delco Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Czy VW coś zrobił z problemem olejowo-trwałościowym silników benzynowych.? Pytam bo sąsiad z powodów losowo-rodzinnych sprzedaje w zasadzie nowego superba z benzynowym silnikiem 1,8 litra - 180 KM - co prawda wolałbym kombi ale jak popatrzyłem na bagażnik to IMO nie mam sie czego czepiać.... Dodatkowo - napęd 4x4 jest powodem jakiś przykrości? - skrzynia manualna. Dla wielbicieli gwarancji dodam ze nie kupowałbym tego auta na 2 lata a raczej na 8 - wiec jakoś interesuje mnie trwałość.... ps wiem że prestiżu nie ma ale mnie to wisi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Kiedyś 1,8T to była bajka. Teraz chyba nie jest już tak różowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 bierz śmiało. Jak nie, to daj namiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 17 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2015 bierz śmiało. Czyli coś zmienili w silniku im już nie bierze oleju? i panewki sie nie przekrecaja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Czyli coś zmienili w silniku im już nie bierze oleju? i panewki sie nie przekrecaja? Olej brały 2.0 TSI/TFSI, o panewkach pierwsze słyszę. Każda turbobenzyna ci weźmie olej jak nie będziesz schodził z czerwonego pola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Czy VW coś zrobił z problemem olejowo-trwałościowym silników benzynowych.? Pytam bo sąsiad z powodów losowo-rodzinnych sprzedaje w zasadzie nowego superba z benzynowym silnikiem 1,8 litra - 180 KM - co prawda wolałbym kombi ale jak popatrzyłem na bagażnik to IMO nie mam sie czego czepiać.... Dodatkowo - napęd 4x4 jest powodem jakiś przykrości? - skrzynia manualna. Dla wielbicieli gwarancji dodam ze nie kupowałbym tego auta na 2 lata a raczej na 8 - wiec jakoś interesuje mnie trwałość.... ps wiem że prestiżu nie ma ale mnie to wisi. który rok tego superba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Niemieckie-silniki-benzynowe-ktorych-nalezy-unikac,wid,17913500,wiadomosc.html tutaj pisza że od 2011r jest już wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Olej brały 2.0 TSI/TFSI, o panewkach pierwsze słyszę. Każda turbobenzyna ci weźmie olej jak nie będziesz schodził z czerwonego pola. Tylko problem jest w tym że one biorą nawet jak jeździsz jak kapelusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Dla wielbicieli gwarancji dodam ze nie kupowałbym tego auta na 2 lata a raczej na 8 - wiec jakoś interesuje mnie trwałość.... ps wiem że prestiżu nie ma ale mnie to wisi. A nie wykupił tej rozszerzonej, na 4 lata? To nowy silnik więc ciężko coś powiedzieć, te stare 1.8 160 KM faktycznie poprawili gdzieś po 2011 - moja Octa ma już drugi i nie bierze nic, pierwszy wytrzymał 70kkm. Z drugiej strony to nie małżeństwo - jak Ci zacznie żreć oliwę po gwarancji to go sprzedaż i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 z benzynowym silnikiem 1,8 litra - 180 KM - Wszystko wskazuje na to, że ostatnie wypusty TSI są dopracowane finalnie. Zero narzekań na silniki w sieci. Niektóre auta mają już powyżej 200 kkm więc jakaś to próba już jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Tylko problem jest w tym że one biorą nawet jak jeździsz jak kapelusznik. Czy mówimy o tym samym 1.8TSI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 17 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2015 który rok tego superba? 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 18 Października 2015 Udostępnij Napisano 18 Października 2015 pytanie czy aktualna czy poprzednia buda superba... obstawiam poprzednią bo w nowej nie ma 1.8 + 4x4 wtedy byłby to silnik 1.8 tsi 160KM na łańcuchu, jak pisali koledzy wyżej, silniki raczej wolne od wad z tego rocznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2015 pytanie czy aktualna czy poprzednia buda superba... obstawiam poprzednią bo w nowej nie ma 1.8 + 4x4 wtedy byłby to silnik 1.8 tsi 160KM na łańcuchu, jak pisali koledzy wyżej, silniki raczej wolne od wad z tego rocznika Właśnie z tym mam problem - bo juz po napisaniu posta sprawdziłem w cenniku że nie ma takiej opcji napedowej - a jak widziałem tego superba przelotnie to dałbym głowe że jest to nowa buda.... Jutro podejdę i popatrze w papiery.... kluczowe też jest oczywiście ile zaspiewa.... - to znaczy jak bardzo chce go sprzedać Bo to że musi wyjechać z Polski jest bezdyskusyjne...i wynika z zycia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 18 Października 2015 Udostępnij Napisano 18 Października 2015 Właśnie z tym mam problem - bo juz po napisaniu posta sprawdziłem w cenniku że nie ma takiej opcji napedowej - a jak widziałem tego superba przelotnie to dałbym głowe że jest to nowa buda.... Jutro podejdę i popatrze w papiery.... kluczowe też jest oczywiście ile zaspiewa.... - to znaczy jak bardzo chce go sprzedać Bo to że musi wyjechać z Polski jest bezdyskusyjne...i wynika z zycia... 4x4 jest w najmocjniejszej wersji 2.0 280KM oraz w 1.4TSI przy silnikach noPB Jeżeli jest to nowy model, to musiał być odebrany w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2015 4x4 jest w najmocjniejszej wersji 2.0 280KM oraz w 1.4TSI przy silnikach noPB Jeżeli jest to nowy model, to musiał być odebrany w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Odebrany był pod koniec sierpnia/początek września... to pewnie nowy model - zresztą choć nie jestem biegły w skodach pionowy szczebelkowany gril ma chyba nowa wersja. Natomiast faktycznie coś sie nie zgadza z napedem - samochód widziałem ale na zgaszonym silniku - zresztą wtedy nie bylo tematu sprzedarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Października 2015 Udostępnij Napisano 19 Października 2015 tu masz poprzedni model: A tu obecny" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2015 Nową widzę ma - tylko muszę dopytać w takim razie co z silnuikiem i napędę bo widzę że coś pokręcił albo ja źle zrozumiałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 19 Października 2015 Udostępnij Napisano 19 Października 2015 Tylko problem jest w tym że one biorą nawet jak jeździsz jak kapelusznik. Nie bałdzo Mamy na stanie 17 tsi (vw, roczniki 2010/2011, większość po 200 kkm) i nie biorą oleju. Lekko nie mają, jak to flota. Userzy zgłaszają nawet zakup żarówki za 2 złote, jakby brały olej byłby lament na całą fabrykę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2015 Mamy na stanie 17 tsi A TSI jakiej pojemności? Pare miesięcy temu czytałem w jakimś motorze? (diabli wiedza w czym tak naprawdę - bo w poczekalni u fryzj4era o tym ze od 2011- chyba VW częściowo usunął jakieś problemy w jakis TSI - ale czytasłem to taj jednym okiem - bo wtedy ani TSI nie miałem ani nie planowalem kupic.... Natomiast sadze ze opisywana przez Ciebie flota juz daje jakis pogląd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 19 Października 2015 Udostępnij Napisano 19 Października 2015 A TSI jakiej pojemności? ... Natomiast sadze ze opisywana przez Ciebie flota juz daje jakis pogląd.... VW: 10 x 1.4 - 6 x 2.0 - 1 x 1.2. Skód jest trzy razy tyle ale wszystkie > 2012. Silniki w skodzinach też bezusterkowe, gorzej z zawieszeniem. Niby jeden koncern a trwałość mniejsza Kiedyś już pisałem o flocie i ciekawych porównaniach trwałości, ale dostałem opeer więc muszę uważać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2015 Skód jest trzy razy tyle ale wszystkie > 2012. Silniki w skodzinach też bezusterkowe, gorzej z zawieszeniem. Hm pewnie trwałość mozna odnieść do 1,8 choć wolałbym żebyś miał np 4 skody 1,8 TSI A te usterki zawieszenia to bliżej 200 kkm? czy tez róznie? pytam bo raczej nie robie autem więcej niż 150 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 Hm pewnie trwałość mozna odnieść do 1,8 choć wolałbym żebyś miał np 4 skody 1,8 TSI A te usterki zawieszenia to bliżej 200 kkm?... Niestety wszystkie skodzinki to szwabie 1.2 i octavie 1.4. Flota nie funduje funu z jazdy Z ticketów wyciągnąłem że co 60-70 tysięcy jakieś pierdoły typu łączniki i tuleje. Kilka razy manszety i dwa przeguby. Naprawy groszowe max 400 złotych netto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2015 Niestety wszystkie skodzinki to szwabie 1.2 i octavie 1.4. Flota nie funduje funu z jazdy Z ticketów wyciągnąłem że co 60-70 tysięcy jakieś pierdoły typu łączniki i tuleje. Kilka razy manszety i dwa przeguby. Naprawy groszowe max 400 złotych netto. Dzieki, a ja z kolei dowiedziałem się ze problemy silnikowe z TSI VAG rozwiązał na przełomie 2012/2013 - pewnie w zalezności od marki i pojemnosci w nieco innym czasie - tak czy inaczej mniej się boje tego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 1.4 TSI 140 KM 262000 km http://otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-skoda-octavia-iii-1-4tsi-140km-ambition-i-wlasciciel-salon-polska-ID6yc7HD.html#6c307fa380 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.