ltalaska Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 Cześć Czy ktoś miał z was styczność jak zachowuje się LPG w Lagunie 3 z silnikiem 2.0 (140KM)? Jaki typ instalacji (producent) by był zalecany? Z góry dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 > Cześć > Czy ktoś miał z was styczność jak zachowuje się LPG w Lagunie 3 z silnikiem 2.0 (140KM)? Jaki typ > instalacji (producent) by był zalecany? > Z góry dzięki za podpowiedzi. Kiedyś przy jednej okazji zakupu takiego auta pytałem tu i tam o ten silnik. Nie jest to niestety stary silnik F4R Renault tylko jakiś inny, który jak mi wtedy różni ludzie mówili średnio znosi kuchenkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 > Cześć > Czy ktoś miał z was styczność jak zachowuje się LPG w Lagunie 3 z silnikiem 2.0 (140KM)? Jaki typ > instalacji (producent) by był zalecany? > Z góry dzięki za podpowiedzi. stag premium/lpgtech obd/ agis p13 hana ac r01 pamietaj ze m4r to nie to co stara poczciwa f4r'ka to silnik nissana, slabe gniazda zaworowe, panewki bez zamkow, luz zaworowy wymagajacy demontazu rozrzadu walkow itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xkowal Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 > Cześć > Czy ktoś miał z was styczność jak zachowuje się LPG w Lagunie 3 z silnikiem 2.0 (140KM)? Jaki typ > instalacji (producent) by był zalecany? > Z góry dzięki za podpowiedzi. Jak poprzednicy pisali silnik Nissana wyjątkowo nieprzyjazny LPG ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 By nie zakładać nowego wątku, podłączę się z tym samym pytaniem, ale o silnik 1.8 jak w tytule, jak również o silnik 2.0 135KM, od starszej dwójki, rocznik 2002. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 > By nie zakładać nowego wątku, podłączę się z tym samym pytaniem, ale o silnik 1.8 jak w tytule, jak > również o silnik 2.0 135KM, od starszej dwójki, rocznik 2002. do tego mozna smialo montowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltalaska Napisano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 Coraz więcej czytam i czytam o tym silniku i rzeczywiście nie jest różowo z LPG. Auto mam sprawdzone od teściowej, która obecnie zmienia samochód, więc chcąc niechcąc jestem i tak na nie zdecydowany. Myślałem, że po Focusie uda mi się wyłapać coś co będzie lubiło gazownie. W każdym bądź razie bardzo dziękuję za opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > do tego mozna smialo montowac Dzięki. Myślę o kupnie Laguny 2 przedliftingowej 2002. Jedyną zaletą jest dla mnie pewny i niski stan licznika (samochód w rodzinie od nowości) oraz wygoda w środku. Gorzej z niezawodnością, głównie elektroniki. Co do LPG - wybrałbym raczej firmowy zestaw BRC 4-gen. Podobno radzi sobie. Raczej nie ma sensu ryzykować z 2-gen. Zastanawiam się jedynie nad wyborem dobrych wtryskiwaczy do gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Dzięki. Myślę o kupnie Laguny 2 przedliftingowej 2002. Jedyną zaletą jest dla mnie pewny i niski > stan licznika (samochód w rodzinie od nowości) oraz wygoda w środku. Gorzej z niezawodnością, > głównie elektroniki. Co do LPG - wybrałbym raczej firmowy zestaw BRC 4-gen. Podobno radzi > sobie. Raczej nie ma sensu ryzykować z 2-gen. Zastanawiam się jedynie nad wyborem dobrych > wtryskiwaczy do gazu. nie wiem jak u ciebie w okolicy z brc, ale wolalbym cos bardziej popularnego z polskiego podworka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Cześć > Czy ktoś miał z was styczność jak zachowuje się LPG w Lagunie 3 z silnikiem 2.0 (140KM)? Jaki typ > instalacji (producent) by był zalecany? > Z góry dzięki za podpowiedzi. Podobno nie wszystkie Laguny 3 miały silniki Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > nie wiem jak u ciebie w okolicy z brc, ale wolalbym cos bardziej popularnego z polskiego podworka Do BRC mam blisko. Poza tym użytkuję II-gen tej firmy od prawie 10 lat. Nie wiem jak 4-gen, ale moja dwójka jest bezawaryjna przez 120kkm. Jeżeli jednak jest jakiś polski zestaw sprawdzony i wart uwagi, to jestem za. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Podobno nie wszystkie Laguny 3 miały silniki Nissana. Silnik Renault to 2,0T. Silniki bez turbo są niestety nissana. Wkładali też chyba 1,6 ale to nie jedzie i pewnie bida wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Silnik Renault to 2,0T. Silniki bez turbo są niestety nissana. > Wkładali też chyba 1,6 ale to nie jedzie i pewnie bida wersja. Za forum laguna, ale trzeba się logować "Najważniejsze: 1. M4R nie posiada regulacji hydraulicznej - do tego silnika występują szklanki mechaniczne o różnych wysokościach 2. F4R posiada regulację hydrauliczną - hydrauliczny regulator luzu zaworowego identyczny jak w M9R (diesel) i innych starszych Jednocześnie w sprzedaży były F4R (140, 170 i 205 KM) oraz M4R (140KM) z automatami i bez w dowolnych konfiguracjach. Łatwo sprawdzić kto jaki ma silnik. W łapkę bierzemy dowód rejestracyjny i sprawdzamy nr VIN. Tak z grubsza: VF1KT0x VF1BT0x to F4R VF1KT1x VF1BT1x i wyższe numery to M4R (ja np. mam KT3H którego to nie ma w Dialogysie v.3.99). K - kombi B - hatch" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2014 > Jak poprzednicy pisali silnik Nissana wyjątkowo nieprzyjazny LPG ... Obstawiam że w dużej części taka opinia o niektórych silnikach bierze się stąd że nie bardzo chce chodzić z najtańszymi Valtekami i instalacjami zrobionymi na drut przez 8h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2014 > Obstawiam że w dużej części taka opinia o niektórych silnikach bierze się stąd że nie bardzo chce > chodzić z najtańszymi Valtekami i instalacjami zrobionymi na drut przez 8h. niektorych tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Za forum laguna, ale trzeba się logować > "Najważniejsze: > 1. M4R nie posiada regulacji hydraulicznej - do tego silnika występują szklanki mechaniczne o > różnych wysokościach > 2. F4R posiada regulację hydrauliczną - hydrauliczny regulator luzu zaworowego identyczny jak w M9R > (diesel) i innych starszych > Jednocześnie w sprzedaży były F4R (140, 170 i 205 KM) oraz M4R (140KM) z automatami i bez w > dowolnych konfiguracjach. > Łatwo sprawdzić kto jaki ma silnik. W łapkę bierzemy dowód rejestracyjny i sprawdzamy nr VIN. > Tak z grubsza: > VF1KT0x VF1BT0x to F4R > VF1KT1x VF1BT1x i wyższe numery to M4R (ja np. mam KT3H którego to nie ma w Dialogysie v.3.99). > K - kombi > B - hatch" VF1BTEF0638525310 - a taki VIN to silniczek pod gaz podejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 Czyli silniki Renault 2.0T wkładane do Laguny 3 nadają sie do gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Czyli silniki Renault 2.0T wkładane do Laguny 3 nadają sie do gazu? Podobno niektóre tak ale właśnie się zapytałem czy to ten dobry silnik czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Podobno niektóre tak ale właśnie się zapytałem czy to ten dobry silnik czy nie 2.0T to silnik Renault z hydrauliczną regulacją luzów zaworowych i z tego co wiem do gazu się nadaje z powodzeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > 2.0T to silnik Renault z hydrauliczną regulacją luzów zaworowych i z tego co wiem do gazu się > nadaje z powodzeniem Ale to jest silnik 2.0 140km bez T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Znajomy miał coś takiego i tak był silnik Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.