michalkl1 Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Po namowie znajomego stałem się posiadaczem tego pięknego wozu . Fajna bryka nawet. Sportowy ponadczasowy wygląd. Części tanie jak barszcz. Trzyma się drogi dosłownie przyklejone do asfaltu(dobry rozkład masy samochodu) Cichutko chodzi. Proste w ewentualnej naprawie. Co najważniejsze zero rdzy mimo 21 lat podwozie jak w aucie paru letnim. Nie jeden wóz wygląda gorzej. Ale wymagało to długich poszukiwań. Wbrew pozorom kupione z komisu. Widuje ladniejsze egzemplarze szczególnie wewnątrz ( mój nieco zużyty ) ale priorytetem była maksymalnie zdrowa buda co w 99% przypadków dyskfalifikowalo auto. Szkoda ze podstawowa jednostka c20ne ale za to zywotna. Takie sprzęgło komplet z lozyskiem i dociskiem ostatnio Nowka za 100zl Normalnie chyba 180zl. Kompletny układ wydechowy 200zl. Silnik w cenie złomu przy odrobinie poszukiwań lub nieco drozej. Pewnie masa innych zalet (wad pewnie tez) Silnik odporny na głupotę powiedzmy lekko dynamiczny . Niestety nowsze auta go gonia ale nadal jest bardziej szybszy niż wolny i idzie sie tym znosnie przemieszczać. No i jakby nie patrzeć pamiętam jak w maju 2014 było jakieś 250 ogłoszeń na olx a teraz cos kolo 140. Nasuwa się pytanie: a) poszły na złom?( niestety takich najwięcej po wieś tuningu lub nie) b) ktoś kupił c) rezygnacja ze sprzedaży d) zima i nieodpowiednia pora na sprzedaż( bo nie udało się przed zima i lepiej mieć dach nad głową w zimowe dni a na wiosnę lato ponownie spróbować sprzedać)? W takim tempie redukcji za 2-4 lata będzie dostępne pare sztuk na olx i innych ogłoszeniach. Ciekawe jak z cena czy nie wzrośnie ona nagle tj jest np. z maluchem ? Zapraszam do wypowiedzi co sadzicie o tym samochodzie? Kiedyś to była bryka i napewno wzbudzała podziw a dzisiaj powoli zapomniana. Aż się zastanawiam czy nie schować jej gdzieś do garażu/stodoły i za kolejne xx lat wyjechać polansowac się( o ile będzie jeszcze dostępna benzyna ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Wczoraj jechałem za ładną Calibrą i różne przemyślenia miałem... fajny był wóz, największa moim zdaniem wada to przedni napęd zamiast tylnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Wczoraj jechałem za ładną Calibrą i różne przemyślenia miałem... fajny był wóz, największa moim > zdaniem wada to przedni napęd zamiast tylnego Byly wersje 4x4 ale ze szukaj takiej wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Byly wersje 4x4 ale ze szukaj takiej wersji Szkoda, ze dzisiaj nie produkują takich aut. Teraz jedno auto.do.drugiego podobne - takie nijakie. Nie to co Calibra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Szkoda, ze dzisiaj nie produkują takich aut. Teraz jedno auto.do.drugiego podobne - takie nijakie. > Nie to co Calibra Przeciez Calibra to praktycznie Vectra A... Poza wersja Turbo osiagi byly bardzo mizerne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Przeciez Calibra to praktycznie Vectra A... > Poza wersja Turbo osiagi byly bardzo mizerne Czy ja wiem...Takie 2.0 16v 150KM całkiem dobrze jedzie, 2.5 V6 z wałkami od 3.0 też już ładnie jeździ. 2.0T 4x4 to już w ogóle inna liga jeśli chodzi o resztę silników w Calibrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Opłaty wprowadzili na Olxie więc wszyscy co chcą ponad piątkę za calibrę żałują 24zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Taka vectre c z 1.9 cdti 150km juz pogonisz wiem bo sprawdzalem. No ale Vectra C wazy pewnie z 1500kg... Ford Mondeo V6 ledwo co ucieka... A koników ma chyba 170 Do prędkości 140 było to może na 3 długości samochodu Nie taka słaba ta Calibra nawet. Jakby to była ta c20xe to takie Mondeo juz BH dawno w tyle było he he. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Kolega miał dawno temu 4x4 i zdaje się cos trochę ponad 200KM - fajne było autko Lat temu kilka z D polacy wszystkie chyba sciągneli które były na sprzedaż i skończyły swój żywot po wioskach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Trzyma się drogi dosłownie przyklejone do asfaltu(dobry rozkład masy samochodu) Tutaj bym się nie zgodził. Ani z dobrym rozkładem masy, ani ze świetnym prowadzeniem. > Proste w ewentualnej naprawie. W końcu to vectra... > Co najważniejsze zero rdzy mimo 21 lat podwozie jak w aucie paru letnim. Nie jeden wóz wygląda > gorzej. No to prawdziwa perełka bo normalnie progi i tylne błotniki znikają w oczach. Może sprawdź czy magnes trzyma się tylnych błotników. > Widuje ladniejsze egzemplarze szczególnie wewnątrz ( mój nieco zużyty ) ale priorytetem była > maksymalnie zdrowa buda co w 99% przypadków dyskfalifikowalo auto. Co w niemal każdym wypadku dyskwalifikuje to auto. > Silnik odporny na głupotę powiedzmy lekko dynamiczny . Niestety nowsze auta go gonia ale nadal jest > bardziej szybszy niż wolny i idzie sie tym znosnie przemieszczać. Starsze tez go gonią. Bazowy silnik, bazowe osiągi aut tej klasy z tamtych lat. > No i jakby nie patrzeć pamiętam jak w maju 2014 było jakieś 250 ogłoszeń na olx a teraz cos kolo > 140. > Nasuwa się pytanie: > a) poszły na złom?( niestety takich najwięcej po wieś tuningu lub nie) > b) ktoś kupił > c) rezygnacja ze sprzedaży > d) zima i nieodpowiednia pora na sprzedaż( bo nie udało się przed zima i lepiej mieć dach nad głową > w zimowe dni a na wiosnę lato ponownie spróbować sprzedać)? Rdza, rdza, rdza... te auta gniją straszliwie - podobnie z resztą jak wszystkie ówczesne Ople. W dodatku to już śmiesznie tani samochód i sporo osób kupowało to "na dobicie". > W takim tempie redukcji za 2-4 lata będzie dostępne pare sztuk na olx i innych ogłoszeniach. Zapewne tak. > Ciekawe jak z cena czy nie wzrośnie ona nagle tj jest np. z maluchem ? Wątpię. Ceny stoją wysoko ale jedynie w pełni oryginalnych egzemplarzy. Mocno poszukiwane są V6 i Turbo. Auto raczej dla wielbiciela Opli. Raczej żaden przypadkowy kupiec nie będzie skłonny zapłacić extra za takiego youngtimera - szczególnie w bazowej wersji. > Zapraszam do wypowiedzi co sadzicie o tym samochodzie? Kiedyś to była bryka i napewno wzbudzała > podziw a dzisiaj powoli zapomniana. Sądzę, że ma środek okrutnie nudny i to jego największa wada. ładna linia nadwozia i wnętrze rodem z rodzinnego sedana > Aż się zastanawiam czy nie schować jej gdzieś do garażu/stodoły i za kolejne xx lat wyjechać > polansowac się( o ile będzie jeszcze dostępna benzyna ) Chowaj, ale raczej nie licz na kokosy. no chyba, że chcesz wejść w całkiem sympatyczne środowisko fanów starszych opli. Polecam, spoko ludzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Taka vectre c z 1.9 cdti 150km juz pogonisz wiem bo sprawdzalem. No ale Vectra C wazy pewnie z > 1500kg... Cali tez nie jest lekka... > Ford Mondeo V6 ledwo co ucieka... Ja bym powiedział, że zdrowe Mondeo V6 raczej sobie bez większych problemów radzi z bazową Cali. >A koników ma chyba 170 Do prędkości 140 było to może na 3 > długości samochodu A później? > Nie taka słaba ta Calibra nawet. Jakby to była ta c20xe to takie Mondeo juz BH dawno w tyle było > he he. jakby by babcia miała wąsy to by była dziadkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Z C20NE jak zdrowe można dobić spokojnie pod 150KM montując dolot z 18E, wydech 4-2-1, wtryski z C20XE oraz ECU z wiązką od 20SEH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Z C20NE jak zdrowe można dobić spokojnie pod 150KM montując dolot z 18E, wydech 4-2-1, wtryski z > C20XE oraz ECU z wiązką od 20SEH. Nie prościej wrzucić v6 i startować z pułapu ponad 200KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Nie prościej wrzucić v6 i startować z pułapu ponad 200KM? 2.5 V6 z wałkami od 3.0 to jest około 200KM Można ale to wyższy koszt w sumie, aczkolwiek 50KM więcej prawie na starcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > 2.5 V6 z wałkami od 3.0 to jest około 200KM Można ale to wyższy koszt w sumie, aczkolwiek 50KM > więcej prawie na starcie A 3.0 z Omegi nie daje się posadzić> Chyba tylko osprzęt jest potrzebny z Vectry/Calibry, nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Szkoda, ze dzisiaj nie produkują takich aut. Teraz jedno auto.do.drugiego podobne - takie nijakie. > Nie to co Calibra Cóż, coupe budowane na bazie innych aut zostały wyparte na bazie usportowionych kompaktów budowanych na bazie nudnych kompaktów. Na szczęście ciągle za stosunkowo niewielka kasę można kupić któreś z tamtych aut a wybór jest duży i chyba każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie. Minusem jest fakt, że RWD/AWD nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Myślę że dałoby radę, tylko z osprzętem to chyba nie trzeba tak mocno, bo z tego co wiem to 3.0/3.2L z Opla to można było uruchomić na osprzęcie z 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 wrzuc zdjecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Czy ja wiem...Takie 2.0 16v 150KM całkiem dobrze jedzie, 2.5 V6 z wałkami od 3.0 też już ładnie > jeździ. 2.0T 4x4 to już w ogóle inna liga jeśli chodzi o resztę silników w Calibrze. OK, chodzilo mi o 2 podstawowe silniki 115 i 136KM, bo takich jest najwiecej W sumie to Calibra nie oferowala wiele wiecej niz Vectra poza wygladem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > OK, chodzilo mi o 2 podstawowe silniki 115 i 136KM, bo takich jest najwiecej > W sumie to Calibra nie oferowala wiele wiecej niz Vectra poza wygladem. Na tym właśnie polegał urok aut tej klasy produkowanych w '90. Większość z nich pod ładną karoserią kryła podzespoły z popularnych modeli. Tak naprawdę tylko topowe wersje poszczególnych modeli się jakoś wyłamywały osiągami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > W sumie to Calibra nie oferowala wiele wiecej niz Vectra poza wygladem. Dokładnie, jedynie wygląd zewnętrzny inny, silniki te same a nawet mniejszy wybór, deska rozdzielcza identyczna Mnie się one podobają, czar pryska po wejściu do środka, ale mimo wszystko w środku jest ładniej niż w Audi 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Mnie się one podobają, czar pryska po wejściu do środka, ale mimo wszystko w środku jest ładniej > niż w Audi 80 Ale i tak o wiele nudniej niż w konkurencji z Włoch. Coupe i GTV wnętrzem masakrują Cali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Ale i tak o wiele nudniej niż w konkurencji z Włoch. Coupe i GTV wnętrzem masakrują Cali. GTV to IMHO inna liga niż Calibra. Piękne włoskie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > GTV to IMHO inna liga niż Calibra. Liga ta sama. Coupe zbudowane w oparciu o podłogę innego, popularnego i mało sportowego modelu. Wbrew pozorom GTV to nie tylko 3.0 ale też 1,8/2,0 które osiągami równają się z Calibrą 2,0i. > Piękne włoskie auto. Z tym nie można się nie zgodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Liga ta sama. Nie piszę o technice tylko o marce i designie. Co by nie mówić Alfa kojarzy sie z autami o sportowym zacięciu. Opel to tylko Opel. Taki gorszy Volkswagen. Żeby nie było że nie lubię Opli ... mam Astrę Z Calibrą mam kilka skojarzeń. Szelest dresów, biale skarpetki w mokasynach, blondyny z fryzurą na Alfa i basowe łupucupu pod dyskoteką. Może dlatego Calibra nigdy mnie nie kręciła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Z Calibrą mam kilka skojarzeń. Szelest dresów, biale skarpetki w mokasynach, blondyny z fryzurą na > Alfa i basowe łupucupu pod dyskoteką. O! To jest mniej więcej to samo co mi się kojarzy ze Sportowymi 156 jtd. Prawda jest taka, że gdy Calibra wchodziła na rynek Opel był w sporcie motorowym bardzo mocny. Może i nam w PL kojarzy się ona jedynie z tym co piszesz, ale auto jako takie ładnie się wpisywało w ówczesny trend na ładne coupe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 szczególnie w wyścigach typu DTM, Fajnie to wyglądalo .Thank you Keke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > szczególnie w wyścigach typu DTM, Fajnie to wyglądalo .Thank you Keke Szkoda, ze ostatni wytwór Cliffa nie wjechał na tor. To był technologiczny everest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Szkoda, ze ostatni wytwór Cliffa nie wjechał na tor. To był technologiczny everest... mówisz o "tej " Cali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > mówisz o "tej " Cali? Tak, mówię o prototypie wykonanym niemal w całości z włókna węglowego pędzonym cholernie mocnym v6... Auto nie trafiło na tor bo seria ITC zniknęła z kalendarza wyścigów. jedyny wykonany już egzemplarz stoi do dziś. Opel oficjalnie "podarował" go twórcom w ramach podziękowania za współpracę. EDIT: Mój błąd - Nie Cliff a ZAKSPEED. Osoby wrażliwe otwierają na własna odpowiedzialność... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Cliffowa też jest całkiem całkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Cali tez nie jest lekka... 1175kg > Ja bym powiedział, że zdrowe Mondeo V6 raczej sobie bez większych problemów radzi z bazową Cali. Radzi ale jakoś to kuriozalnie wyglądało - nie było takiego odejscia albo kolega słaby kierowca > A później? Nie było okazji, miejsca ale naprawde jakoś to powoli się oddalało. Stosunek mocy do masy Calibra ma około 16% gorszy od tego Mondeo mk3 2.5 V6 170km w hatchback-u > jakby by babcia miała wąsy to by była dziadkiem. Taka przykładowo vectra c wazy 1600kg przy mocy 150km ma stosunek mocy do masy 0.093 a Calibra w podstawowej wersji 0.097 więc nie dziwne, że jest w stanie odstawic teoretycznie silniejsza Vectrę. Ale dobra to takie moje porównanie jak się spisała Calibra w starciu z Mondeo i Vectra C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Tutaj bym się nie zgodził. Ani z dobrym rozkładem masy, ani ze świetnym prowadzeniem. > W końcu to vectra... No widocznie udało się im rozłożyć tą masę bo bardzo pewnie mi się prowadzi > No to prawdziwa perełka bo normalnie progi i tylne błotniki znikają w oczach. Może sprawdź czy > magnes trzyma się tylnych błotników. Sprawdzana miernikiem - raczej nie ma szpachli > Starsze tez go gonią. Bazowy silnik, bazowe osiągi aut tej klasy z tamtych lat. Zgadzam się jak najbardziej. Ale taka Calibra może zostanie w pamięci a vectra/astra? Te auta znikną i naprawdę nikt nie będzie żałował...Za Calibra jeszcze znajdzie się wiele fanów > Rdza, rdza, rdza... te auta gniją straszliwie - podobnie z resztą jak wszystkie ówczesne Ople. W > dodatku to już śmiesznie tani samochód i sporo osób kupowało to "na dobicie". Tak to prawda, jest masa pordzewiałych Calibr (astry vectry tak samo) no i wiadomo, że dodatkowo zażynają je młodzi wściekli kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > No widocznie udało się im rozłożyć tą masę bo bardzo pewnie mi się prowadzi Z ciekawości, co jest punktem odniesienia? Mialem okazję jeździć Calibrą i jak dla mnie jeździ jak inne auta z tamtego czasu. Z tendencją do płużenia i mocnego wychylania się w zakrętach. No i pamiętam, że tam były w serii jakieś balonowe opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Jeździłem VA z C20NE i wg mnie o sztywności zawieszenia nie można mówić, tak samo jak Astra F. Oba auta takie trochę pontonowe jeśli chodzi o prowadzenie. Między eFką a choćby Astrą G w prowadzeniu jest już spora różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Jeździłem VA z C20NE i wg mnie o sztywności zawieszenia nie można mówić, tak samo jak Astra F. Oba > auta takie trochę pontonowe jeśli chodzi o prowadzenie. Między eFką a choćby Astrą G w > prowadzeniu jest już spora różnica. Mam podobne wspomnienia. Naturalnie, dużo zależy od oczekiwań ale generalnie raczej bym Cali na seryjnym zawieszeniu nie nazwał pożeraczem zakrętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Jedynie mam porównanie z Fabią, Astrą F, nie sprawdzałem jej na torze ani innym zamkniętym placu ale wrażenia bardzo pozytywne mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 A ona na seryjnym zawieszeniu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > A ona na seryjnym zawieszeniu jest? Seryjne. W dniu zakupu był robiony przegląd i wszystkie 4 amortyzatory wykazały 78-81% sprawności. Nie wiem czy to dobrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Seryjne. > W dniu zakupu był robiony przegląd i wszystkie 4 amortyzatory wykazało 78-81% sprawności. Nie wiem > czy to dobrze ? Bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Z Calibrą mam kilka skojarzeń. Szelest dresów, biale skarpetki w mokasynach, blondyny z fryzurą na > Alfa i basowe łupucupu pod dyskoteką. Podobne, jak nie większe emocje budziła kiedyś Manta . A dzisiaj by człowiek chętnie posiadał i jeździł . Zaryzykuje stwierdzenie, że Calibra jest dzisiaj autem kultowym , rozpoznawalnym i rzadkim. Z europejskich z tamtego okresu chyba najbardziej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 > Przeciez Calibra to praktycznie Vectra A... noo... jak dwie krople wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > noo... jak dwie krople wody Ale i tak jest bardzo ładna i ponadczasowa Jak plany się nie zmienią w przyszłości otrzyma nowy lakier, konserwacje itd a i przy okazji może nowe serce otrzyma mocniejsze przede wszystkim. Bo przy podstawowym silniku to raczej nie rozwojowo jest - silniki Saaba podchodzą ponoć albo klasycznie c20xe + dmuchawka - większość miała kute tłoki w serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 Calibra, świetna na zewnątrz, tragiczna wewnątrz, silnik c20xe dawal radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Więc tak dokupiłem sobie skóry cały komplet do niej Szybka decyzja i 1250km...za skórami Już przełożyłem wszystko, teraz chcę to nieco odnowić/ zakonserwować. Czym najlepiej bez ryzyka uszkodzenia? W ońcu dostać zadbaną w miarę skórę do Calibry to już w zasadzie nie możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omega01 Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Podrzucił byś w końcu jakieś zdjęcia tego wozu na żywo. Ja do skórzanej tapicery brałem od kumpla z myjni coś takiego jak "castis" (nie wiem czy dobrze napisałem) taki zielony płyn, robił mi odpowiednie stężenie, bo jak będzie za duże to wyjdą plamy, do tego mięka szmatka i jazda. Puźniej jak skóra wyschnie trzeba ją nawilżyć mleczkiem dostępnym w sklepach motoryzacyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Byly wersje 4x4 ale ze szukaj takiej wersji I dobrego warsztatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > Podrzucił byś w końcu jakieś zdjęcia tego wozu na żywo. Żebym ja wiedział jak tutaj się foty wstawia nie ogarniam przynajmniej na tym forum > Ja do skórzanej tapicery brałem od kumpla z myjni coś takiego jak "castis" (nie wiem czy dobrze > napisałem) taki zielony płyn, robił mi odpowiednie stężenie, bo jak będzie za duże to wyjdą > plamy, do tego mięka szmatka i jazda. Dzięki zanotowałem Tak na szybko : jakiś tekst jakiś tekst Widzę, że od założenia wątku do teraz liczba ogłoszeń sprzedaży zmalała z jakichś 150 do 115 Wątpie, że nagle zrobi się wysyp tych Calibr. Wynika z tego, że do wakacji zostanie może z 30-50 aktualnych ogłoszeń sprzedaży a za 2 -3 lata będzie to taki już egzotyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Fajne, gratulacje! Tez mialem Calibre - czerwona, totalana seria, C20ne, z blachodachem, kompem itd. Przejechalem nia jakies 60-70kkm i tam sie chyba nic nie popsulo. MIlo wspominam to auto. Dbaj o nie bo to juz antyk sie zrobi za chwile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos12 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > Fajne, gratulacje! > Tez mialem Calibre - czerwona, totalana seria, C20ne, z blachodachem, kompem itd. Przejechalem nia > jakies 60-70kkm i tam sie chyba nic nie popsulo. > MIlo wspominam to auto. > Dbaj o nie bo to juz antyk sie zrobi za chwile pomijając klakson który nigdy nie działał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.