Marcin799 Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 Zakladamy, ze na poczatku autko bedzie sluzylo do jazdy w firmie, jak i do zabawy w KJS a docelowo tylko do KJS Co wybrac Fiata Punto (jaki silnik??) Opla Corse 1.4 Forda Fieste moze cos innego jakies propozycje, rady, sugestie mile widziane Auto max do 9tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franekrob Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 > autko bedzie sluzylo do jazdy w firmie, jak > i do zabawy w KJS ciekawa mieszanka. klatka z kratką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grudziu Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 suzuki swift GTi 0-100 osiąga w 8sek z hakiem te lepsze egzemplarze zaczynają sie od 6 tyś zł w góre, ale naprawde warto. Niestety troche sie naszukasz ... :/ niektorzy ponad rok szukają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 > Zakladamy, ze na poczatku autko bedzie sluzylo do jazdy w firmie, jak > i do zabawy w KJS a docelowo tylko do KJS > Co wybrac > Fiata Punto (jaki silnik??) > Opla Corse 1.4 > Forda Fieste > moze cos innego jakies propozycje, rady, sugestie mile widziane > Auto max do 9tys. Punto ? po co ? Corsa ? Dlaczego ? Fiesta ? Nie sadze.. CC - SC sporting - wlasciwie to Van i robic. Swift Gti. Citroen AX GT ew. GTi.. Kadett Gsi, zalezy czego oczekujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 > suzuki swift GTi > 0-100 osiąga w 8sek z hakiem > te lepsze egzemplarze zaczynają sie od 6 tyś zł w góre, ale naprawde > warto. Niestety troche sie naszukasz ... :/ niektorzy ponad rok > szukają kolega dearnock cos wspominal o sprzedazy swojego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 > Fiata Punto (jaki silnik??) HGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 > Zakladamy, ze na poczatku autko bedzie sluzylo do jazdy w firmie, jak > i do zabawy w KJS a docelowo tylko do KJS > Co wybrac > Fiata Punto (jaki silnik??) > Opla Corse 1.4 > Forda Fieste > moze cos innego jakies propozycje, rady, sugestie mile widziane > Auto max do 9tys. niema w zasadzie takiego uauta ktore by sie nadawalo i do jednego i do drugiego, ale na poczatek chyba najrozsadniejszym wydaje sie SC, ale z wspawana klatka bezpieczenstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bla bla Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 sej 1.1 albo swift GTi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 IMHO powinienes liczyc - samochod 5k - i 4k na konieczne naprawy, i upgrade'y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaceq_P Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 Szykuj się na polo GT albo najlepiej G40.... i nie ma mocnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zolu Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 A co to jest KJS ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOMBER Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > A co to jest KJS ?? Konkursowa Jazda Samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zolu Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > Konkursowa Jazda Samochodem Tzn kolega chce się nim ścigać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bb_maciek Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 swift gti albo SCS/CCS te drugie daja duzo wieksza konkurencje z racji ze obecnie sa to najpopularniejsze auta i jest ich najwiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > Tzn kolega chce się nim ścigać? ale nie na prostych a miedzy pacholkami zazwyczaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > ciekawa mieszanka. > klatka z kratką a czy od razu auto kjsowe musi miec klatke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > HGT to chyba nie za dorby wybor. moze mi ktos powiedziec co z hgtkami jest? 2 z ktorymi sie zetknalem zarly olej i ogolnie cos chyba w nich siadalo,ze zaczynaja go chlac.jakas wada fabryczna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaceq_P Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > a czy od razu auto kjsowe musi miec klatke? Zależy chyba od KJS'a... Ogólnie to klatka chyba nie jest wymagana. Chyba że oprócz KJSów jeszcze w planach są inne mini-rajdy. Są jeszcze tzw. mini-maxy i tam nawet bez kasku można startować. Co do CC/SC to owszem ale trzeba nad zawiechą popracować (usztywnić obniżyć itp) bo seryjnie to się fiaty nieźle wychylają... Z właśnych spostrzeżeń uważam że polo ma niżej połozony środek ciężkości i spokojniej prowadzi się w zakrętach nawet na ostrzejszych nawrotach w porównaniu z SC/CC. Zresztą siedzi się jakoś niżej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beemer Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > Zależy chyba od KJS'a... Ogólnie to klatka chyba nie jest wymagana. > Chyba że oprócz KJSów jeszcze w planach są inne mini-rajdy. > Są jeszcze tzw. mini-maxy i tam nawet bez kasku można startować. > Co do CC/SC to owszem ale trzeba nad zawiechą popracować (usztywnić > obniżyć itp) bo seryjnie to się fiaty nieźle wychylają... Z > właśnych spostrzeżeń uważam że polo ma niżej połozony środek > ciężkości i spokojniej prowadzi się w zakrętach nawet na > ostrzejszych nawrotach w porównaniu z SC/CC. Zresztą siedzi się > jakoś niżej... polo do KJS to jak dla mnie nie za bardzo udana partia auto jest ciezkie, duze, i troche toporne z racji kosztow wybralbym ccs/scs ale chyba najlepszy by byl swift oczywistym jest ze seryjne zawieszenie nalezaloby mocno zmienic w kazdym z aut. a jeszcze wada cc nie wiem czy sc tez ale cc lubia pekac na spawach pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bb_maciek Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > a czy od razu auto kjsowe musi miec klatke? nie nie musi ale raczej wypadaloby bo nawet na takich zabawach" samochodem mozna niezlego dzwona zaliczyc, a wiele juz takich widzialem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > to chyba nie za dorby wybor. Nie jest dobry bo za 9kzł ich nie ma > moze mi ktos powiedziec co z hgtkami jest? 2 z ktorymi sie zetknalem > zarly olej i ogolnie cos chyba w nich siadalo,ze zaczynaja go > chlac.jakas wada fabryczna? Tak jest i tyle - popytaj na IKP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pysiu11 Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 a może tak subaru justy 4x4 albo charade GTti na turbince Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > a może tak subaru justy 4x4 albo charade GTti na turbince Szarada bedzie w klasie z 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bb_maciek Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 a jeszcze mi wpadla do glowy Toyota Starlet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 Pugi 106 XSi albo Rally, Cytryna Saxo VTS - pytanie jest tendencyjne, o niemieckich pisał nie będę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > nie nie musi ale raczej wypadaloby bo nawet na takich zabawach" > samochodem mozna niezlego dzwona zaliczyc, a wiele juz takich > widzialem... ja wiem ze nie musi.to raczej szydercza uwaga z mojej strony byla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > a może tak subaru justy 4x4 albo charade GTti na turbince no i z turbina wyladujesz w klasie pojemnosc * bodajze 1,7 czy cos.nie na kjsy auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 jak się bawić to w dobrym stylu - potrzebne RWD (no chyba że AWD) ja bym kupił jakieś BMW z początku lat 90 skoro docelowo KJS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaceq_P Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > jak się bawić to w dobrym stylu - potrzebne RWD (no chyba że AWD) > ja bym kupił jakieś BMW z początku lat 90 skoro docelowo KJS Beema do kjs'ów to bardziej dla szpanu niż wyników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > Beema do kjs'ów to bardziej dla szpanu niż wyników do zabawy a nie do szpanu osobiście uważam że dopuki nie rozwinie się u nas w znaczący sposób klasa RWD od KJSów po RSMP to popularność rajdów pozostanie dalej na poziomie gleby, bo nikt nie ma ochoty ogladać przejazdu 1234 jadących jak po sznurku CCS i SCS pod rząd widowiskowości nam trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaceq_P Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > polo do KJS to jak dla mnie nie za bardzo udana partia auto jest > ciezkie, duze, i troche toporne z racji kosztow wybralbym > ccs/scs ale chyba najlepszy by byl swift oczywistym jest ze > seryjne zawieszenie nalezaloby mocno zmienic w kazdym z aut. a > jeszcze wada cc nie wiem czy sc tez ale cc lubia pekac na > spawach pozdro Nie wiem jakie polo masz na myśli ale ja mówię o 86c2f Znalazłem kilka danych o polo G40: masa 630kg, moc 113-118hp, przysp. ~7s do 100km/h, vmax 204km/h Tylko mi nie mów że taką serią nie da się objechać CC/SC sportinga... Myślę że silnik vw jest elastyczniejszy itp. Samo auto mimo że nieco dłuższe to nadal kompaktowe zwrotne i bardziej neutralne w prowadzeniu. Szczególnie na szerszych lakach czuć fajne prowadzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > Nie wiem jakie polo masz na myśli ale ja mówię o 86c2f > Znalazłem kilka danych o polo G40: masa 630kg, moc 113-118hp, przysp. > ~7s do 100km/h, vmax 204km/h > Tylko mi nie mów że taką serią nie da się objechać CC/SC sportinga... > Myślę że silnik vw jest elastyczniejszy itp. Samo auto mimo że nieco > dłuższe to nadal kompaktowe zwrotne i bardziej neutralne w > prowadzeniu. Szczególnie na szerszych lakach czuć fajne > prowadzenie. G40 idzie do innej klasy niz SCS CCS. A ta waga to bujda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > G40 idzie do innej klasy niz SCS CCS. > A ta waga to bujda. chyba 830 kg to sie zgodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 15 Marca 2006 Udostępnij Napisano 15 Marca 2006 > Zakladamy, ze na poczatku autko bedzie sluzylo do jazdy w firmie, jak > i do zabawy w KJS a docelowo tylko do KJS > Co wybrac > Fiata Punto (jaki silnik??) > Opla Corse 1.4 > Forda Fieste > moze cos innego jakies propozycje, rady, sugestie mile widziane > Auto max do 9tys. cinqe lub seicento rozbijesz kupisz drugi sposrod aut ktore wymieniłes zaden sie nie nadaje na kjs`y, punto i corsa raczej porazka, jakis czas temu kolezanka kupila fierste xr2 wlasnie na kjs`y ale niestety zle sie tym autem jezdzi, narzeka i ciagle cos nie tak jest z tym autem. Do kjs jak juz to pomyslal bym nad swiftem gti, lub civikiem 1,6 (D16Z9 125ps) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > Zakladamy, ze na poczatku autko bedzie sluzylo do jazdy w firmie, jak > i do zabawy w KJS a docelowo tylko do KJS > Co wybrac > Fiata Punto (jaki silnik??) > Opla Corse 1.4 > Forda Fieste > moze cos innego jakies propozycje, rady, sugestie mile widziane > Auto max do 9tys. Saxo VTS 1.6 16v Honde Civic stara Vteca 160KM Opel Astra 2.0 GSI Seja Sportinga 1.1 + dlubnac Zalezy w jakiej klasie chcesz sie mierzyc i ile masz na to pieniedzy wybor jest szeroki. A i jeszcze jedno polaczenie samochodu z homologacja ciezarowa z samochodem przeznaczonym w jakim stopniu do scigania to nie zbyt dobre polaczenie, choc z drugiej strony patrzac jak Panowie z "kratka" jezdza mozna miec z gola odmienne zdanie. EDIT Oj nie doczytalem ze za 9tysiecy... ekhm, to skres 2 pierwsze samochody ktore wymienilem. I szukaj autach tybu Suzuki Swift 1.3 103KM - trafisz najpewniej za ta kwote rozlatujacego sie, ciezkiego w utrzymaniu "typa", Mozesz kupic CC sportinga juz przelatanego w PPZmocie gdy wziasc wszystko (kubly,kiere,pasy,zrobieine silnika, plyta, zawiecha, hamulce itd...) wyjdzie Cie to duzo taniej niz bys mial kupic serie sportinga, remontowac i pozniej dlubac... co jeszcze moze honda z 85 roku 1.5 105KM tez powinines sie zmiescic w 9tys (z kupnem+przygotowaniem) za ta kwote raczej Ci bedzie ciezko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > Nie wiem jakie polo masz na myśli ale ja mówię o 86c2f > Znalazłem kilka danych o polo G40: masa 630kg, moc 113-118hp, przysp. > ~7s do 100km/h, vmax 204km/h > Tylko mi nie mów że taką serią nie da się objechać CC/SC sportinga... > Myślę że silnik vw jest elastyczniejszy itp. Samo auto mimo że nieco > dłuższe to nadal kompaktowe zwrotne i bardziej neutralne w > prowadzeniu. Szczególnie na szerszych lakach czuć fajne > prowadzenie. pojemnosc x 1.7 (ze wzgledu na turbine) = xxxxx cmm = klasa zazwyczaj 4 albo i wyzej (zalezy od regionu gdzie sie odbywa KJS) wiec sciganie sie z "poftforami" 2 litrowymi, 4x4 itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > do zabawy a nie do szpanu > osobiście uważam że dopuki nie rozwinie się u nas w znaczący sposób > klasa RWD od KJSów po RSMP to popularność rajdów pozostanie > dalej na poziomie gleby, bo nikt nie ma ochoty ogladać przejazdu > 1234 jadących jak po sznurku CCS i SCS pod rząd > widowiskowości nam trzeba chyba naprawde malo widziales przejazdow cc i sc albo w Twoim regionie nie ma widowiskowych kierowcow.jak ktos ma tendencje do jezdzenia na okrete itd to i tylnionapedowka nie pojedzie efektownie.a co do efektownej jazdy to wierz mi ze da sie tak pojechac cc i sc.nie jest latwo ale sie da.tylko to bedzie mniej efektywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 17 Marca 2006 Udostępnij Napisano 17 Marca 2006 Jeśli idzie o Swifta to za 9kpln można kupić idealny egzemplarz z końca prosukcji (-95r). Niestety najpierw trzeba taki znaleźć , ale znam takich co im sie udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.