Michal_O Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Witam, Od jakiegoś czasu na polskim rynku dostępna jest nowa Toyota Avensis. Jest to sztandarowy model tej marki sprzedawany w PL. Toyota wreszcie wyszła naprzeciw rynkowi polskiemu, i zaproponowała down-size dla silnika Diesla do pojemności 1.6. Oferowany jest też poprzedni silnik D-4D o mocy 143 KM. I co najważniejsze, nie ma zbędnych dla obu tych silników skrzyń automatycznych, które Polacy niezależnie od marki omijają szerokim ŁUKIEM. https://www.toyota.pl/new-cars/avensis/index.json#enginesComparer 2 silniki Diesla w ofercie zupełnie wystarczą. Natomiast są 4 wersje napędu z silnikami benzynowymi, w tym 2 w wersji ze skrzynią automatyczną, jak by ktoś takową JEDNAK preferował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Podoba się tylko troszeczkę ten przód taki monsterowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Tylko, że z mocą silników szału nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 1,8 do normalnego poruszania wystarczy. 2.0 tylko z automatem, jeśli dobrze rozumiem, bo osiągi gorsze. Więc najsensowniejszym będzie wybór diesla 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 I co najważniejsze, nie ma zbędnych dla obu tych silników skrzyń automatycznych, które Polacy niezależnie od marki omijają szerokim ŁUKIEM. Natomiast są 4 wersje napędu z silnikami benzynowymi, w tym 2 w wersji ze skrzynią automatyczną, jak by ktoś takową JEDNAK preferował... a to ciekawe - znam kilka osob i wszyscy ktorzy jeździli z A/T twerdzą ze manualnej nie wiecej kupią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 a to ciekawe - znam kilka osob i wszyscy ktorzy jeździli z A/T twerdzą ze manualnej nie wiecej kupią O, to o mnie. Już drugie auto z A/T. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 (edytowane) Czyli maksymalnie mogę mieć 143 konie w dieslu i na dodatek nie moge tego spiąć z automatem - no cudooooownie z kolei jak chcę jedyną benzynę z jakąkolwiek mocą (i tak dużo za małą w stosunku do konkurencji) to muszę chcieć automat Edytowane 27 Czerwca 2015 przez Vadero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 (edytowane) a to ciekawe - znam kilka osob i wszyscy ktorzy jeździli z A/T twerdzą ze manualnej nie wiecej kupią Służbowe mam z A/T. Prywatne kupiłem z M/T... Edytowane 27 Czerwca 2015 przez K3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Masz na to jakies dane od kiedy to Polacy omijaja AT ? Ja znam wielu co omijaja mt. Osobiscie omijam diesla i dla mnie mogloby go nie byc w ofercie, a z reszta ... Slabo maly wybor silnikow, skrzyn i brak awd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_O Napisano 27 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 z kolei jak chcę jedyną benzynę z jakąkolwiek mocą (i tak dużo za małą w stosunku do konkurencji) to muszę chcieć automat Zawsze można zapodać chip tuning i podnieść moc z seryjnych 150 KM do ok 180 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Czyli maksymalnie mogę mieć 143 konie w dieslu i na dodatek nie moge tego spiąć z automatem - no cudooooownie z kolei jak chcę jedyną benzynę z jakąkolwiek mocą (i tak dużo za małą w stosunku do konkurencji) to muszę chcieć automat Ja to zupełnie nie rozumiem po co jest ten silnik B2.0 w ofercie skoro ma "aż" 5KM więcej od tego b1.8 B1.6 to jak rozumiem silnik podstawowy więc niech będzie tylko M/T B1.8 jest do wyboru M/T i A/T więc jest OK B2.0 kompletnie bez sensu D1.6 jako podstawowy tylko z M/T niech będzie D2.0 powinien być A/T do wyboru i co najmniej kilka wariantów mocy od około 130KM do około 200KM żeby to jakoś wyglądało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Jak dla mnie to wybór silników jest marny, pewnie za chwilę pijawi się hybryda i będzie to najlepsza opcja, no i oczywiście najdroższa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Jak dla mnie to wybór silników jest marny, pewnie za chwilę pijawi się hybryda i będzie to najlepsza opcja, no i oczywiście najdroższa Nie będzie hybrydowego Avensisa. Dopiero następca modelu ma mieć taki układ napędowy a to będzie dopiero za 4-6 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Służbowe mam z A/T. Prywatne kupiłem z M/T... ty inny jestes ile by Cie wyniosla doplata do A/T w gt ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 ty inny jestes ile by Cie wyniosla doplata do A/T w gt ?? Nie ma takiej opcji jak A/T w GT... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Ja to zupełnie nie rozumiem po co jest ten silnik B2.0 w ofercie skoro ma "aż" 5KM więcej od tego b1.8 Nie cyfry jezdza tylko kreski Tak jak kiedys w Accordzie bylo 1.8 136 KM i 2.0 150 KM. Na papierze tylko 14KM i symboliczna roznica 0-100 w codziennej jezdzie to zupelnie inne auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2015 Nie ma takiej opcji jak A/T w GT... a gdyby była, to miałbyś M/T? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Toyota wreszcie wyszła naprzeciw rynkowi polskiemu, i zaproponowała down-size dla silnika Diesla do pojemności 1.6. Oferowany jest też poprzedni silnik D-4D o mocy 143 KM. I co najważniejsze, nie ma zbędnych dla obu tych silników skrzyń automatycznych, które Polacy niezależnie od marki omijają szerokim ŁUKIEM. https://www.toyota.pl/new-cars/avensis/index.json#enginesComparer 2 silniki Diesla w ofercie zupełnie wystarczą. Natomiast są 4 wersje napędu z silnikami benzynowymi, w tym 2 w wersji ze skrzynią automatyczną, jak by ktoś takową JEDNAK preferował... nie rozumiem dlaczego "najważniejsze" to brak wyboru skrzyni. to żenua w tym segmencie. i najważniejsze to dać wybór, a nie zabrać automat. ogólnie paleta silników to wstyd. Edytowane 29 Czerwca 2015 przez jimbo22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 Byłem na przedpremierowym pokazie nowego Avensisa. Wygląd w środku i na zewnątrz - super. Dach panoramiczny w kombi robi bardzo fajne wrażenie. Co do silników byłem bardzo zaskoczony, że nie ma diesla A/T. Beznyna 2.0 z A/T spoko, szkoda tylko, że CVT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 Niestety muszę zgodzić sie z Twoim ironicznym postem. Toyota to jakies nieporozumienie na naszym rynku (nie wiem jak jest na innych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 akurat ten diesle to chyba juz z bmw wiec silnik fajny i jezeli japonczycy nie zakombinowali ze sterownikami to sie bedzie ladnie chipowal, to pewnie tlumaczy brak automatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 Ciekawe jak z niezawodnością tego diesla będzie. Już żabojady wzieły noPB 1.6 od BMW i smród narzekań poszedł w eter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 Ciekawe jak z niezawodnością tego diesla będzie. Już żabojady wzieły noPB 1.6 od BMW i smród narzekań poszedł w eter.Nie wzięły od BMW... a zrobiły wspólnie z. To lekka różnica:) Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_O Napisano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 ogólnie paleta silników to wstyd. Przecież jest ich aż 5 do wyboru ?! Wiec o co kaman ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Przecież jest ich aż 5 do wyboru ?! Wiec o co kaman ? w segmencie D, nie przekraczają 150 KM? i to marka że tak powiem "budget-premium". no sory, ale nawet byle peugeot ma wersję GT dla 508. o Passacie, Superbie, czy Mondejo, czy Mazdzie 6 nie wspominam. kurde - jest marka, która ma słabszą ofertę w segmencie D wogóle jeśli chodzi o topowy silnik? do tego żart z limitowanymi automatami. że nie wspomnę kampanii reklamowej - Toyota i pierwsze słowo w reklamie "Piękna". no mają tupet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 w segmencie D, nie przekraczają 150 KM? i to marka że tak powiem "budget-premium". no sory, ale nawet byle peugeot ma wersję GT dla 508. o Passacie, Superbie, czy Mondejo, czy Mazdzie 6 nie wspominam. kurde - jest marka, która ma słabszą ofertę w segmencie D wogóle jeśli chodzi o topowy silnik? do tego żart z limitowanymi automatami. że nie wspomnę kampanii reklamowej - Toyota i pierwsze słowo w reklamie "Piękna". no mają tupet... Zaraz zaraz to jest krolowa flot przynajmniej w PL. Wiec po co w flocie automat? To czy piekna czy nie to Twoja ocena wiec tupet raczej Twoj Dla zwyklego Kowalskiego na dojazdy do roboty i raz w roku na wczasy takie 1.8 jest w sam raz. Mnie bardziej martwi to, ze Toyota zaspala jesli chodzi o SUVY maja tylko jednego a to za malo w obecnych czasach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Zaraz zaraz to jest krolowa flot przynajmniej w PL. Wiec po co w flocie automat? To czy piekna czy nie to Twoja ocena wiec tupet raczej Twoj Dla zwyklego Kowalskiego na dojazdy do roboty i raz w roku na wczasy takie 1.8 jest w sam raz. Mnie bardziej martwi to, ze Toyota zaspala jesli chodzi o SUVY maja tylko jednego a to za malo w obecnych czasach. po co flocie manual? niech sobie będą manuale - jeszcze długo w PL będziemy się katować z tą patologią jako podstawą i ok... trzeba czasu, żeby automaty wyparły manuale... niech sobie będą w ofercie oba... ale dlaczego kowalski moze wybierac maks 140 KM? w tym segmencie? każda marka ma silniki podstawowe w ofercie... do wyboru... dla oszczędnych... proszę bardzo... z tym że poza nimi ma jeszcze inne, a Toyota ma, patrząc na segment i rynek: TYLKO podstawowe ja np. jestem "Kowalski" i do Avensisa nawet nie podejdę, bo nie mam silnika do wyboru... co do piękna - japonski design i "piękno"... no... Mazda nowa może się podobać, Kia stylizowana przez Niemca... ok, fajne, piękne nie, ale fajne... a pdełkowy Avensis? przesadzili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Zaraz zaraz to jest krolowa flot przynajmniej w PL. Wiec po co w flocie automat? To czy piekna czy nie to Twoja ocena wiec tupet raczej Twoj Dla zwyklego Kowalskiego na dojazdy do roboty i raz w roku na wczasy takie 1.8 jest w sam raz. Mnie bardziej martwi to, ze Toyota zaspala jesli chodzi o SUVY maja tylko jednego a to za malo w obecnych czasach. Po to że tak chcą pracownicy ? Po co jeździć manualem ? Avensis to nie jest raczej samochód dla pierwszego lepszego PH. Na ogół w tej klasie pracownik ma już jakiś wpływ na auto jakim jeździ. U nas w robocie auta tej klasie są takie jak skonfiguruje sobie pracownik, więć zwykle z automatem. Odnośnie pytania o auto segmentu D z tak kiepskim wyborem i słabymi silnikami to Toyota nie jest sama .. w Outbacku jest wybór 2.0D 150KM lub 2.5i 177KM , plus, że można kupić obie jednostki z automatem. Podobnie jak w Toyocie jest zasługa EU i ograniczeniom emisji. Japończycy diesle robią pod EU i nie zawsze im się chce kombinować z szerszą paletą silników czy dopasowywać różne skrzynie do tego. Edytowane 30 Czerwca 2015 przez Sherif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qrak Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Przecież jest ich aż 5 do wyboru ?! Wiec o co kaman ? może o to, ze najmocniejszy silnik w nowym Avensie czy to benzyna czy diesel to max 140 KM np takie Audi...wchodzi niedługo A4...i najsłabszy silnik to 150 KM ...wybór aż do 270KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 ale dlaczego kowalski moze wybierac maks 140 KM? w tym segmencie? każda marka ma silniki podstawowe w ofercie... do wyboru... dla oszczędnych... proszę bardzo... z tym że poza nimi ma jeszcze inne, a Toyota ma, patrząc na segment i rynek: TYLKO podstawowe ja np. jestem "Kowalski" i do Avensisa nawet nie podejdę, bo nie mam silnika do wyboru... Wydaje mi sie, ze Toyota Avensis to nie jest hit sprzedazy w EU. Dlatego traktuja ja troche po macoszemu. Ja tam bym chetnie przytulil np Aurisa hybrydowego. Co do autoamtow hmm w EU to raczej mniej popularne niz w innych czesciach swiata to oferta jest jaka jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 może o to, ze najmocniejszy silnik w nowym Avensie czy to benzyna czy diesel to max 140 KM np takie Audi...wchodzi niedługo A4...i najsłabszy silnik to 150 KM ...wybór aż do 270KM Audi to jednak jakby nie patrzec inna polka cenowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 a gdyby była, to miałbyś M/T? Nie wiem, ale raczej nie. Mam w służbowym DSG, ale jakoś specjalnie mnie to nie porywa. Owszem, fajnie, bo nie trzeba machać nonstop lewarkiem, inna kwestia, że służbowym jeżdżę znacznie więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qrak Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Audi to jednak jakby nie patrzec inna polka cenowa. to popatrzmy na Passata B8: benzyna : od 125KM do 220KM diesel: od 120KM do 240KM https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Passat_B8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Wydaje mi sie, ze Toyota Avensis to nie jest hit sprzedazy w EU. Dlatego traktuja ja troche po macoszemu. Najpierw zapowiadali następcę Avensisa za kilka lat a teraz coraz częściej się słyszy, że może model wycofają i zastąpią Camry. Niewykluczone, że w końcu sprawa skończy się tak samo jak z Hondą Accord. Tylko kto jest temu winien że się Ave nie sprzedaje? W niższych segmentach mają super sprzedaż i potrafią trafić w gust europejskich (w tym polskich) klientów a w przypadku tego segmentu nie potrafią? Nie sądzę żeby ich to technicznie przerastało. Może w wyniku współpracy z Mazdą pojawi się większy wybór silników i skrzyń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Wydaje mi sie, ze Toyota Avensis to nie jest hit sprzedazy w EU. Dlatego traktuja ja troche po macoszemu. Ja tam bym chetnie przytulil np Aurisa hybrydowego. Co do autoamtow hmm w EU to raczej mniej popularne niz w innych czesciach swiata to oferta jest jaka jest. jasne. ich polityka - rynek odpowiada. jako "część" tego rynku imho - Avensis jest obecnie zupełnie nieinteresującym modelem w segmencie, który mnie interesuje a manuali powoli powoli ubywa. może dojrzejemy kiedys do tego, że obecnie manual nadaje się do "retrosportu" i małych miejskich piardków tylko. ale narazie: kierowcy są twardzi "nie bo nie" rządzi Edytowane 30 Czerwca 2015 przez jimbo22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qrak Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 jasne. ich polityka - rynek odpowiada. jako "część" tego rynku imho - Avensis jest obecnie zupełnie nieinteresującym modelem w segmencie, który mnie interesuje +1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 to popatrzmy na Passata B8: benzyna : od 125KM do 220KM diesel: od 120KM do 240KM https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Passat_B8 Nie rozumiem. Wybor jest pytanie czego sie najwiecej sprzedaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 . Tylko kto jest temu winien że się Ave nie sprzedaje? W niższych segmentach mają super sprzedaż i potrafią trafić w gust europejskich (w tym polskich) klientów a w przypadku tego segmentu nie potrafią? Nie sądzę żeby ich to technicznie przerastało. Może w wyniku współpracy z Mazdą pojawi się większy wybór silników i skrzyń. Rynek. Widocznie doszli do wniosku, ze klepanie modelu specjalnie na rynek EU moze byc nieoplacalne. Skoro Fiat rozwaza czy sie nie zwijac z EU to czemu Toyota ma? Po prostu skupia sie na SUV ach bo to sie w EU sprzedaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Nie rozumiem. Wybor jest pytanie czego sie najwiecej sprzedaje. ale czego nie rozumiesz? wszyscy wiedzą czego się najwięcej sprzedaje... ale zasadniczo: dlaczego inne marki (większość tych marek) istnieje i zarabia oferując silnikowo dużo więcej niż Toyota a Toyota nie "potrafi" (i wg dyskusji tutaj - to jest ok, bo po co). a w takim razie "po co" inni mają więcej? bo na pewno nie jest to kwestia że nie potrafią, bo bazę silnikową z Lexusa mają... Edytowane 30 Czerwca 2015 przez jimbo22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 a manuali powoli powoli ubywa. może dojrzejemy kiedys do tego, że obecnie manual nadaje się do "retrosportu" i małych miejskich piardków tylko. ale narazie: kierowcy są twardzi "nie bo nie" rządzi Wszystko fajnie tylko jak zawezi sie wybor do nowego samochodu z automatem to nagle wychodzi klops... albo wor zlota tylko z najwyzszym wyposazeniem albo ograniczanie mocy jak np w nissanie, albo calkowity brak jak w toyocie albo wreszcie tramwajowa CVT. Sam wole auta z automatem ale tak szczerze mowiac jak nie chcez grupy VW a ja nie chce to wybor sie zaweza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 ale czego nie rozumiesz? wszyscy wiedzą czego się najwięcej sprzedaje... ale zasadniczo: dlaczego inne marki (większość tych marek) istnieje i zarabia oferując silnikowo dużo więcej niż Toyota a Toyota nie "potrafi" (i wg dyskusji tutaj - to jest ok, bo po co). a w takim razie "po co" inni mają więcej? bo na pewno nie jest to kwestia że nie potrafią, bo bazę silnikową z Lexusa mają... Nie rozumiem czego sie czepiacie wydaje mi sie, ze tam madrzy ludzie pracuja, policzyli plusy i minusy i wyszlo im, ze w takiej konfiguracji zarobia najwiecej/ straca najmniej. I to ze jeden z drugim nie kupi Avensisa nic sie nie stanie. Pytanie ile np Mondeo sprzedaja z podstawowym dieselem a ile z 2.0T benzyna z automatem. Ot jest w ofercie ale sam jestem ciekaw ile osob to kupuje w EU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 (edytowane) skoro mają w ofercie 240 konne mondeo... to "policzyli plusy i minusy" i wyszło im że w takiej konfiguracji zarobią najwięcej Edytowane 30 Czerwca 2015 przez jimbo22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 skoro mają w ofercie 240 konne mondeo... to "policzyli plusy i minusy" i wyszło im że w takiej konfiguracji zarobią najwięcej No wlasnie a dlaczego? BO w EU dopuszcza sie konfigurowanie aut do produkcji. Czego w Japoncach praktycznie nie ma. I albo bierzesz to co jest albo spadaj. Mnie to odpowiada ale niekoniecznie innym. Co ciekawe Japonce o ile mi wiadomo nie maja problemow z rentownoscia. Wiec sa plusy i minusy. I tym sposobem podsumowalbym dyskusje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Mazda to też japonia, a ich podstawowy silnik jest porównywalny do topowego w Avensis i tez nie mają problemów z rentownością A co do konfigurowania - to jest, ale w postaci predefiniowanych pakietów na np 3-4 poziomach.... i nie specjalnie ma to znaczenie w kontekscie palety silnikowej, bo i tak musisz jakis wybrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Zawsze można zapodać chip tuning i podnieść moc z seryjnych 150 KM do ok 180 KM. W niedoładowanym benzyniaku? Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaps Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 Oferowany jest też poprzedni silnik D-4D o mocy 143 KM. To nie jest ten sam silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.