Cinek Napisano 1 Października 2015 Udostępnij Napisano 1 Października 2015 Czyli mówiąc krótko starego....,Temat starych aut jest mi dobrze znany ale stare a niekoniecznie zabytkowe motocykle to dla mnie zupełne novum. Za trzy tysie można kupić auto które normalnie jeździ i jest sprawne. Czy za te pieniądze da się kupić stary ale markowy, SPRAWNY motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 1 Października 2015 Udostępnij Napisano 1 Października 2015 Czyli mówiąc krótko starego....,Temat starych aut jest mi dobrze znany ale stare a niekoniecznie zabytkowe motocykle to dla mnie zupełne novum. Za trzy tysie można kupić auto które normalnie jeździ i jest sprawne. Czy za te pieniądze da się kupić stary ale markowy, SPRAWNY motocykl? Swego czasu za 3tys kupiłem kawasaki zephyr 550, pojezdzilem sezon nie robiąc nic poza wymianą oleju.Wysłane Pocztą Polską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 1 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2015 Jeden głos za. Czekam na innych kącikowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafaolo Napisano 1 Października 2015 Udostępnij Napisano 1 Października 2015 Kwestia kultury technicznej IMO. Opony do wymiany, klocki, płyny eksploatacyjne, napęd, plus kilka drobiazgów... i będzie zabawa. Czasem oglądam takie paździerze u kumpla-mechanika moto. Masakra, gaźniki zarośnięte glutem, opony plastik, przewody hamulcowe sparciałe - itd.. Za 3000 masz bazę z dokumentami - to wszytko. Potem wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 1 Października 2015 Udostępnij Napisano 1 Października 2015 da się, po prostu trzeba kupić od właściciela, który jeździł conajmniej parę sezonów i robił to co należy. A takiego łatwo poznać po kilkuminutowej rozmowie (face to face) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 2 Października 2015 Udostępnij Napisano 2 Października 2015 Da się, ale to oczywiście nie takie proste Kilka lat temu kupiłem Kawasaki Zephyr 550 z rocznika 1991...stara japonia, w stanie bardzo dobrym. Opony na 2 sezony, napęd w połowie naciągu, po synchro gaźników, wizualnie bez zastrzeżeń. Moto od gościa, który nim jeździł kilka sezonów, a kupił od człowieka, który przytargał go z USA, gdzie był pierwszym właścicielem. Miałem Zephyra 2 sezony, poza wymianą oleju, klocków po pierwszym moim sezonie nie robiłem nic. Kupiłem za 3100...sprzedałem po 2 sezonach ... drożej Potem kupiłem zzr 600 - i tu byłem świadomy stanu - opony słaba, napęd też. Ale mechanicznie ogarnięty, wizualnie średnio - trochę plastików popękanych, kilka do wymiany. Z daleka prezentował się ładnie, ale i tak wiedziałem, że do ideału to trzeba jeszcze trochę $$ wsadzić. Miałem mały szlif, więc była okazja do remontu (dorzuciłem trochę grosza do odszkodowania i moto przeszło kompletny remont z pełnym lakierem). Kupiłem za 3600, remont kosztował 3500 a to nie koniec, bo właśnie szukam napędu i opon Na remont składał się pełen lakier łącznie z ramą, serwis zawieszenia przedniego (olej, uszczelniacze, prostowanie jednej lagi, która była delikatnie ugięta), serwis silnika - gaźniki, olej, filtry, sprawdzenie rozrządu) IMO zależy czego oczekujesz i jak szukasz - Zephyr nie wymagał nakładów, szukałem go chwilę. ZZR wymagał, ale wiedziałem, że moto za 6-7 kpln też będzie wymagało, a że podobał mi się taki motocykl to wolałem kupić taniej jako bazę do reanimacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juniek11 Napisano 2 Października 2015 Udostępnij Napisano 2 Października 2015 Kupilem moja xj za 2,9k. Trzeba bylo zarejestrowac (kolo 400) Wymiana plynu ham i czyszczenie tloczkow bo staly. Wymiana opon (min 600), filtr i olej. Do czasu zerwania sie zaworu jeździło to ok. Po rozwalce silnika trza bylo uzywany piec kupic i do niego wszystkie sprawdzenia luzow i regulacje (kolo 2k). Narazie jezdzi :-D. Imo mozna kupic takie cos ale trzeba sie liczyc z tym ze troche bedzie do zrobienia i troche kasy trza wydac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juniek11 Napisano 2 Października 2015 Udostępnij Napisano 2 Października 2015 Kupilem moja xj za 2,9k. Trzeba bylo zarejestrowac (kolo 400) Wymiana plynu ham i czyszczenie tloczkow bo staly. Wymiana opon (min 600), filtr i olej. Do czasu zerwania sie zaworu jeździło to ok. Po rozwalce silnika trza bylo uzywany piec kupic i do niego wszystkie sprawdzenia luzow i regulacje (kolo 2k). Narazie jezdzi :-D. Imo mozna kupic takie cos ale trzeba sie liczyc z tym ze troche bedzie do zrobienia i troche kasy trza wydac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 2 Października 2015 Udostępnij Napisano 2 Października 2015 Czy za te pieniądze da się kupić stary ale markowy, SPRAWNY motocykl? GS 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 2 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2015 GS 500 To już grałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 2 Października 2015 Udostępnij Napisano 2 Października 2015 Witam. Kupiłem od znajomego (motocyklisty ) Suzuki GS 450, rocznik uwaga !! 82 , jezdziłem nim dwa lata , porobiłem najpilniejsze rzeczy , sprzedałem koledze , jeżdzi nadal bezproblemowo. Foto dostępne na AK. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herbatnik Napisano 2 Października 2015 Udostępnij Napisano 2 Października 2015 Na kursie jeździłem NTV650. W sumie całkiem fajny moto Za ~3tys chodzą modele z początku produkcji, a więc z przełomu lat 80. i 90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiwo Napisano 4 Października 2015 Udostępnij Napisano 4 Października 2015 Jeden głos za. Czekam na innych kącikowiczów. Też miałem Zephyra, i tak jak napisał Hevimental zero problemów z tym moto. Faktycznie można zakupić za psie pieniądze. Ja kupiłem za 1800 a sprzedałem za 3200 po jednym sezonie. Nic nie robiłem przy nim, tylko jeździłem. Ale na tanie i bezproblemowe to chyba raczej jakiś bandyta, albo fazerka. Jest tego sporo, więc można sporo utargować Ale, jest małe ale Pamiętam Twój strach po zakupie sprzęta Twoich marzeń. Motor to jest motor. Nie ważne, czy ma pińcet kóni, czy dwadzieścia. Opisałeś swoje lęki w tak sugestywny sposób, że zastanów się, czy naprawdę tego chcesz Ja jeżdżę na jednośladach, różnych, bo zmieniam je częściej od rękawiczek i czuję temat. Ale czy Ty się wczujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Już napisałem w wątku o Ruskach - chcę moto do mania, patrzenia, polerowania i pucowania, a raz na jakiś czas gdzieś się przewietrzyć. Tylko tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 bieraj suzuki gsxr 750 lub gsxr 1100 z lat 90-94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Już napisałem w wątku o Ruskach - chcę moto do mania, patrzenia, polerowania i pucowania, a raz na jakiś czas gdzieś się przewietrzyć. Tylko tyle. do pucowania to jakas armatura na szprychach...pare razy popucujesz i ci przejdzie :D ew. Zephyra 1100 (a ostatecznie 750) na szprychach, ale to niestety tanio nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Dobra, męska decyzja podjęta, jak dobrze pójdzie w najbliższą sobotę sprzęt zagości u mnie w garażu. sprzęt BARDZO tani więc typowa baza do dłubania, dodam że żaden demon mocy, no ale można by rzec klasyk. Starczy tego pisania bo jeszcze zapeszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Czyli mówiąc krótko starego....,Temat starych aut jest mi dobrze znany ale stare a niekoniecznie zabytkowe motocykle to dla mnie zupełne novum. Za trzy tysie można kupić auto które normalnie jeździ i jest sprawne. Czy za te pieniądze da się kupić stary ale markowy, SPRAWNY motocykl? da sie. polecam Kawasaki GPZ 900R są mega tanie vs konkurencja, a widzialem kilka egz. na olx wartych uwagi jeszcze kilka dni temu. od wlascicieli - nie handlarzy. dla mnie spełnia warunki - mania i pucowania. to w koncu motocykl Toma Cruisa z TOP GUN! znajdziesz tez kilka gixxerów z lat 92-96 w tej cenie (w wersji skasowałem owiewki = streetfighter). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Dobra, męska decyzja podjęta, jak dobrze pójdzie w najbliższą sobotę sprzęt zagości u mnie w garażu. sprzęt BARDZO tani więc typowa baza do dłubania, dodam że żaden demon mocy, no ale można by rzec klasyk. Starczy tego pisania bo jeszcze zapeszę. Wypucowałeś się na HP. https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/407708-pytanie-mam-tylko-nie-wiem-czy-bardziej-tu-czy-na-kącik-moto/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Czyli mówiąc krótko starego....,Temat starych aut jest mi dobrze znany ale stare a niekoniecznie zabytkowe motocykle to dla mnie zupełne novum. Za trzy tysie można kupić auto które normalnie jeździ i jest sprawne. Czy za te pieniądze da się kupić stary ale markowy, SPRAWNY motocykl? 2 lata temu sprzedałem swoją XJ600, rocznik 94 za chyba 2500. Motor w pełni sprawny technicznie. Wizualnie kilka zadrapań. Kupującemu zostało wymienić olej i mógł jeździć bez żadnych inwestycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Zupełnie sprawny ciężko kupić, ale troszkę poprawek i stara japonia daje radę. Mam Tengai czyli KLR 650 w innej obudowie z 1992 roku lata głównie poza asfaltem czyli nie ma wcale tak lekko. Z perspektywy kilku lat to był udany zakup, w tym roku kilka rzeczy trzeba było zrobić: 1.wymiana tarczy przód, coś około 200 zł 2.przylutowanie czujnika temp. w chłodnicy i przeczyszczenie stycznika do tego czujnika, 0 zł 3.wyregulowanie pompy hamulcowej tylnej bo jakby tłoczek się zablokował przy tarczy, teraz blokuje koło przy każdej prędkości, 0 zł 4.zmieniłem sygnał dźwiękowy na nowy bo stary był już za słaby -30 zł 5.żarówka H4 zmiana na Osram Night Racer 110% - 50 zł 6.napompowanie amortyzatora tylnego (z 2 godziny dłubania bo brak dostępu bezpośrednio), 0 zł 7.olej dolewki bo TTTM , 40 zł 8.bandaż termiczny na kolektor wydechowy, zachcianka bardziej , 40 zł 9.bym zapomnial zmieniłem całe liczniki bo w starym prędkościomierz miał wytarte wejście w miejscu gdzie wchodzi linka, ~180 zł 10.kołyska w zawieszeniu coś około ~100 zł Do zrobienia po sezonie olej w silniku + olej w lagach, chyba, ze coś jeszcze wyjdzie. Dużo, mało sam oceń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Zupełnie sprawny ciężko kupić, ale troszkę poprawek i stara japonia daje radę. Mam Tengai czyli KLR 650 w innej obudowie z 1992 roku lata głównie poza asfaltem czyli nie ma wcale tak lekko. Z perspektywy kilku lat to był udany zakup, w tym roku kilka rzeczy trzeba było zrobić: 1.wymiana tarczy przód, coś około 200 zł 2.przylutowanie czujnika temp. w chłodnicy i przeczyszczenie stycznika do tego czujnika, 0 zł 3.wyregulowanie pompy hamulcowej tylnej bo jakby tłoczek się zablokował przy tarczy, teraz blokuje koło przy każdej prędkości, 0 zł 4.zmieniłem sygnał dźwiękowy na nowy bo stary był już za słaby -30 zł 5.żarówka H4 zmiana na Osram Night Racer 110% - 50 zł 6.napompowanie amortyzatora tylnego (z 2 godziny dłubania bo brak dostępu bezpośrednio), 0 zł 7.olej dolewki bo TTTM , 40 zł 8.bandaż termiczny na kolektor wydechowy, zachcianka bardziej , 40 zł 9.bym zapomnial zmieniłem całe liczniki bo w starym prędkościomierz miał wytarte wejście w miejscu gdzie wchodzi linka, ~180 zł 10.kołyska w zawieszeniu coś około ~100 zł Do zrobienia po sezonie olej w silniku + olej w lagach, chyba, ze coś jeszcze wyjdzie. Dużo, mało sam oceń. a gdzie zawory? rozrząd itp - wszystko pięknie jak znasz historię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.