MalibooWLKP Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Witam! Pomalutku rozglądam się za "nowym" autkiem, w zasadzie mam dwa warunki co do moich samochodów: - automat, - klimatyzacja. Jako, że ceny zachęcają (5-6 tys., wiem szału nie ma) wyborem m.in. jest Vectra B. Silniki 1.8 lub 2.0, autko ma być gazowane lub kupione już z podtlenkiem elpidżi. Pytanie mam głównie o ASB, jak się sprawują z tymi silnikami? Czy są to zwykłe hydrauliki? (taki byłby najlepszy) Czy ASO chętnie udzielają odpowiedzi co do historii i czy w ogóle? Na co generalnie zwrócić uwagę w tym modelu? Wszystkie odpowiedzi bardzo cenne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 podstawową rzeczą na jaką zwrócił bym uwagę w tym aucie to korozja. Jak każdy opel z okolic 2000r. jak celujesz w auto za 5-6tyś zł to do aso w celu sprawdzenia historii nie ma co jechać, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Rozejrzyj się za C z początku produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Rozejrzyj się za C z początku produkcji Za 5-6kPLN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Rozejrzyj się za C z początku produkcji Szkoda, ze nie od razu za Insignią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 Fajnie, jakby udało ci się znaleźć po 2000 roku, wtedyllepsza blacha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 Zebys sie czasem nie pomylił technix z tą blachą. Szybciej znajdziesz z początku produkcji tak nie zżartą, jak polifty. Chociażby ściągnij plastikowe nakładki z progów i spróbuj założyć, to nie bedziesz miał do czego już mocować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalibooWLKP Napisano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Ok, a taka? Warto to się tłuc do Płocka z PZ? http://olx.pl/oferta/opel-vectra-2-5-v6-z-sekwencja-mocno-doinwestowana-CID5-IDdacoH.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Bardzo drogo jak na VB sprzed liftu, do tego zagazowana od wielu lat. sorki, właśnie obejrzałem fotki i chyba wybrał bym się na wycieczkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 Jak z Płocka to wolał bym tą: http://olx.pl/oferta/ikona-stylu-i-klasy-bordowa-vectra-w-sedanie-1-8-klima-alu-parktroni-CID5-IDde87R.html#deafa0c93e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 Szkoda, ze nie od razu za Insignią C w Polsce z kierą po lewej stronie poniżej 10 już kupi. Stare silniki 2,2 ładnie gazują się i ładnie jeżdżą. Mój młody teraz sprowadził C z kierą po prawej stronie - 2,2 automat i jeździ - koszt poniżej 3000 zł. Mają już 2 sztuki C - z tym, że druga pewnie będzie dawcą części, bo ubezpieczenie drogie, gdy kiera po prawej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 C w Polsce z kierą po lewej stronie poniżej 10 już kupi. Stare silniki 2,2 ładnie gazują się i ładnie jeżdżą. Mój młody teraz sprowadził C z kierą po prawej stronie - 2,2 automat i jeździ - koszt poniżej 3000 zł. Mają już 2 sztuki C - z tym, że druga pewnie będzie dawcą części, bo ubezpieczenie drogie, gdy kiera po prawej Pewnie, ze da się kupić. Ostatnio jak jezdziłem z kumplem za passatem to widziałem kilka takich po 10-12tys. Własnie w wiekszosci były to 2,2 do opłat, doliczając do tego wyższą akcyzę i gaz jakby nie patrzył wychodzi 15tys. Nie licząc dodatkowych wydatków. Reszta to były 2.0DTI w wersji bieda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrisu Napisano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2016 Może chcesz moją 2.0 DTI kombi '98? ;-) Właśnie będę o niej wątek zakładał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawek_Carlsson Napisano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2016 Witam, kupowałem VB w czerwcu, ogólnie dużo egzemplarzy w stanie kiepskim, ciężko znaleźć samochód z działającą klimą niezniszczony i nie skorodowany...mnie się w końcu udało - co prawda z silnikiem 1.6 ale dramatu nie ma jeśli chodzi o osiągi, spodziewałem się że będzie gorzej, zakupiłem model z rocznika 2000 - czerwiec, z polskiego salonu z historią serwisową (rozrząd itp), książką serwisową, fakturą zakupu na 70 tyś zł, dwoma kompletami kluczy, cała w oryginale, wnętrze jak nowe, TID nie wypalony, klima sprawna i pięknie chłodzi, brak wycieków dałem 5000 ale kończył się przegląd i OC - po zakupie jedynie wymieniłem łącznik stabilizatora za 40 zł i prześmigałem juz ponad 10 tyś , teraz zbliża się wymiana rozrządu i zaczyna pukać zawieszenie z tyłu ale tylko na nierównościach poprzecznych - trzeba zajrzeć po zimie. Przed zakupem polecam sprawdzić: - korozja - nadkola tył, doły drzwi - również od strony wewnętrznej - podwozie gdyż masa egzemplarzy jest skorodowana i dla picu popryskana barankiem - polecam mieć w kieszeni mały śrubokręt - odchylić dokładki progów i zerknąć (polift) - wyświetlacz tid czy nie wypalone piksele - stan klocków i tarcz z tyłu - obowiązkowo stan przewodów hamulcowych gdyż lubiały korodować. - luzy w tylnym i przednim zawieszeniu ogólnie polecam wycieczkę na najbliższą SKP i wejście do kanału z diagnostą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 ja w 2014r kupiłem vb z 97r. na chwilę obecną samochód ma 19 lat, jedyna rdza jest na rantach tylnych błotników, podłoga, progi itd bez oznak rdzy (fabryczne zabezpieczenie bez dodatkowych baranów) generalnie ciężko będzie znaleźć vectrę bez większej rudej ale nie jest to niemożliwe, trzeba być cierpliwym i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Jak nie ma rudej to znak, że była malowana. Niestety tylne nadkola to wada produkcyjna z ta nieszczęsna gąbka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Jak nie ma rudej to znak, że była malowana. Niestety tylne nadkola to wada produkcyjna z ta nieszczęsna gąbka. nie była, lakier wszędzie równy wg. miernika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalibooWLKP Napisano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2016 A w tym modelu normalne że te nakładki na progach tak odstają? Czy tam już jest przód po dzwonku? http://olx.pl/oferta/opel-vectra-opel-vectra-2000-lift-full-opcja-bardzo-ladna-CID5-IDdzwMt.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2016 Normalne nie, ale to auto wystawione za 3500 zł czyli do wzięcia za 3kzl. Jak chcesz to kup uno w tej cenie to powinno być idealne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 I tutaj musze sie zgodzić z technixem, VB z konca produkcji za 3tys bez widocznej na pierwszy rzut oka rdzy to nie ma co cudów sie spodziewac. Jak jezdzi i skreca, nie zostawia za sobą plam oleju, czy zasłony dymnej to brac. A jak jestes detalistą, to jeszcze tłumik wygląda, że jest załozony tanszy z wersji 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.