elciapek Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Zastanawiam się nad kupnem A4 z roczników 2008-2011 z silnikiem beznynowym 1.8 160KM lub 2.0 180KM - te zdaje się były montowane w wersji przed liftem. Na coś szczególnego zwrócić uwagę? Jakieś bolączki/przypadłości w tym modelu? Czegoś unikać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Kolega miał 1.8 z 2010 roku i bardzo narzekał. Ciągle miał coś do robienia przy silniku lub elektronice. Auto zakupione w Gnieźnie więc pewnie przeszłość auta mogła być zamaskowana. Przy kupnie auta szkoda mu było 350zł na sprawdzenie przez ASO więc potem był dużo stratny przy sprzedaży bo kupujący z tego co mówił odkrywali przy nim przeszłość aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Było już: http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/silniki-tsi-biora-olej-problemy-naszych-czytelnikow/zkn4lf Ja dlatego nawet nie patrzyłem na audi przy kupnie auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Wydawało mi się kurka blaszka, że tylko te 1.4TSI to lipa straszna, gdzie co kilkadziesiąt tys km wymienia się tłoki albo i cały silnik. No to teraz mam zagwozdkę, bo się napaliłem na budę jak szczerbaty na suchary Alternatywą miał być Pasek CC No ale są jakieś silniki pozbawione tej wady? Po liftingu? Jakieś oznaczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Zastanawiam się nad kupnem A4 z roczników 2008-2011 z silnikiem beznynowym 1.8 160KM lub 2.0 180KM > - te zdaje się były montowane w wersji przed liftem. > Na coś szczególnego zwrócić uwagę? > Jakieś bolączki/przypadłości w tym modelu? > Czegoś unikać? Silniki bardzo duzo oleju zlopia. Rozrzady padaja, naped pompy paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Paski z 1.8tsi - kilkanaście sztuk, mechanicznie bezawaryjnie. Ale max. 4 lata i 180tkm. Audi 2.0tfsi - ciągłe problemy z "pół" remontem silnika włącznie. Pomogłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Pomogłem? Pomogłeś tak, że teraz nie wiem co mam robić A już myślałem, że wybrałem sobie puszkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Pomogłeś tak, że teraz nie wiem co mam robić > A już myślałem, że wybrałem sobie puszkę U mnie w fabryce mamy kilka Superbów 2.0 TFSI - auta mają po 150kkm, nikt nie wymieniał silnika ani nie dolewał więcej niż 1-2 litry między wymianami oleju, także jak widzisz nie ma reguły Z kolei moja Octa 1.8 miała zmieniony cały motor przy 70kkm ze względu na zużycie oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > U mnie w fabryce mamy kilka Superbów 2.0 TFSI - auta mają po 150kkm, nikt nie wymieniał silnika ani > nie dolewał więcej niż 1-2 litry między wymianami oleju, także jak widzisz nie ma reguły > Z kolei moja Octa 1.8 miała zmieniony cały motor przy 70kkm ze względu na zużycie oleju. Pytanie jak to teraz kupić żeby się nie wpakować na minę? Są jakieś kosmiczne technologie w ASO, które pozwalają stwierdzić czy dany egzemplarz żłopie oliwe na potęgę czy może wszystko jest w ramach normy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Pytanie jak to teraz kupić żeby się nie wpakować na minę? > Są jakieś kosmiczne technologie w ASO, które pozwalają stwierdzić czy dany egzemplarz żłopie oliwe > na potęgę czy może wszystko jest w ramach normy? Tak, wykręcić świece i dokładnie obejrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Pytanie jak to teraz kupić żeby się nie wpakować na minę? > Są jakieś kosmiczne technologie w ASO, które pozwalają stwierdzić czy dany egzemplarz żłopie oliwe > na potęgę czy może wszystko jest w ramach normy? Zacznij od historii serwisowej - u mnie pobór oleju był zgłaszany kilkukrotnie przez poprzedniego właściciela, także ślad w papierach był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Pytanie jak to teraz kupić żeby się nie wpakować na minę? > Są jakieś kosmiczne technologie w ASO, które pozwalają stwierdzić czy dany egzemplarz żłopie oliwe > na potęgę czy może wszystko jest w ramach normy? plombują korek wlewu oleju, bagnet i oznaczają pokrywy silnika by wyeliminować możliwość wyciągania oleju strzykawką następnie jest kontrola poziomu po ustalonym przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > plombują korek wlewu oleju, bagnet i oznaczają pokrywy silnika by wyeliminować możliwość wyciągania > oleju strzykawką > następnie jest kontrola poziomu po ustalonym przebiegu No dobrze, ale mowa jest o zakupie używki. Jak sobie teraz wyobrażasz tą cała procedurę? Pojadę do sprzedającego pozaślepiam mu co potrzeba i powiem, że wróce za 1000km zobaczyć co i jak i jak nic nie ubyło to możemy przechodzić do dyskusji o cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > No dobrze, ale mowa jest o zakupie używki. > Jak sobie teraz wyobrażasz tą cała procedurę? > Pojadę do sprzedającego pozaślepiam mu co potrzeba i powiem, że wróce za 1000km zobaczyć co i jak i > jak nic nie ubyło to możemy przechodzić do dyskusji o cenie? Niestety nie ma dobrego sposobu. Pozostaje wierzyć w uczciwość sprzedającego lub odpuszczenie sobie tego silnika. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Jak żłopie litr na 1000 to chyba coś w analizie spalin powinno wyjść. To około 1% oleju w procesie spalania. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > No dobrze, ale mowa jest o zakupie używki. > Jak sobie teraz wyobrażasz tą cała procedurę? > Pojadę do sprzedającego pozaślepiam mu co potrzeba i powiem, że wróce za 1000km zobaczyć co i jak i > jak nic nie ubyło to możemy przechodzić do dyskusji o cenie? tak jak napisał kol. Piotrus - sprawdzenie historii serwisowej w przypadku zakupu Audi to konieczność Jak sprzedający nie chce podać VIN-u należy od razu przyjąć, że kręci i ma coś do ukrycia, więc od razu odpuszczać takie auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Niestety nie ma dobrego sposobu. Pozostaje wierzyć w uczciwość sprzedającego No fu...ing way > lub odpuszczenie sobie tego silnika. > dranio A tego akurat bym nie chiał robić Poza tym jak odpuszcze sobie 1.8 i 2.0 to co mi zostaje z noPB w budzie A4/A5/A6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > tak jak napisał kol. Piotrus - sprawdzenie historii serwisowej w przypadku zakupu Audi to > konieczność Też tak uważam. Pytanie jak podchodzi do tego AUDI? Trzeba pojawiać się osobiście w ASO czy można dokonać weryfikacji telefonicznie/mailowo? Jeśli osobiście to czy trzeba być z właścicielem czy nie? No i po ile taka usługa? Ostatnio w BMW kosztowało 80PLN, ale musiałem właściciela fatygować tylko po to, aby się dowiedzieć, że gdzieś tam za górą, za rzeką ktoś robi sobie przeglądy w ASO na ten sam VIN > Jak sprzedający nie chce podać VIN-u należy od razu przyjąć, że kręci i ma coś do ukrycia, więc od > razu odpuszczać takie auta. Wiadomo Nie napalam się, choć może już trochę za późno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Też tak uważam. Pytanie jak podchodzi do tego AUDI? Trzeba pojawiać się osobiście w ASO czy można > dokonać weryfikacji telefonicznie/mailowo? Jeśli osobiście to czy trzeba być z właścicielem > czy nie? No i po ile taka usługa? ZTCW to oficjalnie Audi podaje historię tylko właścicielowi więc z nim musiałbyś się pojawić w ASO, nieoficjalnie mając VIN dobra dusza z AK może Ci sprawdzić historię za free, w przeciwnym przypadku pozostają fora danej marki ale jak wiadomo fora obecnie służą do zarabiania pieniędzy, więc ludzie Ci tam sprawdzą odpłatnie historie... (50-100zł) > Wiadomo > Nie napalam się, choć może już trochę za późno a co zaliczkowałeś auto bez sprawdzania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > No fu...ing way > A tego akurat bym nie chiał robić > Poza tym jak odpuszcze sobie 1.8 i 2.0 to co mi zostaje z noPB w budzie A4/A5/A6? Koniecznie chcesz Audi? dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Silniki bardzo duzo oleju zlopia. Rozrzady padaja, naped pompy paliwa. Ile znasz OSOBIŚCIE takich przypadków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > ZTCW to oficjalnie Audi podaje historię tylko właścicielowi więc z nim musiałbyś się pojawić w ASO, > nieoficjalnie mając VIN dobra dusza z AK może Ci sprawdzić historię za free, Wiesz kto? > a co zaliczkowałeś auto bez sprawdzania? Nie, przyjechałem ze sprzętem na weryfikacje przez zakupem. Chciano mi wcisnąć od razu za jednym zamachem przegląd przed zakupem, ale dobrze, że rozbiłem to sprawdzanie na 2 części - inaczej byłbym w plecy kilka stów, bo jaki jest sens sprawdzania stanu technicznego jak już historia się nie zgadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Koniecznie chcesz Audi? > dranio Co zrobić jak mi się buda podoba A co innego mógłbyś zaproponować? BMW 3? chyba trochę mniejsze niż A4 5? Raczej budżet za mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Ile znasz OSOBIŚCIE takich przypadków? No osobiście to ja nie znam, ale coś musi być na rzeczy skoro tak głośno jest o tym. Wystarczy wejść na jakieś fora AUDI/VW i wpisy można znaleźć bez problemu. Tutaj choć to nie forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > No osobiście to ja nie znam, ale coś musi być na rzeczy skoro tak głośno jest o tym. Wystarczy > wejść na jakieś fora AUDI/VW i wpisy można znaleźć bez problemu. Problemem takich "statystyk" jest to, że na tych forach nie piszą ci, którzy kłopotów z silnikiem nie mają. Więc nie jesteś w stanie stwierdzić, jakie jest prawdopodobieństwo natrafienia na silnik z wadą. Wiesz jedynie tyle, że "coś jest na rzeczy". Ja znam 7 użytkowników tsi 1.8 - 2.0 (w tym siebie) - tylko jeden miał problem wynikły z wadliwej serii silników. Przed i po tym okresie, gdy produkowali silniki z wadą fabryczną, problemów żadnych nie było, a kilka z tych silników już przekroczyło magiczne 100 tys. km, po których - zgodnie z wykładnią tutejszych znawców - powinny się rozsypać w pył. Więc moje doświadczenia już coś na temat tych silników mówią, w przeciwieństwie do powtarzania mitów "te silniki się psują" bo "coś jest na rzeczy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Odpuść sobie audi i tyle I nie słuchaj że mozę ci się nie zdarzyć - taaak niektórym sie panewki w 1.5 DCI nie obróciły ale większości tak. No chyba że masz kupe kasy na naprawy w gruncie rzeczy niezbyt ciekawego auta BTW. wczoraj gadałem z kuzynem z UK - też mu w silniki rozrząd puścił. 2.0 TFSI w A5 2011 rok bodaj. W Audi powiedzieli mu że to norma, pewnie kłamio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Swoją wypowiedzią dałeś mi odrobinę nadziei Cały czas się tylko zastanawiam co i jak tu sprawdzić, żeby nie być tym jednym na 5 czy 10, który właśnie ma ten problem. Utrudnieniem jest również fakt, że mało jest egzemplarzy krajowych - znakomita większość to niestety import Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Import to niestety 99,99% przekręt wiekszy lub mniejszy cudów nie ma... Da sie chyba po VIN sprawdzić która wersja pierścieni i tłoków jest w silniku... Jaki to silnik (kod) i który rocznik? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Odpuść sobie audi i tyle Jak widzisz cięzko mi idzie to odpuszczanie. Ale co zamiast? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Jak widzisz cięzko mi idzie to odpuszczanie. > Ale co zamiast? Accord 2.4 noPB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Honda Accord? Subaru Legacy? Saab 9-5NG Aero? Laguna GT trochę tego jest. Audi jest fajne - ale żaden prestiż jak wymienisz dwa razy silnik przez okres użytkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Swoją wypowiedzią dałeś mi odrobinę nadziei > Cały czas się tylko zastanawiam co i jak tu sprawdzić, żeby nie być tym jednym na 5 czy 10, który > właśnie ma ten problem. > Utrudnieniem jest również fakt, że mało jest egzemplarzy krajowych - znakomita większość to > niestety import Przy używanych problem jest tego typu, że możesz mieć np. hondę 2.0, która będzie zajeżdżona albo 1.4 tsi, który nie będzie sprawiał problemów. Tu też jest dylemat "jak to sprawdzić". Inna sprawa, którą warto wziąć pod uwagę: % awaryjności tych najlepszych i najgorszych. W tym wieku aut różnica pomiędzy np. hondą a citroenem w rankingu jest duża - ale zobacz sobie, jaka jest w punktach procentowych. I jakie w związku z tym jest prawdopodobieństwo, że trafisz na takiego citroena, który będzie się gorzej spisywał od hondy. Na koniec rada: nie fiksuj się na konkretnym modelu - zwłaszcza przy używkach. Fajnych aut jest wiele - liczy się stan konkretnego egzemplarza a nie to, jakiej jest marki. Z doświadczenia znajomych wiem, że takie kupowanie "na siłę" konkretnego modelu nie kończy się najlepiej. Do kupna używki trzeba mieć niestety chłodny umysł, bez napalania się. EDIT: i teraz jeszcze w kwestii tych TSI. Jeździ ich mnóstwo - naprawdę myślisz, że każdy właściciel co chwilę dolewa oleju i remontuje silnik, bo mu łańcuch rozrządu strzela? Procentowo to będzie naprawdę niewiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Hmm taka ciekawostka: http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/9815860/German-cars-lose-out-in-reliability-survey.html Engine reliability - bottom 10 brands according to Warranty Direct 1. MG Rover (failure rate: 1 in 13) 2. Audi (failure rate: 1 in 27) Engine reliability - top 10 brands according to Warranty Direct 1. Honda (failure rate: 1 in 344) 2. Toyota (failure rate: 1 in 171) Pewnie to że Audi nie oferowało juz wtedy nic poza TSI i TFSI nie ma znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Ile znasz OSOBIŚCIE takich przypadków? 10-15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmiko Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Pytanie jak to teraz kupić żeby się nie wpakować na minę? > Są jakieś kosmiczne technologie w ASO, które pozwalają stwierdzić czy dany egzemplarz żłopie oliwe > na potęgę czy może wszystko jest w ramach normy? Norma to litr na 2kkm, przynajmniej w CDAA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Norma to litr na 2kkm, przynajmniej w CDAA Bzdury opowiadasz. Norma jest 0,5l/1000 w instrukcji. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Bzdury opowiadasz. Norma jest 0,5l/1000 w instrukcji. > Krawiec instrukcja swoje a zycie swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > instrukcja swoje a zycie swoje Jak tyle zre to jest zepsuty. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Accord 2.4 noPB? Lub Audi A4 nieco starsze z silnikiem 1.8T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Jak tyle zre to jest zepsuty. > Krawiec mam wiele przypadkow ze przy z uzyciu oleju na tym poziomie to silnik do kapy. niestety pierscienie w tych autach to porazka. I w gre wchodzi albo wymiana ukladu tlokow zmodyfikowanych przez fabryke z nowymi korbami lub zamiana pierscieni i samemu poprawianie rowkow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > 2. Audi (failure rate: 1 in 27) > 1. Honda (failure rate: 1 in 344) Świetne porównanie - właśnie o tym pisałem. W audi mamy więc 4% "failurowanych" silników, w hondzie: 0,3%, czyli 13-krotnie mniej. Zestawiając ranking i krotność otrzymujemy zatrważający wynik: honda 1. miejsca, audi - przedostatnie siliniki audi 13-krotnie bardziej wadliwe od hondowskich Tylko że w praktyce prawdopodobieństwo natrafienia na taki wadliwy silnik audi jest nikłe. Ale już szum jest. Co innego, gdyby honda miała awaryjność 2%, a audi 26%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > 10-15 A ile przypadków (też osobiście), gdzie nie było problemów z tymi silnikami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > A ile przypadków (też osobiście), gdzie nie było problemów z tymi silnikami? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Norma to litr na 2kkm, przynajmniej w CDAA Tyle u siebie dolewałeś, czy może 9/10 twoich znajomych tyle dolewało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Mój w Yeti na szczęście nie żre...Do kiedy były te spaprane tłoki bo część twierdzi że 2009/2010... W katalogu do CDAA w yeti zmienione pierscienie są od 2009.. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Bzdury opowiadasz. Norma jest 0,5l/1000 w instrukcji. > Krawiec Litr na 2000 km i pół litra na 1000 km to to samo. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Mój w Yeti na szczęście nie żre...Do kiedy były te spaprane tłoki bo część twierdzi że 2009/2010... > W katalogu do CDAA w yeti zmienione pierscienie są od 2009.. > Krawiec cos kolo tego ale nie powiem ci dokladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > 1 Te statystyki to próba wśród twoich znajomych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Fakt Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmiko Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Tyle u siebie dolewałeś, czy może 9/10 twoich znajomych tyle dolewało? Nie dolewałem tyle, to cytat z instrukcji 1.8 TSI z Passata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.