Skocz do zawartości

Prawdziwie o 600tach :)


jimbo22

Rekomendowane odpowiedzi

moe-lico_12051048_orig_.jpeg

Ostatnio ciąłem się na R6 z pewnym rywalem i przy zapatrzeniu się w drogę (szła lekkim łukiem+ mocne słońce, refleksy) dociągnąłem na 3 i 4 do odcinki, a jak wiadomo nie jest to korzystne dla efektywności przyspieszania...

I pomyślałem, że przydałby się shift light w technologii HUD na szybce kasku, bo jeszcze brakuje wyczucia obrotów gdy zbliżają się do limitu... crazy.gif

P.S. Tylko czym w takim wypadku są motocykle pokroju GS500...? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> P.S. Tylko czym w takim wypadku są motocykle pokroju GS500...?

Nie wiem... jak wy latacie na tych przecinakach.

Wczoraj po 3 tygodniach przerwy wytoczyłam moje słabe padło na ulicę i o mało się nie porzygałem, jak odkręciłem na jedynce do końca...

To uczucie odpływającego żołądka i mrowienia z tyłu głowy jest niesamowite.

A potem ćwiczyłem U-turny, bo wstyd tak zsiadać i na nóżce obracać clown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zero-jedynkowo i po tygodniu już musiałem się nogami odpychać...

> Tylko "lytry"!

w sumie ciekawe, czemu nie robią ścigów na proste o pojemności 2l

Jakby wyciągnęli ze 360KM z 2000cmm byłoby ciekawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fizyki nie oszukasz...

> Trzeba by teściową wozić na przednim błotniku!

jak to nie, teraz jest panie elektronika, masz takie sterowanie, że za chiny nie uniesiesz przedniego koła 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ta elektronika kucyków odbiera, więc na jedno wychodzi.

Wez na logike, co daje Ci weicej kucykow jezeli nie mozesz ich wykorzystac ?

Elektronika dba o to aby wlasnie bylo w danym momencie tyle, aby nie pooszedl na Kolo.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wez na logike, co daje Ci weicej kucykow jezeli nie mozesz ich wykorzystac ?

> Elektronika dba o to aby wlasnie bylo w danym momencie tyle, aby nie pooszedl na Kolo.

No to miałem na myśli, nie idzie na koło ale też nie ma w tym momencie zdławienia tych powiedzmy dla przykładu 320 koni, o których wspominał kolega.

Czyli można by zrobić motocykl np. 300 konny o masie 200kg, ale zdławiony elektroniką, czyli de facto nigdy nie oddawałby pełnego momentu na koło. Sztuka dla sztuki.

To tak jak z teoriami na temat mocy w samochodach FWD.

Kiedyś 200 koni to było szaleństwo, dzisiaj mamy ponad 350, ale prawda jest taka, że to już jest na granicy lub już nawet za granicą trakcji niewspomaganej elektroniką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ło - to tak w temacie:

Quote:

Yamaha R6 - cały czas na maksa

R6 to stricte wyścigowa sześćsetka, która dzięki przekupieniu jakiegoś urzędasa dostała możliwość rejestracji.

Rozpoznanie - Zacznijmy od tego, że R-szóstka jest bardzo dobrym motocyklem. Tak mówią o nim wszyscy ci, którzy go mają lub mieli. Trzeba pamiętać o tym, że to stricte wyścigowa sześćsetka, która dzięki przekupieniu jakiegoś urzędasa dostała możliwość rejestracji. Przelicznik 200 KM z litra pojemności, przy wadze na sucho 169 kg to już hardkor i nie jakieś tam wspinanie się po Internetach.

Przeciwwskazania - Yamaha R6 ma to do siebie, że dusi się przy niskich prędkościach. Dopiero od 150-160 km/h łapie oddech i zaczyna pracować w odpowiednich warunkach. Mocno wyżyłowany silnik wymusza jazdę w górnym zakresie obrotów. R6 po prostu nie chce jeździć powoli. Co więcej motocykl do górnego zakresu obrotów, w którym skupiona jest cała moc, nie dochodzi ślamazarnie, wręcz przeciwnie. Czyli w skrócie: praktycznie cały czas jest szybko i na maksa.

Powikłania - Co tu dużo mówić, sportowe 600-tki to sportowe 600-tki. Mimo pojemności wg niektórych lamerskiej, prędzej czy później spoliczkują niepokornego dyletanta, ponieważ mimo mniejszej pojemności i mocy są praktycznie tak samo szybkie jak litry. Jeśli ktoś nie wierzy - niech zobaczy czasy klas 600 i 1000 cc. w wyścigach. Spotkałem się ze stwierdzeniem, że Honda CBR F3, F4 jest beznadziejna, bo nie jedzie, nie przyspiesza i nic w sumie nie robi. To zdanie pasuje do człowieka, który w rzeczywistym świecie, mówiąc, używa słów typu „lol", „niop", „nom" i robi sobie „słitaśne" zdjęcia z papierosem w ustach.


Linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jutro mam jechać oglądać zzr600 ... darować sobie?

zzr600 zaprojektowali w czasach kiedy nie istnialo pojecie 'metroseksualny'... to byly czasy kiedy na takich maszynach jezdzili prawdziwi mezczyzni ktorzy nie bali sie pierwszej 600 na swiecie ktora osiagnela 100KM grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zzr600 zaprojektowali w czasach kiedy nie istnialo pojecie 'metroseksualny'... to byly czasy kiedy

> na takich maszynach jezdzili prawdziwi mezczyzni ktorzy nie bali sie pierwszej 600 na swiecie

> ktora osiagnela 100KM

bo 100 KM miedzy nogami to mnóstwo mocy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hm.

> Pewnie niektórzy wezmą mnie za ofwrmę ale mając FZ1 zcale nie poruszam się szybciej niz kiedyś

> transalpem....

z_lol1.giffacepalm%5B1%5D.gifgrinser006.gif

a tak na powaznie to mam to samo, teraz mam wiekszą pojemnosc/moc niz w bandicie ale nie jeżdżę szybciej. Ba powiem więcej, nigdy nie dokręciłem do odcinki na żadnym biegu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

Yamaha R6 ma to do siebie, że dusi się przy niskich prędkościach. Dopiero od 150-160 km/h łapie oddech i zaczyna pracować w odpowiednich warunkach


A jak to pisałem po chwili od zakupu R6 i że trzeba się nogami odpychać to wszyscy mnie zażarcie atakowali... niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.