Cinek Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 Jak sobie radzą te silniki w sensie wytrzymałości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Jak sobie radzą te silniki w sensie wytrzymałości? Wytrzymują spokojnie pół miliona, tylko trzeba 3x panewki z korbami wymieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Wytrzymują spokojnie pół miliona, tylko trzeba 3x panewki z korbami wymieniać Miałem 1.9 DCI myślałem że 2.2 to jednak inna konstrukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Miałem 1.9 DCI myślałem że 2.2 to jednak inna konstrukcja. No inna, co nie zmienia faktu że również spaprana, albo jeszcze gorzej :/ Z dobrych diesli Renault to 2.0 DCI im wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > No inna, co nie zmienia faktu że również spaprana, albo jeszcze gorzej :/ Z dobrych diesli Renault > to 2.0 DCI im wyszło. Dziwne, spaprali 1.9 spaprali 2.2 a 2.0 wyszło dobrze? Myślałem że te silniki różnią się tylko średnicą tłoków. To skoro piszesz że 2.0 DCI to ze wszystkich roczników sa OK czy jakiś się wystrzegać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Dziwne, spaprali 1.9 spaprali 2.2 a 2.0 wyszło dobrze? Myślałem że te silniki różnią się tylko > średnicą tłoków. > To skoro piszesz że 2.0 DCI to ze wszystkich roczników sa OK czy jakiś się wystrzegać? Trzeba by zboków renufkowych podpytać, ale wg mojej wiedzy wszystkie 2.0 dawały radę i nie miały jakichś zagrywek czy zachcianek typu a wyjdzie dziś sobie korba bokiem. W tamtym roku miałem Lagunę II 2.2 dci, ruchu specjalnie za nią nie było, sprzedałem chyba za 7600pln praktycznie na full wypasie ksenony, półskóry, sprawna klima, czujniki deszczu,ciśnienia w oponach, duży szyberdach, elektryka, grzane stołki itd, zadbana, 1 błotnik malowany, do czyszczenia miała EGR lub turbo powoli puszczało bo przy depnięciu zostawiała chmurę, wtryski sprawdzałem, miała w bdb stanie. Fajny samochód w cenie dobitego golfa IV w dieslu, trochę trzeszczące plastiki ale do przeżycia. Jak chcesz to ryzykuj, tanio wyrwiesz, jak nie naginasz po 40 tys rocznie to może pokulasz się jakiś czas bezawaryjnie jak kupisz dobry egz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Jak sobie radzą te silniki w sensie wytrzymałości? tylko nieco lepiej niż 3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Z dobrych diesli Renault > to 2.0 DCI im wyszło. glownie dlatego, ze to nie jest silnik Renault tylko Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > tylko nieco lepiej niż 3.0 Nie porównuj, dużo taniej w przypadku awarii. Silnik 3.0 diesel to przykład jak nie powinno budować się silników, coś na zasadzie studenciaki z polibudy zrobili i wypuścili na rynek, miało być fajne ale nie wyszło. Coś się spitoli to 2-3 tys swędzą w kieszeni właściciela i to niekoniecznie gruba usterka musi być. Jednym słowem PORAŻKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Nie porównuj, dużo taniej w przypadku awarii. Chodziło mi o częstotliwość awarii a nie koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Chodziło mi o częstotliwość awarii a nie koszta Znaczy się, że warto mieć wykupioną również kartę miejską? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 no już chyba gorszych nie robili... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > no już chyba gorszych nie robili... Robili...wspomniane 3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Znaczy się, że warto mieć wykupioną również kartę miejską? Zdecydowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Trzeba by zboków renufkowych podpytać, ale wg mojej wiedzy wszystkie 2.0 dawały radę i nie miały > jakichś zagrywek czy zachcianek typu a wyjdzie dziś sobie korba bokiem. W jednym na 60 X-Trail-i 2.0dCi, które były w moim dziale wyszła bokiem. Ale to i tak doskonały współczynnik jak na dCi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > W jednym na 60 X-Trail-i 2.0dCi, które były w moim dziale wyszła bokiem. > Ale to i tak doskonały współczynnik jak na dCi. Ty i Twoja ex firma się nie liczycie, zajeździliście niezajeżdżalne silniki w note Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > no już chyba gorszych nie robili... To chyba z jednej półki z 2.2 cdti z opla:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > no już chyba gorszych nie robili... a 1.5 dci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Ty i Twoja ex firma się nie liczycie, zajeździliście niezajeżdżalne silniki w note Bo my używaliśmy a nie chuchaliśmy przecież. Spoko, bardzo dobry silnik i ciągnie lepiej niż niejedna cichodajka. Na trasie można 180 ciąć bez zadyszki. Przy tym bardzo oszczędny nawet w takim kredensie jak X-Trail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Robili...wspomniane 3.0 Ale to nie ich wydumka. Tylko skośnookich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 > To chyba z jednej półki z 2.2 cdti z opla:) Nie znam takiego silnika. Ale jesli chodzi Ci o silniki 2.2 DTI to byly jedne z lepszych silnikow ze swojego okresu, tylko poma Boscha popsula im reputacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 > a 1.5 dci? A co z nim? Podobno obraca panewki, korby bokiem wychodzą, padają wtryski i turbo. Czyli czysta eksploatacja. Bardzo fajny silnik. Miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 > Ale to nie ich wydumka. Tylko skośnookich. ktora dziwnym trafem u skosnookich dzialala dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 mam nie narzekam, kula sie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 > ktora dziwnym trafem u skosnookich dzialala dobrze Bo nie jezdzila w osobowkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 > Robili...wspomniane 3.0 3.0 to pomysł Nissana , mam taki wynalazek w Y61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 > 3.0 to pomysł Nissana , mam taki wynalazek w Y61 Ten z Renault to chyba Isuzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 > Ten z Renault to chyba Isuzu. tak isuzu, silnik do agregatow na sile wcisniety do samochodow, gdzie ma zmniejszony uklad oleju i chlodnicy, przegrzewa sie i opadaja tuleje cylindrowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 > tak isuzu, silnik do agregatow na sile wcisniety do samochodow, gdzie ma zmniejszony uklad oleju i > chlodnicy, przegrzewa sie i opadaja tuleje cylindrowe. rzuć się w otchłań google i pokaż mi agregat z silnikiem DMAX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 6DE1 (DMAX) nie byl dokladnie tym silnikiem montowanym w agregatach bo jest juz silnikiem przerobionym pod samochody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 > 6DE1 (DMAX) nie byl dokladnie tym silnikiem montowanym w agregatach bo jest juz silnikiem > przerobionym pod samochody owszem. to znajdz taki nieprzerobiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 > Jak sobie radzą te silniki w sensie wytrzymałości? Przewertowałem sieć w poszukiwaniu odpowiedzi na to pytanie zanim zdecydowałem jaki motor wybrać w Espace. Jeśli wg zaleceń producenta wymiania się olej co 30kkm to mało który silnik to wytrzyma na dłuższą metę. Szczególnie z panewkami bez zamkowymi, które poprostu obracają się i korba idzie bokiem przez blok. Wymina oleju co 12 kkm jest optymalną jaką zalecają użytkownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.