Danielpoz. Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Musze kupić dostawczaka tak powiedzmy od 2005r w górę. Które z silników jest skrajnie wybuchowy i należy omijać szerokim lukiem? Cos słyszałem ze jakiś silnik 2.2 ale w jakich autach występował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 3.0 dCi montowany na pewno w masterach (jakaś japońska konstrukcja chyba). Mieliśmy w firmie, sprawowały się dobrze i robiły po 350-400 kkm, ale jak przyszło do robienia głowicy itp. rzeczy to bardzo kosztowny temat i nie wielu potrafi to dobrze zrobić. Użytkowaliśmy też 2.5 dCi i robiły po 500-650 kkm bez problemu. Samo auto polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > 3.0 dCi montowany na pewno w masterach (jakaś japońska konstrukcja chyba). Mieliśmy w firmie, > sprawowały się dobrze i robiły po 350-400 kkm, ale jak przyszło do robienia głowicy itp. > rzeczy to bardzo kosztowny temat i nie wielu potrafi to dobrze zrobić. > Użytkowaliśmy też 2.5 dCi i robiły po 500-650 kkm bez problemu. Samo auto polecam. Ten 3 litrowy to nie jest czasem ten co w saabie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Ten 3 litrowy to nie jest czasem ten co w saabie? Nie. Tamten jest V6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Dokładnie, w saabach jest V6. Były jeszcze w renówkach wersalkach i signum chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Ducato, Jumper, Boxer silnik 2.2 wersje 100 i 120 KM W Ducato 120 KM jest ok. bo to 2.3 Fiat/Iveco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 nie, to ten sam co w Nissanie 3.0L z Patrola bodajze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > nie, to ten sam co w Nissanie 3.0L z Patrola bodajze 3 litrowy z patrola z początku wieku był super wybuchowym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Ducato, Jumper, Boxer silnik 2.2 wersje 100 i 120 KM co to za silnik i w jakich autach jeszcze wystepowal? Może to ten sam co w Transicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MKrzyś Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Ducato, Jumper, Boxer silnik 2.2 wersje 100 i 120 KM > W Ducato 120 KM jest ok. bo to 2.3 Fiat/Iveco. Popieram. 2.2 to zło w kazdej wersji mocy , 2,3 IVECO montowane również w Fiatach oraz 3,0 montowany w Fiatch, Peugeotach i Citroenach to silnik Iveco jak najbardziej OK, chociaż te nowe 180koni już nie to co starsze odmiany w Euro4 (pod względem awaryjnosci - na minus). Ja polecam również 2,5dci z Renówek (spokojnie 500-600kkm przy normalnym użytkowaniu, a zdażają się jednostki z już nabitym milionem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 3 litrowym daily 170 KM chyba przyjemnie się jeździło, ale to auto było zrobione na poziomie Fiata. Jak nie EGR 3 razy to jakiś czujnik, albo inne elektryczne głupoty. Tym autem strach było jechać gdzieś za granicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Popieram. 2.2 to zło w kazdej wersji mocy , 2,3 IVECO montowane również w Fiatach oraz 3,0 > montowany w Fiatch, Peugeotach i Citroenach to silnik Iveco jak najbardziej OK, chociaż te > nowe 180koni już nie to co starsze odmiany w Euro4 (pod względem awaryjnosci - na minus). Niestety euro v trochę bardziej kłopotliwe... ogólnie ludzie chwalą lać ropę i jeździć z tymże lubi się spsuć czujnik różnicowy dpf, i niech lepiej nic się nie zrobi z wtryskami bo jak się zapieką to umarł w butach - tyle dobrego jak się to zrobi na gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 2.5 dci primaster/trafic/vivaro dno i metr mulu 2x pad wtryskow raz skonczylo sie wymiana glowicy bo nie mozna bylo ich wyjac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > co to za silnik i w jakich autach jeszcze wystepowal? Może to ten sam co w Transicie? Dokładnie. . Tyle że nie jest winien silnik tylko osprzęt. Leja wtryski i wypalaja się tłoki . Jak tłok wytrzyma temperature to potrafi spuchnąć i korbowód pięknie szuka ujscia bokiem . Kumple tak zbierali części silnika z asfaltu. Dlatego Fiat wycofał się z tego silnika. Maja swego 2.0 i reszta z Iveco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 jak silniki forda? transit od 2000r? 2.0 TDDI? i 2.4? w pozniejszym transicie od 2006 siedział 2.2?? jak w sprinterach silniki CDI? LT VW? 2.5tdi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > jak silniki forda? > transit od 2000r? 2.0 TDDI? i 2.4? > w pozniejszym transicie od 2006 siedział 2.2?? > jak w sprinterach silniki CDI? > LT VW? 2.5tdi? W fordach MK VI 2.0 i 2.4 TDDI i analogicznie TDCI tyle że w CR do 2006 roku był montowany awaryjny układ Delphi a po 2006 był już Denso . Silnik 2.2 jest to dalej rozwiniecie rodziny silników "Puma" tyle że zmieniono mocno osprzęt. Silnik ten wszedł do oferty wraz z modelem MK VII zastępując 2.0 a poźniej też 2.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > 2.5 dci primaster/trafic/vivaro dno i metr mulu 2x pad wtryskow raz skonczylo sie wymiana glowicy > bo nie mozna bylo ich wyjac To chyba tankowany jakąś bajurą z jeziora. Znam egzemplarze (z 6 szt. tego będzie) mające po 400kkm, które cały czas mają kompletny fabryczny układ wtryskowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MKrzyś Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Niestety euro v trochę bardziej kłopotliwe... ogólnie ludzie chwalą lać ropę i jeździć > z tymże lubi się spsuć czujnik różnicowy dpf, i niech lepiej nic się nie zrobi z wtryskami bo jak > się zapieką to umarł w butach - tyle dobrego jak się to zrobi na gwarancji No nie tylko ten czujnik. W moich notorycznie masa silnika się "ulatnia" po paru miesiącach (dobrzy kierowcy wożą plecinonke z malucha za 6PLN) i po wymianie w trasie jak ręką odjął a po 10ciu odpaleniach nie wyswietla błędów ), czujnik doładowania turbiny też koło 200kkm pada. Poza tym po 300-350 szaleje elektryka z tyłu (światła, obrysy itp. ale to już wina producenta zabudowy), skrzynów biegów (łożyska 5tki i 6tki) szumią już po 400kkm. Reszta to osprzęt i eksploatacja - wg mnie idealny pojazd na międzynarodówke teraz to nowy Master (buda) z silnikiem 3.0 Iveco - oczywiście to sfera marzeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > To chyba tankowany jakąś bajurą z jeziora. Znam egzemplarze (z 6 szt. tego będzie) mające po > 400kkm, które cały czas mają kompletny fabryczny układ wtryskowy. Możesz dopisać 2 szt. które były u mnie w firmie. Przy odpowiednio 550 kkm i 600 kkm były sprzedane z fabrycznymi wtryskami. Serwisowaliśmy to w ASO i śmigały na paliwie z routexów czyli bp, aral, statoil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Musze kupić dostawczaka tak powiedzmy od 2005r w górę. > Które z silników jest skrajnie wybuchowy i należy omijać szerokim lukiem? Cos słyszałem ze jakiś > silnik 2.2 ale w jakich autach występował? Ford Transit i niestety Fiaty Ducato z tym silnikiem Forda, reszta Francowatych nie wiem czy miała ten silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 chodzilo mi o 2.0 nie wiem czemu tak napisalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > chodzilo mi o 2.0 nie wiem czemu tak napisalem Chyba o 1.9. 2.0dci to chyba najlepsza jednostka z całej serii dci, pod względem niezawodności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 tylko nie w tych samochodach bo woda leje sie na wtryski i te koroduja w efekcie zcalaja sie z glowica i nie mozna ich wyciagnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.