wujek Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Jezdzilem dzis slabsza wersja i jezdzi calkiem przyjemnie. Na papierze roznica vs 160 jest nieduza. A jak w praktyce? Nie mam jak przejechac sie 160KM wersja. Czym te silniki sie roznia? Czy to jest tylko zdlawione elektronicznie? BTW i offtopic przy Mazdzie to Leon wyglada jak ubogi kuzyn. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Jezdzilem dzis slabsza wersja i jezdzi calkiem przyjemnie. Na papierze roznica vs 160 jest nieduza. > A jak w praktyce? Nie mam jak przejechac sie 160KM wersja. Czym te silniki sie roznia? Czy to > jest tylko zdlawione elektronicznie? w praktyce to slabsza wersje ma kolega z firmy, byl ja pomierzyc i wyszlo ze ma 144KM. O konkretnych roznicach nie wiadomi mi nic :/ > BTW i offtopic przy Mazdzie to Leon wyglada jak ubogi kuzyn. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. a srodek to juz zupelnie kosmos , szczegolnie w wersji z head-up display Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > w praktyce to slabsza wersje ma kolega z firmy, byl ja pomierzyc i wyszlo ze ma 144KM. O > konkretnych roznicach nie wiadomi mi nic :/ Przeczytalem na forum Mazdy, ze to takie same silniki ale nikt tego nie potwierdzil na 100%. Na pewno roznia sie przelozeniami. > a srodek to juz zupelnie kosmos , szczegolnie w wersji z head-up display Mnie wlasnie o srodek chodzi. Leon jest po prostu obrzydliwy ale tez i tanszy i mam klopot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 W jakiejś gazecie motoryzacyjnej sprawdzali na hamowni wersję 120KM i wyszło 140KM, więc coś w tym jest Sąsiad ma taką i sobie osiągi chwali, ale się przesiadł z wolnego Qashqai'a. Ale na auto narzekał, bo mu coś alarm wariował i musiał się bujać po serwisach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Jezdzilem dzis slabsza wersja i jezdzi calkiem przyjemnie. Na papierze roznica vs 160 jest nieduza. > A jak w praktyce? Nie mam jak przejechac sie 160KM wersja. Czym te silniki sie roznia? Czy to > jest tylko zdlawione elektronicznie? > BTW i offtopic przy Mazdzie to Leon wyglada jak ubogi kuzyn. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Ale piszesz o aktualnej M3? Tam jest 2.0 a wersje mocniejsza ma chyba kazdy dealer. Moment obrotowy taki sam a wykres KM i Nm do 4tys obr identyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Przeczytalem na forum Mazdy, ze to takie same silniki ale nikt tego nie potwierdzil na 100%. Na > pewno roznia sie przelozeniami. > Mnie wlasnie o srodek chodzi. Leon jest po prostu obrzydliwy ale tez i tanszy i mam klopot. Oglądałem test na YT to koleś stwierdził że skrzynia inna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Ale piszesz o aktualnej M3? Tam jest 2.0 a wersje mocniejsza ma chyba kazdy dealer. > Moment obrotowy taki sam a wykres KM i Nm do 4tys obr identyczny. Tak bylem wczoraj w salonie i mieli tylko 120KM. Dodatkowo chcialbym sedana a tam tylko wersja 120KM. Wiec myslalem zeby kupic sedana i zrobic 160. Wiadomo skrzynia inna ale zawsze wiecej koni to lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Wiadomo skrzynia inna ale zawsze wiecej koni to lepiej. Tak z ciekawosci zapytam dlaczego wieksza liczba koni ma byc lepsza ? Z tego co mi wiadomo konie nie biora sie kosztem niczego tylko kosztem m/i wiekszego stopnia sprezania, czyli na dzien dobry silnik o tej samej pojemnosci z wieksza moca ma krotsza zywotnosc. Mam Mazde 3 w 1,6 D tylko 116 KM, no fakt, musze na skrzyzowaniu wysiadac i popychac, bo nie idze Dla mnie moc jest w zupelnosci wystarczajaca, nie wiem do czego mialbym potrzebowac 160 KM a mozliwosci szybkiej jazdy mam troche wieksze niz w PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 jakie 1.6? Przecież tam jest 2.0 Ja jeździłem wersją 120KM i jak dla mnie lipa. Zwykły wolnossący, przymulony silniczek. Przyzwyczaiłem się już do turbobenzyn. Wnętrze jest ładne i przyjemne, ale wskaźniki przekombinowane, zawieszenie jakieś takie nijakie i gumowe. Samochód nie dla mnie. Porównujesz do Leona. W podobnej cenie można mieć 1.4 TSI 125KM w wersji FR, z fajnym twardym i sprężystym zawiasem, dużo lepszą elastycznością i mniejszym spalaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 To forum na Amidze pójdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Tak z ciekawosci zapytam dlaczego wieksza liczba koni ma byc lepsza ? > Z tego co mi wiadomo konie nie biora sie kosztem niczego tylko kosztem m/i wiekszego stopnia > sprezania, czyli na dzien dobry silnik o tej samej pojemnosci z wieksza moca ma krotsza > zywotnosc. Dla osiąniecia wyraźnie większej mocy nie wystarczy sam stopień sprężania, a we współczesnych silnikach i tak jest zazwyczaj wyśrubowany bez względu na moc maksymalną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 Ty dziecko neostrady jestes ? Naprawde mam ci tlumaczyc roznice miedzy autem a kompem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Dla osiąniecia wyraźnie większej mocy nie wystarczy sam stopień sprężania, a we współczesnych > silnikach i tak jest zazwyczaj wyśrubowany bez względu na moc maksymalną. Zdaje sobie z tego sprawe - pytanie, czy zmienia postac rzeczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Tak z ciekawosci zapytam dlaczego wieksza liczba koni ma byc lepsza ? (...) > Dla mnie moc jest w zupelnosci wystarczajaca, nie wiem do czego mialbym potrzebowac 160 KM a > mozliwosci szybkiej jazdy mam troche wieksze niz w PL. Może właśnie dlatego nie potrzebujesz. U nas (przy braku dobrych dróg) często musisz wyprzedzić jakiegoś zawalidrogę, a wtedy większa moc jest niezastąpiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > (...) > Może właśnie dlatego nie potrzebujesz. U nas (przy braku dobrych dróg) często musisz wyprzedzić > jakiegoś zawalidrogę, a wtedy większa moc jest niezastąpiona. Taaa jasne. Na niskich biegach między 120 a 160KM różnica w odczuciach jest znikoma, a zawalidroga raczej za szybko nie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > (...) > Może właśnie dlatego nie potrzebujesz. U nas (przy braku dobrych dróg) często musisz wyprzedzić > jakiegoś zawalidrogę, a wtedy większa moc jest niezastąpiona. Gdybym tez nie jezdzil POLO 1,2 D w 3 cyl. i o zawrotnej mocy 75 KM to moz3 bym sie dal na to nabrac. Wyprzedzanie to kwestia umiejetnosci a nie mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Gdybym tez nie jezdzil POLO 1,2 D w 3 cyl. i o zawrotnej mocy 75 KM to moz3 bym sie dal na to > nabrac. > Wyprzedzanie to kwestia umiejetnosci a nie mocy Zgadza się. Matizem też wyprzedzałem. Tylko po co się męczyc, jak można to robić szybciej, sprawniej, bezpieczniej i bardziej komfortowo. Mocny i elastyczny silnik pozwala po prostu na mniej stresującą, przyjemniejszą jazdę po polskich drogach. Na zwykłych krajówkach można wyprzedzić sprawniej, szybciej niż słabym autem. Na ruchliwej autostradzie można szybciej włączyć się do ruchu, szybciej nabrać prędkości docelowej, szybciej przyspieszyć w zakresie 90-140 nie dotykając lewarka, jak już ciężarówki przestaną się wyprzedzać i tak dalej. Po prostu jeździ się bardziej komfortowo i przyjemniej. Oczywiście taką samą trasę można też pokonać matizem czy żukiem i też da się dojechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > jakie 1.6? Przecież tam jest 2.0 > Ja jeździłem wersją 120KM i jak dla mnie lipa. Zwykły wolnossący, przymulony silniczek. > Przyzwyczaiłem się już do turbobenzyn. Wnętrze jest ładne i przyjemne, ale wskaźniki > przekombinowane, zawieszenie jakieś takie nijakie i gumowe. Samochód nie dla mnie. Porównujesz > do Leona. W podobnej cenie można mieć 1.4 TSI 125KM w wersji FR, z fajnym twardym i sprężystym > zawiasem, dużo lepszą elastycznością i mniejszym spalaniem Leon w środku wygląda okropnie. Nawet siostrzana O3 wygląda lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Leon w środku wygląda okropnie. Nawet siostrzana O3 wygląda lepiej. potwierdzam, a do tego FR ma masakrycznie niewygodne siedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Leon w środku wygląda okropnie. Nawet siostrzana O3 wygląda lepiej. nie wygląda okropnie. Zwyczajnie jest prosty i nieprzekombinowany. Samochód nastawiony na jazdę, a nie na macanie i jaranie się kawałkiem miększej szmaty na desce. Zobacz zegary. Tu masz z Leona: wsiadasz, patrzysz i od razu wiesz o co chodzi. Super czytelne, zawierające to co potrzeba, z delikatną nutą sportowego akcentu. Aż się chce odpalać i sprawiać, żeby te wskazówki pomknęły do góry A tutaj masz mazdę: ślepe podążanie za modą, przekombinowanie, jakieś wyświetlanie danych, zamiast tego co potrzeba, czyli wskazówek. Po co? Od razu widać, który samochód jest nastawiony na to, żeby dać trochę przyjemności z jazdy, a nie gadżetów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > nie wygląda okropnie. Zwyczajnie jest prosty i nieprzekombinowany. Dobra, nazwij mnie rozpuszczonym ale wnętrze Leona naprawdę jest brzydkie. Mam okazję jeździć różnymi autam i jeśli miałbym celować w ten segment to wnętrze Seata naprawdę mnie odrzuca, wolałbym Golfa. > Samochód nastawiony na jazdę, a > nie na macanie i jaranie się kawałkiem miększej szmaty na desce. Jeśli w aucie czuję się jak jajko w plastikowej wytłoczce to chyba coś jest nie tak A o designie Mazdy się nie wypowiadam, moja przyszła żona jest z Azji, ale akurat auta to wolę europejskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 Te zegary w Mazdzie to jakis zonk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 Jazda Mazda a potem Leonem 1.8 TSI z DSG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Te zegary w Mazdzie to jakis zonk. co ciekawe są różne. W zależności od wersji. Ja jeździłem taką, gdzie zamiast tego obrotomierza, był wskazówkowy prędkościomierz, a obroty były wyświetlane z boku w postaci takiego małego przesuwającego się paseczka. Naprawdę małego. Ten z obrazka jeszcze nie jest najgorszy, chociaż ja nie cierpię prędkościomierza w postaci cyferek. Ogólnie wnętrzem mazdy 3 jest naprawdę dopracowane, z dobrych materiałów, eleganckie, ale te zegary imho psują cały efekt, design dla małolata, co właśnie wstał od PlayStation Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Dobra, nazwij mnie rozpuszczonym ale wnętrze Leona naprawdę jest brzydkie. spoko, wiadomo. Gust jest jak pewna część ciała > Mam okazję jeździć różnymi autam i jeśli miałbym celować w ten segment to wnętrze Seata naprawdę > mnie odrzuca, wolałbym Golfa. > Jeśli w aucie czuję się jak jajko w plastikowej wytłoczce to chyba coś jest nie tak > A o designie Mazdy się nie wypowiadam, moja przyszła żona jest z Azji, ale akurat auta to wolę > europejskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > jakie 1.6? Przecież tam jest 2.0 > Ja jeździłem wersją 120KM i jak dla mnie lipa. Zwykły wolnossący, przymulony silniczek. > Przyzwyczaiłem się już do turbobenzyn. Wnętrze jest ładne i przyjemne, ale wskaźniki > przekombinowane, zawieszenie jakieś takie nijakie i gumowe. Samochód nie dla mnie. Porównujesz > do Leona. W podobnej cenie można mieć 1.4 TSI 125KM w wersji FR, z fajnym twardym i sprężystym > zawiasem, dużo lepszą elastycznością i mniejszym spalaniem Tak 2.0 Minusy Leona - wyglad srodka, nie moge sie z niego wygramolic przez te siedzenia, jest mniejszy, nawigacja drozsza x2. I beznadziejnie twardy. I jestem pewien, ze bedzie jak z kia nie polubie tego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 Mnie chodzi o to. vs W seacie deska jest wysoka i brzydka, materialy tragiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Jazda Mazda a potem Leonem 1.8 TSI z DSG 1.4TSI jest poprawny ale po co sie meczyc autem, ktorego srodek mi sie nie podoba? No i Mazda jest sedan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Mnie chodzi o to. > vs > W seacie deska jest wysoka i brzydka, materialy tragiczne. Mazda właśnie przeszła FL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Zgadza się. Matizem też wyprzedzałem. Tylko po co się męczyc, jak można to robić szybciej, > sprawniej, bezpieczniej i bardziej komfortowo. Mocny i elastyczny silnik pozwala po prostu na > mniej stresującą, przyjemniejszą jazdę po polskich drogach. Na zwykłych krajówkach można > wyprzedzić sprawniej, szybciej niż słabym autem. Na ruchliwej autostradzie można szybciej > włączyć się do ruchu, szybciej nabrać prędkości docelowej, szybciej przyspieszyć w zakresie > 90-140 nie dotykając lewarka, jak już ciężarówki przestaną się wyprzedzać i tak dalej. > Po prostu jeździ się bardziej komfortowo i przyjemniej. Oczywiście taką samą trasę można też > pokonać matizem czy żukiem i też da się dojechać Zadales sobie duzo trudi aby to napisac, ale mimo tego, ze sie z tymi argumentami zgodze to jednak nie do konca mnie przekonuja. Jak latwo zauwazysz po polskich drogach nie jezdza tylko Ferrari, Lamborghini, czy inne Mustangi. Wiekszosc aut to te mniejsze ktore w zupelnosci wystarczaja. Tak jak wspomnialem, bez kompleksow wjezdzam POLO na polska czy niemiecka autostrade, tyle, ze technike i umiejetnosci trzeba miec. Pozdro A i nie zamierzam miec auta o wiekszej mocy niz 170 KM ( tyle ma bowiem miec nastepny, potem juz tylko 1,6 w diesel'u, bez wzgledu jaka moc beda mialy to z mniejsza iloscia KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Jezdzilem dzis slabsza wersja i jezdzi calkiem przyjemnie. Na papierze roznica vs 160 jest nieduza. > A jak w praktyce? Nie mam jak przejechac sie 160KM wersja. Czym te silniki sie roznia? Czy to > jest tylko zdlawione elektronicznie? Wygląda na to, że wersja 120 jest tylko zdławiona. Może być inna elektronika, czyli mapy, a może być np inny kolektor ssący. Silniki mają ten sam stopień sprężania i takie same obroty. Słabsza wersja ma inną skrzynię biegów, a w zasadzie różni się tylko dłuższym przełożeniem głównym i dłuższym pierwszym biegiem, pozostałe biegi mają takie same, a z racji przełożenia głównego, słabsza wersja jest lepsza na trasy i autostrady. Osiągi w praktyce wyglądają tak, że 120 jedzie 200, a 160 jedzie 220km/h, to setki jest sekunda różnicy (jedna robi setkę na dwójce, druga na trójce), na ćwiartkę też jest sekunda różnicy. Różnica w przyśpieszeniach na wyższych biegach jest oczywista z racji przełożeń, bo dla przykładu 6 bieg w mocniejszej wersji kończy się przy podobnej prędkości, co 5 bieg słabszej wersji. Dla ścisłości, te silniki mają pojemność 2.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Mazda właśnie przeszła FL normalne wskazówkowe zegary! Chyba czytali moje posty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Zadales sobie duzo trudi aby to napisac, ale mimo tego, ze sie z tymi argumentami zgodze to jednak > nie do konca mnie przekonuja. Jak latwo zauwazysz po polskich drogach nie jezdza tylko > Ferrari, Lamborghini, czy inne Mustangi. Wiekszosc aut to te mniejsze ktore w zupelnosci > wystarczaja. > Tak jak wspomnialem, bez kompleksow wjezdzam POLO na polska czy niemiecka autostrade, tyle, ze > technike i umiejetnosci trzeba miec. > Pozdro > A i nie zamierzam miec auta o wiekszej mocy niz 170 KM ( tyle ma bowiem miec nastepny, potem juz > tylko 1,6 w diesel'u, bez wzgledu jaka moc beda mialy to z mniejsza iloscia KM. ja bez kompleksów jeździłem tikiem. A nawet na swój sposób mi się trochę podobało Tylko co z tego? Da się jeździć wszystkim co jeździ, natomiast jeśli mówimy o większym komforcie jazdy, bezpieczeńśtwie, to zawsze lepiej mieć mocniejszy silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Mazda właśnie przeszła FL To chyba cx3 albo 6 lifting jakie to zrodlo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Wygląda na to, że wersja 120 jest tylko zdławiona. Może być inna elektronika, czyli mapy, a może > być np inny kolektor ssący. Silniki mają ten sam stopień sprężania i takie same obroty. > Słabsza wersja ma inną skrzynię biegów, a w zasadzie różni się tylko dłuższym przełożeniem > głównym i dłuższym pierwszym biegiem, pozostałe biegi mają takie same, a z racji przełożenia > głównego, słabsza wersja jest lepsza na trasy i autostrady. Osiągi w praktyce wyglądają tak, > że 120 jedzie 200, a 160 jedzie 220km/h, to setki jest sekunda różnicy (jedna robi setkę na > dwójce, druga na trójce), na ćwiartkę też jest sekunda różnicy. Różnica w przyśpieszeniach na > wyższych biegach jest oczywista z racji przełożeń, bo dla przykładu 6 bieg w mocniejszej > wersji kończy się przy podobnej prędkości, co 5 bieg słabszej wersji. Dla ścisłości, te > silniki mają pojemność 2.0. Czesci sa takie same wiec wychodzi, ze to jest zdlawione elektronicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Mnie chodzi o to. > vs > W seacie deska jest wysoka i brzydka, materialy tragiczne. w zasadzie nie ma jakiejś znaczącej różnicy. Obie nieciekawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > To chyba cx3 albo 6 lifting jakie to zrodlo? Daliśmy się nabrać. To jest zdjęcie szóstki, a nie trójki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 A jakie są różnice w czasach tzw elastyczności, bo sądzę że dla wielu osób czasy wyprzedzania będą priorytetowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Mazda właśnie przeszła FL Bardzo ładnie zorganizowali wnętrze, poza kapliczką na środku. Przed FL też jest kapliczka, ale trochę zagłębiona, dyskretniejsza. Ja nie rozumiem jak komukolwiek może się taka kapliczka (lub jeszcze gorzej - niby-tablet) na środku deski podobać. Gdyby to jeszcze był bajer i się chowała samoczynnie, to bym zrozumiał. Ale tak, to wygląda jak na siłę domontowane. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Bardzo ładnie zorganizowali wnętrze, poza kapliczką na środku. Przed FL też jest kapliczka, ale > trochę zagłębiona, dyskretniejsza. > Ja nie rozumiem jak komukolwiek może się taka kapliczka (lub jeszcze gorzej - niby-tablet) na > środku deski podobać. Gdyby to jeszcze był bajer i się chowała samoczynnie, to bym zrozumiał. > Ale tak, to wygląda jak na siłę domontowane. > mar00ha no. jak w maluchu a 10 lat temu mieli ładną chowaną kapliczkę w 3ce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > normalne wskazówkowe zegary! Chyba czytali moje posty Ale to jest zdjęcie 6-ki, a nie 3-ki. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > no. jak w maluchu > a 10 lat temu mieli ładną chowaną kapliczkę w 3ce... Audi chyba też eksperymentowało z wyjeżdżanym ekranem navi. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Ale to jest zdjęcie 6-ki, a nie 3-ki. > mar00ha ups. czyli u mazdy bez zmian - tandeta z segmentu B/C jako wnętrze w segmencie D. jest lepiej niż 2 gen temu i 1 gen temu (gdzie było gorzej niż 2) ale widać japońska estetyka różni się od europejskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Ale to jest zdjęcie 6-ki, a nie 3-ki. > mar00ha doszedłem do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Mazda właśnie przeszła FL a te fotele to dmuchają w pupę? czy tylko takie dziurki porobili dla picu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > ups. czyli u mazdy bez zmian - tandeta z segmentu B/C jako wnętrze w segmencie D. jest lepiej niż 2 > gen temu i 1 gen temu (gdzie było gorzej niż 2) ale widać japońska estetyka różni się od europejskiej Zdecydowanie się różni. Chociaż, porównuję tu Golfa 6 i Mazdę 6 GJ, muszę powiedzieć, że Mazda poczyniła znaczne postępy pod względem ergonomii obsługi urządzeń przez kierowcą. Jest niemal tak dobrze jak w VAG, a VAG uważam za mistrzów w tej kwestii. Estetycznie, znowu, bardzo podobają mi się deski Peugeotów. Zaszaleją czasem, ale po chwili przyzwyczajenia i zastanowienia, dochodzę do wniosku, że jednak ładnie jest. Za to funkcjonalnie Peugeoty leżą - jak można w dzisiejszych czasach zrobić takie zdalne sterowanie radiem? No jak??? Albo porozwalane to wszystko na kierownicy, albo durnowaty "joystick" w durnowatym miejscu, schowany za kierownicą... mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > a te fotele to dmuchają w pupę? czy tylko takie dziurki porobili dla picu? W mojej dziurki są w skórze, ale dmuchania nie ma. Wersja max. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Zdecydowanie się różni. Chociaż, porównuję tu Golfa 6 i Mazdę 6 GJ, muszę powiedzieć, że Mazda > poczyniła znaczne postępy pod względem ergonomii obsługi urządzeń przez kierowcą. Jest niemal > tak dobrze jak w VAG, a VAG uważam za mistrzów w tej kwestii. no IMHO poprzednia mazda to była porażka straszliwa. pamiętam jak wyprzedawali 6tki w Warszawie, bo lada moment miała być premiera obecnej. pojechałem oglądać kombi pokazowe. i jak wsiadłem to nie wiedziałem w czym siędzę. bo niby duży - segment D. a wnętrze jakośiowo jak w Clio. nowa oczywiście jest lepsza. > Estetycznie, znowu, bardzo podobają mi się deski Peugeotów. Zaszaleją czasem, ale po chwili > przyzwyczajenia i zastanowienia, dochodzę do wniosku, że jednak ładnie jest. Za to > funkcjonalnie Peugeoty leżą - jak można w dzisiejszych czasach zrobić takie zdalne sterowanie > radiem? No jak??? Albo porozwalane to wszystko na kierownicy, albo durnowaty "joystick" w > durnowatym miejscu, schowany za kierownicą... bo francuzi robią żeby zrobić. a poważne firmy robią, żeby zrobić "Dobrze". aczkolwiek ten polski designer zasługuje na uznanie - bo widać estetyczną "rękę". niestety tylko estetyczną. chociaż do ergonomii p508 nie przyczepiłbym się w sposób w jaki Ty (nie wiem o którym modelu piszesz), kierownica bardzo funkcjonalna. ale za to brak schowków wszelakich to takie dość poważne faux pax > mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Bardzo ładnie zorganizowali wnętrze, poza kapliczką na środku. Przed FL też jest kapliczka, ale > trochę zagłębiona, dyskretniejsza. > Ja nie rozumiem jak komukolwiek może się taka kapliczka (lub jeszcze gorzej - niby-tablet) na > środku deski podobać. Gdyby to jeszcze był bajer i się chowała samoczynnie, to bym zrozumiał. > Ale tak, to wygląda jak na siłę domontowane. > mar00ha Bo ja wiem, ta przed liftem to mi sie nie podoba, bardziej od tego tableta, jakoś tak drętwo i rokoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Bo ja wiem, ta przed liftem to mi sie nie podoba, bardziej od tego tableta, jakoś tak drętwo i rokoko No piszę właśnie - przed liftem też dramat, ale nieco ukryty. Po lifcie został bardziej wyeksponowany. Miejmy chociaż nadzieję, ze funkcjonalnie, po lifcie, będzie to lepsze. Bo przed, to tragedia. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.