tygrysek86 Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 o taki: BMW E30 czy to jest klasyk ? czy jeszcze nie i szukać e21 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > o taki: > BMW E30 > czy to jest klasyk ? > czy jeszcze nie i szukać e21 ? Jeśli to klasyk, to znaczyłoby, że okoliczni rolnicy to koneserzy klasyków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Jeśli to klasyk, to znaczyłoby, że okoliczni rolnicy to koneserzy klasyków. A to zależy od stanu auta Kumpel kupił E30, zrobił blachę od podstaw, polakierował, wsadził silnik 2.5 ,położył nisko, piękne felgi dołożył i śmiem twierdzić że wyszedł bardzo ładny klasyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 ale nie mylić klasyka z german style Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > ale nie mylić klasyka z german style To już też klasyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > o taki: > BMW E30 > czy to jest klasyk ? > czy jeszcze nie i szukać e21 ? tak, e30 to klasyk (pod pewnymi warunkami) nie, ten z linka to nie klasyk imho e30 tylko seryjne i mocne więc wszelkie 316, 318, diesle i wszystkie swapy odpadają na starcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > o taki: > BMW E30 > czy to jest klasyk ? > czy jeszcze nie i szukać e21 ? ani E21 ani E30, szukaj E114 jak chcesz klasyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 tego bierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > tego bierz silnik 2.8 daje rade, mam dobre wspomnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > czy to jest klasyk ? > czy jeszcze nie i szukać e21 ? nie klasyk tylko youngtimer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > A to zależy od stanu auta > Kumpel kupił E30, zrobił blachę od podstaw, polakierował, wsadził silnik 2.5 ,położył nisko, piękne > felgi dołożył i śmiem twierdzić że wyszedł bardzo ładny klasyk Klasyka cechuje jak największa zgodność z oryginałem. e30 MUSI stać na bliskich seryjnym oponach, które dziś się nazywa balonami. Obniżenie? Tylko delikatne, żadne tam włóczenie podwoziem w miejscach, gdzie rzucona przez gówniarza żyletka spowoduje "i...utkłem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 Po pierwsze to ta be-em-ka to nie german style gdyby była na wąskiej lampie to już można się zastanawiać a klasykiem na pewno jest E30 M3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Klasyka cechuje jak największa zgodność z oryginałem. e30 MUSI stać na bliskich seryjnym oponach, > które dziś się nazywa balonami. Obniżenie? Tylko delikatne, żadne tam włóczenie podwoziem w > miejscach, gdzie rzucona przez gówniarza żyletka spowoduje "i...utkłem". a guzik tam "klasyka cechuje". słyszałeś o trendzie, czy stylu odnawiania: "Resto-mod"? nie ma reguł. e30 się ładnie starzeje, ale w PL ma negatywną łatkę... no ale nabiera wartości już od kilku lat... a równolatek Audi 80, jest zbyt jajowaty na klasyka i dalej kupujesz to na wagę... tak samo zobacz że E21 prawie nie ma, bo nikt tego nie lubi. a jest wiekowo bliżej "klasyka"... a E30 masa ludzi ratuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > ani E21 ani E30, szukaj E114 jak chcesz klasyka kurcze , ale piękne to bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Klasyka cechuje jak największa zgodność z oryginałem. a powiedz no kto ustala te oświecone zasady? Ty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > E21 prawie nie ma, bo nikt tego nie lubi. E21 nie ma, bo E21 zgniły E30 to dupowóz który można utrzymywac w stanie "do użytku" za paczkę fajek, poczekajmy aż się skończą części na allegro to zobaczymy ile ludzi będzie dalej "dbać" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > ani E21 ani E30, szukaj E114 jak chcesz klasyka na allegro nei ma żadnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > na allegro nei ma żadnego http://otomoto.pl/bmw-inny-zabytek-pelna-dokumentacja-C31550046.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > http://otomoto.pl/bmw-inny-zabytek-pelna-dokumentacja-C31550046.html eeee fajny, ile to będzie warte za 10 lat? 40 - 50 tyś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > eeee > fajny, ile to będzie warte za 10 lat? > 40 - 50 tyś ? a co ja jasnowidz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > a co ja jasnowidz? no jako lokatę myślałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > no jako lokatę myślałem nie stracisz, a ewentualny zysk pokryje część kosztów eksploatacyjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > no jako lokatę myślałem jedyne e30 które może być lokatą to E30M które jeszcze 10-5 lat temu chodziły po ok 60 tys, obecnie ... ooooo Panie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > jedyne e30 które może być lokatą to E30M które jeszcze 10-5 lat temu chodziły po ok 60 tys, > obecnie ... ooooo Panie. ja bym zaryzykował M5 E34, jeszcze są tanie, ale wydaje mnie się że już niedługo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > A to zależy od stanu auta > Kumpel kupił E30, zrobił blachę od podstaw, polakierował, wsadził silnik 2.5 ,położył nisko, piękne > felgi dołożył i śmiem twierdzić że wyszedł bardzo ładny klasyk znaczy wyszło coś co na dłuższą metę jest stungowanym swapem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > eeee > fajny, ile to będzie warte za 10 lat? > 40 - 50 tyś ? tyle ile kupujący będą w stanie zapłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 Fajna e30 to jest to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Klasyka cechuje jak największa zgodność z oryginałem. e30 MUSI stać na bliskich seryjnym oponach, > które dziś się nazywa balonami. Dlaczego? Wg mnie klasyk musi mieć za duże i za szerokie koła , dopiero wtedy wygląda swietnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > a równolatek Audi 80, jest zbyt jajowaty na klasyka i dalej kupujesz to na > wagę... 80 B3 ciezko znalezc cos sensownego, nawet szrotow jest malo, E30 jest wiekszy wybor, ale tez glownie padaki. Na drodze czesciej widac stara trojke niz Audi z tamtych lat. 80 B4 jest sporo wiekszy wybor, ale to juz za nowe auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 Czy ta konkretna to klasyk-nie wiem, wg mnie nie, silnik nie ten. Orientowałem się za to w 2.7 ETA, bardzo mało tego jest a jak już to kosztują swoje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > znaczy wyszło coś co na dłuższą metę jest stungowanym swapem. Wygląda zacnie, jeździ jeszcze lepiej, reszta to semantyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 > Wygląda zacnie, jeździ jeszcze lepiej, reszta to semantyka Nie kiedy chcemy coś w kraju bardziej cywilizowanym motoryzacyjnie niż Polska oficjalnie uznać za zabytek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 > Nie kiedy chcemy coś w kraju bardziej cywilizowanym motoryzacyjnie niż Polska oficjalnie uznać za > zabytek. ale czy klasyk musi być zabytkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 > ja bym zaryzykował M5 E34, jeszcze są tanie, ale wydaje mnie się że już niedługo nie ma w PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 > Nie kiedy chcemy coś w kraju bardziej cywilizowanym motoryzacyjnie niż Polska oficjalnie uznać za > zabytek. Youngtimer, klasyk, zabytek - każde oznacza coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 może by tak kupic starego lt lub mb kaczka i odremontowac, to byłby dopiero lansa ; 40 letni dostawczak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 w 126 sec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 > jedyne e30 które może być lokatą to E30M które jeszcze 10-5 lat temu chodziły po ok 60 tys, > obecnie ... ooooo Panie. jeszcze 333i z RPA plus takie kwiatki jak oryginalne E30 Hartge czy Baur Topcabriolet takich coraz mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > jeszcze 333i z RPA > plus takie kwiatki jak oryginalne E30 Hartge czy Baur Topcabriolet badałem temat baura 5 lat temu. mało tego, i to mnie zainteresowało...ale to jest tak paskudne że nic dziwnego > takich coraz mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > badałem temat baura 5 lat temu. mało tego, i to mnie zainteresowało...ale to jest tak paskudne że > nic dziwnego badałeś złego BAURA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > badałeś złego BAURA w sumie kazdy jest zły. wątek o e30... ale ja wcale nie lubie tych bmek z dziwnymi oznaczeniami ino E9 lub 6tka pierwsza są fajne z tamtej epoki wolałbym Merca, który wtedy był w pełni dojrzałym producentem, a BMW trochę się tak dopiero odnajdywało w swojej niszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > z tamtej epoki wolałbym Merca, który wtedy był w pełni > dojrzałym producentem, a BMW trochę się tak dopiero odnajdywało w swojej niszy. jako posiadacz jednego i drugiego nie zgodzę się z tą opinią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > znaczy wyszło coś co na dłuższą metę jest stungowanym swapem. Wczoraj pojechało do Szwecji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.