jimbo22 Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 urzekło mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 Ostatnio ciąłem się na R6 z pewnym rywalem i przy zapatrzeniu się w drogę (szła lekkim łukiem+ mocne słońce, refleksy) dociągnąłem na 3 i 4 do odcinki, a jak wiadomo nie jest to korzystne dla efektywności przyspieszania... I pomyślałem, że przydałby się shift light w technologii HUD na szybce kasku, bo jeszcze brakuje wyczucia obrotów gdy zbliżają się do limitu... P.S. Tylko czym w takim wypadku są motocykle pokroju GS500...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > P.S. Tylko czym w takim wypadku są motocykle pokroju GS500...? Jak dorośniesz zrozumiesz.. Ja właśnie zastanawiam się nad kupnem skutera... o pojemności mniejszej niż 500 ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > P.S. Tylko czym w takim wypadku są motocykle pokroju GS500...? Nie wiem... jak wy latacie na tych przecinakach. Wczoraj po 3 tygodniach przerwy wytoczyłam moje słabe padło na ulicę i o mało się nie porzygałem, jak odkręciłem na jedynce do końca... To uczucie odpływającego żołądka i mrowienia z tyłu głowy jest niesamowite. A potem ćwiczyłem U-turny, bo wstyd tak zsiadać i na nóżce obracać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Jak dorośniesz zrozumiesz.. > Ja właśnie zastanawiam się nad kupnem skutera... o pojemności mniejszej niż 500 ccm Nie musiałem dorastać, żeby wiedzieć, że to są emeryckie sprzęty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Nie wiem... jak wy latacie na tych przecinakach. Zero-jedynkowo i po tygodniu już musiałem się nogami odpychać... Tylko "lytry"! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Zero-jedynkowo i po tygodniu już musiałem się nogami odpychać... > Tylko "lytry"! w sumie ciekawe, czemu nie robią ścigów na proste o pojemności 2l Jakby wyciągnęli ze 360KM z 2000cmm byłoby ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 Fizyki nie oszukasz... Trzeba by teściową wozić na przednim błotniku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Fizyki nie oszukasz... > Trzeba by teściową wozić na przednim błotniku! jak to nie, teraz jest panie elektronika, masz takie sterowanie, że za chiny nie uniesiesz przedniego koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > jak to nie, teraz jest panie elektronika, masz takie sterowanie, że za chiny nie uniesiesz > przedniego koła Ale ta elektronika kucyków odbiera, więc na jedno wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 Sama prawda - facet na 600 to musi być ciota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Sama prawda - facet na 600 to musi być ciota ja mam 650 to jestem bi btw. mam połowę mocy 600ty sportowej. tym bardizej bi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Ale ta elektronika kucyków odbiera, więc na jedno wychodzi. Wez na logike, co daje Ci weicej kucykow jezeli nie mozesz ich wykorzystac ? Elektronika dba o to aby wlasnie bylo w danym momencie tyle, aby nie pooszedl na Kolo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Sama prawda - facet na 600 to musi być ciota FZ1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz01 Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Sama prawda - facet na 600 to musi być ciota Uff - dobrze, że mam 125kę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Wez na logike, co daje Ci weicej kucykow jezeli nie mozesz ich wykorzystac ? > Elektronika dba o to aby wlasnie bylo w danym momencie tyle, aby nie pooszedl na Kolo. No to miałem na myśli, nie idzie na koło ale też nie ma w tym momencie zdławienia tych powiedzmy dla przykładu 320 koni, o których wspominał kolega. Czyli można by zrobić motocykl np. 300 konny o masie 200kg, ale zdławiony elektroniką, czyli de facto nigdy nie oddawałby pełnego momentu na koło. Sztuka dla sztuki. To tak jak z teoriami na temat mocy w samochodach FWD. Kiedyś 200 koni to było szaleństwo, dzisiaj mamy ponad 350, ale prawda jest taka, że to już jest na granicy lub już nawet za granicą trakcji niewspomaganej elektroniką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Uff - dobrze, że mam 125kę Też odetchnąłem z ulgą - żaden z moich motocykli nie ma 600ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Sama prawda - facet na 600 to musi być ciota Przedwczorajsza przejażdżka i przede wszystkim to co teraz napisałeś zmotywowało mnie do bardziej wytężonych poszukiwań S1000RR... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > urzekło mnie A jak ktos ma 900 ktore dmuchaja z palcem w rurze obecne 600 to co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Sama prawda - facet na 600 to musi być ciota jutro mam jechać oglądać zzr600 ... darować sobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 To zależy co na to Twoja wagina BTW. Nie wolisz R6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > To zależy co na to Twoja wagina > BTW. Nie wolisz R6? Jak mi ja oddasz za mój budżet, to zaraz ruszam w drogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 ło - to tak w temacie: Quote: Yamaha R6 - cały czas na maksa R6 to stricte wyścigowa sześćsetka, która dzięki przekupieniu jakiegoś urzędasa dostała możliwość rejestracji. Rozpoznanie - Zacznijmy od tego, że R-szóstka jest bardzo dobrym motocyklem. Tak mówią o nim wszyscy ci, którzy go mają lub mieli. Trzeba pamiętać o tym, że to stricte wyścigowa sześćsetka, która dzięki przekupieniu jakiegoś urzędasa dostała możliwość rejestracji. Przelicznik 200 KM z litra pojemności, przy wadze na sucho 169 kg to już hardkor i nie jakieś tam wspinanie się po Internetach. Przeciwwskazania - Yamaha R6 ma to do siebie, że dusi się przy niskich prędkościach. Dopiero od 150-160 km/h łapie oddech i zaczyna pracować w odpowiednich warunkach. Mocno wyżyłowany silnik wymusza jazdę w górnym zakresie obrotów. R6 po prostu nie chce jeździć powoli. Co więcej motocykl do górnego zakresu obrotów, w którym skupiona jest cała moc, nie dochodzi ślamazarnie, wręcz przeciwnie. Czyli w skrócie: praktycznie cały czas jest szybko i na maksa. Powikłania - Co tu dużo mówić, sportowe 600-tki to sportowe 600-tki. Mimo pojemności wg niektórych lamerskiej, prędzej czy później spoliczkują niepokornego dyletanta, ponieważ mimo mniejszej pojemności i mocy są praktycznie tak samo szybkie jak litry. Jeśli ktoś nie wierzy - niech zobaczy czasy klas 600 i 1000 cc. w wyścigach. Spotkałem się ze stwierdzeniem, że Honda CBR F3, F4 jest beznadziejna, bo nie jedzie, nie przyspiesza i nic w sumie nie robi. To zdanie pasuje do człowieka, który w rzeczywistym świecie, mówiąc, używa słów typu „lol", „niop", „nom" i robi sobie „słitaśne" zdjęcia z papierosem w ustach. Linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Jak mi ja oddasz za mój budżet, to zaraz ruszam w drogę Ojj tam - sprzedaj nerkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Też odetchnąłem z ulgą - żaden z moich motocykli nie ma 600ccm. Ufffffff, mój też nie: Quote: Engine spec. 599 cc liquid cooled DOHC 16 v., inline 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > jutro mam jechać oglądać zzr600 ... darować sobie? zzr600 zaprojektowali w czasach kiedy nie istnialo pojecie 'metroseksualny'... to byly czasy kiedy na takich maszynach jezdzili prawdziwi mezczyzni ktorzy nie bali sie pierwszej 600 na swiecie ktora osiagnela 100KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > zzr600 zaprojektowali w czasach kiedy nie istnialo pojecie 'metroseksualny'... to byly czasy kiedy > na takich maszynach jezdzili prawdziwi mezczyzni ktorzy nie bali sie pierwszej 600 na swiecie > ktora osiagnela 100KM bo 100 KM miedzy nogami to mnóstwo mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > bo 100 KM miedzy nogami to mnóstwo mocy Dokladnie, jednak wielu uwaza, ze w codziennym uzytkowaniu to duzo za malo i musi byc litr oraz jeszcze z przynajmniej z 50KM wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > Dokladnie, jednak wielu uwaza, ze w codziennym uzytkowaniu to duzo za malo i musi byc litr oraz > jeszcze z przynajmniej z 50KM wiecej. Hm. Pewnie niektórzy wezmą mnie za ofwrmę ale mając FZ1 zcale nie poruszam się szybciej niz kiedyś transalpem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > Hm. > Pewnie niektórzy wezmą mnie za ofwrmę ale mając FZ1 zcale nie poruszam się szybciej niz kiedyś > transalpem.... a tak na powaznie to mam to samo, teraz mam wiekszą pojemnosc/moc niz w bandicie ale nie jeżdżę szybciej. Ba powiem więcej, nigdy nie dokręciłem do odcinki na żadnym biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 Quote: Yamaha R6 ma to do siebie, że dusi się przy niskich prędkościach. Dopiero od 150-160 km/h łapie oddech i zaczyna pracować w odpowiednich warunkach A jak to pisałem po chwili od zakupu R6 i że trzeba się nogami odpychać to wszyscy mnie zażarcie atakowali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > a tak na powaznie to mam to samo, teraz mam wiekszą pojemnosc/moc niz w bandicie ale nie jeżdżę > szybciej. Ba powiem więcej, nigdy nie dokręciłem do odcinki na żadnym biegu Musisz się przemóc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > Ale ta elektronika kucyków odbiera, więc na jedno wychodzi. dobrze że jest bo podobno nie wiesz kiedy biegi zmieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > Musisz się przemóc! wstydze się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > wstydze się Ten Pan się nie wstydzi: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 > bo 100 KM miedzy nogami to mnóstwo mocy mam 98 - to też dużo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 > mam 98 - to też dużo ? Zależy od siły Twoich nóg. Jak w nogach masz jeszcze z 50 KM to da się polatać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > Zależy od siły Twoich nóg. > Jak w nogach masz jeszcze z 50 KM to da się polatać ale tylko na płaskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.