Skocz do zawartości

To jedziem dalej. Reno 2,2 litra DCI.


Cinek

Rekomendowane odpowiedzi

> Wytrzymują spokojnie pół miliona, tylko trzeba 3x panewki z korbami wymieniać

Miałem 1.9 DCI myślałem że 2.2 to jednak inna konstrukcja. hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No inna, co nie zmienia faktu że również spaprana, albo jeszcze gorzej :/ Z dobrych diesli Renault

> to 2.0 DCI im wyszło.

Dziwne, spaprali 1.9 spaprali 2.2 a 2.0 wyszło dobrze? Myślałem że te silniki różnią się tylko średnicą tłoków. hmm.gif

To skoro piszesz że 2.0 DCI to ze wszystkich roczników sa OK czy jakiś się wystrzegać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwne, spaprali 1.9 spaprali 2.2 a 2.0 wyszło dobrze? Myślałem że te silniki różnią się tylko

> średnicą tłoków.

> To skoro piszesz że 2.0 DCI to ze wszystkich roczników sa OK czy jakiś się wystrzegać?

Trzeba by zboków renufkowych podpytać, ale wg mojej wiedzy wszystkie 2.0 dawały radę i nie miały jakichś zagrywek czy zachcianek typu a wyjdzie dziś sobie korba bokiem.

W tamtym roku miałem Lagunę II 2.2 dci, ruchu specjalnie za nią nie było, sprzedałem chyba za 7600pln praktycznie na full wypasie ksenony, półskóry, sprawna klima, czujniki deszczu,ciśnienia w oponach, duży szyberdach, elektryka, grzane stołki itd, zadbana, 1 błotnik malowany, do czyszczenia miała EGR lub turbo powoli puszczało bo przy depnięciu zostawiała chmurę, wtryski sprawdzałem, miała w bdb stanie.

Fajny samochód w cenie dobitego golfa IV w dieslu, trochę trzeszczące plastiki ale do przeżycia. Jak chcesz to ryzykuj, tanio wyrwiesz, jak nie naginasz po 40 tys rocznie to może pokulasz się jakiś czas bezawaryjnie jak kupisz dobry egz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko nieco lepiej niż 3.0

Nie porównuj, dużo taniej w przypadku awarii. Silnik 3.0 diesel to przykład jak nie powinno budować się silników, coś na zasadzie studenciaki z polibudy zrobili i wypuścili na rynek, miało być fajne ale nie wyszło. Coś się spitoli to 2-3 tys swędzą w kieszeni właściciela i to niekoniecznie gruba usterka musi być. Jednym słowem PORAŻKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba by zboków renufkowych podpytać, ale wg mojej wiedzy wszystkie 2.0 dawały radę i nie miały

> jakichś zagrywek czy zachcianek typu a wyjdzie dziś sobie korba bokiem.

W jednym na 60 X-Trail-i 2.0dCi, które były w moim dziale wyszła bokiem.

Ale to i tak doskonały współczynnik jak na dCi.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W jednym na 60 X-Trail-i 2.0dCi, które były w moim dziale wyszła bokiem.

> Ale to i tak doskonały współczynnik jak na dCi.

Ty i Twoja ex firma się nie liczycie, zajeździliście niezajeżdżalne silniki w note zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ty i Twoja ex firma się nie liczycie, zajeździliście niezajeżdżalne silniki w note

Bo my używaliśmy a nie chuchaliśmy przecież.

Spoko, bardzo dobry silnik i ciągnie lepiej niż niejedna cichodajka.

zlosnik.gif

Na trasie można 180 ciąć bez zadyszki. Przy tym bardzo oszczędny nawet w takim kredensie jak X-Trail.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak sobie radzą te silniki w sensie wytrzymałości?

Przewertowałem sieć w poszukiwaniu odpowiedzi na to pytanie zanim zdecydowałem jaki motor wybrać w Espace.

Jeśli wg zaleceń producenta wymiania się olej co 30kkm to mało który silnik to wytrzyma na dłuższą metę. Szczególnie z panewkami bez zamkowymi, które poprostu obracają się i korba idzie bokiem przez blok. Wymina oleju co 12 kkm jest optymalną jaką zalecają użytkownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.