bart220 Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 . Do tego opowiedział kilka ciekawych > historii dotyczących tanich akumulatorów Boscha, które pojawiły się na rynku wiosną ubiegłego > roku Naród jak głupi to wszystko kupi.Też słyszałeś o spalonej fabryce i akusach którę się w oparach gotowały? Parę lat temu spaliła się hurtownia opon i potem ceny też były dobre Opony niby nówki nie śmigane-a że leżały obok magazynu gdzie było kilkaset stopni to bez znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 posiadam Motrio jakiś brand renówki, a fizycznie klepany na Ukrainie. 4 rok temu leci i kręci jak szalony. Kosztował 2/3 tego co polecane wtedy centry, bosche i varty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Jak już licytujemy, to ja mam fabryczny akumulator Opla (chyba produkowany na Węgrzech), który przetrwał już 8 zim. Przed poprzednią na przeglądzie majster ostrzegał, że parametry już ma takie sobie, ale dał radę. Były nawet tygodniowe przerwy w jeżdżeniu i zero doładowywania. Ciekawe, czy 9. zimy w końcu padnie? k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 > W każdym razie ja po Boschu Silver Asia i S4 podziękowałem tej firmie - i ograniczyłem używanie jej > produktów do młotkowiertarki Z Boscha to ojciec ma tarcze w aucie Brat ma aku tej firmy, już 2 rok leci i póki co - puk puk puk - działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Pomijając kwestię producenta. Jest sobie oryginał 55Ah/510A i propozycja 60Ah/480A. Czy różnica w prądzie rozurchowym będzie zauważalna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > Jak już licytujemy, to ja mam fabryczny akumulator Opla (chyba produkowany na Węgrzech), który > przetrwał już 8 zim. Przed poprzednią na przeglądzie majster ostrzegał, że parametry już ma > takie sobie, ale dał radę. Były nawet tygodniowe przerwy w jeżdżeniu i zero doładowywania. > Ciekawe, czy 9. zimy w końcu padnie? > k. ja niedawno wymieniłem siedmioletni fabryczny akumulator na nowy. Nie padł jeszcze całkiem, może jedną zimę by dał radę, ale nie ufałem mu i poza tym nie stać mnie, żeby któregoś dnia rano zamawiać taxi, jechać do sklepu i kupować aku w zawyżonej cenie, bo akurat sporo ludzi będzie w podobnej sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > Pomijając kwestię producenta. Jest sobie oryginał 55Ah/510A i propozycja 60Ah/480A. Czy różnica w > prądzie rozurchowym będzie zauważalna? jakaś dziwna ta propozycja, bardzo niski prąd zwarciowy jak na taką pojemność. Kupić coś co minimalnie ma takie parametry jak fabryka, niby te 30A to niedużo, ale podczas ostrzejszego mrozu może ich zabraknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > jakaś dziwna ta propozycja, bardzo niski prąd zwarciowy jak na taką pojemność. Ja wiem czy taki niski Taka Centra plus CB605 ma 390A przy pojemności 60Ah > Kupić coś co minimalnie ma takie parametry jak fabryka, niby te 30A to niedużo, ale podczas > ostrzejszego mrozu może ich zabraknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > Pomijając kwestię producenta. Jest sobie oryginał 55Ah/510A i propozycja 60Ah/480A. Czy różnica w > prądzie rozurchowym będzie zauważalna? nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > jakaś dziwna ta propozycja, bardzo niski prąd zwarciowy jak na taką pojemność. > Kupić coś co minimalnie ma takie parametry jak fabryka, niby te 30A to niedużo, ale podczas > ostrzejszego mrozu może ich zabraknąć. auto garażowane więc silne mrozy raczej nie straszne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Właśnie wróciłem z montażu aku w aucie kuzyna. Siedział oryginalny fabryczny 10letni aku Varta, pewnie jeszcze by pożył ale jak się okazało po wyjęciu był rozszczelniony. Nowy zakupiony to Bosch silver S4. Tak więc Varta nie jest/nie była chyba takim szajsem skoro tyle lat wytrzymała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > auto garażowane więc silne mrozy raczej nie straszne. auta garażowane mają to do siebie, że jak jest mróz, a akumulator jest niepewny, to rano bez problemu wyjeżdżasz do roboty, ale potem już nie wracasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > auta garażowane mają to do siebie, że jak jest mróz, a akumulator jest niepewny, to rano bez > problemu wyjeżdżasz do roboty, ale potem już nie wracasz dlatego, że jest niepewny chce kupić nowy, tak żeby rodziciel nie miał zonka. Z opinii wynika że 480A vs 510A nie ma większego znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > Właśnie wróciłem z montażu aku w aucie kuzyna. Siedział oryginalny fabryczny 10letni aku Varta, > pewnie jeszcze by pożył ale jak się okazało po wyjęciu był rozszczelniony. Nowy zakupiony to > Bosch silver S4. > Tak więc Varta nie jest/nie była chyba takim szajsem skoro tyle lat wytrzymała. Nie ma co porownywac starej 10-letniej Varty z nowa, bo to zupelnie inne jakosciowo produkty z roznych fabryk. Nowa na pewno tyle nie wytrzyma. 10 lat temu Centra tez byla bardzo dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > Nie ma co porownywac starej 10-letniej Varty z nowa, bo to zupelnie inne jakosciowo produkty z > roznych fabryk. Nowa na pewno tyle nie wytrzyma. 10 lat temu Centra tez byla bardzo dobra. 3,5 roku temu sprzedałem Hondę z fabrycznym, 14-letnim akumulatorem (byłą data na nim). Zimą. Działał. Natomiast tłumik końcowy musiałem niestety wymienić 2 miesiące przed sprzedażą... też 14-letni, jak wynikało z papierów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > 3,5 roku temu sprzedałem Hondę z fabrycznym, 14-letnim akumulatorem (byłą data na nim). Zimą. > Działał. Natomiast tłumik końcowy musiałem niestety wymienić 2 miesiące przed sprzedażą... też > 14-letni, jak wynikało z papierów. Almera miała 7 letni fabryczny tłumik, po umyciu z tyłu wyglądał jak nowy, było tylko kilka minimalnych plamek rdzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klaudio Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 Nie wiem kto dla jogi robi aku, ale wiem jedno. Nigdy już żadnego akumulatora Bosch nie kupię. Miałem model Silver coś koło 44Ah i po roku samochód już miał problemy z rozruchem przy temp. poniżej 0 st. C. Nie pomagało ładowanie, a tylko ogrzewanie akumulatora. Ładowanie w samochodzie poprawne. Próbowałem reklamować, ale prąd niby trzymaj dobrze, jak już się ogrzał pod maską, jak dojechałem do sprzedawcy, to przy odpalaniu parametry też niby ok. A zostawienie aku do reklamacji jak nie masz i sprzedawca nie ma nic na podmiane jest uciążliwe i wolałem od razu kupić nowy, inny. Po wymianie na Centre Plus wszystkie problemy zniknęły. Nigdy więcej Bosch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > dlatego, że jest niepewny chce kupić nowy, tak żeby rodziciel nie miał zonka. Z opinii wynika że > 480A vs 510A nie ma większego znaczenia A co to za marka ta z propozycji? Chińczyk jakiś? 510 kontra 480 = różnica nie będzie widoczna, ale dziwi to, że pojemność większa, a prąd rozruchowy słabszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > A co to za marka ta z propozycji? Chińczyk jakiś? 510 kontra 480 = różnica nie będzie widoczna, > ale dziwi to, że pojemność większa, a prąd rozruchowy słabszy. jakiś wynalazek był - kupiłem w końcu 55Ah - 570A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Nowy zakupiony to > Bosch silver S4. Sporo S4 swego czasu montowaliśmy i nie było żadnych reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.