piotr1982 Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 na tej drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > na tej drodze 50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > na tej drodze Nie widzisz znaku obszar zabudowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Nie widzisz znaku obszar zabudowany? Znak widzę, ale nie widzę zabudowań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Znak widzę, ale nie widzę zabudowań Sięgaj tam, gdzie wzrok nie sięga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Sięgaj tam, gdzie wzrok nie sięga A no chyba że Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Znak widzę, ale nie widzę zabudowań "...A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości i wasz synek mały tędy przechodził w przyszłości,którego jeszcze nie macie..." dzięki, chciałem się upewnić że przez to centrum nie jedziemy szybciej niż 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Znak widzę, ale nie widzę zabudowań wystarczy trochę obrócić obraz na Street View Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > wystarczy trochę obrócić obraz na Street View To całkowicie zmienia postać rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rsad Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > 50. 50 lub 60, zależnie od pory dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 Dołacze sie z pytaniem. Jedziemy w obszarze zabudowany i mijamy tablice z nazwą miejscowości. Tylko zielona, bez białej obszar zabudowany. Jak dozwolona prędkość za tablicą? patrz załacznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Dołacze sie z pytaniem. Jedziemy w obszarze zabudowany i mijamy tablice z nazwą miejscowości. Tylko > zielona, bez białej obszar zabudowany. > Jak dozwolona prędkość za tablicą? Taka jak przed. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Taka jak przed. A ta droga jeżdżę codziennie 2 razy i tam jest 50. Często tam stoją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Taka jak przed. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Dołacze sie z pytaniem. Jedziemy w obszarze zabudowany i mijamy tablice z nazwą miejscowości. Tylko > zielona, bez białej obszar zabudowany. > Jak dozwolona prędkość za tablicą? > patrz załacznik Taka jak przed znakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > A ta droga jeżdżę codziennie 2 razy i tam jest 50. Często tam stoją. No właśnie, często stoją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Dzieki Tzn jeżdżę ta w przyszowicach a nie Rumii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Dołacze sie z pytaniem. Jedziemy w obszarze zabudowany i mijamy tablice z nazwą miejscowości. Tylko zielona, bez białej obszar zabudowany. Po co Ci druga biała tablica D-42, skoro jesteś w obszarze zabudowanym? > Jak dozwolona prędkość za tablicą? To zależy czy pod D-42 było ograniczenie czy nie? Bo jeśli było, to obowiązuje ono na całym obszarze terenu zabudowanego, niezależnie od miejscowości. Ograniczenia obowiązują odpowiednio aż do tablicy kończącej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Po co Ci druga biała tablica D-42, skoro jesteś w obszarze zabudowanym? Mi na nic > To zależy czy pod D-42 było ograniczenie czy nie? Bo jeśli było, to obowiązuje ono na całym > obszarze terenu zabudowanego, niezależnie od miejscowości. > Ograniczenia obowiązują odpowiednio aż do tablicy kończącej: patrz załącznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > na tej drodze co w tym oznakowaniu jest niejasnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 W drugą stronę też zabudowania, aż się w oczach plącze. Tylko piratów łapać: jakaś łąka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > W drugą stronę też zabudowania, aż się w oczach plącze. Tylko piratów łapać: > jakaś łąka To jest dojazd do wezla sośnica. Za chwile jest tam autostrada. Żeby bylo śmieszniej caly czas jest tam 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Znak widzę, ale nie widzę zabudowań A chodnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Po co Ci druga biała tablica D-42, skoro jesteś w obszarze zabudowanym? > To zależy czy pod D-42 było ograniczenie czy nie? Bo jeśli było, to obowiązuje ono na całym > obszarze terenu zabudowanego, niezależnie od miejscowości. > Ograniczenia obowiązują odpowiednio aż do tablicy kończącej: Kiedyś przy wjeździe do Częstochowy od północy wisiało ograniczenie do 90 pod tablicą z oznaczeniem terenu zabudowanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > wystarczy trochę obrócić obraz na Street View i to jest teren zabudowany ? porównując np do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > A chodnik? co chodnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > co chodnik ? A chodnik to takie coś po czym chodzą ludzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > A chodnik to takie coś po czym chodzą ludzie. i ? to ma jakiś związek z tą białą tablicą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > i ? > to ma jakiś związek z tą białą tablicą ? Zasadniczy. Jak myślisz po co w terenie zabudowanym ogranicza się prędkość? Bo pod koła wpadają budynki czy piesi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Zasadniczy. Jak myślisz po co w terenie zabudowanym ogranicza się prędkość? > Bo pod koła wpadają budynki czy piesi? każdy chodnik = teren zabudowany, ciekawa definicja w definicji znaku d-42, wręcz jest napisane że zatoka (czyli jak na foto) i ruch pieszy nie powinien być oznaczany jako teren zabudowany podobnie zakłady usługowe które są po drugiej stronie D-42 to początek terenu zabudowanego a nie początek ruchu pieszego w definicji pojawia się zapis zabudowa przy drodze + ruch pieszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > każdy chodnik = teren zabudowany, ciekawa definicja > w definicji znaku d-42, wręcz jest napisane że zatoka (czyli jak na foto) i ruch pieszy nie > powinien być oznaczany jako teren zabudowany > podobnie zakłady usługowe które są po drugiej stronie > D-42 to początek terenu zabudowanego a nie początek ruchu pieszego > w definicji pojawia się zapis zabudowa przy drodze + ruch pieszy Zostaw, to biegły jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > A ta droga jeżdżę codziennie 2 razy i tam jest 50. Często tam stoją. czasami na tym rozszerzeniu polują kilka razy widziałem ich w ciemnej starszej kijance ceed hb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > czasami na tym rozszerzeniu polują > kilka razy widziałem ich w ciemnej starszej kijance ceed hb Na trasie Tychy Gliwice jest ok 7-8 punktów gdzie stoją regularnie. Hitem byla ostatnia niedziela gdzie stali przy Auchan mikolow a potem 1km dalej w stronę Gliwic za orlenem. Można bylo sie naciąć 2 razy W ciagu 2min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > każdy chodnik = teren zabudowany, ciekawa definicja To nie jest definicja tylko rozsądek. > w definicji znaku d-42, wręcz jest napisane że zatoka (czyli jak na foto) i ruch pieszy nie > powinien być oznaczany jako teren zabudowany Aha. A gdybyś jednak chciał żeby piesi tam nie ginęli a autobus miał możliwość wyjechania z zatoczki, to co byś zrobił? > podobnie zakłady usługowe które są po drugiej stronie > D-42 to początek terenu zabudowanego a nie początek ruchu pieszego > w definicji pojawia się zapis zabudowa przy drodze + ruch pieszy Ja tam widzę zabudowę przy drodze + ruch pieszy z tej zabudowy do przystanku i z powrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > każdy chodnik = teren zabudowany, ciekawa definicja > w definicji znaku d-42, wręcz jest napisane że zatoka (czyli jak na foto) i ruch pieszy nie > powinien być oznaczany jako teren zabudowany > podobnie zakłady usługowe które są po drugiej stronie > D-42 to początek terenu zabudowanego a nie początek ruchu pieszego > w definicji pojawia się zapis zabudowa przy drodze + ruch pieszy Gratulacje, wreszcie ktoś przeczytał rozporządzenie ministra w sprawie znaków i sygnałów drogowych, zamiast się mądrzyć "bo mi się wydaje że jak toi-toi stoi 25 metrów od drogi, to jest to zabudowany". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > Ja tam widzę zabudowę przy drodze + ruch pieszy z tej zabudowy do przystanku i z powrotem. Zabudowa jest, ale usługowa, co zgodnie z rozporządzeniem nie upoważnia do oznaczenia obszaru jako zabudowanego. Dalej są ze 2 chałupy oddalone od drogi, niespełniające kryterium zmiany charakteru otoczenia drogi i niezwiązane bezpośrednio z drogą. Dalej są sady. A ruch pieszy ma być intensywny, a nie 1 osoba na pół godziny. Znak D-42 jest tam postawiony niezgodnie z prawem, to którego przestrzegania tak bardzo się kierowców zachęca. To właśnie jedna z przyczyn olewania (a właściwie nawet niezauważania) znaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > Zabudowa jest, ale usługowa, co zgodnie z rozporządzeniem nie upoważnia do oznaczenia obszaru jako > zabudowanego. > Dalej są ze 2 chałupy oddalone od drogi, niespełniające kryterium zmiany charakteru otoczenia drogi > i niezwiązane bezpośrednio z drogą. Dalej są sady. > A ruch pieszy ma być intensywny, a nie 1 osoba na pół godziny. > Znak D-42 jest tam postawiony niezgodnie z prawem, to którego przestrzegania tak bardzo się > kierowców zachęca. To właśnie jedna z przyczyn olewania (a właściwie nawet niezauważania) > znaków. Jeśli masz takie miejsce i duży ruch oraz zagrożenie dla pieszych i utrudnienia włączenia się do ruchu przez autobus miejski to: 1. Dajesz tablicę z terenem zabudowanym i rozwiązujesz problemy 2. Masz to gdzieś "bo rozporządzenie" i wracasz spokojnie do picia kawy Przed udzieleniem odpowiedzi przypomnij sobie co sądzisz o bezmyślnych urzędnikach, zasłaniających się wyłącznie przepisami przy wydawaniu decyzji o oznakowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > Jeśli masz takie miejsce i duży ruch oraz zagrożenie dla pieszych i utrudnienia włączenia się do > ruchu przez autobus miejski to: Zagrożenie dla pieszych? Jest ono WSZĘDZIE, gdzie jest duży ruch a pieszy może pojawić się na drodze. Wszędzie dasz obszar zabudowany? Podobnie z autobusem. Na dwupasmówce W-wa Płońsk jakoś nie ma obszarów zabudowanych a autobusy włączają się do ruchu bez problemu - kiedyś nawet nimi jeździłem. Twój scenariusz jest więc wydumany, ale mimo to odpowiem. > 1. Dajesz tablicę z terenem zabudowanym i rozwiązujesz problemy > 2. Masz to gdzieś "bo rozporządzenie" i wracasz spokojnie do picia kawy Tego typu osobnicy ze skłonnościami populistycznymi przedstawiają zazwyczaj dwie alternatywy - jedną, przy której obstają, a która jest - delikatnie mówiąc - niezbyt mądra, oraz drugą - która jest absurdalna, ale przedstawiana jako jedyna opcja z podtekstem "i co teraz wolisz". Odpowiedź może być tylko jedna - ani jednej, ani drugiej bzdury nie wybieram. Nawet gdybym miał tam ograniczać prędkość, to zrobiłbym to na pewno w inny sposób niż totalnie durne, sprzeczne z prawem a wręcz uwłaczające prawu i poczuciu elementarnej przyzwoitości ustawienie w tym miejscu "obszaru zabudowanego". Jakich jeszcze urzędniczych absurdów masz zamiar bronić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > Jeśli masz takie miejsce i duży ruch oraz zagrożenie dla pieszych i utrudnienia włączenia się do > ruchu przez autobus miejski to: > 1. Dajesz tablicę z terenem zabudowanym i rozwiązujesz problemy > 2. Masz to gdzieś "bo rozporządzenie" i wracasz spokojnie do picia kawy > Przed udzieleniem odpowiedzi przypomnij sobie co sądzisz o bezmyślnych urzędnikach, zasłaniających > się wyłącznie przepisami przy wydawaniu decyzji o oznakowaniu. 3. Daję znak ostrzegawczy + tabliczkę i ograniczenie lub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > Zagrożenie dla pieszych? Jest ono WSZĘDZIE, gdzie jest duży ruch a pieszy może pojawić się na > drodze. Wszędzie dasz obszar zabudowany? > Podobnie z autobusem. > Na dwupasmówce W-wa Płońsk jakoś nie ma obszarów zabudowanych a autobusy włączają się do ruchu bez > problemu - kiedyś nawet nimi jeździłem. Zauważyłeś że ta droga to nie dwupasmówka Wawa-Płońsk? Wydaje mi się, że rozumiesz, że fakt że coś działa w jednym miejscu niekoniecznie musi działać w innym. Autobusowi włączyć się na dwupasmówce jest przecież łatwiej, bo auta przeskoczą po prostu na drugi pas, robiąc mu miejsce. > Twój scenariusz jest więc wydumany, ale mimo to odpowiem. Oczywiście, że jest wydumany. Tak samo jak wydumane jest Twoje kwestionowanie go. Wiedzę masz jednak w tym konkretnym przypadku zerową, więc możemy uznać remis. > Tego typu osobnicy ze skłonnościami populistycznymi przedstawiają zazwyczaj dwie alternatywy - > jedną, przy której obstają, a która jest - delikatnie mówiąc - niezbyt mądra, oraz drugą - > która jest absurdalna, ale przedstawiana jako jedyna opcja z podtekstem "i co teraz wolisz". > Odpowiedź może być tylko jedna - ani jednej, ani drugiej bzdury nie wybieram. > Nawet gdybym miał tam ograniczać prędkość, to zrobiłbym to na pewno w inny sposób niż totalnie > durne, sprzeczne z prawem a wręcz uwłaczające prawu i poczuciu elementarnej przyzwoitości > ustawienie w tym miejscu "obszaru zabudowanego". Napisz więc w jaki sposób byś to zrobił. > Jakich jeszcze urzędniczych absurdów masz zamiar bronić? Sekundkę, odpowiedz na pytanie wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > Jeśli masz takie miejsce i duży ruch oraz zagrożenie dla pieszych i utrudnienia włączenia się do > ruchu przez autobus miejski to: > 1. Dajesz tablicę z terenem zabudowanym i rozwiązujesz problemy > 2. Masz to gdzieś "bo rozporządzenie" i wracasz spokojnie do picia kawy > Przed udzieleniem odpowiedzi przypomnij sobie co sądzisz o bezmyślnych urzędnikach, zasłaniających > się wyłącznie przepisami przy wydawaniu decyzji o oznakowaniu. tu masz kolejny przykład "prawidłowego" oznakowania wlot do Radomia od strony W-wy, wcześniej jest 70km/h, a jeszcze wcześniej eSka w tym miejscu też złamano co najmniej kilka zasad w/s D-42 (brak zabudowy mieszkalnej, brak zmiany geometrii drogi) 50 na dwupsmówce gdzie nawet nie ma skrzyżowania (pasy włączenia/wyłączenia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > 3. Daję znak ostrzegawczy + tabliczkę i ograniczenie > lub I: - jeśli mi napiszesz że na ten widok ktokolwiek zwolni to pęknę ze śmiechu, a chodzi przecież o ograniczenie prędkości - nie rozwiązałeś problemu autobusu Dorzuć więc jeszcze trochę znaków. Do kol. Polarnego: teraz już nie jestem potrzebny, możesz polemizować z tym postem na temat tego, że w Polsce mamy za dużo znaków a urzędnicy to debile, co stawiają ich bez opamiętania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > I: > - jeśli mi napiszesz że na ten widok ktokolwiek zwolni to pęknę ze śmiechu, a chodzi przecież o > ograniczenie prędkości to lepiej postawić D-42 z nadużyciem rozporządzenia o znakach ? na pewno kierowcy zwolnią > - nie rozwiązałeś problemu autobusu a jaki jest "problem autobusu" ? prosta droga, autobus ma zatoczkę, czego mu jeszcze potrzeba ? > Dorzuć więc jeszcze trochę znaków. jeśli jest taka potrzeba, to co w tym złego ? przynajmniej wiadomo OCB, skąd ograniczenie i na co uważać ale można dać coś do uspokojenia ruchu, np wsypę na środku albo taniej jeśli faktycznie jest tam problem z prędkością, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 A co powiesz na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > Napisz więc w jaki sposób byś to zrobił. Już napisałem - jednym ze sposobów jest ograniczenie prędkości. Innym - wyznaczenie osobnego pasa dla autobusów. A najpopularniejszym i najbardziej sprawdzonym - nicnierobienie. Z praktyki wynika, że autobus bez problemów sobie radzi, zarówno na jedno- jak i dwupasmówkach. Nigdy, przenigdy, nie ustawiłbym z powodu przystanku "obszaru zabudowanego", bo to po prostu kpina ze wszystkich i wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > Już napisałem - jednym ze sposobów jest ograniczenie prędkości. Znakiem? A co z ułatwieniem wyjazdu autobusom? > Innym - wyznaczenie osobnego pasa dla autobusów. > A najpopularniejszym i najbardziej sprawdzonym - nicnierobienie. Z praktyki wynika, że autobus bez > problemów sobie radzi, zarówno na jedno- jak i dwupasmówkach. Ale Twoja praktyka nie bardzo przystaje do tego konkretnego miejsca, nieprawdaż? > Nigdy, przenigdy, nie ustawiłbym z powodu przystanku "obszaru zabudowanego", bo to po prostu kpina > ze wszystkich i wszystkiego. No to nie ustawiaj. Piesi są wdzięczni, że ustawia kto inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > Znakiem? A co z ułatwieniem wyjazdu autobusom? Nic. Gdyby ułatwienie wyjazdu autobusom było taki istotne, to miałyby one ustwowo pierwszeństwo. Nie mają i doskonale sobie radzą. > Ale Twoja praktyka nie bardzo przystaje do tego konkretnego miejsca, nieprawdaż? Nieprawdaż. > No to nie ustawiaj. Piesi są wdzięczni, że ustawia kto inny. Którzy piesi? Ci wirtualni? Może całą Polskę oznacz jako OZ, piesi będą jeszcze bardziej wdzięczni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > i to jest teren zabudowany ? > porównując np do tego jest tablica, jest teren zabudowany. Co mnie obchodzi czy jest 1 budynek czy 20, czy przystanki autobusowe, czy chodniki. Mnie jako kierowcę interesuje czy jest biała tablica, czy jej nie ma. Dywagacje zostawiam tym, którzy mają za dużo wolnego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 No fakt, jak można przeoczyć to osiedle mieszkaniowe z przedszkolami dookoła drogi. Po obróceniu się jeszcze więcej zabudowy przy drodze - domy praktycznie na jezdni stoją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > jest tablica, jest teren zabudowany. Co mnie obchodzi czy jest 1 budynek czy 20, czy przystanki > autobusowe, czy chodniki. Mnie jako kierowcę interesuje czy jest biała tablica, czy jej nie > ma. Dywagacje zostawiam tym, którzy mają za dużo wolnego czasu Takich wyborców nam trzeba. Jak mu każesz skakać na jednej nodze "bo tak", to będzie skakał. A jak mu jeszcze powiesz, że dzięki temu .... jak to było ... "może zostać uratowane ISTNIENIE LUDZKIE", to będzie namawiał do skakania innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.