Skocz do zawartości

1.4 TSI - jak naprawdę z nimi jest.


jacek

Rekomendowane odpowiedzi

> Przecież to skoda

No tak - z tego co już się dowiedziałem wcześniej, nowy superb dlatego jest podobny do audi, bo "to takie audi dla biednych".

Ciekawe, ile jeszcze wody w Wiśle upłynie, zanim tubylcy się zorientują, że np. jazda komunikacją miejską czy rowerem to wcale nie jest obciach i - korzystając z tych środków transportu - można mieć szacunek do samego siebie bez korzystania z usług psychoterapeuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gosc szuka kompakta, a Ty polecasz klasę D.

> Więc ja za 60 tys polecam e60 lub X5 bo na nic innego bym nie spojrzał za te pieniądze. JA. Ale

> temat jest o kompakcie....

Nie wiem czy jego interesuje na co byś spojrzał, a na co nie. Może sobie nie zdaje sprawy, że za niewielką dopłatą ma inny film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kupuj TSI i nawet się myśl o dieslu. W przypadku diesla kusi spalanie, lecz potem będziesz się

> męczył z DPFem. TSI jeździ się mega przyjemnie. Są dosyć zrywne, a przede wszystkim ciche i

> oszczędne.

Kupiłem, pierwsze wrażenia - brak tego ciągu z samego dołu, to jednak nie jest diesel, ale dynamika całkiem przyzwoita. Spalanie średnie miasto/trasa bez zbędnych szaleństw, ale też jazda nie emerycka - 5,8. Na razie jestem zadowolony. Cicho, wygodnie nie ma na co narzekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kupiłem, pierwsze wrażenia - brak tego ciągu z samego dołu, to jednak nie jest diesel, ale dynamika

> całkiem przyzwoita. Spalanie średnie miasto/trasa bez zbędnych szaleństw, ale też jazda nie

> emerycka - 5,8. Na razie jestem zadowolony. Cicho, wygodnie nie ma na co narzekać.

A jakim Ty ciągu z samego dołu piszesz i jakie konkretnie TSI kupiłeś i jakim wcześniej dieslem jeździłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jakim Ty ciągu z samego dołu piszesz i jakie konkretnie TSI kupiłeś i jakim wcześniej dieslem

> jeździłeś ?

TSI jest 122 KM a dieslem jeździłem 140 KM (prestiżem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na pewno idzie lepiej niż Twój diesl. Te silniki nabierają prędkości niezwykle równomiernie, stąd

> brak uczucia wgniatania. Od ok 2,5 tys onr idzie już bardzo ładnie.

Może to wszystko przez te eko-porady i kwestie przyzwyczajenia się do benzyniaka. Normalnie ten samochód "opiernicza" mnie bardziej niż serce.gif moja , zmień bieg, nie otwieraj okna itp ... grinser006.gif

Passek szedł o wiele lepiej, ale kupowałem tego tsi nie do ścigania się na torze. W zupełności mi to wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kupiłem, pierwsze wrażenia - brak tego ciągu z samego dołu, to jednak nie jest diesel, ale dynamika

> całkiem przyzwoita. Spalanie średnie miasto/trasa bez zbędnych szaleństw, ale też jazda nie

> emerycka - 5,8. Na razie jestem zadowolony. Cicho, wygodnie nie ma na co narzekać.

Z ciekawosci duzo zeszli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dźentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają

A szkoda, bo czasami warto.

Przykładowo - upust na mondeo z 2014 roku to 15 500.

Tylko że mondeo jest NOWE, bez przebiegu. Wyposażony w tę wiedzę mógłbyś zapewne wynegocjować większy upust, niż ten o którym nie chcesz mówić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedyna usterka od nowego to navi, ale koszty serwisu są takie, że byłoby lepiej żeby stało zepsute

Wszystkie drogi tak czy owak prowadzą do nawigacji przyczepianych na przyssawki do szyby ... Nie dość, że kilkudziesięciokrotnie tańsze, to do tego po prostu lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A szkoda, bo czasami warto.

> Przykładowo - upust na mondeo z 2014 roku to 15 500.

> Tylko że mondeo jest NOWE, bez przebiegu. Wyposażony w tę wiedzę mógłbyś zapewne wynegocjować

> większy upust, niż ten o którym nie chcesz mówić.

Nie chcę pisać bo tak naprawdę po co. Wiem że na niektóre modele samochodów można dostać spore rabaty, ale nie jest to powszechne zjawisko. Mondeo z 2014 roku (stary model ?) i upust 15 tys, ok ale od jakiej ceny wyjściowej. Nie każdy ma nieograniczony budżet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem że na niektóre modele samochodów można dostać spore

> rabaty, ale nie jest to powszechne zjawisko.

Nie o to chodzi - chodzi o to, że rabat na roczny, ujeżdżany pojazd powinien być nieco większy niż marne 15 tys., podczas gdy np. 8 tys. to normalny rabat na auto NOWE, bez przebiegu, z tego samego rocznika.

Na roczne nowe rabaty sięgają już 10-12 tys. (w przypadku mondeo - ponad 15), a ten jest UŻYWANY. I to intensywnie.

> Mondeo z 2014 roku (stary model ?) i upust 15

> tys, ok ale od jakiej ceny wyjściowej. Nie każdy ma nieograniczony budżet.

Najtańszy kosztuje niecałe 72 tys. - turbobenzyna 160 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie o to chodzi - chodzi o to, że rabat na roczny, ujeżdżany pojazd powinien być nieco większy niż

> marne 15 tys., podczas gdy np. 8 tys. to normalny rabat na auto NOWE, bez przebiegu, z tego

> samego rocznika.

> Na roczne nowe rabaty sięgają już 10-12 tys. (w przypadku mondeo - ponad 15), a ten jest UŻYWANY. I

> to intensywnie.

> Najtańszy kosztuje niecałe 72 tys. - turbobenzyna 160 KM.

Chlopie to idz i kup taniej bo tak myslisz. Zobacz za ile sa sprzedawane demo. Ba na demo Mazdy 3 sa zapisy. I nie mozna kupic z ulicy. Wiec to wcale nie jest takie kolorowe jak kupno Skody na firme.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ma znaczenie. Nawet w Suzuki na firme dawali wiekszy rabat. Golf idzie jak swieze bulki a Ty

> mowisz, ze dadza rabat niewiadomo jaki. Tak samo Octavia. A, ze Superb stary to moze i dadza

> rabat.

ja na Octe do produkcji dostałem 13% na osobę prywatną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chlopie to idz i kup taniej bo tak myslisz.

Nie myślę, że da się kupić taniej, tylko myślę (i tę myśl bardzo dobrze uzasadniłem), że podana cena za tego golfa jest zbyt wysoka.

Mnie też oferowano demo, ale się nie zgodziłem, bo upust był absurdalnie śmieszny. Może sprzedano go komu innemu za tę cenę. Co nie oznacza w żaden sposób, że "mam iść i kupić taniej".

> Wiec to wcale nie jest takie kolorowe jak kupno Skody na firme.

O firmie powiedziałem, gdy już cenę uzgodniłem. Więc w moim przypadku uzyskanie rabatu prawie 18 tys. na auto nowe, z bieżącego rocznika, nie ujeżdżane było równie łatwe co dla klienta indywidualnego.

Wystarczyło wejść na otomoto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.