Skocz do zawartości

Jakie są wybuchowe silniki w dostawczakach?


Danielpoz.

Rekomendowane odpowiedzi

3.0 dCi montowany na pewno w masterach (jakaś japońska konstrukcja chyba). Mieliśmy w firmie, sprawowały się dobrze i robiły po 350-400 kkm, ale jak przyszło do robienia głowicy itp. rzeczy to bardzo kosztowny temat i nie wielu potrafi to dobrze zrobić.

Użytkowaliśmy też 2.5 dCi i robiły po 500-650 kkm bez problemu. Samo auto polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3.0 dCi montowany na pewno w masterach (jakaś japońska konstrukcja chyba). Mieliśmy w firmie,

> sprawowały się dobrze i robiły po 350-400 kkm, ale jak przyszło do robienia głowicy itp.

> rzeczy to bardzo kosztowny temat i nie wielu potrafi to dobrze zrobić.

> Użytkowaliśmy też 2.5 dCi i robiły po 500-650 kkm bez problemu. Samo auto polecam.

Ten 3 litrowy to nie jest czasem ten co w saabie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ducato, Jumper, Boxer silnik 2.2 wersje 100 i 120 KM

> W Ducato 120 KM jest ok. bo to 2.3 Fiat/Iveco.

Popieram. 2.2 to zło w kazdej wersji mocy smile.gif, 2,3 IVECO montowane również w Fiatach oraz 3,0 montowany w Fiatch, Peugeotach i Citroenach to silnik Iveco jak najbardziej OK, chociaż te nowe 180koni już nie to co starsze odmiany w Euro4 (pod względem awaryjnosci - na minus).

Ja polecam również 2,5dci z Renówek (spokojnie 500-600kkm przy normalnym użytkowaniu, a zdażają się jednostki z już nabitym milionem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 litrowym daily 170 KM chyba przyjemnie się jeździło, ale to auto było zrobione na poziomie Fiata. Jak nie EGR 3 razy to jakiś czujnik, albo inne elektryczne głupoty. Tym autem strach było jechać gdzieś za granicę facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Popieram. 2.2 to zło w kazdej wersji mocy , 2,3 IVECO montowane również w Fiatach oraz 3,0

> montowany w Fiatch, Peugeotach i Citroenach to silnik Iveco jak najbardziej OK, chociaż te

> nowe 180koni już nie to co starsze odmiany w Euro4 (pod względem awaryjnosci - na minus).

Niestety euro v trochę bardziej kłopotliwe... ogólnie ludzie chwalą ok.gif lać ropę i jeździć ok.gif

z tymże lubi się spsuć czujnik różnicowy dpf, i niech lepiej nic się nie zrobi z wtryskami bo jak się zapieką to umarł w butach - tyle dobrego jak się to zrobi na gwarancji zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co to za silnik i w jakich autach jeszcze wystepowal? Może to ten sam co w Transicie?

Dokładnie. . Tyle że nie jest winien silnik tylko osprzęt. Leja wtryski i wypalaja się tłoki . Jak tłok wytrzyma temperature to potrafi spuchnąć i korbowód pięknie szuka ujscia bokiem . Kumple tak zbierali części silnika z asfaltu. Dlatego Fiat wycofał się z tego silnika. Maja swego 2.0 i reszta z Iveco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak silniki forda?

> transit od 2000r? 2.0 TDDI? i 2.4?

> w pozniejszym transicie od 2006 siedział 2.2??

> jak w sprinterach silniki CDI?

> LT VW? 2.5tdi?

W fordach MK VI 2.0 i 2.4 TDDI i analogicznie TDCI tyle że w CR do 2006 roku był montowany awaryjny układ Delphi a po 2006 był już Denso . Silnik 2.2 jest to dalej rozwiniecie rodziny silników "Puma" tyle że zmieniono mocno osprzęt. Silnik ten wszedł do oferty wraz z modelem MK VII zastępując 2.0 a poźniej też 2.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.5 dci primaster/trafic/vivaro dno i metr mulu 2x pad wtryskow raz skonczylo sie wymiana glowicy

> bo nie mozna bylo ich wyjac

To chyba tankowany jakąś bajurą z jeziora. Znam egzemplarze (z 6 szt. tego będzie) mające po 400kkm, które cały czas mają kompletny fabryczny układ wtryskowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety euro v trochę bardziej kłopotliwe... ogólnie ludzie chwalą lać ropę i jeździć

> z tymże lubi się spsuć czujnik różnicowy dpf, i niech lepiej nic się nie zrobi z wtryskami bo jak

> się zapieką to umarł w butach - tyle dobrego jak się to zrobi na gwarancji

No nie tylko ten czujnik. W moich notorycznie masa silnika się "ulatnia" po paru miesiącach (dobrzy kierowcy wożą plecinonke z malucha za 6PLN) i po wymianie w trasie jak ręką odjął a po 10ciu odpaleniach nie wyswietla błędów smile.gif ), czujnik doładowania turbiny też koło 200kkm pada. Poza tym po 300-350 szaleje elektryka z tyłu (światła, obrysy itp. ale to już wina producenta zabudowy), skrzynów biegów (łożyska 5tki i 6tki) szumią już po 400kkm. Reszta to osprzęt i eksploatacja - wg mnie idealny pojazd na międzynarodówke teraz to nowy Master (buda) z silnikiem 3.0 Iveco - oczywiście to sfera marzeń smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To chyba tankowany jakąś bajurą z jeziora. Znam egzemplarze (z 6 szt. tego będzie) mające po

> 400kkm, które cały czas mają kompletny fabryczny układ wtryskowy.

Możesz dopisać 2 szt. które były u mnie w firmie. Przy odpowiednio 550 kkm i 600 kkm były sprzedane z fabrycznymi wtryskami.

Serwisowaliśmy to w ASO i śmigały na paliwie z routexów czyli bp, aral, statoil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musze kupić dostawczaka tak powiedzmy od 2005r w górę.

> Które z silników jest skrajnie wybuchowy i należy omijać szerokim lukiem? Cos słyszałem ze jakiś

> silnik 2.2 ale w jakich autach występował?

Ford Transit i niestety Fiaty Ducato z tym silnikiem Forda, reszta Francowatych nie wiem czy miała ten silnik niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.