Skocz do zawartości

Cennik i konfigurator Mustanga 2015


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawił się w końcu na stronie http://www.ford.com

I wychodzi mi że raczej maksymalnie skonfigurowany Mustang GT (5.0L v8):

2015 Ford Mustang GT Premium Fastback, 5.0L Ti-VCT V8 Engine, 6-Speed Manual Transmission$36,100

401A - $1,795

GT Track Package - $2,495

Reverse Park Assist - $295

Adaptive Cruise Control with Collision Mitigation and Rain-Sensing Wipers - $1,195

Voice-Activated Navigation System - $795

Recaro Leather Sport Seats - $1,595

Kosztuje razem $45K

Wyposażenie:

Dual-Zone Electronic Automatic Temperature Control

Full Armrest Console

2 Cupholders

Driver Footrest

Black Carpeted Front Floor Mats

Illuminated Locking Glove Box

Four gauge cluster and Register Vents

Interior Trunk Release

Center High-mounted Dome Lamps (Fastback Only)

Lighted Bezel (Convertible Only)

Map Pockets

Cloth Bucket Seats

6-way Power Driver's Seat with Power Lumbar

2-way Manual Passenger Seats

4-way Adjustable Head Restraints

Tilt and Telescoping Leather-wrapped Steering Wheel with Speed and Audio Controls

Sun Visor with Illuminated Mirrors

Windows/Locks -- Power 1-touch Up/Down Driver and Passenger windows with Global Open/Close

9 Speaker Sound System with Amplifier

Shaker™ Pro Audio System

HD Radio™

SIRIUS Satellite Radio

Audio Input Jack

SYNC with MyFord Touch

Intelligent Access with Push Button Start

MyKey

2 Powerpoints

Rear View Camera System

Rear Window Defroster

Dual Bright Exhaust with Rolled Polished Tips

Wiper Activated Projector Halogen Headlamps

Raised Blade Decklid Spoiler

LED Sequential Tail Lamps

Mirrors-Heated with Integrated Turn Signals

Pony Projection Lights

Rear Diffuser

LED Fog Lamps

18" x 8" Magnetic Gloss Paint/Machined-Aluminum Wheels

Blind Spot Information System with Cross-Traffic Alert

AdvanceTrac with Electronic Stability Control (ESC)

Dual Front Airbags

Driver Knee Airbag

Driver and Passenger Side-Impact Airbags

Side Curtain Airbags (Fastback only)

Illuminated Entry

LATCH (Lower Anchors and Tethers for Children)

Personal Safety System™

Remote Keyless-entry

SecuriLock Passive Anti-Theft (PATS)

SOS Post-Crash Alert System™

Tire Pressure Monitoring System (TPMS)

6-speed Manual Transmission

Vented 4-wheel Disc Power Brakes

Selectable Effort Electronic Power-Assist Steering (EPAS)

Co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Badziewny - nie badziewny.

> Wczoraj zamówiłem jedynkę bmw z najmniejszym silnikiem - cenowo wyszła niewiele poniżej tego

> mustanga.

> Junia i ten jej fiskalizm.

Znajac Marka to znowu cos zamieszal, zapomnial i zamataczyl ze cena niby niska. Podobnie jak pisał o F150 z fotki za 20tys zielonych a jak się później okazało to kosztuje 50 bo to inny model....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajac Marka to znowu cos zamieszal, zapomnial i zamataczyl ze cena niby niska. Podobnie jak pisał

> o F150 z fotki za 20tys zielonych a jak się później okazało to kosztuje 50 bo to inny

> model....

Wejdź na konfigurator i sie pobaw sam wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

> Co sądzicie?

Sadze i wiem, ze zaplace duzo wiecejzlosnik.gif - M moim loklanym salonie lista jak zostawialem deposit na auto miala 54 osoby...

Wiem, ze w wielu (jak nie kazdym) salonie Ford jest podobnie ... 001.gif[...] i sadze, ze nie nadaza tego klepac idea.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widzisz, problem w tym ze mustang sie trzyma drogi jak przyzwoity samochód sportowy. A challenger

> tak jak to jego protoplasta z lat 60'tych.

A mi sie coś wydaje, że jeszcze nie tak dawno twierdziłeś coś zupełnie innego. Tylne zawieszenie miało powodować "pływanie" po asutostradzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mi sie coś wydaje, że jeszcze nie tak dawno twierdziłeś coś zupełnie innego. Tylne zawieszenie

> miało powodować "pływanie" po asutostradzie

Tak czy tak Challenger to juz konstrukcyjnie stary kibel. A Mustang nowa konstrukcja...i wreszcie nawet dostal jakies ludzkie tylne zawieszenie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak czy tak Challenger to juz konstrukcyjnie stary kibel. A Mustang nowa konstrukcja...i wreszcie

> nawet dostal jakies ludzkie tylne zawieszenie

Problemem Challengera jest nadwaga. Podobnie jak Camaro. Mustang jest znacznie lżejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.