Lcf Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 witam, domyslam sie, ze u nas cos takiego jest pewnie zabronione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Taka sobie kup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Ja bym to raczej nazwał sztywnym holem jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 W ciasnych zakrętach drze opony na przedniej osi w holowanym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > W ciasnych zakrętach drze opony na przedniej osi w holowanym aucie. Ciaśniej niż holownik i tak nie pojedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > W ciasnych zakrętach drze opony na przedniej osi w holowanym aucie. Nie byłbym taki pewien. Zwróć uwagę, że przednie koła się skręcają na zakrętach. Podejrzewam, że na układ kierowniczy działają takie same siły jak przy normalnej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > witam, > domyslam sie, ze u nas cos takiego jest pewnie zabronione Jest inne dno. Jedziesz sobie takim składem autobahnem i nagle widzisz, że masz kogoś prawie na tylnym zderzaku. A wtedy co: - heblujesz, - przyspieszasz, żeby odskoczyć, czy - przypominasz sobie, że masz sztywny hol a na nim VW w tedeiku od Niemca, co tym jeździł tylko do aldiego raz w miesiącu (ten kościół to już zbyt oklepany). A co do technikaliów to jak to podpiąć, jak wahacz nie ma otworów? No i jak wygląda wahacz porysowany przez łańcuch mocujący? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Jest inne dno. Jedziesz sobie takim składem autobahnem i nagle widzisz, że masz kogoś prawie na > tylnym zderzaku. A wtedy co: > - heblujesz, > - przyspieszasz, żeby odskoczyć, > czy > - przypominasz sobie, że masz sztywny hol a na nim VW w tedeiku od Niemca, co tym jeździł tylko do > aldiego raz w miesiącu (ten kościół to już zbyt oklepany). > A co do technikaliów to jak to podpiąć, jak wahacz nie ma otworów? No i jak wygląda wahacz > porysowany przez łańcuch mocujący? jak nie ma otworów to wahacz jest opasany dookoła łańcuchem, dodatkowo łańcuchy zabezpieczone są grubą otuliną z tworzywa, zapobiegającego uszkodzeniom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Nie byłbym taki pewien. Zwróć uwagę, że przednie koła się skręcają na zakrętach. Podejrzewam, że > na układ kierowniczy działają takie same siły jak przy normalnej jeździe. Nie wydaje mi się, że koła same skręcają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Nie wydaje mi się, że koła same skręcają. Obejrzyj film do końca - jak jeździ pod petrochemią płock to przecież widać skręcone koła.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Obejrzyj film do końca - jak jeździ pod petrochemią płock to przecież widać skręcone koła.. Masz rację, nie wytrzymałem do końca Zwracam honor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Sztywny hol... Zuraw takiego używa do holowania BISa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Na "trójkącie" byłem holowany w latach osiemdziesiątych ze Szczecina do Poznania. Wtedy jeszcze holowany pojazd musiał mieć kierowcę na pokładzie (!) Wiele problemów mieli z tego powodu turyści z zachodu, którzy za kamperem ciągali osobówkę w ten sposób - niemal zawsze ktoś się przyczepił. A już szczytem było zatrzymanie na granicy zestawu przy wyjeździe z kraju. Teraz to już normalne na drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > witam, > domyslam sie, ze u nas cos takiego jest pewnie zabronione Wręcz przeciwnie Przy czym ja mam sztywny hol mocowany bezpośrednio do nadwozia, a nie do wahaczy i podpiętą eletrykę malucha do holownika, czyli w maluchu działają wszystkie światła tak jak w holowniku. Holuje tak malarię regulrnie, ostatni raz 3 tygodnie temu, miałem również kontrolę policyjnę pod kątem sposobu holowania i jak sam policjant stwierdził: "No nie ma się do czego przyczepić" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 a jak wygląda kwestia jakichś cetryfikatów tego urządzenia do holowania oraz kwestii masy pojazdu holowanego w stosunku do masy holownika (chodzi mi o brak hamulców w holowanym)? w tym tytułowym urządzeniu nie bardzo przekonuje mnie fakt, że nie ma jakiegoś awaryjnego zabezpieczenia mocowania poza samym łańcuchem. pas puści i mocowanie łańcuch puści i również tym sposobem, całe siły przy przyspieszaniu idą właśnie na ten łańcuch a tym samym pas. powinna być jakaś metalowa klamra, która łapie i ściska wahacz, a łańcuch jako forma dodatkowego zabezpieczenia. to rozwiązanie jest ok, pod warunkiem, że ktoś siedzi w aucie holowanym i w razie czego zahamuje,przejmie stery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Wpisz na YT "tow bar" lub "A-frame" i zobacz jak to robią w USA lub Holandii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Wręcz przeciwnie Przy czym ja mam sztywny hol mocowany bezpośrednio do nadwozia, a nie do wahaczy > i podpiętą eletrykę malucha do holownika, czyli w maluchu działają wszystkie światła tak jak w > holowniku. > Holuje tak malarię regulrnie, ostatni raz 3 tygodnie temu, miałem również kontrolę policyjnę pod > kątem sposobu holowania i jak sam policjant stwierdził: "No nie ma się do czego przyczepić" Pojazd holowany w ten sposób musi mieć ważne dokumenty? OC, badanie techniczne? (tak jak przyczepa). Pewnie pojazdu niezarejestrowanego (niedopuszczonego do ruchu) w ten sposób nie da się legalnie holować.....?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba_13 Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Jest inne dno. Jedziesz sobie takim składem autobahnem ... ... i dostajesz taki mandat że możesz sprzedać takiego VW żeby go opłacić , na autostradach holowanie jest zabronione poza specjalistycznymi pojazdami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.