16 pin..Czy > ja mam odb????? chyba nie? OBD masz.... tylko jakie OBD. Uzupełnij profil proszę Wnioskująć z opisu (16 pin) masz OBD II > Na marginesie. Czy ktoś, kto już złozył interfejs nie zechciałby za > opłatą mi złożyć ? proszę o ew. info dot konkretów Pytania na PRIV-a proszę kierować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sliver Napisano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2006 > Aczy ktoś wie co znaczą te cyfry w nawiasach np. (1) w > C0232 Nincs jelen > (1) Te cyfry w nawiasach prawdopodobnie oznaczaja ile razy pojawil sie dany blad... tak mi sie wydaje.. a co do pytania czy zadziala ten interfejs z vectra 1.6 97r. to odpowiedz brzmi - tak. sam podlaczalem go do vectry z takim silnikiem tyle, ze poliftowej z 99r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viking Napisano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2006 > Witam, > Czy interfejs na tranzystorach wraz z preogsem opel zadziała w > vectrze b z silnikiem 1.6 16? autko z 1997 r, złącze 16 pin..Czy > ja mam odb????? chyba nie? > Na marginesie. Czy ktoś, kto już złozył interfejs nie zechciałby za > opłatą mi złożyć ? proszę o ew. info dot konkretów ($$$$:-)na > mail: [email protected] up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gplonka1313 Napisano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2006 > Te cyfry w nawiasach prawdopodobnie oznaczaja ile razy pojawil sie > dany blad... tak mi sie wydaje.. U mnie w tym nawiasie przy niektórych błędach pojawia się litera np. (B). Co to znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2006 To są błędy ABS: C0035 -? Wheel speed sensor left front -? Wheel speed sensor left front C0040 -? Wheel speed sensor right front -? Wheel speed sensor right front C0045 -? Wheel speed sensor left rear -? Wheel speed sensor left rear C0050 -? Wheel speed sensor right rear -? Wheel speed sensor right rear C0060 -? Solenoid valve LH front outlet C0065 -? Solenoid valve LH front inlet C0070 -? Solenoid valve RH front outlet C0075 -? Solenoid valve RH front inlet C0080 -? Solenoid valve LH rear outlet C0085 -? Solenoid valve LH rear inlet C0090 -? Solenoid valve RH rear outlet C0095 -? Solenoid valve RH rear inlet C0110 -? Pump motor-supply voltage low -? Pump motor-supply voltage low C0121 -? System relay-circuit -? System relay-circuit -? System relay-circuit C0141 -? TCS primary solenoid valve-RH front C0146 -? TCS switchover solenoid valve-RH front C0151 -? TCS primary solenoid valve-LH front C0156 -? TCS switchover solenoid valve-LH front C0161 -? Brake pedal position switch -? Brake pedal position switch C0236 -? Engine speed sensor-no signal C0241 -? Engine torque input-incorrect signal C0244 -? Engine torque input-no signal C0245 -? Wheel speed sensors-incorrect signal -? Wheel speed sensors-incorrect signal C0550 -? ECU-failure C0551 -? ECU(TC)-not programmed C0800 -? Supply voltage Przetłumacz sobie z angielskiego. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gplonka1313 Napisano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 Czy u kogoś działa opcja "MEASURING BLOCK" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiena Napisano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 przyznam sie ze dopiero teraz znalalem ten topic mam pytanie a wlasciwie ze 2 :-P czy ten soft dziala z asterka z '92 ?? i gdzie mozna nabyc ewentualnie tzn miedzymordzie (czyt. interface) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke31 Napisano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 Kiedyś już pytałem i nikt nie odpowiedział. Więc zapytam jeszcze raz - czy z Z16SE warto próbować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gplonka1313 Napisano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2006 > przyznam sie ze dopiero teraz znalalem ten topic > mam pytanie a wlasciwie ze 2 :-P > czy ten soft dziala z asterka z '92 ?? > i gdzie mozna nabyc ewentualnie tzn miedzymordzie (czyt. interface) > pzdr W asterce z tego roku raczej nie bedzie to działać. W menu programu są astry od 1997 -2005,ale ponoć działają tez niekóre asterki z 1996 roku.Wszystko zależy od typu kompa w aucie. Interface najlepiej dać do zrobienia komuś kto sie na tym zna.Jest on banalny w swej prostocie i tani.koszt części to ok. w moim przypadku 8zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.