ArekMiz Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 Oglądałem parę dni temu 2 odcinki "Uwaga Pirat" na TVN Turbo. Były 2 ciekawe sytuacje: 1. Gość prowadził busa, wiózł pasażerów, nie miał zapiętych pasów. Nie miał, bo w tym busie pasy nie były zamontowane. Twierdził, że bus jest z 1998 roku i że był sprowadzany z zagranicy. Co prawda mandatu mu nie dali, ale dowód rejestracyjny zabrali. Kazali zamontować pasy i jechać z tymi pasami na przegląd a potem odedbrać dowód. Pytania: a) Jak przeszedł pierwszy przegląd w PL bez pasów? b) Jak przechodził kolejne przeglądy? c) Czy był jakiś kraj w 1998 roku, w którym nie było obowiązku montowania pasów na przednich siedzeniach? d) Co w przypadku, gdy gość pojedzie do warsztatu zamontować te pasy ale okaże się, że w tym modelu nie ma takiej mozliwości? Czy wchodzi w grę jakaś sztukateria, spawanie, klejenie? 2. Inny gość też prowadził busa. Przekroczył prędkość. Wiadomo, że videorejestrator policyjny działa na zasadzie pomiaru prędkości radiowozu i utrzymywania jednakowej odległości radiowozu i "namierzanego" podczas pomiaru. Widać było jednak, że radiowóz powoli zbliżał się do busa. Pokazali mu 122 km/h. Gość stwierdził, że jest to niemożliwe, bo bus ma ogranicznik do 100 km/h i nie mógł fizycznie więcej jechać. Mandatu nie przyjął, poszedł do sądu. a) Czy w takich busach są ograniczniki (jak w ciężarówkach)? b) Ma jakieś szanse w sądzie? Owszem przekroczył dozwoloną prędkość ale o różnica 100 a 122 to różnica w punktach karnych i kwocie mandatu... Szkoda, że jak zwykle w Uwaga Pirat nie pokazują ciagu dalszego takich przypadków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 Nie odpowiem Ci co do obowiązku montowania pasów ale zapytam: naprawdę nie wiesz jak w Polsce przechodzi się przeglądy? Nigdy nie byłeś w SKP z dowodem rejestracyjnym podczas gdy auto stało 200 km dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomx1 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > 2. Inny gość też prowadził busa. Przekroczył prędkość. Wiadomo, że videorejestrator policyjny > działa na zasadzie pomiaru prędkości radiowozu i utrzymywania jednakowej odległości radiowozu > i "namierzanego" podczas pomiaru. Widać było jednak, że radiowóz powoli zbliżał się do busa. > Pokazali mu 122 km/h. Gość stwierdził, że jest to niemożliwe, bo bus ma ogranicznik do 100 > km/h i nie mógł fizycznie więcej jechać. Mandatu nie przyjął, poszedł do sądu. > a) Czy w takich busach są ograniczniki (jak w ciężarówkach)? > b) Ma jakieś szanse w sądzie? Owszem przekroczył dozwoloną prędkość ale o różnica 100 a 122 to > różnica w punktach karnych i kwocie mandatu... Jeżdziłem kilkoma mercedesami sprinterami w poprzedniej pracy i te do 3,5t nie miały nic ale jeden z DMC chba 5,5t miał tachograf i blokade na ok 95km/h (no i wymagał kategorii C). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Wiadomo, że videorejestrator policyjny > działa na zasadzie pomiaru prędkości radiowozu i utrzymywania jednakowej odległości radiowozu > i "namierzanego" podczas pomiaru. Widać było jednak, że radiowóz powoli zbliżał się do busa. urzadzenia ktora sa np. w Alfach Romeo moga mierzyc predkosc pojazdow jadacych z przeciwnego kierunku, wiec jesli ci mieli taki to zblizanie sie do mierzonego obiektu nie mialo zadnego znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > b) Ma jakieś szanse w sądzie? Owszem przekroczył dozwoloną prędkość ale o różnica 100 a 122 to różnica w punktach karnych i kwocie mandatu... Oczywiście, że ma. Zaryzykuję twierdzenie, że każdą próbę ukarania za prędkość z wideorejestratora da się udaremnić. One mierzą prędkość pojazdu w którym są zamontowane. I tyle. Nic poza tym. A wideoradary nie są zbyt powszechne. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > urzadzenia ktora sa np. w Alfach Romeo moga mierzyc predkosc pojazdow jadacych z przeciwnego > kierunku, wiec jesli ci mieli taki to zblizanie sie do mierzonego obiektu nie mialo zadnego znaczenia Tam chyba Iskry były, spięte z jakimiś wideorejestratorami. Iskra też jest do powalczenia. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > a) Czy w takich busach są ograniczniki (jak w ciężarówkach)? Mogą być, ale nie musza. Obecność tachografu nie ma tu nic do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > 2. Inny gość też prowadził busa. Przekroczył prędkość. Wiadomo, że videorejestrator policyjny > działa na zasadzie pomiaru prędkości radiowozu i utrzymywania jednakowej odległości radiowozu > i "namierzanego" podczas pomiaru. Widać było jednak, że radiowóz powoli zbliżał się do busa. > Pokazali mu 122 km/h. Gość stwierdził, że jest to niemożliwe, bo bus ma ogranicznik do 100 > km/h i nie mógł fizycznie więcej jechać. Mandatu nie przyjął, poszedł do sądu. > a) Czy w takich busach są ograniczniki (jak w ciężarówkach)? > b) Ma jakieś szanse w sądzie? Owszem przekroczył dozwoloną prędkość ale o różnica 100 a 122 to > różnica w punktach karnych i kwocie mandatu... > Szkoda, że jak zwykle w Uwaga Pirat nie pokazują ciagu dalszego takich przypadków... Tez oglądałem ten fragment. Z tym że już to podczas oglądania zauważyłem, że gdy mierzyli "jego" prędkość to oni cały czas się do niego zbliżali, czyli jechali szybciej niż on. A chyba powinni jechać stałą prędkością, bo przecież urządzenie rejestruje ich prędkość. Stąd moim zdaniem różnica prędkości. EDIT: ogolnie nie mogę zbyt długo oglądać tego programu, bo ten lektor mówi takie teksty że żal go słuchać, chyba ten co mu wymyśla to nie ma prawa jazdy albo nigdy nie jeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VadeRsky Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 [ciach] Quote: Gość stwierdził, że jest to niemożliwe, bo bus ma ogranicznik do 100 km/h i nie mógł fizycznie więcej jechać. mógł - bo wystarczy bezpiecznik wyjąć Przy tirach często stosowana praktyka ogranicznik na 91 km/h a jedzie ok 110 km/h Chyba można też ten ogranicznik zwiększyć podłączając komputer ale na wydruku będzie ten fakt zaznaczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Mogą być, ale nie musza. Obecność tachografu nie ma tu nic do rzeczy. w firmowym sprinterze byl ogranicznik przy licznikowych 130km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > 1. Gość prowadził busa, wiózł pasażerów, nie miał zapiętych pasów. Nie miał, bo w tym busie pasy > nie były zamontowane. Twierdził, że bus jest z 1998 roku i że był sprowadzany z zagranicy. Co > prawda mandatu mu nie dali, ale dowód rejestracyjny zabrali. Kazali zamontować pasy i jechać z > tymi pasami na przegląd a potem odedbrać dowód. Czy pojazd był konstrukcyjnie przystosowany do montażu pasów? Jeśli są punkty kotwiczenia, to wg rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów, pasy powinien mieć. Jeśli nie ma punktów kotwiczenia, to nie musi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Nie odpowiem Ci co do obowiązku montowania pasów ale zapytam: naprawdę nie wiesz jak w Polsce > przechodzi się przeglądy? Nigdy nie byłeś w SKP z dowodem rejestracyjnym podczas gdy auto > stało 200 km dalej? Od kilkunastu lat posiadam samochody (często więcej niż 1 na raz) i nigdy nie byłem w SKP z samym dowodem. Zawsze miałem sprawdzane auto, zazwyczaj dość dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Od kilkunastu lat posiadam samochody (często więcej niż 1 na raz) i nigdy nie byłem w SKP z samym > dowodem. Zawsze miałem sprawdzane auto, zazwyczaj dość dokładnie. Bo nie potrzebowałeś tego albo nie chciałeś. Co nie znaczy, że się nie da. Przegląd bez auta stacje robiły zawsze. Obecnie, w dobie walki o klienta, mam wrażenie że po rzeczony DR zaczną przyjeżdżać sami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Bo nie potrzebowałeś tego albo nie chciałeś. Co nie znaczy, że się nie da. Zadałeś autorowi wątku pytanie sugerujące, że - w skrócie - "każdy tak robi". Stąd moja odpowiedź > Przegląd bez auta stacje robiły zawsze. Obecnie, w dobie walki o klienta, mam wrażenie że po > rzeczony DR zaczną przyjeżdżać sami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Nie odpowiem Ci co do obowiązku montowania pasów ale zapytam: naprawdę nie wiesz jak w Polsce > przechodzi się przeglądy? Nigdy nie byłeś w SKP z dowodem rejestracyjnym podczas gdy auto > stało 200 km dalej? Ja tylko dodam, że w innych krajach Europy tak samo auta przechodzą badania. Np. w Anglii MOT przechodzą auta które sa fizycznie w Polsce, a w Polsce badanie techniczne przechodzą auta które fizycznie sa np. w Anglii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Bo nie potrzebowałeś tego albo nie chciałeś. Co nie znaczy, że się nie da. > Przegląd bez auta stacje robiły zawsze. Obecnie, w dobie walki o klienta, mam wrażenie że po > rzeczony DR zaczną przyjeżdżać sami. To chyba w Kielcach trwa taka walka o klienta.W zeszłym roku ,musiałem wracać się po żaróweczkę do oświetlenia tablicy -spaliła się i dlatego diagnosta nie podbił.Zresztą zauważyłem pozytywną tendencję jeśli chodzi o bardziej rygorystyczne podchodzenie do kwestii stanu technicznego samochodu.Niestety w małych miejscowościach i wsiach ,istnieje mocno zakorzenione ,,łapownictwo'' czy jak kto woli znajomości.Stąd może więc i Twoje spostrzeżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > To chyba w Kielcach trwa taka walka o klienta.W zeszłym roku ,musiałem wracać się po żaróweczkę do > oświetlenia tablicy -spaliła się i dlatego diagnosta nie podbił.Zresztą zauważyłem pozytywną > tendencję jeśli chodzi o bardziej rygorystyczne podchodzenie do kwestii stanu technicznego > samochodu.Niestety w małych miejscowościach i wsiach ,istnieje mocno zakorzenione > ,,łapownictwo'' czy jak kto woli znajomości.Stąd może więc i Twoje spostrzeżenia. Zmień diagnostę. U mnie po prostu przyniósł żarówkę i wymienił. Nie inkasując za to ani grosza dodatkowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > To chyba w Kielcach trwa taka walka o klienta.W zeszłym roku ,musiałem wracać się po żaróweczkę do > oświetlenia tablicy -spaliła się i dlatego diagnosta nie podbił.Zresztą zauważyłem pozytywną > tendencję jeśli chodzi o bardziej rygorystyczne podchodzenie do kwestii stanu technicznego > samochodu.Niestety w małych miejscowościach i wsiach ,istnieje mocno zakorzenione > ,,łapownictwo'' czy jak kto woli znajomości.Stąd może więc i Twoje spostrzeżenia. to zmień SKP trafiłeś na służbistę, albo Cie ktoś poprostu nie lubi. załącznik do DR to nie jest kwestia zakorzenionego na wsi łapownictwa, no chyba ze np. Warszawa czy Gdańsk to wieś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 Jeżeli pojazd byłby wyprodukowany przed 1983 rokiem to pasów nie musi mieć. Pojazdy wyprodukowane od 1 stycznie 1983 roku muszą mieć pasy bezpieczeństwa z przodu. Pojazdy wyprodukowane od 1 stycznia 1991 roku muszą mieć pasy z tyłu. A wątpię by ten autobus był wyprodukowany w tamtym okresie. Co do drugiego przypadku to kierowca ma prawo iść do sądu. Nie podoba mu się coś to niech dochodzi swoich racji w sądzie. Każdy może sobie powiedzieć, że jego pojazd tyle "nie wyciągnie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiwo Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > To chyba w Kielcach trwa taka walka o klienta. Nie tylko. Ja miałem przegląd, wydane tablice i DR, a samochód stał jeszcze u Niemca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Czy pojazd był konstrukcyjnie przystosowany do montażu pasów? No o to właśnie pytałem. Czy był jakis kraj w 1998 roku, w którym nie było obowiazkowych pasów bezpieczeństwa na przednich fotelach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Zmień diagnostę. U mnie po prostu przyniósł żarówkę i wymienił. Nie inkasując za to ani grosza > dodatkowo. Z żarówką to było czepianie się aczkolwiek trafiłem tam ,,przypadkowo''.Wolę natomiast aby czepiali się o wszystko niż wypuszczali na ulicę wraki ,za danie na przysłowiową ,,flaszkę''. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Z żarówką to było czepianie się aczkolwiek trafiłem tam ,,przypadkowo''.Wolę natomiast aby czepiali > się o wszystko niż wypuszczali na ulicę wraki ,za danie na przysłowiową ,,flaszkę''. ne wiem czy dobrze zrozumiałem, sugerujesz że auto z przepaloną żarówką to wrak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Pytania: > a) Jak przeszedł pierwszy przegląd w PL bez pasów? > b) Jak przechodził kolejne przeglądy? a) normalnie, bez samochodu, kasa i pobite b) j.w. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > No o to właśnie pytałem. Aha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > [ciach] > Quote: > Gość stwierdził, że jest to niemożliwe, bo bus ma ogranicznik do 100 km/h i nie mógł fizycznie > więcej jechać. > mógł - bo wystarczy bezpiecznik wyjąć > Przy tirach często stosowana praktyka ogranicznik na 91 km/h a jedzie ok 110 km/h I na tachografie wyskakuje 110 ... co za debile tak ryzykują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > ne wiem czy dobrze zrozumiałem, sugerujesz że auto z przepaloną żarówką to wrak? Źle zrozumiałeś.Miałem na myśli ,iż wolę nadgorliwość w zachodnim stylu niż przepuszczanie wszystkie jak leci -za na flaszkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > w firmowym sprinterze byl ogranicznik przy licznikowych 130km/h MOżna było sobie wspomniany ograniczik założyć i działał on przy różnych prędkościach. Dobry sposób na to aby auto dłużej żyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Nie odpowiem Ci co do obowiązku montowania pasów ale zapytam: naprawdę nie wiesz jak w Polsce > przechodzi się przeglądy? Nigdy nie byłeś w SKP z dowodem rejestracyjnym podczas gdy auto > stało 200 km dalej? Pleciesz. W przypadku tak ewidentnego braku jak brak pasów żaden diagnosta, by się pod tym nie podpisał. Co innego przepuścić ze zmielonym zawieszeniem ( linia obrony w razie W byłąby taka, że widocznie wpadł w dziurę kilometr za SKP), a co innego przybić pieczątkę jak brak pasów, które byłyby wymagane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > a) Czy w takich busach są ograniczniki (jak w ciężarówkach)? > b) Ma jakieś szanse w sądzie? Owszem przekroczył dozwoloną prędkość ale o różnica 100 a 122 to > różnica w punktach karnych i kwocie mandatu... w autobusach są wymagane ograniczniki. Za kontrolę tego kiedyś odpowiadały SKP, więc... ma bardzo duże szanse w sądzie, ma tachograf i może się posłużyć jego wskazaniami do podważenia pomiaru wideorejestratorem. Ale trzeba mieć odwagę i wiedzieć co gadać bo bez tego to mu sąd może dowalić za 122 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VadeRsky Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > I na tachografie wyskakuje 110 ... co za debile tak ryzykują? Może to stan umysłu Może takich mieli nauczycieli ale zawsze to co najmniej 20 km więcej lub szef kazał zdążyć albo "Czas jazdy" za szybko się kończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > Ja tylko dodam, że w innych krajach Europy tak samo auta przechodzą badania. Np. w Anglii MOT > przechodzą auta które sa fizycznie w Polsce, a w Polsce badanie techniczne przechodzą auta > które fizycznie sa np. w Anglii roznica jest taka ze tam zdarza sie to raz na 100 stacji i zwykle gosciu mowi plynnie jakims jezykiem slowianskim/lub ma sniada skore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > roznica jest taka ze tam zdarza sie to raz na 100 stacji i zwykle gosciu mowi plynnie jakims > jezykiem slowianskim/lub ma sniada skore Uwierz mi, że zdarza sie o wiele częściej - i wcale nie jest tak, że imigranci ze wschodu w tym przodują Czasami podziwiam idealizm niektórych jeśli chodzi o to jak bardzo są przekonani, że mieszkańcy zachodniej Europy sa wspaniali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > Uwierz mi, że zdarza sie o wiele częściej - i wcale nie jest tak, że imigranci ze wschodu w tym > przodują > Czasami podziwiam idealizm niektórych jeśli chodzi o to jak bardzo są przekonani, że mieszkańcy > zachodniej Europy sa wspaniali Przodują w tym szczególnie emigranci,nie wiem czy sranie we własne gniazdo w jakiś szczególny sposób nobilituje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > Uwierz mi, że zdarza sie o wiele częściej - i wcale nie jest tak, że imigranci ze wschodu w tym > przodują > Czasami podziwiam idealizm niektórych jeśli chodzi o to jak bardzo są przekonani, że mieszkańcy > zachodniej Europy sa wspaniali Po prostu niektórzy Polacy lubią "gadać" na swoich. A nie zauważają że tak jest w każdy kraju w Europie i zapewne w reszcie świata też... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > [ciach] > Quote: > Gość stwierdził, że jest to niemożliwe, bo bus ma ogranicznik do 100 km/h i nie mógł fizycznie > więcej jechać. > mógł - bo wystarczy bezpiecznik wyjąć > Przy tirach często stosowana praktyka ogranicznik na 91 km/h a jedzie ok 110 km/h > Chyba można też ten ogranicznik zwiększyć podłączając komputer ale na wydruku będzie ten fakt > zaznaczony Chłopie jakie Ty głupoty piszesz. Myślisz ze ogranicznik prędkości w ciężarówce jest zabezpieczony dodatkowym bezpiecznikiem który każdy kierowca moze sobie wyjmować jak ma takie widzimisie? Hahaha. To ze Cię wyprzedzała ciężarówka powyżej 100km/h to albo było z górki albo był magnes na impulsatorze. Ale to inny temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > Po prostu niektórzy Polacy lubią "gadać" na swoich. A nie zauważają że tak jest w każdy kraju w > Europie i zapewne w reszcie świata też... Obserwuje to na przykładzie z własnej rodziny,i to nie świeżaczki tylko tzw ,,stara emigracja''.Oczywiście nie mówię iż tak jest zawsze ale duża cześć ludzi tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > [ciach] > Quote: > Gość stwierdził, że jest to niemożliwe, bo bus ma ogranicznik do 100 km/h i nie mógł fizycznie > więcej jechać. > mógł - bo wystarczy bezpiecznik wyjąć > Przy tirach często stosowana praktyka ogranicznik na 91 km/h a jedzie ok 110 km/h > Chyba można też ten ogranicznik zwiększyć podłączając komputer ale na wydruku będzie ten fakt > zaznaczony Poza brakiem bezpiecznika od ogranicznika;) to nie wiem na ile zdajesz sobie sprawie, że jak na tacho jest 90 to tyle jest (+-3km/h), ale dość często na 0. A jak Tobie pokazuje 100km/h to też jest pewnie jakieś 92. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > Poza brakiem bezpiecznika od ogranicznika;) to nie wiem na ile zdajesz sobie sprawie, że jak na > tacho jest 90 to tyle jest (+-3km/h), ale dość często na 0. A jak Tobie pokazuje 100km/h to > też jest pewnie jakieś 92. tacho jest tak skalibrowane ze nie ma +- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > tacho jest tak skalibrowane ze nie ma +- Nie ma przyrządu pomiarowego, który nie ma +-. Analogi mają +-3km/h na 100%. Cyfra nie pamiętam. Edit: I te błędy to w momencie sprawdzenia, bo już w zainstalowanym w pojeździe jest to +-6km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orzel47RY Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 może nie pasy ale: w roku pewnym pracowałem w firmie gdzie jeżdziłem transitem. Długi na bliżniakach. w dowodzie miał 3475DMC Na znamionowej na schodach pasażera 4750DMC. Można?? Można!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > Przodują w tym szczególnie emigranci,nie wiem czy sranie we własne gniazdo w jakiś szczególny > sposób nobilituje? Czyli mam tworzyc fikcje na potrzeby narodowej dumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > Czyli mam tworzyc fikcje na potrzeby narodowej dumy Nie, ale możesz sobie darować idealizowanie innych nacji z powodu wynikających z murzyńskości kompleksów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Nie, ale możesz sobie darować idealizowanie innych nacji z powodu wynikających z murzyńskości > kompleksów gdybys czytal niektore moje posty na kaciku emigranta to nie pisalbys takich bzdur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.